ფილტრი

ვაკანსიები

vip

სტიპენდიები ესტონეთში

ID 60563

ტალინის ტექნოლოგიური უნივერსიტეტი (TalTech-ი) ესტონეთში გიწვევთ რომ შეისწავლოთ კიბერ უსაფრთხოება, საერთაშორისო ბიზნესი, საერთაშორისო იურიდიული, მექატრონიკა, ინტეგრირებული ინჟინერია, ელექტრონული მართვა, ტექნოლოგიური მართვა და სხვა მრავალი პროგრამა, რომლებიც სრულად ინგლისურ ენაზე ისწავლება.

TalTech-ი გთავაზობთ 19 პროგრამას ინგლისურ ენაზე: 4 საბაკალავრო და 15 სამაგისტრო პროგრამას. არსებობს სხვადასხვა სტიპენდიები, რომლებიც სრულად ფარავენ საერთაშორისო სტუდენტების სწავლის საფასურს. 

პროგრამების სრული ჩამონათვალი შეგიძლიათ იხილოთ ამ ბმულზე: www.taltech.ee/programmes

რატომ ავირჩიოთ Taltech?

  • სახელმწიფო უნივერსიტეტი, რომელიც დაარსდა 1918 წელს
  • The QS World University Ranking® 2019 - ის მიხედვით TalTech ადგილს იკავებს მსოფლიოს საუკეთესო უნივერსიტეტების 2,5%-ში
  • ყველაზე დიდი უნივერსიტეტი დედაქალაქში, დაახლოებით 11 000 სტუდენტით, 90-ზე მეტი სხვადასხვა ქვეყნიდან
  • ყველაზე საერთაშორისო უნივერსიტეტი, 1600 საერთაშორისო ხარისხის მაძიებელი სტუდენტით, 100 სხვადასხვა ქვეყნიდან, მათ შორის არის ასევე 100 ქართველი სტუდენტიც
  • უნიკალური და საერთაშორისო დონეზე აღიარებული პროგრამები
  • სტუდენტური საცხოვრებელი ულამაზესი ხედებით და თანამედროვე აღჭურვილობით. ამ ლინკზე შეგიძლიათ იხილოთ ვირტუალური ტური: https://virtualtour.taltech.ee/
  • დინამიური საუნივერსიტეტო-ინდუსტრიული თანამშრომლობა. დიდი ყურადღება ეთმობა მეწარმეობის ხელშეწყობას.


დაინტერესდით? ამ ბმულზე შეგიძლიათ იხილოთ დეტალური ინფორმაცია Taltech-ში ჩაბარების პროცესთან და საბუთებთან დაკავშირებით: www.taltech.ee/studying 

აპლიკაციის მიღების ბოლო ვადაა 2019 წლის 1 მაისი.

დამატებითი ინფორმაცია:

ვებ-გვერდი: www.taltech.ee/studying
დაგვიკავშირდით: www.taltech.ee/ask-us 
Facebook: www.facebook.com/TalTechUniversity/ 
Instagram: www.instagram.com/taltechuniversity/
ვირტუალური ტური: https://virtuaaltuur.taltech.ee/

განთ. გუშინ 14:08

ბოლო ვადა 1 მაისი 00:00

vip

სტაჟირება სტუდენტებისთვის ამერიკის საელჩოში

ID 59871

აშშ-ის საელჩო შესაძლებლობას აძლევს დაინტერესებულ სტუდენტებს სტაჟირება გაიარონ და პრაქტიკული გამოცდილება მიიღონ აშშ-ის საელჩოში. 

პროგრამის მიზანია, სტუდენტებს მიეცეს მუშაობის შესაძლებლობა საგარეო ურთიერთობების სფეროში, ამერიკულ გარემოში.

მოცემული სტაჟირება არ არის ანაზღაურებადი, არ გულისხმობს რაიმე სახის სარგებელს ან სამომავლო დასაქმების ვალდებულებას. თუმცა, ჩვენი სტაჟირების პროგრამა გთავაზობთ მომავალი კარიერული განვითარებისათვის აუცილებელ სამუშაო გამოცდილებას.

მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ საქართველოს ტერიტორიაზე არსებული უმაღლესი სასწავლებლების  სტუნდეტებს, რომლებიც გამოირჩევიან მაღალი აკადემიური მოსწრებით.

