ფილტრი

ვაკანსიები

vip

მედია კონკურსი - ჟურნალისტები კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობისთვის

ID 63029

"საქართველოს სტრატეგიული კვლევებისა და განვითარების ცენტრი" (CSRDG) აცხადებს 2019 წლის მედია კონკურსს "ჟურნალისტები კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობისთვის".

ყოველწლიური კონკურსი CSRDG-ის მიერ, ევროკავშირისა და "კონრად ადენაუერის ფონდის" (KAS) მხარდაჭერით, 1 წლის წინ დაფუძნდა. იგი ქართულ მედია სივრცეში კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის (CSR) აქტიური და სწორი გაშუქების ხელშეწყობას და ამ გზით CSR-ის შესახებ ცნობიერების ამაღლებასა და საზოგადოების მხრიდან კონცეფციის სწორი აღქმის დამკვიდრებას ისახავს მიზნად.

კონკურსი მოიცავს შემდეგ კატეგორიებს:

1. სტატია;
2. სატელევიზიო სიუჟეტი;
3. მულტიმედია, ვიდეო მასალა;
4. რადიო;
5. ბლოგი.

საკონკურსოდ წარმოდგენილი მასალა გამოქვეყნებული/გასული უნდა იყოს კონკურსის გამოცხადებიდან 30 ნოემბრამდე პერიოდში, საქართველოში რეგისტრირებულ მედია საშუალებაში ან ბლოგის მეშვეობით.

კონკურსის შესახებ დეტალური ინფორმაცია იხილეთ მიმაგრებულ დოკუმენტებში.

კონკურსი ხორციელდება პროექტის "სამოქალაქო საზოგადოების განვითარების ინიციატივა" ფარგლებში, ევროკავშირისა და "კონრად ადენაუერის ფონდის" (KAS) ფინანსური მხარდაჭერით.

განთ. 16 ოქტომბერი 12:15

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

vip

კონკურსი ორგანიზაციებისთვის - მშვიდობის კორპუსის მოხალისე

ID 63001

What is the Peace Corps?

Peace Corps is a non-political, non-religious, non-profit agency of the United States government that was established in 1961 by President John F. Kennedy. Peace Corps is a people-to-people organization that relies on the dedication and commitment of qualified American women and men who contribute to the social, economic and human development of countries requesting assistance. Its mission is to promote world peace and friendship, through the productive exchange of knowledge and expertise between Peace Corps Volunteers and local communities.

Peace Corps Volunteers fulfill three fundamental goals:

** Providing trained men and women who contribute to the social and economic development of interested countries;
** Promoting a better understanding of the American people on the part of Georgians;
** Strengthening Americans` understanding about Georgia and its people.

What is the Peace Corps Response Program?

The Response Program is Peace Corps` short term assistance program. The program provides American Volunteers to support governmental and nongovernmental organizations, as well as educational institutions in the process of developing their organizational and human capacity. The length that a Volunteer may work with an organization varies from six to twelve months depending on the needs of the organization.

Who are Response Program Volunteers?

Response Program Volunteers are seasoned professionals, who have either served in other developing countries for two years as Peace Corps Volunteers, and/or have at least several years of professional experience in relevant fields. They are skilled volunteers and can provide specialized knowledge to your organization, based on your needs.

How Response Program Volunteers can help your organization?

Response Program Volunteers have served at different organizations in Georgia, such as ministries, international organizations, local and regional NGOs, universities, vocational education institutions, and others. They have been assisting Georgian counterparts in designing organizational management strategies, programmatic action plans; developing grant proposals, designing capacity development trainings, improving organizational management, improving English language skills, designing English language curriculum, providing teacher trainings, and others.

What you need to do in order to request and host a Response Program Volunteer?

- Organizations are required to find appropriate housing for Volunteers and submit three potential host families.
- Organizations are required to work closely with a Volunteer. Peace Corps` goal is to ensure capacity development and sustainability of the projects at the organizations. Therefore, close collaboration with a local staff member -"counterpart" is crucial.
- Organizations are required to prepare a workplace for a Volunteer.
- Organizations are expected to sign a Memorandum of Understanding with Peace Corps.

Please see further details about Peace Corps expectations and standards in the attached "Guidelines for Organizations."

What are the stages in the Response Program application process?
Read carefully the "Guidelines for Organizations" and pay particular attention to Peace Corps` selection criteria.
Stage One: Fill out the Peace Corps Response Program Volunteer Request Form and submit it by October 25, 2019.

Stage Two: Develop a Peace Corps Project Description, which describes organization`s needs, qualification requirements, working conditions and submit it by the set deadline.
Stage Three: Identify and submit three host Families that comply with Peace Corps Criteria.

Submit one host family option along with the application form.
Submit additional two host families within two months after completing the second stage of the application process and submitting project descriptions.

Important: Please note that Peace Corps Response Program will accept applications from the following cities/districts/regions:

- Tbilisi
- Kakheti (except north of Akhmeta)
- Mtskheta-Mtianeti (except Stepantsminda)
- Kvemo Kartli
- Shida Kartli
- Samtskhe-Javakheti
- Adjara
- Guria
- Imereti
- Samegrelo - Zemo Svaneti
- Racha-Lechkhumi - Kvemo Svaneti

The villages and towns located within the five kilometer administrative boarder line with Abkhazia and South Ossetia are not eligible for participation.

E-mail the Request for Volunteer form to GE-[email protected] or deliver it to the Peace Corps office in Tbilisi: 29a Vazha-Pshavela Ave, 0160 Tbilisi by October 25.

