ფილტრი

ვაკანსიები

vip

ეიფელის ბრწყინვალების სტიპენდია

ID 55752

ეიფელის ბრწყინვალების სასტიპენდიო პროგრამის ფარგლებში გამოცხადდა მიღება სამაგისტრო და სადოქტორო პროგრამებზე 2019/20 აკადემიური წლისათვის. პროგრამის ფარგლებში შესაძლებელია სტიპენდიების მოპოვება შემდეგი მიმართულებებით:

  • სამართალი
  •  ეკონომიკა და მართვა
  • პოლიტიკური მეცნიერებები
  •  საინჟინრო მეცნიერებები (მაგისტრატურის საფეხურის სტუდენტებისათვის)
  •  საინჟინრო მეცნიერებები, ზუსტი მეცნიერებები, მათემატიკა, ფიზიკა,  ნანო და ბიოტოქნოლოგიები, დედამიწისა და გარემოს შემსწავლელი მეცნიერებები, ქიმია და სიცოცხლის შემსწავლელი მეცნიერებები, ინფორმაციიისა და კომუნიკაციის მეცნიერებები და ტექნოლოგიები (დოქტორანტურის საფეხურის სტუდენტებისათვის)

განაცხადის წარდგენის ბოლო ვადაა 2019 წლის 11 იანვარი.

დამატებითი ინფორმაციისათვის იხილეთ ბმული: https://institutfrancais.ge/ka/about-us/events/eifelis-brwyinvalebis-stipendia-2019/

განთ. 12 ნოემბერი 12:12

ბოლო ვადა 11 იანვარი 2019 00:00

vip

ქარტიის პრიზი 2018

ID 55753

საქართველოს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტია იწყებს განაცხადების მიღებას "ქარტიის პრიზი 2018-ის" მოსაპოვებლად. ყოველწლიური კონკურსის მიზანია პროფესიული სტანდარტების დამკვიდრების და ეთიკური ჟურნალისტიკის განვითარების ხელის შეწყობა.

კონკურსი ცხადდება შემდეგ ხუთ ნომინაციაში:

  • ვიდეორეპორტაჟი
  • მულტიმედია პროექტი (1 მასალა ან სერია)
  • სტატია ან ნარკვევი ბეჭდურ ან ონლაინ მედიაში
  • ჟურნალისტური გამოძიება
  • ბავშვთა საკითხები

პირველ ოთხ კატეგორიაში კონკურსი ცხადდება IREX-ის პროექტის მხარდაჭერით, ხოლო "ბავშვთა საკითხები" დაწესებულია გაეროს ბავშვთა ფონდის საქართველოს წარმომადგენლობის მიერ. 

გარდა ამისა, კამპანია „ძალა ევროპაშიას“ ფარგლებში გაიცემა „საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველოს“ სპეციალური ფულადი პრიზი 1000 ლარის ოდენობით. ამ პრიზის მფლობელი შესაძლებელია გახდეს ნებისმიერ ფორმატში მომზადებული მასალა (ან პროექტი) ისეთ საკითხებზე, როგორიცაა მაგალითად:

  • საქართველოს ევროინტეგრაცია;
  • ევროპული ღირებულებების პოპულარიზაცია;
  • ევროპული სტანდარტების დანერგვის მნიშვნელობა სხვადასხვა სფეროში;
  • ევროკავშირთან ასოცირების ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულებების შესრულება;
  • რუსული პროპაგანდის გამოვლენა;
  • საქართველოსა და ევროკავშირის სავაჭრო ურთიერთობები;

გამარჯვებულებს ნომინირებული კონკურსანტებიდან და მათ მიერ წარმოდგენილი მასალებიდან შეარჩევს დამოუკიდებელი ჟიური.

