ფილტრი

ვაკანსიები

vip1300 ლარი

პროექტის კოორდინატორი

ID 61617

საინფორმაციო ცენტრების ქსელი აცხადებს ვაკანსიას მთის მოსახლეობის ინტერესების ადვოკატირების პროექტის კოორდინატორის პოზიციაზე. სამუშაო ადგილი - თბილისის ან კახეთის ოფისი.

პროექტის მიზანია საქართველოს მაღალმთიან რეგიონებში ახალგაზრდების სამოქალაქო ჩართულობის გაზრდა, მთის სათემო ორგანიზაციების გაძლიერება და არსებული პრობლემების გადაწყვეტის ხელშეწყობა;

ძირითადი მოვალეობები: პროექტით გათვალისწინებული აქტივობების დაგეგმვა, ორგანიზება და შესრულება (მაღალმთიანი რეგიონების მოსახლეობასთან, განსაკუთრებით ახალგაზრდებთან საინფორმაციო – საკონსულტაციო შეხვედრების ჩატარება; პრობლემების კვლევა და ადგილობრივ მცხოვრებლებთან ერთად ადვოკატირების კამპანიების დაგეგმვა, განხორციელება; საგანმანათლებლო ღონისძიებების ორგანიზება; არასამთავრობო და სათემო ორგანიზაციებთან, ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოებთან, სახელმწიფო დაწესებულებებთან აქტიური თანამშრომლობა; ადგილობრივი თვითმმართველობის საქმიანობაში მოქალაქეთა ჩართულობის ხელშეწყობა; ადმინისტრაციული ორგანოების საქმიანობის მონიტორინგი; „მთის ამბების“ (www.Mtisambebi.ge) საქმიანობაში აქტიური მონაწილეობა; ღონისძიებების შესახებ ანგარიშისა და საინფორმაციო მასალების მომზადება);

მოთხოვნები:საქართველოს მაღალმთიანი რეგიონების კარგი ცოდნა, კონტაქტები(აუცილებელია);მთაში ლაშქრობის გამოცდილება (მიიჩნევა უპირატესობად); ანალოგიურ სფეროში მუშაობის გამოცდილება (სასურველია); უმაღლესი განათლება; კომპიუტერული პროგრამების კარგი ცოდნა; ქართულ ენაზე გამართულად მეტყველებისა და წერისუნარები; ინგლისური ენის ცოდნა (მიიჩნევა უპირატესობად);ავტომობილის მართვის B კატეგორია დაავტომობილის მართვის პრაქტიკული გამოცდილება(მიიჩნევა უპირატესობად); გუნდური მუშაობის უნარი, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა, ენთუზიაზმი.

ანაზღაურება – 1300 ლარი (გადასახადების ჩათვლით);

დაინტერესებულმა პირებმა უნდა გამოგზავნონ CV და მოკლე სამოტივაციო წერილი, მისამართზე: [email protected] სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, რაზედაც შემოგაქვთ განაცხადი.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 2019 წლის 30 ივნისი. არასრული განაცხადები არ განიხილება. შერჩეულ პირებს საინფორმაციო ცენტრების ქსელი თავად დაუკავშირდება და მიიწვევს გასაუბრებაზე.

განთ. 14 ივნისი 15:56

ბოლო ვადა 30 ივნისი 00:00

vip800 ლარი

მძღოლი / ტექნიკური ასისტენტი

ID 61632

საინფორმაციო ცენტრების ქსელი პროექტებისთვის მთის ამბები / რეგინფო აცხადებს ვაკანსიას მძღოლი / ტექნიკური ასისტენტის პოზიციაზე. სამუშაო ადგილი - თბილისის ან კახეთის (გურჯაანის) ოფისი.