კანდიდატებმა, რომლებსაც აქვთ სურვილი გაიარონ სტაჟირება გამოცხადებულ პოზიციებზე, ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილებაში უნდა გამოაგზავნონ შემდეგი საბუთები:

  • სააპლიკაციო ფორმა (ივსება ინგლისურ ენაზე);
  • სამოტივაციო წერილი (იწერება ინგლისურ ენაზე);
  • წერილობითი თანხმობა უნივერსიტეტიდან. (სასურველია ინგლისურ ენაზე);
  • სარეკომენდაციო წერილი (სასურველია ინგლისურ ენაზე);
  • აკადემიური მოსწრების ფურცელი (სასურველია ინგლისურ ენაზე);

საბუთები უნდა გამოიგზავნოს  PDF ფორმატში შემდეგ ელ მისამართზე: [email protected]

საბუთების მიღება დასრულდება 2019 წლის  22 აპრილს.

განთ. 23 მარტი 11:25

ბოლო ვადა 22 აპრილი 00:00

საკრედიტო ადმინისტრატორი - რეზერვი

ID 60576

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას საკრედიტო ადმინისტრატორის თანამდებობაზე (სარეზერვო თანამშრომელი).

ვაკანსიის კოდი: VC3452
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: არ არის განსაზღვრული

ძირითადი მოთხოვნები:
  • გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება
  • განათლება: ბაკალავრის, მაგისტრის ხარისხი.

ენების ცოდნა:
  • ქართული - მშობლიური
  • ინგლისური - კარგი
  • რუსული - კარგი.

უნარები:
  • თავაზიანობა
  • გუნდურად მუშაობის უნარი
  • დეტალებზე ფოკუსირება
  • დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • სისხარტე
  • საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა.

სამუშაოს აღწერა:
  • საკრედიტო დოკუმენტაციის ვიზირება და შემოწმება;
  • საკრედიტო და სხვა იურიდიული დოკუმენტაციის მომზადება, კანონმდებლობასთან და ბანკის სტანდარტებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფით;
  • იურიდიული სამსახურისგან დოკუმენტაციის სისწორეზე შესაბამისი ვიზირების მიღება;
  • საკრედიტო პროდუქტების პროგრამული რეგისტრაცია;
  • სესხების გაცემა შესაბამისი პროცედურების დაცვით;
  • სესხების გადაფარვის პროცედურების განხორციელება;
  • საკრედიტო დოკუმენტაციის გაფორმებისა და შენახვის დადგენილი მოთხოვნების დაცვა;
  • კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/3452

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 6 მაისი, 2019 წ.

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.
 

 

განთ. გუშინ 17:54

ბოლო ვადა 6 მაისი 00:00

ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტის უფროსი

ID 60575

"ბეთლაივი" არის ინოვაციური და დაცული სათამაშო სივრცე, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს უნიკალურ პროდუქტებს აზარტის ყველა სფეროში.

"ბეთლაივი" აცხადებს ვაკანსიას ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტის უფროსის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი (10:00-19:00)

ძირითადი მოვალეობები:

** ადამიანური რესურსების ზოგადი პოლიტიკისა და პროცედურების შემუშავება და მართვა;
** თანამშრომელთა შერჩევის პროცესის მართვა;
** შეფასების სისტემის შემუშავება და მართვა;
** მოტივაციისა და კარიერული განვითარების სისტემების შემუშავება და მართვა;
** ადამიანური რესურსების მართვის მიმართულებით ადმინისტრაციული პროცესების მართვა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სოციალური მეცნიერებების, ბიზნეს ადმინისტრირების ან იურიდიული მიმართულებით;
** ადამიანური რესურსების მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება, მათ შორის აქტიური სამუშაო გამოცდილება შერჩევების მიმართულებით;

აუცილებელი ცოდნა და უნარები:

** შრომის კოდექსის ცოდნა;
** ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** ანალიზის და რეპორტინგის უნარი;
** კონფიდენციალური და საქმიანი სამუშაო გარემოს შექმნის უნარი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგი ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: "ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტის უფროსი".

კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისათვის ესტუმრეთ ჩვენს ვებგვერდს: http://www.betlive.com

წარმატებებს გისურვებთ!

განთ. გუშინ 17:50

ბოლო ვადა 19 მაისი 00:00

საწყობის თანამშრომელი

ID 60574

სამშენებლო მასალების მწარმოებელი, იმპორტიორი და ექსპორტიორი კომპანია "ნოვა" (www.NOVA.gewww.AVZI.ge www.SAXURAVI.ge) აცხადებს ვაკანსიას საწყობის თანამშრომლის პოზიციაზე თბილისში. 