პროცედურები და შერჩევის კრიტერიუმები:

  • მონაწილეობის მსურველებმა უნდა წარადგინონ ჟურნალისტური პროდუქტი, რომელიც გამოქვეყნდა 2017 წლის 1 დეკემბრიდან 2018 წლის 25 ნოემბრამდე პერიოდში.
  • საკონკურსოდ მასალის წარდგენა შეუძლია როგორც ინდივიდუალურ ჟურნალისტს, ისე მედიასაშუალებას.
  • მონაწილეობის მსურველმა უნდა წარადგინოს გამოქვეყნებული მასალის ბმული. იმ შემთხვევაში თუ საკონკურსო ნამუშევარი ინტერნეტ სივრცეში არ მოიძებნება, კონკურსანტს შეუძლია გამოგზავნოს ვიდეო რეპორტაჟის და მულტიმედიის შემთხვევაში ჩანაწერი, სტატიის შემთხვევაში კი მისი სკანირებული ან სქრინ ვერსია.
  • მონაწილეობის მსურველმა უნდა შეავსოს აპლიკაცია. დამატებითი მასალები კი გამოგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]
  • თითოეულ აპლიკანტს შეუძლია ერთი საკონკურსო ნაშრომის წარდგენა ერთ ნომინაციაში
  • საკონკურსო ნაშრომი გამოქვეყნებული უნდა იყოს საქართველოში მოქმედ რომელიმე მედიასაშუალებაში
  • საკონკურსო ნამუშევრების მიღების ბოლო ვადაა 2018 წლის 25 ნოემბერი. 18.00 საათი.

ზოგადი კრიტერიუმები:

  • ჟურნალისტური პროდუქტის შერჩევის მთავარი კრიტერიუმია პროფესიული და ეთიკური სტანდარტები, რასაც ეფუძნება საქართველოს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტია
  • უპირატესობა ენიჭება ნამუშევარს, რომელიც პასუხობს ქარტიის 11 პრინციპს
  • ქარტიისა და საერთაშორისო გამჭვირვალობა-საქართველოს მიერ დაწესებული სპეციალური პრიზის გარდა საკონკურსო ნამუშევრების თემატიკა არ არის შეზღუდული, იგი შესაძლოა ეხებოდეს საზოგადოების ცხოვრების ნებისმიერ სფეროს, თუმცა შერჩევის ამოსავალი პრინციპი იქნება ის, თუ როგორ უმკლავდება ავტორი პროფესიულ და ეთიკურ დილემებს.

მასალის შეფასებისას ყურადღება გამახვილდება შემდეგ ფაქტორებზე:

  • თემის აქტუალობა/მაღალი საზოგადოებრივი ინტერესი
  • თხრობის სტილი და ტექნიკა/ინფორმაციის გადმოცემის ხერხების მრავალფეროვნება. სიუჟეტების და მულტიმედია პროექტის შემთხვევაში ასევე დრამატურგია და ვიზუალური მხარე
  • ინფორმაციის წყაროთა მრავალფეროვნება
  • ინფორმაციის სიზუსტე
  • ფაქტებისა და მოსაზრებების გამიჯვნა, მიუკერძოებლობა
  • მხარეთა ბალანსი
  • სიძულვილის ენისა და შეუფერებელი ლექსიკის უარყოფა/ გამოუყენებლობა

განთ. 12 ნოემბერი 12:12

ბოლო ვადა 25 ნოემბერი 00:00

vip

2019-20 UGRAD-ის გაცვლითი პროგრამა ამერიკაში

ID 55751

აშშ-ს საელჩო საქართველოში აცხადებს შესარჩევ კონკურსს 2019-20 წლის გლობალური გაცვლითი პროგრამისთვის.

გლობალური გაცვლითი პროგრამა (UGRAD) ხორციელდება აშშ-ის განათლებისა და კულტურის სახელმწიფო დეპარტამენტის მიერ და წარმოადგენს საერთაშორისო საგანმანათლებო და კულტურულ პროგრამას, რომელიც მომავალ ლიდერებს აშშ-ში სწავლის და ცხოვრების საშუალებას აძლევს. პროგრამის მონაწილე სტუდენტებს საშუალება ექნებათ ამერიკელ ხალხს თავიანთი კულტურა და ტრადიციები გაუზიარონ.