ძირითადი მოვალეობები: კომპანიის კუთვნილი ავტომობილის მართვა და მოვლა; თანამშრომლების უსაფრთხო ტრანსპორტირებათბილისსა და საქართველოს რეგიონებში, მათ შორის მაღალმთიან დასახლებებში; გუნდური მუშაობის უნარი; საწვავის ხარჯის აღრიცხვა; პროექტის კოორდინატორისთვის და გადამღები ჯგუფისთვის ტექნიკური დახმარება.

მოთხოვნები: ავტომობილის მართვის B კატეგორია; ავტომობილის მართვის მინიმუმ 3 წლიანი პრაქტიკული გამოცდილება; სასურველი ასაკი 25-დან 35 წლამდე; მოძრაობის წესებისა და საავტომობილო გზების სრულყოფილი ცოდნა, განსაკუთრებით მაღალმთიან რეგიონებში; კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა; გამოცდილება ანალოგიურ სფეროში; გუნდური მუშაობის უნარი, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

ანაზღაურება - 800-დან 1000 ლარამდე (გადასახადების ჩათვლით).

დაინტერესებულმა პირებმა უნდა გამოგზავნონ CV მისამართზე: [email protected] სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის და ოფისის დასახელება, რაზედაც შემოგაქვთ განაცხადი.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 2019 წლის 30 ივნისი. არასრული განაცხადები არ განიხილება. შერჩეულ პირებს საინფორმაციო ცენტრების ქსელი თავად დაუკავშირდება და მიიწვევს გასაუბრებაზე.

საინფორმაციო ცენტრების ქსელი დამოუკიდებელი მედიაორგანიზაციაა, რომელიც აერთიანებს ახალი ამბების სააგენტორეგინფოს“ (www.Reginfo.ge), ინტერნეტგამოცემამთისამბებს“ (www.Mtisambebi.ge), თბილისში მდებარე მულტიმედია სტუდიას, კახეთის საინფორმაციო ცენტრს და პანკისის სათემო რადიოს (www.Radioway.ge)

განთ. 14 ივნისი 15:55

ბოლო ვადა 30 ივნისი 15:55

vip

ფულბრაიტის სამაგისტრო პროგრამა 2020- 2021 სასწავლო წლისთვის

ID 61015

ამერიკის შეერთებული შტატების საელჩო საქართველოში აცხადებს ფულბრაიტის 2020-2021 სასწავლო წლის სამაგისტრო პროგრამის კონკურსს. 

სასტიპენდიო პროგრამა ითვალისწინებს აშშ-ის უნივერსიტეტების სამაგისტრო პროგრამაზე სწავლის სრულ დაფინანსებას ყველა დისციპლინაში, მათ შორის ბიზნესის ადმინისტრირების სფეროში.

ფულბრაიტის სტიპენდია წარმოადგენს აშშ-ის მთავრობის ერთ-ერთ ყველაზე პრესტიჟულ სტიპენდიას.

ფულბრაიტის სამაგისტრო სასტიპენდიო პროგრამის მთავარი დამფინანსებელია აშშ-ის სახელმწიფო დეპარტამენტის საგანმანათლებლო და კულტურის საკითხთა ბიურო. პროგრამის თანადამფინანსებლები არიან საქართველოს მთავრობა და საქართველოს ბანკი.

განაცხადების მიღება იწყება 2019 წლის 1-ელ მაისს და მთავრდება 1-ელ აგვისტოს, 18:00 საათზე.

განმცხადებლები უნდა აკმაყოფილებდნენ შემდეგ კრიტერიუმებს:

  • განმცხადებლები უნდა იყვნენ საქართველოს მოქალაქეები ან ნეიტრალური სამგზავრო დოკუმენტის მფლობელები აფხაზეთიდან (საქართველო) ან ყოფილი სამხრეთ ოსეთის ავტონომიური ოლქიდან (საქართველო);
  • განმცხადებლებს უნდა ჰქონდეთ დასრულებული საბაკალავრო ან ექვივალენტური სწავლების საფეხური;
  • განმცხადებლები უნდა ფლობდნენ ზეპირ და წერით ინგლისურს იმ დონეზე, რომელიც მათ საშუალებას მისცემს ისწავლონ აშშ-ში სამაგისტრო პროგრამაზე;
  • განმცხადებლები უნდა აკმაყოფილებდნენ J-1 ვიზის მოთხოვნებს, მათ შორის, სტიპენდიანტი უნდა დაბრუნდეს საქართველოში მინიმუმ 2 წლით სწავლის დასრულების შემდეგ;
  • განმცხადებელმა დამაკმაყოფილებლად უნდა გაიარონ სამედიცინო შემოწმება;
  • სტუდენტებს, რომლებიც უკვე სწავლობენ აშშ-ის ერთ-ერთ უნივერსიტეტში სამაგისტრო პროგრამაზე, არ შეუძლიათ გააკეთონ განაცხადი;
  • მწვანე ბარათის, აშშ-ის ორმაგი მოქალაქეობის მფლობელებს ან სხვა პირებს, რომლებსაც სხვა გზით სურთ აშშ-ში მუდმივი საცხოვრებლის მოპოვება, არ შეუძლიათ განაცხადის გაკეთება.

განმცხადებლებმა ელექტრონულად უნდა შეავსონ ფულბრაიტის სამაგისტრო სასტიპენდიო განაცხადი, რომელიც განთავსებულია შემდეგ მისამართზე.

მათ უნდა წარადგინონ 3 რეკომენდაცია, ოფიციალური, დამოწმებული ნიშნების ფურცელი სკოლის შემდგომი ყველა საგანმანათლებლო  დაწესებულებიდან; ნიშნების ფურცლების თარგმანი ინგისურ ენაზე.

შესარჩევი პროცესი მოიცავს სამ ფაზას. სექტემბერ-ოქტომბერში ნახევარფინალისტებს მოეთხოვებათ ჩააბარონ შემდეგი სტანდარტული ტესტები: TOEFL – IBT მინიმუმ 80 ქულა; PBT მინიმუმ 550 ქულა. რეკომენდირებულია IBT 100 ქულა (PBT 600 ქულა) მთელ რიგ სფეროებში, მათ შორის, არქიტექტურა, საჯარო მმართველობა, ბიზნესი. სამართალში მინიმალური მოთხოვნაა IBT 100 ქულა.

GRE - სავალდებულაო ყველა სფეროში, გარდა სამართლისა;

GMAT - სავალდებულოა ბიზნესის ადმინისტრირებისთვის სფეროსთვის.

პროგრამის შესახებ დეტალური ინფორმაცია ხელმისაწვდომია საქართველოში აშშ-ის საელჩოს ოფიციალურ ვებ-გვერდზე.

ფულბრაიტის სტიპენდია წარმოადგენს აშშ-ის მთავრობის ერთ-ერთ ყველაზე პრესტიჟულ პროგრამას მთელს მსოფლიოში. პროგრამის კურსდამთავრებელებს შორის არიან ნობელის პრემიის ლაურეატები, სახელმწიფოთა ლიდერები და საერთაშორისო ორგანიზაციების ხელმძღვანელები.

 

განთ. 15 მაისი 17:17

ბოლო ვადა 1 აგვისტო 00:00

600 ლარი

ბუღალტერიის კურსი. თეორია + ORIS + სტაჟირება

ID 61916

ბუღალტერიის კურსი. თეორი+ ORIS + სტაჟირება

 

ტრენინგ ცენტრი „ნიუ გენი“ გთავაზობთ ბუღალტერიის 3-თვიან კურსებს

პროგრამა ითვალისწინებს ბუღალტერიის შესწავლას საწყისი საფეხურიდან. კურსი მოიცავს როგორც ბუღალტრულ აღწერას, ასევე საგადასახადო საქმის საკვანძო საკითხებს, გადასახადის სახეებს, ვადებს, დაანგარიშებას და დეკლარირებას ახალი ესტონური მოდელით.