განთ. 10 ოქტომბერი 17:31

ბოლო ვადა 25 ოქტომბერი 00:00

vip

კონკურსი რეგიონში ბაზირებული ონლაინ მედიასაშუალებებისთვის

ID 62955

GMPP პროგრამის IREX-ის საქართველოს ოფისი აცხადებს ღია კონკურსს ონლაინ მედიასაშუალებებისთვის რომლებიც დედაქალაქის ფარგლებს გარეთ არიან ბაზირებული, საქართველოს მედია პარტნიორობის პროგრამაში (GMPP) 2020 წ. მონაწილეობის მისაღებად. პროგრამა ა.შ.შ.-ის საელჩოს დაფინანსებით ხორციელდება.

კონკურსის მიზანი:

კონკურსის მიზანია რეგიონში ბაზირებული 2 ქართული ონლაინ მედია საშუალების შერჩევა პროგრამაში მონაწილეობის მისაღებად. GMPP პროგრამის მიზანია ქართული მედიის როგორც ორგანიზაციებისა და მდგრადი ბიზნესების განვითარების ხელშეწყობა ამერიკულ პარტნიორ მედიასთან ორმხრივი გაცვლითი ვიზიტების გზით.

პარტნიორობის ფარგლებში, თითოეული შერჩეული ქართული ონლაინ მედია საშუალების 4 თანამშრომელს შესაძლებლობა ექნება ა.შ.შ.-ში გაიაროს ერთკვირიანი სტაჟირება (2 მონაწილე თითო ვიზიტზე), რომელიც მოიცავს ამერიკელი კოლეგების მუშაობაზე უშუალო დაკვირვებას, მათი საუკეთესო პრაქტიკის გაზიარებასა და მსგავსი მედიასაშუალების ამერიკულ მედიაბაზარზე ფუნქციონირების გაცნობას. ვიზიტების მონაწილეთა კანდიდატურები შეირჩევა ამერიკელი მონაწილეების რეკომენდაციით, მედიასაშუალების ხელმძღვანელობასთან შეთანხმებით.

საპასუხოდ, თითოეული შერჩეული ონლაინ მედიასაშუალება უმასპინძლებს ერთკვირიანი ვიზიტით საქართველოში ჩამოსულ 2 ექსპერტს ამერიკული პარტნიორი მედიასაშუალებიდან. ამერიკელი მონაწილეები ადგილზე გაეცნობიან ქართველი კოლეგების მუშაობის სტილს, გაუზიარებენ საკუთარ გამოცდილებას, ჩაატარებენ ინტენსიურ კონსულტაციებს, მენტორობას გაუწევენ თანამშრომლების გუნდს და მისცემენ ადგილობრივ საჭიროებებზე მორგებულ პრაქტიკულ რჩევებს.

პარტნიორობის ფარგლებში მისაღწევი მიზნების ხელშეწყობისთვის, თითოეულ შერჩეულ ონლაინ მედიასაშუალებას შეეძლება მიიღოს "პარტნიორობის ინოვაციის გრანტი" 2, 000 ა.შ.შ. დოლარის ოდენობით (ფიქსირებული თანხა ეტაპობრივი გადახდის მექანიზმით, შესრულებული სამუშაოს მიხედვით). მცირე გრანტის მიღების აუცილებელი მოთხოვნა იქნება ქართული მედიასაშუალების მჭიდრო თანამშრომლობა ამერიკულ პარტნიორ მედიასთან საგრანტო აქტივობების დაგეგმვისა და განხორციელების ეტაპებზე და თანამშრომლების მიერ პარტნიორობის ფარგლებში შეძენილი ან ახალი უნარების გამოყენება ამერიკელი კოლეგების ჩართულობით, ზედამხედველობითა და ტექნიკური დახმარებით.

გაცვლითი ვიზიტების დაწყებამდე GMPP პროგრამის თანამშრომლების მიერ მოხდება ქართული და ამერიკული პარტნიორი მედიასაშუალებების ვირტუალური დაკავშირება და ონლაინ კომუნიკაციის ფასილიტაცია. GMPP პროგრამის წარმომადგენლები ითანამშრომლებენ ქართულ და ამერიკულ მონაწილე მედიასაშუალებებთან, რათა ხელი შეუწყონ მჭიდრო და გრძელვადიანი პროფესიული ურთიერთობის ჩამოყალიბებას ორმხრივი გაცვლითი ვიზიტების მეშვეობით და ვიზიტებს შორის ონლაინ კონსულტაციებით, რათა მოხდეს ქართულ მედიასაშუალებებში ინოვაციური იდეების დანერგვა, თანამშრომელთა გუნდის კვალიფიკაციის ამაღლება და მათი პროფესიული უნარების განვითარება.

კონკურსში მონაწილეობის საკვალიფიკაციო კრიტერიუმები:

პროგრამის წარმატებით განხორციელება ეფუძნება შერჩეულ ქართულ მედიას, IREX-სა და ამერიკულ პარტნიორ მედია საშუალებას შორის მჭიდრო, ინტენსიურ და შედეგზე ორიენტირებულ თანამშრომლობას, რასაც საფუძვლად უდევს ურთიერთნდობა და პატივისცემა, მაღალი მოტივაცია და შესაბამისი რესურსების არსებობა.