გაცვლითი პროგრამა სრულად არის დაფინანსებული და ითვალისწინებს: მხარდაჭერას J1 ვიზის მისაღებად, მგზავრობას, სამედიცინო დაზღვევას, უნივერსიტეტის სწავლის საფასურს და სხვა სავალდებულო საუნივერსიტეტო ხარჯებს, ბინის ქირას და კვებას აშშ-ში ყოფნის დროს, თანხას წიგნების შესაძენად, ყოველთვიურ სტიპენდიასა და ინგლისური ენის გაძლიერებულ კურსებს (საჭიროების შემთხვევაში).

პროგრამაში მონაწილეობის მიღება შეუძლიათ საქართველოს მოქალაქეებს, თუ აშშ-ში სწავლის დაწყებამდე შეუსრულდებათ 18 წელი; სტუდენტებს, რომლებსაც დასრულებული აქვთ ბაკალავრიატის პირველი კურსი; შეუძლიათ ინგლისურად გამართულად წერა და საუბარი; გაცნობიერებული აქვთ პროგრამაში მონაწილეობის მიზანი და მზად არიან, სწავლის დასრულების შემდეგ სამშობლოში დაბრუნდნენ.

პროგრამის მონაწილე სტუდენტებს განათლების მიღება შეუძლით ინჟინერიის, არქიტექტურის, ბიოქიმიის, ლიტერატურის, განათლებისა და სხვა მიმართულებებით.

გაცვლით პროგრამაში მონაწილეობის მისაღებად დაინტერესებულმა პირებმა უნდა შეავსონ ელექტრონული განაცხადი.

განაცხადს უნდა დაერთოს სხვა მოთხოვნილი დოკუმენტები, რომელთა შორისაა ინგლისური ენის ცოდნის დამადასტურებელი დოკუმენტი, სარეკომენდაციო წერილი და სტუდენტის ცნობა უნივერსიტეტიდან.

განაცხადის შევსების ბოლო ვადაა 2018 წლის 31 დეკემბერი.

პროგრამის შესახებ დამატებითი ინფორმაციის მისაღბად იხილეთ ვებგვერდი.

განთ. 12 ნოემბერი 12:02

ბოლო ვადა 31 დეკემბერი 00:00

vip

სწავლა დიდი ბრიტანეთის და აშშ-ში

ID 55150

სწავლა დიდი ბრიტანეთის და ამერიკის შეერთებული შტატების უნივერსიტეტებში!

13 ნოემბერს 16:00 საათზე სასტუმრო რედისონ ბლუ ივერიას საკონფერენციო დარბაზში (Meeting room 5) გაიმართება ინფო - სესია დიდ ბრიტანეთში და ამერიკის შეერთებულ შტატების უნივერსიტეტებში საბაკალავრო და სამაგისტრო პროგრამებზე მიღებაზე.

ინფო სესიას ჩაატარებს: Ms. Helen Hollingworth Recruitment Director, UK and USA Direct Entry program, INTO University Partnerships.

ინფო სესიის ძირითადი თემებია:

  • ბრიტანეთში და ამერიკაში სწავლის უპირატესობები
  • საბაკალავრო და სამაგისტრო პროგრამებზე მიღების პირობები
  • სტიპენდიები
  • სტაჟირება, კარიერული პერსპექტივები


შეხვედრაზე შეძლებთ გაიაროთ კონსულტაცია, გასაუბრება/ინტერვიუ და მიიღოთ ინფორმაცია შემდეგ უნივერსიტეტებზე: 

  • UK Direct Entries
  • University of Exeter ; City, University of London ;University of East Anglia
  • Manchester Metropolitan University;University of Stirling ;Glasgow Caledonian University 
  • Newcastle University London;University of Gloucestershire...


USA Direct Entries:

University of South Florida, Tampa, Florida; Colorado State University; Drew University, New Jersey; George Mason University, Washington D.C.; Illinois State University, Illinois; Marshall University, West Virginia; Oregon State University, Corvallis, Oregon; Saint Louis University, St. Louis, Missouri; Suffolk University, Boston, Massachusetts; Washington State University, Washington; University of Alabama at Birmingham, Alabama...

დასწრება თავისუფალია! 