სამუშაოს აღწერა:
  • კლიენტთა მომსახურება;
  • პროდუქციის მიღება-გაცემა;
  • საქონლის დასაწყობების პროცესში მონაწილეობა (დატვირთვა-გადმოტვირთვა);
  • მატერიალური ფასეულობების აღწერაში მონაწილეობის მიღება;
  • მომსახურების სტანდარტების, დისციპლინარული და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა;

ძირითადი მოთხოვნები:
  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება სასურველია;
  • წესრიგის დაცვა (სამუშაო დრო, პირადი ჰიგიენა, უნიფორმის ტარება);

სასურველი უნარ-ჩვევები:
  • თავაზიანი;
  • პასუხისმგებლიანი;
  • დისციპლინირებული;
  • მოწესრიგებული;
  • ენერგიული;
  • შრომისმოყვარე;
  • პუნქტუალური.

ანაზღაურება - შეთანხმებით;
სამუშაო გრაფიკი - სრული;

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნეთ რეზიუმე მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება "საწყობის თანამშრომელი".

განაცხადის მიღების ბოლო ვადა: 2019 წლის 30 აპრილი.
 

განთ. გუშინ 17:49

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

პრობლ. სესხების მართვის ჯგუფის ექსპერტი - სენაკი, ხობი

ID 60573

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ლაზიკა კაპიტალი" აცხადებს კონკურსს პრობლემური სესხების მართვის ჯგუფის ექსპერტის თანამდებობაზე.

მდებარეობა: სენაკიხობი

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი იურიდიული განათლება
  • მინიმუმ 6 თვიანი გამოცდილება საბანკო-საფინანსო ან ადმინისტრაციული სამართლის სფეროში 


სამუშაოს აღწერილობა:

  • პრობლემური და ჩამოწერილი სესხების მართვა
  • დაკრედიტებასთან დაკავშირებული იურიდიული პროცედურების მართვა


მსურველებს შეუძლიათ CV ელექტრონულად მოგვაწოდონ მისამართზე: [email protected] 

დამატებითი ინფორმაციისათვის დარეკეთ: 

(577)383112—არველოდ ბეჭვაია; დასავლეთ საქართველოს რეგიონული ოფისი, ზუგდიდში.

განთ. გუშინ 17:29

ბოლო ვადა 19 მაისი 00:00

კატეგორიის მენეჯერი

ID 60572

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში. 

ჩვენ გთავაზობთ: პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს; ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას.

კომპანია "გორგიას" მუდმივად აქვს მზაობა, არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში. "გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია.

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "ბი ემ სი გორგია" აცხადებს ვაკანსიას კატეგორიის მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები: 

  • პროდუქციის შესყიდვისა და გაყიდვის პროცესების მართვა და კონტროლი;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების მიერ შესრულებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი;
  • ბაზრის ანალიზი - საბაზრო ტენდენციების მონიტორინგი;
  • პროდუქციის ნაირსახეობის მატებაზე ზრუნვა, არსებული ასორტიმენტის, გაყიდვებისა და ბაზრის ანალიზის საფუძველზე;
  • ახალი ბრენდების/მომწოდებლების მოძიება, მოლაპარაკების წარმოება და პროდუქციის დროული მოწოდების უზრუნველყოფა;
  • შესყიდვების გეგმის შედგენა;
  • შესყიდული პროდუქციის გაყიდვების მხარდაჭერა და პროცესის მართვა;
  • ფასწარმოქმნის ანალიზი და პროდუქციის ფასების შესახებ რეკომენდაციების შემუშავება;
  • გაყიდვებისთვის დაგეგმილი აქციებისა და სხვა აქტივობების ეფექტურობის დადგენა და მონიტორინგი;
  • შეთავაზების კატალოგების მომზადება გაყიდვების სტიმულაციისთვის;
  • პროდუქციის ანალიზი - შესყიდვის, გაყიდვის და მარაგის მუდმივი მონიტორინგი.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება კატეგორიის მენეჯერის პოზიციაზე;
  • აუცილებელია ინგლისური ენის ცოდნა;
  • Excel-ის ცოდნა;
  • სასურველია რუსული ან/და თურქული ენების ცოდნა;
  • სასურველია 1C პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება.


პიროვნული თვისებები: 

  • ანალიტიკური აზროვნება; 
  • მოლაპარაკების და დარწმუნების უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნეთ CV 30 აპრილის ჩათვლით შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 17:28

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

დისტრიბუტორი

ID 60571

კომპანია "სანდომი" სამუშაოდ იწვევს ენერგიულ, კომუნიკაბელურ, აქტიურ, პასუხისმგებლობის მქონე პირებს, რომელთაც აქვთ სურვილი, იმუშაონ დისტრიბუტორის თანამდებობაზე.