შესაბამისად, IREX-ი ეძებს ისეთ რეგიონულ ონლაინ მედიასაშუალებებს, რომლებიც მზად არიან პროგრამაში მონაწილეობას მიუდგნენ სრული პასუხისმგებლობით, ძალისხმევითა და გამჭვირვალობით. შერჩეული მედიასაშუალებები ვალდებული იქნებიან უზრუნველყონ ღია ორმხრივი კომუნიკაცია IREX-თან და იყონ ამერიკულ პარტნიორ მედიასთან თანამშრომლობის მამოძრავებელი ძალა, რათა მიაღწიონ რეალურ პროგრესს. ორგანიზაციას უნდა შეეძლოს და გამოთქვას მზაობა წარადგინოს ფინანსური, წერილობითი და ზეპირი ანგარიშები, და რეგულარული უკუკავშირი მიღწეული პროგრესის დასაბუთების მიზნით.

აქედან გამომდინარე, წლევანდელ კონკურსში მონაწილეობის მიღება შეუძლია რეგიონში მედიასაშუალებებს, რომელიც აკმაყოფილებს ქვემოთ მოცემულ ყველა კრიტერიუმს:

- წარმოადგენს ექსკლუზიურად ონლაინ მედიას (მხოლოდ ციფრული პლატფორმით) ან შერეული პლატფორმის მქონე (ჰიბრიდულ) მედიას რომელიც უმთავრესად ონლაინ პლატფორმაზეა ფოკუსირებული
- ​ბაზირებულია საქართველოს რომელიმე რეგიონში, თბილისის ფარგლებს გარეთ, დასაქმებული ჰყავს ადგილობრივი მაცხოვრებლები და აშუქებს ადგილობრივ თემებს
- ახალი ამბების გარდა, რეგულარულად აწარმოებს სიღრმისეულ, ანალიტიკურ და/ან საგამოძიებო მულტიმედია მასალებს და/ან ადამიანურ ისტორიებს/ჩანახატებს
- აქვს პარტნიორობის ფარგლებში ინოვაციური მიდგომების განხორციელებისთვის საჭირო შესაბამისი რესურსი
- გამოხატავს მზადყოფნას და მაღალი მოტივაციას ჩამოაყალიბოს და შეინარჩუნოს გრძელვადიანი პროფესიული ურთიერთობა ამერიკულ პარტნიორ მედიასაშუალებასთან

შეფასების კრიტერიუმები

კონკურენტუნარიანობა ადგილობრივ მედია ბაზარზე - 20%

- წარმოადგენს ახალი ამბების და ინფორმაციის სანდო წყაროს ადგილობრივი მოსახლეობისთვის
- აქვს დამოუკიდებელი სარედაქციო პოლიტიკა, რომელიც თავისუფალია პოლარიზების გამომწვევი ზეგავლენისგან პოლიტიკური აფილიაციის, ბიზნეს ინტერესების ან სხვა მხრიდან

კონტენტის ხარისხი - 20%

- სიღრმისეულ, ანალიტიკურ და/ან საგამოძიებო მასალების, ბლოგების, ჩანახატების რეგულარული წარმოება ისეთ თემებზე, როგორებიცაა დემოკრატიული პროცესები, ადგილობრივი მეწარმეობა, ეკონომიკური განვითარება, გენდერული თანასწორობა, ინკლუზია და ტოლერანტობა, უმცირესობათა უფლებები, კანონის უზენაესობა, სამოქალაქო აქტივიზმი ან სამოქალაქო საზოგადოება
- ფართო საზოგადოების, პრიორიტეტული (ნიშური) აუდიტორიისთვის ან მოწყვლადი ჯგუფებისთვის წარმოებული ციფრული მულტიმედია კონტენტის მრავალფეროვნება, ხარისხი და ბალანსი

ადამიანური რესურსი - 20%

- ჰყავს თანამშრომელთა გუნდი, რომელიც იზიარებს ისეთ ფუნდამენტურ ჟურნალისტურ სტანდარტებს, როგორებიცაა ფაქტების სიზუსტის გადამოწმება და მოვლენების მიუკერძოებელი, სამართლიანი და პასუხისმგებლიანი გაშუქება
- თანამშრომლები და მენეჯმენტი რეალურად მოწადინებულია შეიძინოს და გამოიყენოს ახალი უნარები

ორგანიზაციის შიდა რესურსი - 20%

- აქვს საკმარისი ადამიანური, ტექნიკური და ფინანსური რესურსი, რათა პირნათლად შეასრულოს პარტნიორულ პროგრამაში მონაწილეობით გათვალისწინებული ვალდებულებები
- ორგანიზაციული განვითარების ისტორია და სამომავლო გეგმები
- პარტნიორობის ინოვაციის გრანტის კონცეფციის რეალისტურობა, მნიშვნელობა და მოსალოდნელი გავლენა

მოტივაცია - 20%

- გამოხატავს გულწრფელ ენთუზიაზმს მჭიდროდ ითანამშრომლოს ამერიკელ კოლეგებთან და უზრუნველყოს შესაბამისი თანამშრომლების პროაქტიული ჩართულობა პროგრამის აქტივობებში
- რეალურად მოწადინებულია დანერგოს ინოვაციური მიდგომები და ახალი პრაქტიკა ყოველდღიურ საქმიანობაში
- თანახმაა გაუზიაროს პარტნიორობის შედეგად მიღებული ცოდნა და გამოცდილება თანამშრომლების გუნდს და სხვა კოლეგებს

თუ თქვენი ონლაინ მედიასაშუალება აკმაყოფილებს ზემოთ აღნიშნულ პირობებს და დაინტერესებულია მონაწილეობა მიიღოს ამ შესარჩევ კონკურსში, შეავსეთ ქვემოთ მოცემული GMPP პროგრამის განაცხადის ფორმა. გთხოვთ ყურადღებით გაეცნოთ და მიჰყვეთ ანკეტაში მოცემულ დეტალურ ინსტრუქციებს.