 

კურსის გავლა შეუძლია ნებისმიერ მსურველს:  

  • ვინც იწყებს ბუღალტერიის შესწავლას საწყისი საფეხურიდან
  • ვისაც გაქვთ გარკვეული შეხება ბუღალტერიასთან და გსურთ ცოდნის გაღრმავება

კურსის განმავლობაში მიიღებთ სასწავლო მასალებს.


კურსი შედგება 3 ეტაპისაგან:  

  • თეორიული ნაწილი
  • კომპიუტერული ბუღალტერიის პროგრამა ORIS
  • პრაქტიკული ნაწილი (სტაჟირება)

 

თეორიული ნაწილი მოიცავს: 

  • შესავალი: რა არის ბუღალტრული აღრიცხვა; ბასს; ორგანიზაციულ-სამართლებრივი ფორმები
  • ანგარიშთა გეგმა
  • სალაროს ოპერაციები
  • ბანკის ოპერაციები
  • მოთხოვნების აღრიცხვა
  • სავაჭრო კრედიტორული ვალდებულებების აღრიცხვა
  • საგადასახადო ვალდებულებების აღრიცხვა
  • სასესხო ვალდებულებების აღრიცხვა
  • სასაქონლო მატერიალური მარაგების აღრიცხვა
  • უკანდაბრუნებული საქონლის აღრიცხვა
  • რეალიზაციისა და დღგ-ს კორექტირება
  • წარმოების პროცესის აღრიცხვა
  • პროდუქციის თვითღირებულების განსაზღვრა
  • კურსთაშორისი სხვაობები
  • საწესდებო კაპიტალის აღრიცხვა
  • შემოსვლებისა და ხარჯების აღრიცხვა
  • ხელფასთან დაკავშირებული ოპერაციები
  • იჯარის აღრიცხვა
  • საქართველოს საგადასახადო კოდექსის მიმოხილვა და ძირითადი ასპექტები
  • ფინანსური შედეგის (მოგება-ზარალის) გაანგარიშება
  • საცდელი ბალანსის შედგენა

 

კომპიუტერული ბუღალტერიის ORIS-ის კურსი მოიცავს:

  • ORIS-ის ინსტალაცია
  • ახალი ორგანიზაციის შექმნა
  • საოპერაციო და ანალიზური პერიოდები
  • ანგარიშთა გეგმა და სასტარტო ნაშთების დასმა
  • საბუღალტრო გატარებები
  • დოკუმენტაციის შექმნა (სალაროს გასავლის ორდერი, სალაროს შემოსავლის ორდერი, საგადასახადო დავალება, სასაქონლო ზედნადები)
  • ხელფასის დაანგარიშება, ხელფასის დარიცხვის გატარებები
  • ძირითადი საშუალებების მიღება, სასტარტო ნაშთებში დასმა, ცვეთის დარიცხვა; პაკეტური კორექტირება
  • სამეურნეო ოპერაციები
  • მოგება-ზარალი
  • საცდელი ბალანსი
  • ასლის აღება/აღდგენა

 

პრაქტიკული ბუღალტერიის კურსი
პრაქტიკული ბუღალტერიის კურსი ითვალისწინებს კონკრეტული ორგანიზაციის დოკუმენტებთან მუშაობას, ბუღალტერიის წარმოებას შემდგომი ანგარიშების გადახურვითა და საგადასახადო დეკლარაციების შევსებით ელექტრონულად rs.ge-ზე. სტაჟირების გავლა შეუძლიათ პირებს, რომლებსაც აქვთ თეორიული განათლება ბუღალტრული აღრიცხვის საფუძვლებში და ფლობს ORIS-ის პროგრამას. ასევე დამწყებ ბუღალტრებს, ვისაც აქვთ სურვილი გაიღრმავოს პროფესიული ცოდნის დონე.
 