საგანმანათლებლო სააგენტო "ი ელ ელ ი" 
ვაჟა-ფშაველას 30ა, მესამე სართული, ოფისი 12, თბილისი
ტელ: (+995 32) 2 399246;(+995 32) 2 391063 
მობ: (+995) 599 504012; (+995) 599 248851
[email protected] | [email protected]

განთ. 12 ნოემბერი 11:17

ბოლო ვადა 23 ნოემბერი 11:17

vip

სასტიპენდიო პროგრამა სადოქტორო, პოსტ-სადოქტორო და სამეცნიერო-კვლევისთვის

ID 53491

შვეიცარიის მთავრობის სტიპენდიები (Swiss Government Excellence Scholarships) საქართველოში მცხოვრებ შვეიცარიაში სწავლით დაინტერესებულ სტუდენტებს შესაძლებლობას აძლევს, მოიპოვონ სტიპენდიები სადოქტორო, პოსტ-სადოქტორო და სამეცნიერო-კვლევით საფეხურებზე 2019-2020 სასწავლო წლისათვის. 

სასტიპენდიო პროგრამასთან დაკავშირებული დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ თანდართულ ფაილებში ან დაუკავშირდეთ შვეიცარიის საელჩოს საქართველოში.

განაცხადის წარდგენის ბოლო ვადად განსაზღვრულია 2018 წლის 23 ნოემბერი.

დამატებითი ინფორმაცია პროგრამის შესახებ იხილეთ დანართში.

 

შვეიცარიის საელჩო საქართველოში

თბილისი, კრწანისის ქუჩა N11, 0114

[email protected]

032 2 75 30 01

www.eda.admin.ch/tbilisi

განთ. 12 ნოემბერი 11:17

ბოლო ვადა 23 ნოემბერი 11:17

vip

სრულად დაფინანსებული პროგრამა სტუდენტების, მკვლევარებისა და პროფესორებისთვის

ID 55220

სომხეთსა და საქართველოს შორის აკადემიური, საგანმანათლებლო და კულტურული ურთიერთობების ხელშეწყობის მიზნით ARMACAD-ი იწვევს სტუდენტებს, მკვლევარებსა და პროფესორებს, რომ მონაწილეობა მიიღონ სომხეთსა და საქართველოს შორის აკადემიური ურთიერთობების განვითარების პირველ პროგრამაში.

პროგრამის მიზანია ქართველ კოლეგებს გააცნოს დღევანდელი სომხეთის უმაღლესი განათლების სისტემა სომხურ უნივერსიტეტებში, აკადემიურ დაწესეუბულებებში, სამინისტროებში, მუზეუმებსა და პროგრამის მონაწილეთა აკადემიურ ინტერესთან დაკავშირებულ ადგილებში ვიზიტის საშუალებით.

ქართველი მონაწილეები შეხვდებიან პროგრამისთვის შერჩეულ სომხეთის მხარის წევრებს, რომლებიც თავის მხრივ, 14 ოქტომბრიდან 18 ოქტომბრამდე გაემგზავრებიან ერევნიდან თბილისში მსგავს პროგრამაში მონაწილეობის მისაღებად. ეს ტური გახდება არა მხოლოდ სომხეთის აკადემიური სისტემის გაცნობის საშუალება, არამედ იქნება სამახსოვრო მოვლენა, რომელიც გარკვეულ ცვლილებებს შეიტანს მონაწილეების ცხოვრებაში და დაეხმარება მათ შეიძინონ მეტი მეგობარი და კოლეგა სომხეთში. ასე რომ, ქართველი მონაწილეები კიდევ ერთხელ შეხვდებიან თბილისში სომეხ კოლეგებს ერევანში პროგრამის დასრულებიდან რამდენიმე დღეში.