ცნობისათვის, პროგრამაში მონაწილეობისთვის არ არის სავალდებულო ინგლისური ენის ცოდნა. ზეპირი და წერილობითი თარგმანი უზრუნველყოფილი იქნება როგორც ა.შ.შ.-ში ყოფნისას, ასევე ამერიკელი პარტნიორების საქართველოში ვიზიტის დროს.

განაცხადის შეტანის წესი

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა ხუთშაბათი 24 ოქტომბერი 17:00 სთ. სრულად შევსებული განაცხადის ფორმები ორივე ენაზე (ქართულად და ინგლისურად) და მოთხოვნილი დამატებითი დოკუმენტაცია უნდა მოგვაწოდოთ ელექტრონულად მისამართზე: [email protected]. ყველა აპლიკანტს საბუთების გაგზავნიდან 24 სთ განმავლობაში ელ. ფოსტით გაეგზავნება მიღების დასტური. წინააღმდეგ შემთხვევაში დაგვიკავშირდით: [email protected].

არასრული ან დაგვიანებით მიღებული განაცხადები არ განიხილება. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ გამოგზავნილი მასალა უკან არ დაგიბრუნდებათ, ამიტომ გირჩევთ დაიტოვოთ შევსებული განაცხადის და საბუთების ასლი.

ღია კარის დღე

კონკურსში მონაწილეობის მიღების მსურველთათვის, IREX-ისა და ა.შ.შ.-ს საელჩოს საზოგადოებრივ საქმეთა განყოფილების წარმომადგენლები ჩაატარებენ ღია კარის დღეს პარასკევს, 11 ოქტომბერს 15:00 საათზე კ. მარჯანიშვილის ქ. 6, "მწვანე ოფისის" შენობის მე-4 სართულზე მდებარე საკონფერენციო დარბაზში, რათა დამსწრეებს მიაწოდონ ინფორმაცია პროგრამის შესახებ და დეტალურად განიხილონ განაცხადის ფორმის შევსებისა და შემოტანის პროცესი.

ონლაინ მედიასაშუალებებისთვის რომლებიც გეგმავენ კონკურსში მონაწილეობის მიღებას რეკომენდებულია ღია კარის დღეზე დასწრება. დასწრების მსურველთა სახელ(ებ)ი და გვარ(ებ)ი უნდა გამოგვიგზავნოთ ელ. ფოსტაზე: [email protected] 10 ოქტომბრამდე. თუ ვერ ახერხებთ თბილისში ჩამოსვლას ღია კარის დღეზე დასასწრებად, შეგიძლიათ შემოგვიერთდეთ ონლაინ. ამისათვის, დეტალური ინსტრუქციის მისაღებად წინასწარ დაგვიკავშირდით ელ. ფოსტაზე: [email protected]

შეკითხვების არსებობის შემთხვევაში გთხოვთ დაუკავშირდეთ GMPP პროგრამის თანამშრომლებს ელ. ფოსტით [email protected] ან სამუშაო საათებში ტელეფონის ნომერებზე: +995 599 137 100 ან +(995 32) 291 26 08 / შიდა ნომერი 122 ან 123. გაითვალისწინეთ, 14 ოქტომბერი არასამუშაო დღეა.

მონაწილეთა შერჩევა

შემოსულ განაცხადებს განიხილავს საგანგებოდ მოწვეული კომისია, რომელშიც შედიან ამერიკელი და ქართველი მედია ექსპერტები. მონაწილეთა შერჩევა და კონკურსის გამარჯვებულთა გამოცხადება მოხდება ა.წ. ნოემბერში. ორმხრივი ვიზიტების განხორციელება დაიწყება 2020 წლიდან, მას შემდეგ რაც გაფორმდება ურთიერთგაგების მემორანდუმი (MOU) და ადგილზე ჩატარდება დეტალური შეფასება, რომელზე დაყრდნობითაც მოხდება პარტნიორობის მორგება თითოეული მონაწილე მედიასაშუალების საჭიროებებზე.

ზოგადი ინფორმაცია პროგრამის შესახებ

GMPP პროგრამა IREX-ი მიერ 2010 წლიდან ხორციელდება საქართველოში აშშ-ს საელჩოს საზოგადოებრივ საქმეთა განყოფილების ფინანსური მხარდაჭერით. GMPP-ის მისიაა ხელი შეუწყოს ქართული მედიის განვითარებას ამერიკულ

მედიასაშუალებებთან პროფესიული პარტნიორობის დამყარებით. პროგრამას 3 მიზანი აქვს:

ქართულ და ამერიკულ მედიასაშუალებებს შორის მჭიდრო, კოლეგიალური და მდგრადი ურთიერთობის ჩამოყალიბება, რის შედეგადაც ქართული მონაწილეებს შორის გაუმჯობესდება ჟურნალისტური უნარ-ჩვევები, პროფესიული ტექნიკა და ბიზნესის მართვის პრაქტიკა.

ქართველი მონაწილეები ფართოდ გააზიარებენ მიღებულ ცოდნას და ჩამოაყალიბებენ/განავითარებენ პროფესიულ კავშირებს.

ქართველი და ამერიკელი მონაწილეები უკეთ გაიცნობენ ერთმანეთის კულტურას, საზოგადოებასა და ფასეულობებს.