კურსი მოიცავს:

  • ორგანიზაციის შექმნა
  • სალაროს შემოსავლის და გასავლის ორდერების შექმნა. სალაროს დამუშავება
  • ბანკის ამონაწერის დამუშავება
  • სასაქონლო ზედნადებისა და ანგარიშ-ფაქტურის შექმნა ელექტრონულად rs.ge-ზე.
  • ხელფასის უწყისის შექმნა
  • ყოველთვიური დეკლარციების (საშემოსავლოს, განაცემთა ინფორმაციის, დღგ-ს) შევსება-ჩაბარება ელექტრონულად rs.ge-ზე.
  • ყოველწლიური დეკლარციების (მოგების, ქონების) შევსება-ჩაბარება ელექტრონულად rs.ge-ზე.
  • დარიცხული წლიური საავანსო გდასახადებისა და ზარალის გადატანის მეთოდები

ბუღალტრული აღრიცხვა იწარმოებს ORIS-ის პროგრამაში და საგადასახადო აღრიცხვის სახელმწიფო სისტემა rs.ge-ზე.
აღნიშნული კურსის გავლის შემდგომ თქვენ შეძლებთ დამოუკიდებლად განახორციელოთ მოქმედი კომპანიების საბუღალტრო და საგადასახადო აღრიცხვა.


კურსის ხანგრძლივობაა 3 თვე. მეცადინეობა ტარდება კვირაში 3-ჯერ  ჯგუფებში (2-5 კაცი) და ინდივიდუალურად. ლექციის ხანგრძლივობა - 1 სთ. 
 
სრული კურსის ღირებულება: 

  • სრული კურსი: ჯგუფი -ერთი თვე 200 ლარი
  • სრული კურსი: ინდივიდუალური - ერთი თვე 250 ლარი

შესაძლებელია კურსის ცალკეული ნაწილის გავლა:

  • თეორიული კურსი: ჯგუფი-250ლარი; ინდივიდუალური-300 ლარი (14 ლექცია)
  • ORIS-ის კურსი: ჯგუფი-120 ლარი; ინდივიდუალური-150 ლარი (10 ლექცია)
  • სტაჟირება: ჯუგი-250 ლარი; ინდივიდუალური-300  (12 ლექცია)

 

კურსის ბოლოს გაიცემა ორენოვანი სერტიფიკატი.

მიღება წარმოებს წინასწარი ჩაწერით.
კურსს გაუძღვება ACCA-ს კურსდამთავრებული, მოქმედი მთავარი ბუღალტერი.

 

დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ facebook გვერდს: https://www.facebook.com/newgen.ge/

 

მის: ყაზბეგის 26 I კორპ. I სართ. ( დელისის მეტროსთან).

ტელ: 214 90 50; 595 40 47 48; 551 40 42 40

ელ.ფოსტა:[email protected]                                                                                                           

 

 

განთ. დღეს 16:16

ბოლო ვადა 30 ივლისი 00:00

800 ლარი

ქოფირაითერი

ID 61915

მსხვილ ფინანსურ ჰოლდინგში შემავალი სატელეკომუნიკაციო კომპანია "ინექსფონი" აცხადებს ვაკანსიას ქოფირაითერის პოზიციაზე

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიის სოციალური ქსელის კონტენტის შექმნა და დიზაინერთან ერთად მის ვიზუალიზაციაზე მუშაობა
** ვებ-გვერდის კონტენტისა და ვიზუალის შემუშავება დიზაინერთან ერთად
** სხვა მარკეტინგული მატერიალების ტექსტუალური ნაწილის შემუშავება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** ქართულ ენაზე გამართულად და საინტერესოდ წერის უნარი
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
** შემოქმედებითი აზროვნების უნარი
** დეტალებზე ორიენტირებულობა 
** გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარები
** დროის სწორი მენეჯმენტის უნარი

ანაზღაურება: 800 ლარი 
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელე

განთ. დღეს 16:07

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

ადმინისტრატორი

ID 61914

ლიბერთი - ბანკი ყველგან და ყველასთვის! აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა- ქ. თბილისი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება;
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე, კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
** სასურველია რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;

პიროვნული უნარები:

** პასუხისმგებლობის გრძნობა.
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.
** კომუნიკაბელურობა;

სამუშაო გრაფიკი: 

დილის 09:00 -დან საღამოს 21:00 საათამდე;
საღამოს 21:00 - დან დილის 09:00 საათამდე;
შემდეგი ორი დღე დასვენება.