პროგრამის 5 დღის განმავლობაში მონაწილეები ეწვევიან და ინფორმაციას მიიღებენ 5 უნივერსიტეტისა და აკადემიური დაწესებულების შესახებ ერევანში. მონაწილეები სამჯერ შეხვდებიან სომხეთის უმაღლესი განათლების სისტემის წარმომადგენლებს (რექტორებს, სხვადასხვა განყოფილებების ხელმძღვანელებს სამინისტროში, დეპარტამენტების ხელმძღვანელებს და ა.შ.) და მოუსმენენ 3 ლექციას სომხეთის აკადემიური სისტემის შესახებ. ARMACAD-ი სრულიად აანაზღაურებს თბილისი-ერევანი-თბილისში მგზავრობის, ბინისა და კვების ხარჯებს ერევანში.

ამ პროგრამის მონაწლე უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

  • იყოს საქართველოს მოქალაქე
  • იყოს სულ ცოტა 18 წლის. ასაკობრივი შეზღუდვა არ არის დაწესებული.
  • უნდა იყოს რომელიმე აკადემიური დონის (ბაკლავრიატი, სამაგისტრო პროგრამა, სადოქტორო) და ნებისმიერი სპეციალობის სტუდენტი, მკვლევარი ან პროფესორი მსოფლიოს ნებისმიერი უნივერსიტეტიდან (გარდა სომხეთისა)
  • კარგად იცოდეს ინგლისური.

შერჩეული კანდიდატები მიიღებენ სტიპენდიას, რომლის საშუალებითაც დაიფარება შემდეგი ხარჯები:

  • მგზავრობა თბილისიდან ერევანში და ერევნიდან თბილისში
  • ბინა ერევანში - 4 ღამე
  • კვება და მგზავრობა ერევანში-5 დღე

იმისთვის რომ განაცხადი შეავსოთ, დააჭირეთ ბმულს https://armacad.info/armacad--2018-09-24--georgians-in-armenia-academic-relations-development-program-7-11-oct-2019-yerevan-armenia და მიჰყევით ინსტრუქციებს.

განაცხადის წარდგენის ბოლო დღეა 21 ნომბერი, 2018.

განაცხადების განხილვის შემდეგ საორგანიზაციო კომიტეტი დაუკავშირდება შერჩეულ კანდიდატებს 2019 წლის 21 მარტამდე,

ARMACAD არის წამყვანი საგანმანათლებლო პლატფორმა, რომლის მთავარი ოფისიც არის ერევანში, სომხეთი. იგი ეხმარება მსურველებს მოიძიონ შესაბამისი სტიპენდია, კვლევისა და სწავლის შესაძლებლობები მთელ მსოფლიოში. მეორე მხრივ, ARMACAD ეხმარება აკადემიურ და საგანმანათლებლო დაწესებულებებს, რომ თავიანთი შესაძლებლობები გააცნონ დაინტერესებულ პირებს მთელ მსოფლიოში და მიიღონ განაცხადები უცხოელი კვალიფიციური კადრებისგან.

თითოეულ დაინტერესებულ პირს შეუძლია გამოიწეროს ყოველკვირეული დაიჯესტი, მიიღოს განახლებული ინფორმაცია ელექტრონუული ფოსტით. ამისთვის საჭიროა ვებგვერდზე დარეგისტრირება და იმ სპეციალობის ამორჩევა, რომელიც ყველაზე შესაფერისია თქვენი აკადემიური კარიერისა და საჭიროებებისთვის.

განთ. 27 ოქტომბერი 11:44

ბოლო ვადა 21 ნოემბერი 00:00

მაღაზიის მენეჯერი - ბაკურიანი

ID 55832

სს "ნიკორა ტრეიდი" აცხადებს  ვაკანსიას მაღაზიის მენეჯერის პოზიციაზე ბაკურიანში.

სს "ნიკორა ტრეიდი" - ბაზარზე სუპერმარკეტების მრავალრიცხოვანი ქსელით არის წარმოდგენილი. ჰოლდინგის შემადგენლობაში შედის  "ნიკორას", "ნუგეშის", "ლიბრესა" და "სანდეის"  მაღაზიები. ამ ეტაპისათვის კომპანია ფლობს 200-ზე მეტ სავაჭრო ობიექტს, რომელთაგანაც 174 თბილისში, ხოლო 35 საქართველოს სხვადასხვა რეგიონებშია წარმოდგენილი.