დღეისათვის პროგრამის ფარგლებში განხორციელდა 70-ზე მეტი ორმხრივი გაცვლითი ვიზიტი, რომლებშიც მონაწილეობა მიიღო 2 ონლაინ მედიასაშუალების, 16 ტელევიზიისა და 2 რადიოს 135-მა თანამშრომელმა და 15 ამერიკული მედიის 50-მა წარმომადგენელმა 10 შტატიდან.

პარტნიორული ვიზიტების შედეგად, პროგრამის მონაწილე ქართული მედიაში განხორციელდა რიგი პოზიტიური ცვლილებები, მათ შორის: მოხდა მენეჯმენტის სტრუქტურის, ადამიანური რესურსების მართვისა და ჟურნალისტური უნარ-ჩვევების გაუმჯობესება, პროგრამული ბადის გამრავალფეროვნება, არსებული პროგრამების, მათ შორის საინფორმაციო გადაცემების გაუმჯობესება და უკეთ შეფუთვა, თემში ჩართულობის გაზრდა სოციალური პროექტების განხორციელებით, ონლაინ მულტიმედია პლატფორმების გამოყენების ეფექტიანობის გაზრდა, უკეთესი მარკეტინგი და პრომოუშენი, ონლაინ სივრცის თანამედროვე მეთოდებით ათვისება და ვებგვერდის განვითარება, სარეკლამო და სასპონსორო პაკეტების გაყიდვებიდან და ალტერნატული წყაროებიდან მიღებული შემოსავლების გაზრდა. დამატებითი ინფორმაცია GMPP პროგრამის შესახებ ხელმისაწვდომია ჩვენს Facebook გვერდზე.

IREX-ის შესახებ

IREX-ი საერთაშორისო არაკომერციული ორგანიზაციაა, რომელიც 1968 წელს დაარსდა და რომლის სათაო ოფისი მდებარეობს ვაშინგტონში, კოლუმბიის ოლქში. ჩვენი მისიაა უფრო სამართლიანი, წარმატებული და ინკლუზიური სამყაროს შექმნა, ახალგაზრდების მხარდაჭერით, ლიდერების წახალისებით, ინსტიტუციების ხელშეწყობითა და ხარისხიან განათლებასა და ინფორმაციაზე ხელმისაწვდომობის გაზრდით. საქართველოში IREX-ი 1994 წლიდან მუშაობს.

განთ. 7 ოქტომბერი 15:35

ბოლო ვადა 24 ოქტომბერი 00:00

vip

ბერლინის სამხარეო ფონდის სტიპენდიები

ID 62699

ბერლინის სამხარეო ფონდი აცხადებს განაცხადების მიღებას 2020/2021 აკადემიური წლისათვის სტიპენდიების მოსაპოვებლად.

სტიპენდია განკუთვნილია ახალგაზრდა მკვლევართათვის საფრანგეთიდან, დიდი ბრიტანეთიდან, აშშ-დან და ყოფილი საბჭოთა კავშირის ქვეყნებიდან.

2020/2021 აკადემიური წლისათვის ფონდი გასცემს 15 სტიპენდიას, რომელთა ოდენობაც მაგისტრატურისა და დოქტორანტურის სტუდენტებისათვის შეადგენს ყოველთვიურად 1,100 EUR-ს, ხოლო პოსტდოქტორანტებისათვის 1,630 EUR-ს.

განაცხადის წარდგენის ბოლო ვადაა 2019 წლის 15 დეკემბერი.

პროგრამის ხანგრძლივობაა 1 აკადემიური წელი.

დამატებითი ინფორმაციისათვის გთხოვთ იხილოთ ბმული: https://www.parlament-berlin.de/de/Das-Parlament/Studienstiftung

განთ. 27 სექტემბერი 16:04

ბოლო ვადა 15 დეკემბერი 00:00

4000 ლარი

საბანკო ინსპექტირების სპეციალისტი

ID 63195

"საქართველოს ეროვნული ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას ფულის გათეთრების ინსპექტირებისა და ზედამხედველობის დეპარტამენტის კომერციული ბანკების და საგადახდო მომსახურების პროვაიდერების ინსპექტირების განყოფილების სპეციალისტის პოზიციაზე.

სამუშაოს სპეციფიკა: პოზიცია მოიცავს დინამიურ და მრავალმხრივ სამუშაოს საინტერესო და ძლიერი პროფესიონალების გუნდში, რაც საშუალებას აძლევს დასაქმებულს სრულად წარმოაჩინოს და განავითაროს თავისი შესაძლებლობები, მათ შორის შიდა და ორგანიზაციის გარეთ ტრენინგების მეშვეობით.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** საფინანსო სექტორის წარმომადგენლებთან კომუნიკაცია უკანონო შემოსავლების ლეგალიზაციის აღკვეთის შესახებ კანონმდებლობის მოთხოვნებთან დაკავშირებით
** საფინანსო სექტორის წარმომადგენლების ადგილზე შემოწმება უკანონო შემოსავლების ლეგალიზაციის აღმკვეთ კანონმდებლობასთან შესაბამისობის კუთხით
** შემოწმების შედეგად საფინანსო სექტორის წარმომადგენლისათვის მიცემული რეკომენდაციების / განსაზღვრული გასატარებელი ღონისძიებების შესრულებაზე კონტროლის განხორციელება
** საფინანსო სექტორის წარმომადგენლების შემოწმებისათვის საჭირო დოკუმენტების და შემოწმების შედეგების შესახებ ინფორმაციის მომზადება
** საფინანსო სექტორის წარმომადგენლების შემოწმების შედეგების შესახებ კომუნიკაცია შესაბამის უფლებამოსილ სახელმწიფო ორგანოებთან