ანაზღაურება განისაზღვრება: 500 ლარი (ხელზე ასაღები).

როგორ მოგვმართოთ:

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 3 ივლისის ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიცია და კონკრეტული ქალაქი/რაიონი, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია. 

შეტყობინება: 

ლიბერთი ბანკი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე www.libertybank.ge) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. 

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით).

კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე www.libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე). 

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა ლიბერთი ბანკში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. დღეს 16:00

ბოლო ვადა 3 ივლისი 00:00

პრისელერი

ID 61913

კომპანია "მეგაკო" ჩვიდმეტი წელია წარმატებით მოღვაწეობს საქართველოს სადისტრიბუციო ბაზარზე. "მეგაკო" ექსკლუზიური დისტრიბუტორია"Kraft Foods "-Alpen Gold, Jacobs, Korona, Dirol, Danon, ჩაი გურიელი და სხვა. 

"მეგაკო" - ორიენტირებულია მომხმარებელზე, უახლესი იმპორტული პროდუქციის დისტრიბუციაზე. კომპანიის პრიორიტეტული ღირებულებებია სოციალური პასუხისმგებლობა, პარტნიორებთან გრძელვადიანი თანამშრომლობა, მომხმარებლისადმი ერთგულება.

კომპანია "მეგაკო" -აცხადებს ვაკანსიას - პრისეილერი პოზიციაზე.

მდებარეობა: ქ. თბილისი

აუცილებელი მოთხოვნები:

** ასაკი 23-32 წლამდე;
** უმაღლესი განათლება; 
** დისტრიბუტორად მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი 
** ავტომობილის მართვის მოწმობა B კატეგორია;
** საკუთარი ავტომობილით;
** საქონლის უსაფრთხოებისთვის უძრავი ქონებით უზრუნველყოფა.

აუცილებელი პიროვნული თვისებები:

** გუნდური მუშაობა; 
** დაძაბულ რეჟიმში მუშაობა; 
** მაღალი შედეგების მიღწევა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ინიციატურობა;
** მოლაპარაკებების წარმოება;
** მიზანდასახულობა;
** დაგეგმვისა და სამუშაო დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
** ახალი ობიექტების ათვისების უნარი;
** დოკუმენტებთან მუშაობის უნარი;
** პროდუქციის პრეზენტაციის უნარი;
** სასურველია რუსული ენის ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;

დაინტერესებულ კანდიდატებს გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათით მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 25 ივნისის ჩათვლით. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემის გრაფაში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - პრისეილერი/მონდელიზი

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. დღეს 15:49

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

ესპანურენოვანი ტურ-ოპერატორი

ID 61912

ტურისტული კომპანია "კონკორდ თრეველი" აცხადებს ვაკანსიას ესპანურენოვანი ტურ-ოპერატორის პოზიციაზე.

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • ესპანური ენის სრულყოფილი ცოდნა
  • დამატებით სხვა უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
  • საქმიანი კორესპონდენციის მართვის უნარი;
  • ფინანსურ დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება;
  • კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა; (MS Microsoft Office, Outlook, Internet Applications).


დამატებითი უნარ-ჩვევები:

  • კომუნიკაბელურობა;
  • ენერგიულობა;
  • გამართული მეტყველების უნარი;
  • მოლაპარაკებების წარმართვის უნარი;
  • თვით-მოტივაციის უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი;
  • ინფორმაციის მიღების და გადაცემის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • დროის ეფექტური მართვის უნარი.