ძირითადი მოვალეობები: ახალი ობიექტების მოძიება, პოტენციურ კლიენტებთან შეხვედრა, მოლაპარაკების წარმართვა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** ასაკი: 22-დან 35-წლამდე
** მართვის მოწმობა (B კატეგორია)
** 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება დისტრიბუტორის თანამდებობაზე; (სასურველია)
** ორიენტირებული გაყიდვების ზრდაზე

პიროვნული მახასიათებლები:

** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
** შრომისმოყვარე
** კომუნიკაბელური
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა

პირობები:

** მდებარეობა: თბილისი, ს. ფონიჭალა
** გრაფიკი: სრული დღე
** დასვენება: კვირა
** ხელფასი: ამოღებული თანხის % + ბონუსები
** სამუშაო განაკვეთი: სრული 

დაინტერესებულმა პირებმა გადმოაგზავნეთ რეზიუმე ელ.მისამართზე: [email protected] და აუცილებლად საგანში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში ვაკანსია არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. გუშინ 17:02

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

ინვენტარიზაციის სპეციალისტი

ID 60570

შპს "ევროპროდუქტი" აცხადებს სამთვიან ანაზღაურებად სტაჟირებას ინვენტარიზაციის სპეციალისტის პოზიციაზე ქ. თბილისში. ევროპროდუქტი დაარსდა 2004 წელს და მისი საქმიანობის ძირითადი მიმართულებაა კვების პროდუქტების იმპორტი და მათი დისტრიბუცია ქართულ ბაზარზე. იგი ექსკლუზიურად წარმოადგენს საქართველოში ისეთ საერთაშორისო ბრენდებს როგორებიცაა: Valio, Arla, Bayernland, Frico, Heidi, Elpozo და სხვა. კომპანიამ 2014 წლიდან დაიწყო ბრენდული მარკეტების ქსელის "ევროპროდუქტის" გახსნა. 

დეტალური ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ვებ-გვერდს:
http://www.europroduct.ge;
http://facebook.com/europroduct.geo

თანამდებობა: ინვენტარიზაციის სპეციალისტი
სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული 

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: 

** კომპანიის ბალანსზე არსებული სასაქონლო მატერიალური მარაგების და ძირითადი საშუალებების მუდმივი კონტროლი და ინვენტარიზაცია გაწერილი გრაფიკის მიხედვით;
პროდუქციის ვადის კონტროლი;
** ინვენტარიზაცის შედეგად მიღებული ინფორმაციის ასახვა პროგრამულად, ინსტრუქციის შესაბამისად
** ყოველდღიური რეპორტების მომზადება და უშუალო ხელმძღვანელის ინფორმირება;
ჩატარებული ინვენტარიზაციის შედეგების მიხედვით, საჭირო დოკუმენტაციის შედგენის პროცესში ჩართულობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ტექნიკური მიმართულებით (მათემატიკური აზროვნების უნარი);
** საოფისე პროგრამები (განსაკუთრებული ყურადღება მიექცევა პროგრამა Excel-ის ცოდნას);
** პროგრამა Apex-ში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული თვისებები:

** გაწერილი გრაფიკის მიხედვით სამუშაო პროცესის დაგეგმვა;
** დროის ეფექტურად მართვა;
** შრომისმოყვარეობა;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** სხარტი, პუნქტუალური და დეტალებზე ორიენტირებული. 

დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ მისამართზე [email protected] და სათაურში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისად შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. გუშინ 17:00

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

ძვირფასი ლითონების, ბრილიანტის ექსპერტ-შემფასებელი - მარნეული

ID 60569

საფინანსო ორგანიზაცია "ელთ კომპანი" 15 წლიანი გამოცდილებით გასცემს სალომბარდე სესხებს მარტივად, სწრაფი და დახვეწილი მომსახურებით, რომელსაც წარმატებით ახორციელებს ორგანიზაციის 200-ზე მეტი თანამშრომელი კომპანიის 21 სერვისცენტრში და ეს მონაცემები ყოველდღიურად იზრდება. 

კომპანიის შესახებ ინფორმაცია დაწვრილებით შეგიძლიათ იხილოთ ჩვენს საიტზე, მიჰყევით ბმულს: http://eltcompany.ge/

ამჟამად კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ძვირფასი ლითონებისა (ოქროს, ვერცხლის) და ბრილიანტის ექსპერტ-შემფასებლის თანამდებობაზე, მაღალი ანაზღაურებით. 

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: მარნეული.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უცხო ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგად ცოდნა;
  • სასურველია ნაღდ ფულთან მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია ოქროსა და ძვირფასი ლითონების შეფასების ცოდნა და სამუშაო გამოცდილება. 


ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კლიენტის ხარისხიანი, ზუსტი, სწრაფი და კვალიფიციური მომსახურება;
  • კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება;
  • ნაღდი ფულის შეტანის, გატანის, შემოწმებისა და ნაღდი კონვერტაციების ოპერაციების წარმოება;
  • შემოსავლისა და გასავლის საბუთების ფორმირება;
  • ოქროს , ბრილიანტის შეფასება და ხელშეკრულებების გაფორმება, ვალუტის კონვერტაციები.


უნარები:

  • თავაზიანი;
  • დაკვირვებული;
  • სწრაფი;
  • პასუხისმგებლიანი;
  • გუნდური;
  • კომუნიკაბელური.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ნორმალურ ფოტოსურათთან ერთად, საფინანსო ორგანიზაცია "ელთ კომპანის" წარმომადგენლების ელექტრონული ფოსტის შემდეგ მისამართებზე: [email protected] ან [email protected] და გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება - ექსპერტ-შემფასებელი - და მდებარეობა, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

განთ. გუშინ 16:45

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

ოქროს ლომბარდის ექსპერტ-შემფასებელი - მარნეული

ID 60568

"ლიბერთი" - ბანკი ყველგან და ყველასთვის! აცხადებს ვაკანსიას ოქროს ლომბარდის ექსპერტ-შემფასებლის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: მარნეული

ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტის იდენტიფიკაცია; ძვირფასი ლითონის შეფასება და სესხის პროგრამული რეგისტრაცია;
  • უზრუნვეყოს მიღებული ძვირფასი ლითონის ფორმირება ბანკში არსებული წესით და სტანდარტით;
  • განახორციელოს სალომბარდე სესხის პირობების ცვლილება;
  • აწარმოოს სალომბარდე სესის გაცემასთან დაკავშირებული ფაილინგის წარმოება/შენახვა;
  • უზრუნველყოს სესხის დაფარვების კონტროლი და შესაბამისი შეტყობინებების გაგზავნა კლიენტებთან.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • ძვირფასი ლითონების შემფასებლის სერთიფიკატი; 
  • ოქროს ლომბარდში მუშოაბის 1 წლიანი გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა.


პიროვნული უნარები:

  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობა:
  • კომუნიკაბელურობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • მუდმივი მზადყოფნა დახმარებისთვის;
  • სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი


როგორ მოგვმართოთ:

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 30 აპრილის ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება და ქალაქი/რაიონი, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, სხვა შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. 

დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია.

შეტყობინება: 

"ლიბერთი ბანკი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე http://bit.ly/1S5KLSu) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. 

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით).

კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე www.libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე). 

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა ლიბერთი ბანკში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. გუშინ 16:40

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

კორპორატიული ბანკირი

ID 60567

სს "ბაზისბანკი" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული ბანკირის თანამდებობაზე.

მოვალეობები:

** კორპორატიული კლიენტებთან ურთიერთობა და მათი მომსახურება;
** პოტენციური კლიენტების მოძიება და მოზიდვა;
** კლიენტსა და ბანკს შორის საქმიანი ურთიერთობის ჩამოყალიბება;
** არსებული კორპორატიულ კლიენტებთან ურთიერთობის პროცესის კოორდინირება;
** კლიენტებისაგან მიღებული ფინანსური უწყისების პირველადი ანალიზი და მათი კრედიტუნარიანობის დადგენა;
** პორტფელში არსებულ კლიენტებზე ჯვარედინი გაყიდვების განხორციელება;
** პორტფელში არსებული კლიენტების მოთხოვნების მუდმივი მონიტორინგი;

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (საბანკო/საფინანსო/მენეჯმენტის/ეკონომიკური განხრით);
** მსგავს პოზიციაზე მინიმუმ 2 წლიანი მუშაობის გამოცდილება;
** მომხმარებელთა მომსახურების სტანდარტების ცოდნა, ბიზნეს კომუნიკაციის წარმოების უნარი;
** ქართული ენის, ინგლისური და რუსული ენების ფლობა (როგორც წერითი, ასევე ვერბალური უნარები);
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ფლობა;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი;
** დროის ეფექტური მენეჯმენტი, ორგანიზებულობა, გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** ინიციატივიანობა, კრეატიულობა, ზრუნვა თვითგანვითარებაზე;
** გაყიდვების უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;

განცხადების შესატანად გთხოვთ მიჰყევით ბმულს: http://career.basisbank.ge/Job/133/Apply

საბუთების მიღების ბოლო ვადაა: 2019 წლის 30 აპრილი.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩევის შედეგად სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან.

განთ. გუშინ 16:37

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00