სავალდებულო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება სამართალმცოდნეობის ან ფინანსების მიმართულებით
** უპირატესობა მიენიჭება საფინანსო სექტორში უკანონო შემოსავლის ლეგალიზაციის აღკვეთის და სამართლებრივი შესაბამისობის კუთხით მუშაობის გამოცდილებას
** ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა (საუბარი და წერა);
** საოფისე პროგრამები (Word, Excel, PowerPoint)
** შემდეგი საკანონმდებლო ბაზის ცოდნა: "საქართველოს ეროვნული ბანკის შესახებ" საქართველოს ორგანული კანონი; "კომერციული ბანკების საქმიანობის შესახებ" საქართველოს კანონი; საქართველოს ეროვნული ბანკის საქმიანობის მარეგულირებელი წესები და ინსტრუქციები; "უკანონო შემოსავლის ლეგალიზაციის აღკვეთის ხელშეწყობის შესახებ" საქართველოს კანონი; საქართველოს ფინანსური მონიტორინგის სამსახურის დებულებები და ნორმატიული აქტები; International standards on combating money laundering and the financing of terrorism & proliferation (FATF 40 recommendations)

კომპეტენციები:

** გუნდური მუშაობის უნარი;
** კრიტიკული აზროვნების უნარი;
** არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** ეფექტური წერითი კომუნიკაცია;
** ხარისხზე ორიენტაცია;
** ​დისციპლინირებულობა და აკურატულობა.

თანამდებობრივი სარგო: განისაზღვრება 3200-4000 დარიცხული ლარის ფარგლებში.

კონკურსის ფორმა: კონკურსი ჩატარდება ინტერვიუს სახით.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, 2019 წლის 4 ნოემბრამდე CV გამოაგზავნოთ ელექტრონული ფოსტის შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: საბანკო ინსპექტირების სპეციალისტი.

განთ. 21 ოქტომბერი 16:17

ბოლო ვადა 4 ნოემბერი 00:00

2400 ლარი

არასაბანკო ინსპექტირების სპეციალისტი

ID 63194

საქართველოს ეროვნული ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას ფულის გათეთრების ინსპექტირებისა და ზედამხედველობის დეპარტამენტის არასაბანკო დაწესებულებების ინსპექტირების განყოფილების სპეციალისტის პოზიციაზე.

სამუშაოს სპეციფიკა: პოზიცია მოიცავს დინამიურ და მრავალმხრივ სამუშაოს საინტერესო და ძლიერი პროფესიონალების გუნდში, რაც საშუალებას აძლევს დასაქმებულს სრულად წარმოაჩინოს და განავითაროს თავისი შესაძლებლობები, მათ შორის შიდა და ორგანიზაციის გარეთ ტრენინგების მეშვეობით.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** არასაბანკო დაწესებულებებთან კომუნიკაცია უკანონო შემოსავლების ლეგალიზაციის აღკვეთის შესახებ კანონმდებლობის მოთხოვნებთან დაკავშირებით
** არასაბანკო დაწესებულებების ადგილზე შემოწმება უკანონო შემოსავლების ლეგალიზაციის აღმკვეთ კანონმდებლობასთან შესაბამისობის კუთხით
** შემოწმების შედეგად არასაბანკო დაწესებულებებისათვის მიცემული რეკომენდაციების / განსაზღვრული გასატარებელი ღონისძიებების შესრულებაზე კონტროლის განხორციელება
** არასაბანკო დაწესებულებების შემოწმებისათვის საჭირო დოკუმენტების და შემოწმების შედეგების შესახებ ინფორმაციის მომზადება
** არასაბანკო დაწესებულებების შემოწმების შედეგების შესახებ კომუნიკაცია შესაბამის უფლებამოსილ სახელმწიფო ორგანოებთან

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი სამართალმცოდნეობის ან ფინანსების მიმართულებით
** უპირატესობა მიენიჭება საფინანსო სექტორში უკანონო შემოსავლის ლეგალიზაციის აღკვეთის და სამართლებრივი შესაბამისობის კუთხით მუშაობის გამოცდილებას
** ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა (საუბარი და წერა);
** საოფისე პროგრამები (Word, Excel, PowerPoint)
** შემდეგი საკანონმდებლო ბაზის ცოდნა: "საქართველოს ეროვნული ბანკის შესახებ" საქართველოს ორგანული კანონი; "კომერციული ბანკების საქმიანობის შესახებ" საქართველოს კანონი; საქართველოს ეროვნული ბანკის საქმიანობის მარეგულირებელი წესები და ინსტრუქციები; "უკანონო შემოსავლის ლეგალიზაციის აღკვეთის ხელშეწყობის შესახებ" საქართველოს კანონი; საქართველოს ფინანსური მონიტორინგის სამსახურის დებულებები და ნორმატიული აქტები; International standards on combating money laundering and the financing of terrorism & proliferation (FATF 40 recommendations)

კომპეტენციები:

** გუნდური მუშაობის უნარი;
** კრიტიკული აზროვნების უნარი;
** არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** ეფექტური წერითი კომუნიკაცია (დრაფტინგი)
** ხარისხზე ორიენტაცია
** ​დისციპლინირებულობა და აკურატულობა

თანამდებობრივი სარგო: განისაზღვრება 1800-2400 დარიცხული ლარის ფარგლებში.

კონკურსის ფორმა: კონკურსი ჩატარდება ინტერვიუს სახით.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, 2019 წლის 4 ნოემბრამდე CV გამოაგზავნოთ ელექტრონული ფოსტის შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: არასაბანკო ინსპექტირების სპეციალისტი.