სამუშაო გრაფიკი: სრული.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV ინგლისურ ენაზე, ფოტოსურათით, შემდეგ ელ-მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ შესაბამისი პოზიციის დასახელება. 

ვებ-გვერდი: https://concordtravel.ge

განთ. დღეს 15:30

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

გაყიდვების ასისტენტი - ქუთაისი

ID 61911

"ATU Duty Free" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების ასისტენტის თანამდებობაზე.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი ინგლისურ ენაზე.

განთ. დღეს 15:24

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

მაღაზიის საწყობის ოპერატორი - ახალციხე

ID 61910

სს "ელიტ ელექტრონიქსი", საყოფაცხოვრებო ელექტრო ტექნიკის ყველაზე დიდი ქსელი საქართველოში, დაარსდა 1996 წელს. დღესდღეობით საქართველოს მასშტაბით "ელიტ ელექტრონიქსი"-ს 23 მაღაზიას მოიცავს.

სს "ელიტ ელექტრონიქსი" მომხმარებელს სთავაზობს საუკეთესო ფასებს, ფართო და მუდმივად განახლებად ასორტიმენტს, მომსახურების მაღალ დონესა და ინდივიდუალურ მიდგომას თითოეულ მომხმარებელთან. კომპანია წარმოადგენს მსოფლიოში უმსხვილესი ბრენდის ექსკლუზიურ წარმომადგენლობას საქართველოში (Bosch, Gorenje).

სს "ელიტ ელექტრონიქსი"-ს ერთ-ერთი პრიორიტეტია საკადრო პოლიტიკა, რაც გულისხმობს პერსპექტიული და მაღალკვალიფიციური კანდიდატების შერჩევას და შემდგომში მათ პროფესიულ ზრდას და განვითარებას.

პოზიციის დასახელება: მაღაზიის საწყობის ოპერატორი
ადგილმდებარეობა: ახალციხე
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი 
კონკურსის ფორმა: ტესტირება, გასაუბრება

ძირითადი მოვალეობები: 

  • ტექნიკის ცოდნა მოდელების დონეზე
  • პროდუქციის დროული გამოწერა
  • პროდუქციის მიღება ზედნადების საშუალებით და მათი დასაწყობება
  • მიღებული პროდუქციის დროული მიწოდება მაღაზიაში
  • პროდუქციის მიღების და გაცემის პროგრამული უზრუნველყოფა აქციაში არსებული პროდუქტების მონიტორინგი და დროული მომარაგების უზრუნველყოფა (დეფექტური მარაგების მართვა და დეფექტის აღმოჩენა)
  • პროცედურის შესაბამისი აქტების შედგენა
  • ნაშთების ყოველკვირეული ან კვირაში ორჯერ შედარება სხვა საწყობებთან და შესაბამისი რეაგირება
  • საწყობის და მაღაზიის ყოველკვირეული აღწერა
  • დოკუმენტირება (ყველა არსებული დოკუმენტის ჩაფაილება)
  • დამხმარეების მართვა და მათი ეფექტური მუშაობის მონიტორინგი.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სასურველია უმაღლესი განათლება
  • კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.


პიროვნული მახასიათებლები:

  • დეტალებზე ორიენტირებულობა
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • ენერგიულობა და კომუნიკაბელურობა
  • გუნდური მუშაობის უნარი.


განცხადებების მიღების ბოლო ვადა: 8 ივლისი, 2019 წელი.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება სათაურის ველში. 

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც.

განთ. დღეს 15:09

ბოლო ვადა 8 ივლისი 00:00

პროგრამული მხარდაჭერის ჯგუფის უფროსი

ID 61909

სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას პროგრამული მხარდაჭერის და პრობლემ მენეჯმენტის ჯგუფის უფროსის პოზიციაზე. 