"ნიკორა ტრეიდის" მთავარი მიზანია - განვითარება, გაფართოებისკენ მუდმივი სწრაფვა, სიახლეების ათვისება,  ხარისხის კონტროლი, სოციალური პასუხისმგებლობა, პარტნიორებთან გრძელვადიანი თანამშრომლობა და მომხმარებლის ერთგულების მოპოვება. "ნიკორა ტრეიდის" თანამშრომელთა რაოდენობა 4000-ს შეადგენს.

დეტალური ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ჩვენს გვერდს http://nikora.ge/

ფუნქცია-მოვალეობები:
  • სავაჭრო ობიექტის მიმდინარე პროცესების მართვა და მონიტორინგი;
  • ნავაჭრის ზრდაზე მუდმივი ზრუნვა;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების მართვა;
  • მარკეტში წარმოდგენილი პროდუქციის მარაგების კონტროლი და შეკვეთების განხორციელება;
  • პროდუქციის ფასების და აქციების მონიტორინგი;
  • პროდუქციის ჩამოწერის კონტროლი;
  • მარკეტის პროდუქციის აღწერის წარმოება;
  • მაღაზიის გაყიდვების ანალიზი;
  • სავაჭრო ობიექტის სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვის კონტროლი.

საკვალიფიკაციო  მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა;
  • არითმეტიკული ოპერირების უნარი;
  • გუნდის მართვის უნარი.

პროფესიული უნარ-ჩვევები:
  • კომუნიკაბელურობა;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • შრომისმოყვარეობა.

ჩვენ გთავაზობთ:
  • კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას;
  • მეგობრულ სამუშაო გარემოს.

დაინტერესების შემთხვევაში შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ: 591 040840 ან გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე - [email protected]  და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "მაღაზიის მენეჯერი - ბაკურიანი".

გისურვებთ წარმატებას!
 

 

განთ. გუშინ 11:38

ბოლო ვადა 16 დეკემბერი 00:00

Oracle-ის მონაცემთა ბაზის დეველოპერი/რეპორტინგის სპეციალისტი

ID 55831

კომპანია "მაგთიკომი" აცხადებს ვაკანსიას Oracle-ის მონაცემთა ბაზის დეველოპერის/რეპორტინგის სპეციალისტის პოზიციაზე. 

დასაქმებულს მოუწევს დიდი მოცულობის მონაცემებთან გაცნობა, მუშაობა, მათი მხარდაჭერა და განვითარება.

ძირითადი მოვალეობები:

** პერიოდული და Ad Hoc რეპორტების მომზადება/ანალიზი
** მონაცემების შესწავლა (საჭიროების შემთხვევაში შესაბამის პირებთან კომუნიკაცია)
** რეპორტების ავტომატიზაცია, ოპტიმიზაცია
** შემოსული დავალებების დროში ოპტიმალურად განაწილება
** სხვადასხვა ვიზუალიზაციის თულების გამოყენებით რეპორტების აწყობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის მინიმუმ ერთ წლიანი გამოცდილება
** სასურველია უმაღლესი განათლება ტექნიკური სპეციალობების მიმართულებით.

ძირითადი მოთხოვნები და საჭირო უნარები:

  • SQL პროცედურული ენის ცოდნა (PL SQL-ს ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად)
  • ანალიტიკური აზროვნება და პრობლემის ლოგიკურად გადაჭრის უნარი
  • მოტივირებულობა, ახლის ძიებისა და განვითარების ინიციატივა
  • კომუნიკაბელურობა და გუნდურად მუშაობის უნარი
  • დროის სწორად განაწილებისა და ახლის სწრაფად ათვისების უნარები
  • რამდენიმე საკითხზე ერთდროულად მუშაობის უნარი
  • ინგლისური ენის ცოდნა.


ანაზღაურება: კვალიფიკაციის მიხედვით.

მონაცემები ფოტოსურათით (CV) გამოაგზავნეთ ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] ა.წ. 11 დეკემბრის ჩათვლით. "Subject"-ში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განცხადება არ განიხილება.