განთ. 21 ოქტომბერი 16:15

ბოლო ვადა 4 ნოემბერი 00:00

სერვისცენტრის გაყიდვების ოპერატორი საგარეჯოში

ID 63193

შპს "საქართველოს ფოსტა" აცხადებს ვაკანსიას საგარეჯოს სერვისცენტრის გაყიდვების ოპერატორის თანამდებობაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** სერვისცენტრის მომხმარებლებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა
** მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და შესაბამისი პროცედურული რეაგირება
** მომხმარებლის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება, არსებული პროდუქტების გაყიდვა
** მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ნებისმიერი პროფილით
** სასურველია 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას.
** ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე (B2 დონეზე)
** MS პროგრამების ცოდნა;
** მონაცემთა ბაზებში მუშაობის გამოცდილება.

უნარ-ჩვევები:

** სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
** მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** კომუნიკაციის უნარი;
** გამართულად მეტყველება;
** გუნდური მუშაობა;
** პროგრამაში, მონაცემთა ბაზებში სწრაფად მუშაობის უნარი.

კანდიდატთა შერჩევა:

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:

** ჯგუფური გასაუბრება;
** ტესტირება;
** ინდივიდუალური გასაუბრება;
** სტაჟირება.

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა (იხილეთ დანართში) და გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 15.11.2019.

განთ. 21 ოქტომბერი 16:07

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

400 ლარი

მოლარე-კონსულტანტი

ID 63192

საქართველოში წამყვანი ზოომაღაზიების ქსელი "ზოომარტი" დაარსდა 2014 წელს და მიმდინარე მომენტში აერთიანებს 10 საცალო ობიექტს. "ზოომარტი" არის ექსკლუზიური იმპორტიორი ისეთი ცნობილი ბრენდების როგორიც არის Affinity Petcare (Advance, Brekkies), True Instinct, Champion Petfoods (Acana, Orijen), Ferplast, KONG, Morando SPA, Vitakraft, Versele-laga, Animology, Canvit და Catzone.

მეტი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ჩვენს ფეისბუქის გვერდს: https://www.facebook.com/zoomart.ge

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** მომხმარებელის მომსახურება
** გაყიდვების ეფექტურად განხორციელება
** საქონლის თვისებების და მახასიათებლების შესწავლა-პრეზენტირება
** სალაროში არსებული ნაღდი ფულის კონტროლი
** გაყიდვებთან და სალაროსთან დაკავშირებული ყველა სხვა საქმიანობის წარმოება

სამუშაო განრიგი და ადგილმდებარეობა:
გრაფიკი: სრული, ცვლებში (არაუმეტეს შრომითი კოდექსით განსაზღვრული საათებისა)
ადგილი: თბილისი,
ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი: 400 ლარი
დამატებითი საკომისიოს გამომუშავების შესაძლებლობა: 100-300 ლარი

მოთხოვნები:

** საშუალო ან უმაღლესი განათლება
** ასაკი: 20 წლიდან
** სქესი ნებისმიერი
** ​ზოო ან სხვა ტიპის საცალო მაღაზიაში მუშაობის გამოცდილება
** საცხოვრებელი ადგილი თბილისი
** ქართულის და ელემენტარული ინგლისურის/რუსულის ცოდნა

უპირატესად ჩაითვლება:

** ზოომაღაზიაში მუშაობის გამოცდილება
** ინგლისურის საშუალო დონეზე ცოდნა
** რუსულის საშუალო დონეზე ცოდნა
** შინაური ცხოველების (ძაღლი, კატა) ყოლა
** Microsoft Office ელემენტარულ დონეზე ცოდნა
** 1c მაღაზიის პროგრამასთან მუშაობის გამოცდილება

ვაკანსიის განხილვა:

ვაკანსიის განხილვა მოხდება მხოლოდ შემდეგი პირობების დაკმაყოფილებით:

ვაკანსია გამოგზავნილ უნდა იქნას ელფოსტაზე - [email protected]

მეილის სათაურში (Subject) უნდა მიუთითოთ "მოლარე-კონსულტანტის ვაკანსია"

მეილში თანდართული უნდა იყოს CV ფოტოსურათით.

განთ. 21 ოქტომბერი 15:40

ბოლო ვადა 21 ნოემბერი 00:00

ანალიტიკური სამსახურის უფროსი

ID 63191

ფინანსური ბიურო" საფინანსო ორგანიზაციაა, რომელიც საქართველოს ბაზარზე 2015 წლიდან მოღვაწეობს. "ფინანსური ბიურო" ახორციელებს ინვესტირებას პრობლემური აქტივების შეძენის მიმართულებით. კომპანია თანამშრომლობს სხვადასხვა მსხვილ საფინანსო ინსტიტუტებთან. "ფინანსური ბიურო" ამ დარგის ლიდერია და საქართველოს 17 რეგიონშია წარმოდგენილი, დღესდღეობით ორგანიზაციაში 500-ზე მეტი თანამშრომელია გაერთიანებული.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ანალიტიკური სამსახურის უფროსის პოზიციაზე.

კანდიდატი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:

** SQL-ის ცოდნა (T-SQL დიალექტის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად)
** მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება (2+ წელი);
** Power BI, Tableau ან სხვა ვიზუალიზაციის პროგრამასთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

გამოგვიგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "ანალიტიკური სამსახურის უფროსი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც შპს "ფინანსური ბიურო"-სათვის ხელმისაწვდომი გახდება კომპანიაში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 12 (თორმეტი) თვის ვადით. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, შპს "ფინანსურმა ბიურო"-ში შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად.