ვაკანსიის კოდი: VC3656
ადგილმდებარეობა: თბილისი
მოქმედების ვადა: 08.07.2019
კატეგორია: ინფორმაციული ტექნოლოგიები
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: არ არის განსაზღვრული

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 2 წელი
განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი, მაგისტრი

ენები:

** ინგლისური - კარგი
** რუსული - კარგი

უნარები:

** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** ორგანიზებულობა და მაღალი პასუხისმგებლობა;
** გუნდში და ასევე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** გუნდის მართვის უნარი

დამატებითი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია მათემატიკური ან საინფორმაციო ტექნოლოგიების განხრით)
** საბანკო სისტემების ცოდნა (Alta B2000) ჩაითვლება უპირატესობად
** მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება;
** მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება.
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად

სამუშაოს აღწერა:

** პროგრამული მხარდაჭერის ჯგუფის წევრების შესრულებული სამუშაოს მართვა
** ჯგუფის წევრებზე საქმის სწორად გადანაწილება
** დაფიქსირებული ხარვეზების შესაბამის დროში მოგვარება
** პრობლემ მენეჯმენტის პროცესის სწორი და ეფექტური წარმართვა
** კრიტიკულ სიტუაციაში პრობლემის სწორი და ეფექტური ესკალაცია და მოგვარების უზრუნველყოფა
** დამკვეთებთან სწორი და ეფექტური კომუნიკაცია
** თანამშრომლების კვალიფიკაციის ამაღლებაზე ზრუნვა

დამატებითი ინფორმაცია:

რეზიუმეების განხილვის შედეგად დაკავშირება მოხდება შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/3656

განთ. დღეს 15:05

ბოლო ვადა 8 ივლისი 00:00

შესყიდვების/იმპორტის მენეჯერის ასისტენტი - ბათუმი

ID 61908

გათბობა/გაგრილება/ვენტილაცია/წყალმომარაგების სისტემების იმპორტიორი კომპანია "თერმოინდუსტრია" აცხადებს ვაკანსიას იმპორტის მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ბათუმი
გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00; შაბათი 10:00-16:00.

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიის ასორტიმენტიდან გამომდინარე საუკეთესო მომწოდებლების მოძიება-შერჩევა საზღვარგარეთ;
** მომწოდებლებთან პირობებზე მოლაპარაკება;
** პროდუქციის შესაძენად ურთიერთობის წარმოება უცხოელ და ქართველ მომწოდებლებთან;
** განბაჟებისათვის საჭირო პროცედურების წარმოება;
** ადგილობრივი შეკვეთების ორგანიზება;
** საქონლის შეკვეთების დაგეგმვა;
** შეკვეთების კონტროლი;
** შეკვეთების ტრანსპორტირების კონტროლი;
** გადარიცხვისათვის საჭირო დოკუმენტაციის მომზადება;
** ლოჯისტიკის სხვადასხვა ქმედების დაგეგმვა;
** პროდუქციის მიწოდების გრაფიკის ორგანიზება და კონტროლი;
** ხელმძღვანელის მიერ დავალებული სხვადასხვა დამატებითი ფუნქციის შესრულება.

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების, ეკონომიკის, ფინანსების ან მონათესავე დისციპლინაში;
** ინგლისური ენის ცოდნა სავალდებულოა; თურქული ენის ცოდნა სასურველია.
** სასურველი იმპორტის და მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება - დაახლოებით 2 წელი.
** სასურველია პროგრამა 1 C -ში მუშაობის გამოცდილება
** საოფისე პროგრამების ცოდნა: MS Office - Word, Excel, Outlook.

უნარები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა 
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** ინიციატურობა;
** კომუნიკაბელურობა, ორგანიზებულობა, მოლაპარაკების, დარწმუნების და გუნდური მუშაობის უნარი.

გამოსაცდელი ვადა: 3 თვე.
ანაზღაურება: კვალიფიკაციის შესაბამისად.

დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოაგზავნით თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაური ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. დღეს 15:03

ბოლო ვადა 7 ივლისი 00:00