განთ. გუშინ 11:34

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

ფართების მოძიების მენეჯერი - ბათუმი, ქუთაისი

ID 55830

მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯი" აცხადებს ვაკანსიას ფართების მოძიების მენეჯერის თანამდებობაზე ქალაქ ბათუმში და ქუთაისში.

ფუნქციები

** საიჯარო ფართების მოძიება და ბაზრის ანალიზი - მდებარეობის შესწავლა, მოსახლეობის რაოდენობის განსაზღვრა, კონკურენტების და მომგებიანობის ანალიზი;
** მეიჯარეებთან ურთიერთობა, მოლაპარაკების წარმოება;
** პოტენციურ საიჯარო ფართების ბაზის შექმნა და მუდმივი განვითარება;
** უძრავი ქონების სააგენტოებთან თანამშრომლობა;
** კონკურენტების ბაზრის შესწავლა და ანალიზი;
** მეიჯარეებთან სახელშეკრულებო პირობებზე მოლაპარაკება და ხელშეკრულებების ადმინისტრირება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნესის ან ფინანსების სფეროში;
** გაყიდვების მიმართულებით არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება;
** სასურველია საცალო სავაჭრო ბიზნესის საბაზისო დონეზე ცოდნა;
** სასურველია ცოდნა უძრავი ქონების შეფასების ძირითადი კრიტერიუმების შესახებ;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.

უნარები:

** მოლაპარაკებების წარმოებისა და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი
** გადაწყვეტილებების მიღების უნარი
** პრობლემების გადაჭრის უნარი
** გუნდური მუშაობის უნარი
** რამდენიმე პროექტზე პარალელურ რეჟიმში მუშაობის უნარი

პიროვნული მახასიათებლები:

** მოტივირებული და მიზანდასახული
** კომუნიკაბელური
** ემოციურად გაწონასწორებული

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელ.მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება და სასურველი ქალაქი - ფართების მოძიების მენეჯერი ბათუმში ან ფართების მოძიების მენეჯერი ქუთაისში.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა: 10 დეკემბერი 2018 წელი.

"ორი ნაბიჯი" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას.

მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯ" - ში თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები მაღაზიათა ქსელ "ორი ნაბიჯ" - ის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. გუშინ 11:25

ბოლო ვადა 10 დეკემბერი 00:00

პრობლემური სესხების ოფიცერი - კასპი, გორი

ID 55829

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას პრობლემური სესხების ოფიცრის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC3112
ადგილმდებარეობა: კასპი, გორი
მოქმედების ვადა: 27.11.2018
კატეგორია: სხვა
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

  • გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 
  • განათლება: ხარისხი: სტუდენტი, ბაკალავრი


ენები:

  • ქართული - მშობლიური
  • ინგლისური - კარგი


უნარები:

  • დამარწმუნებელი კომუნიკაცია
  • დროის მართვა
  • დეტალებზე ფოკუსირება
  • გუნდურად მუშაობის უნარი
  • დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა


დამატებითი მოთხოვნები

სამუშაოს აღწერა:

  • ვადაგადაცილებული სესხების მქონე კლიენტებთან სატელეფონო კონტაქტი;
  • ვადაგადაცილებული სესხების მქონე კლიენტებთან სამუშაო ან საცხოვრებელ ადგილზე კონტაქტი;
  • მოპოვებული ინფორმაციის აღრიცხვა და ბაზის მუდმივი განახლება.


დამატებითი ინფორმაცია:

ანაზღაურება განისაზღვრება, როგორც ფიქსირებული, ასევე ბონუსის სახით - მიღწეული შედეგების მიხედვით. რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან. 

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/3112

განთ. გუშინ 11:24

ბოლო ვადა 27 ნოემბერი 00:00

400 ლარი

დამხმარე პერსონალი წარმოებაში

ID 55828

"მარშე" აცხადებს ვაკანსიას წარმოებაში დამხმარე პერსონალის პოზიციაზე.