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების შპს "ფინანსური ბიურო"-სათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა შპს "ფინანსურ ბიურო"-ში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

განთ. 21 ოქტომბერი 15:37

ბოლო ვადა 21 ნოემბერი 00:00

მონაცემთა ბაზის ანალიტიკოსი

ID 63190

"ფინანსური ბიურო" საფინანსო ორგანიზაციაა, რომელიც საქართველოს ბაზარზე 2015 წლიდან მოღვაწეობს. "ფინანსური ბიურო" ახორციელებს ინვესტირებას პრობლემური აქტივების შეძენის მიმართულებით. კომპანია თანამშრომლობს სხვადასხვა მსხვილ საფინანსო ინსტიტუტებთან. "ფინანსური ბიურო" ამ დარგის ლიდერია და საქართველოს 17 რეგიონშია წარმოდგენილი, დღესდღეობით ორგანიზაციაში 500-ზე მეტი თანამშრომელია გაერთიანებული.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას მონაცემთა ბაზის ანალიტიკოსის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** მონაცემთა საცავების შექმნა;
** OLTP მონაცემთა ბაზაში საჭირო ინფორმაციის მოძიება და ამოღება;
** საჭირო რეპორტების შექმნა და ვიზუალიზაცია.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** SQL-ის ცოდნა (T-SQL დიალექტის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად)
** მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება (1+ წელი);
** Power BI-სთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

გამოგვიგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "მონაცემთა ბაზის ანალიტიკოსი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც შპს "ფინანსური ბიურო"-სათვის ხელმისაწვდომი გახდება კომპანიაში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 12 (თორმეტი) თვის ვადით. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, შპს "ფინანსურმა ბიურო"-ში შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად.

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების შპს "ფინანსური ბიურო"-სათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა შპს "ფინანსურ ბიურო"-ში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

განთ. 21 ოქტომბერი 15:34

ბოლო ვადა 21 ნოემბერი 00:00

PR მენეჯერი

ID 63189

LLC AE Solar http://www.ae-solar.com is announcing an opening for the position of PR manager.

AE Solar welcomes the candidates to apply for the position of & PR Specialist. We seek a dynamic and creative Public Relationship Manager, who implements an organization`s PR and media strategy, increase awareness, building its reputation and ensure effective coverage.

Requirements:

** Plan, implement and manage public relation campaigns
** Develop and implement PR policies and procedures
** Measure and provide reports on each PR campaign
** Plan and manage the design, content and production for all advertisement materials together with Designer and Social Media Manager
** Control working process of Social Media Manager
** Communication with Team inside company and with distributors worldwide (providing distributors with new promotional materials and control how they are using company`s promotional tools)
** Writing press releases and articles to targeted media
** Develop digital advertisement in renewable energy field sites and digital magazines
** Organizing booths at the different exhibitions worldwide

Qualifications; Requirement and skills:

** Working experience in Public Relations more than 4 years
** Advanced English, perfect writing skills (portfolio may be requested)
** Russian language will be a plus
** BSc/BA in PR, communications, journalism or similar relevant field
** Excellent communication, presentation and leadership skills
** Outstanding organizational and time management skills
** Aptitude in presentation and public speaking
** Strong interpersonal skills
** Ability to work in team as well as independently
** Attention to details and Perfectionism
** Creativity

Working conditions:

** Place: Tbilisi.
** Full-time: 09:00-18:00, Weekend: Saturday and Sunday;
** Benefits: lunches, medical insurance, mobile phone balance;
** Salary: negotiable.

Interested applicants should send their CV in English languages no later than October 31, 2019, at the following email address: [email protected] and please indicate the position title in the subject line.

განთ. 21 ოქტომბერი 14:43

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

ინგლისურენოვანი ასისტენტი

ID 63188

LLC AE Solar http://www.ae-solar.com is announcing an opening for the position of English Speaking Back-office Assistant.

Job description:

Support of our sales team and sales service organization intensively. This includes the independent processing of projects for small and medium-sized businesses, which the field sales team has acquired, including tenders to suppliers, quoting, assortment development, processing of incoming orders, invoicing, newsletters, maintain data and advertising platforms like ENF and develop these marketing tools and complaint handling. In coordination with the sales service, you keep in contact with our customers, sales team with the aim of ensuring good care and generating follow-up business.

As an employee in the BackOffice, the responsibility lies in having the administrative and organizational handling of all accruing work under control. Daily telephone contact with the sales staff and their customers.

Order entry by e-mail and telephone, new customer system and data maintenance in our inventory management system WeClapp or others.

The requirements:

** A commercial education, preferably with professional experience in customer service / consulting.
** Good MS Office knowledge.
** A self-evident customer and service orientation.
** Friendly and professional appearance on the phone.
** A reliable, goal-oriented, structured and team-oriented way of working.
** A big advantage would bean if an employee is familiar with IT, computer scientist, webpage designer or has advertising experiance in the internet.

Working conditions and environment:

** Place: Tbilisi.
** Full working day: 09:00-18:00, Weekend: Saturday and Sunday;
** Benefits: lunches, medical insurance, Mobile phone balance;
** Salary: negotiable.

Interested applicants should send their CV in English no later than October 01, 2019, at the following email address: [email protected] and please indicate the position title in the subject line.

განთ. 21 ოქტომბერი 14:42

ბოლო ვადა 21 ნოემბერი 00:00