კომპანია "მარშე" 2012 წლიდან გამოჩნდა ქართული წარმოების ბაზარზე. "მარშეს" წარმოება ქართველ მომხმარებელს უმაღლესი ხარისხის 2200-მდე დასახელების პროდუქტს სთავაზობს შემდეგი 4 კატეგორიიდან: ნახევარფაბრიკატები, თევზის პროდუქტები, პურ-ფუნთუშეული, ძეხვეული. კომპანიის მთავარი ამოცანაა მომხმარებლისთვის საუკეთესო ხარისხის უზრუნველყოფა, მათთვის ახალი და მრავალფეროვანი პროდუქციის, პროექტისა და სერვისის შეთავაზება, ხოლო თანამშრომელთათვის საუკეთესო სამუშაო გარემოს შექმნა.

ჩვენ პატივს ვცემთ და თანაბარ შესაძლებლობებს ვაძლევთ ყველა თანამშრომელს, განუსხვავებლად მათი ასაკისა, სქესისა და ეთნიკური წარმომავლობისა.

პოზიციის მდებარეობა: ქ. თბილისი;
სამუშაო გრაფიკი: დღის ცვლა (კვირაში 5 სამუშაო დღე, 40 სამუშაო საათი);
ანაზღაურება: 400 ლარი.

ძირითადი მოვალეობები:

  • სხვადასხვა სახის საკვები ნახევარფაბრიკატების წარმოება;
  • წარმოების პროცესებში აქტიურად მონაწილეობის მიღება;
  • ელექტრო დანადგარებთან მუშაობა;
  • საამქროს ტექნოლოგ-მენეჯერის დავალებების შესრულება;
  • კომპანიის საწარმოო სტანდარტების და სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების  დაცვა.


მოთხოვნები:

  • ასაკი 20-დან 55 წლამდე;
  • საშუალო განათლება;
  • სასურველია სამუშაო გამოცდილება წარმოებაში;
  • ორგანიზებულობა და დისციპლინა;
  • გუნდში მუშაობის უნარი;


დამატებითი ინფორმაცია:

კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ მოთხოვნებს, გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:

  • აპლიკაციების მიღება/გადარჩევა;
  • პირველადი გასაუბრება არმ სამსახურთან;
  • საბოლოო გასაუბრება მიმართულების ხელმძღვანელთან.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected]. სათაურის ველში მიუთითეთ "წარმოების დამხმარე პერსონალი", წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განაცხადის შემოტანის ბოლო   ვადაა 30  ნოემბერი 2018 წელი, 24:00 საათი. დაგვიანებით შემოსული განაცხადები არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 11:22

ბოლო ვადა 30 ნოემბერი 00:00

საწყობის მენეჯერის მოადგილე - ბათუმი

ID 55827

კომპანია  "ბი ემ სი გორგია" აცხადებს  ვაკანსიას საწყობის ღამის ცვლის უფროსის პოზიციაზე, ბათუმში.

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია"  ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და  "გორგია პრემიუმი" ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში.  

ჩვენ გთავაზობთ:

პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს. ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას.

კომპანია   "გორგიას"  მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში.

"გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია.

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური  გუნდის წევრი!

კომპანია "ბი ემ სი გორგია" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერის მოადგილის პოზიციაზე, ბათუმში.

ძირითადი მოვალეობები:

  • საწყობში სამშენებლო, სარემონტო და საყოფაცხოვრებო პროდუქციის მიღების, შენახვისა და გაცემის პროცესების მართვა 
  • საქონლის და მატერიალური ფასეულობების მარაგების კონტროლი 
  • დასაწყობებული პროდუქციის მიღება/გაცემასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის ადმინისტრირება 
  • საწყობის მენეჯერის მიერ დავალებული სხვა სამუშაოების შესრულება 


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აღნიშნული მიმართულებით;
  • ავტომობილის ფლობა;
  • მართვის მოწმობა: B კატეგორია;
  • სასურველია 1C პროგრამის ცოდნა;


პიროვნული თვისებები:

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
  • დეტალებზე ორიენტირებული.


დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ CV 23 ნოემბრის ჩათვლით შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 10:52

ბოლო ვადა 23 ნოემბერი 00:00