ფილტრი

ვაკანსიები

500 ლარი

საწყობის თანამშრომელი

ID 63175

"გასგო მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის თანამშრომლის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

** ასაკი: 20-დან 35 წლამდე
** პროდუქციის მიღების, დასაწყობებისა და მონიტორინგის უნარი
** სქესი: მამრობითი

ძირითადი მოვალეობები:

** შეკვეთების აგროვება
** საქონლის მიღება, დასაწყობება;
** ინვენტარიზაცია

უნარ-ჩვევები:

** პუნქტუალურობა;
** ორგანიზებულობა,
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** ენერგიულობა;

სამუშაო გრაფიკი: 09:00-18:00, ყოველდღე კვირის გარდა.
ანაზღაურება: 500 ლარი

CV გამოგვიგზავნეთ ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. სხვა შემთხვევაში კანდიდატი არ განიხილება.

მის.: თბილისი, ვაზისუბანი, შანდორ პეტეფის ქ. 20 (ზუსტი მისამართი იხილეთ ბმულზე: http://gasgomotors.ge/#contact)
ტელ.: 0322-041-042

განთ. 21 ოქტომბერი 14:10

ბოლო ვადა 21 ნოემბერი 00:00

25 ლარი

დიზაინერი

ID 63174

კომპანია "3D Painter" აცხადებს ვაკანსიას დიზაინერის პოზიციაზე.

"3D Painter" ამზადებს სუვენირებს და ჯილდოებს.

მაღალი ხარისხის კრისტალებში შეგვიძლია ნებისმიერი 2D ან 3D ნახატების ჩახატვა (კომპანიის ლოგო, ფოტო, ფრაზა, გამოიყენოთ დაჯილდოებისთვის ან საჩუქრად)

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები

** აუცილებელია Adobe Photoshop-ის ცოდნა
** ინგლისური ენის ცოდნა
** სასურველია გრაფიკული პროგრამების ცოდნა (3D max ან ArchiCAD)

ძირითადი მოვალეობები:

** ფოტოების დამუშავება
** დიზაინის შექმნა სპეციალურ პროგრამაში (შეისწავლის ადგილზე);
** დიზაინის მომზადების პროცესში კრეატიული იდეების მოძიება და კლიენტისთვის შეთავაზება
** სოციალური მედიის პოსტებისთვის დიზაინის მომზადება

პიროვნული თვისებები:

** კრეატიული აზროვნება;
** შემოქმედებითი აზროვნება;
** კომუნიკაბელური;
** პუნქტუალური;

სამუშაო ადგილი: თბილისი, "Galleria Tbilisi"
სამუშაო საათები: 14:00-22:00 (6 სამუშაო დღე)
ანაზღაურება: დღიურად 25 ლარი

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნონ CV ფოტოსურათით შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 21 ოქტომბერი 14:05

ბოლო ვადა 21 ნოემბერი 00:00

საკრედიტო ოფიცერი საგარეჯოში

ID 63173

ფინანსური ჩართულობის ორგანიზაცია "კრისტალი" აცხადებს ვაკანსიას საკრედიტო ოფიცრის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: საგარეჯო
სამუშაო განაკვეთი: სრული

"კრისტალი" ქვეყანაში წამყვანი ფინანსური ჩართულობის კომპანია და არასაბანკო საფინანსო ინსტიტუტია, რომელიც საქართველოს მასშტაბით მართავს 270 მლნ ლარის მოცულობის სასესხო პორთფელს და ემსახურება 100, 000-ზე მეტ მომხმარებელს. საჭიროებებზე მორგებული, ინოვაციური და განვითარებაზე ორიენტირებული ფინანსური პროდუქტებისა და მომსახურების შეთავაზებით, "კრისტალი" ხელს უწყობს ათასობით მომხმარებლის ეკონომიკურ განვითარებას. "კრისტალი" პირველი არასაბანკო საფინანსო ორგანიზაციაა რეგიონში, რომელმაც გლობალური სარეიტინგო სააგენტოს, FitchRatings-ის შეფასება `B`/Stable მოიპოვა. 2018 წლის 13 დეკემბერს, "კრისტალი" საქართველოში წლის პასუხისმგებლიან ბიზნესად დასახელდა და "მელიორა 2018"-ის გრან-პრის მფლობელი გახდა. ასევე, "კრისტალი" პირველია იმ 5 კომპანიას შორის, რომელიც შეუერთდა გაეროს ქალთა ორგანიზაციის ქალთა გაძლიერების პრინციპებს (WEPs). დამატებითი ინფორმაციისათვის, ეწვიეთ ვებ გვერდს: ir.crystal.ge

"კრისტალი" გთავაზობთ:

** მზარდ სახელფასო სისტემას, გამოცდილების და კვალიფიკაციის გათვალისწინებით
** პიროვნულ და პროფესიულ ზრდას
** მეგობრულ და პროფესიონალურ სამუშაო გარემოს
** საუკეთესო სამუშაო პირობებს

ძირითადი პასუხისმგებლობები:

** მიკრო-სესხების, მათ შორის აგრო, ბიზნეს და სამომხმარებლო სესხების გაცემა;
** აქტიური მარკეტინგული საქმიანობა, კლიენტთა მოძიება;
** საკრედიტო პორტფელის ხარისხიანი, ოპერატიული და ეფექტური მართვა;
** კლიენტთა სრული მომსახურება ორგანიზაციის სტანდარტების შესაბამისად;
** კლიენტის განაცხადების შესწავლა, დამუშავება, დეტალური გამოკვლევა და ანალიზი;
** დაგვიანებულ და პრობლემურ სესხებთან მუშაობა;
** დეტალური ანგარიშგება გაწეული საქმიანობის შესახებ.

"კრისტალი" ეძებს მათ, ვინც არის:

** მიზანდასახული და ენერგიული
** დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარის მქონე
** ორგანიზებული და შედეგებზე ორიენტირებული
** გუნდური და ინდივიდუალური მუშაობის უნარის მქონე

და ვისაც აქვს:

** უმაღლესი განათლება (ნებისმიერი სპეციალობა)
** სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე (სასურველია)

ჩვენი კომპანია დასაქმებისა და შრომითი ურთიერთობის თანაბარ პირობებს უქმნის ნებისმიერ თანამშრომელსა და კანდიდატს, მისი რასის, რელიგიის, მრწამსის, სქესის, ეროვნების, ეთნიკური და სოციალური კუთვნილების, შეზღუდული შესაძლებლობების, გენდერული იდენტობის, პოლიტიკური შეხედულების ან სხვა ნიშნის მიუხედავად.
დაინტერესებულ პირებს 2019 წლის 4 ნოემბრის ჩათვლით შეუძლიათ შეავსონ თანდართული სააპლიკაციო ფორმა

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ დადებითად განხილულ კანდიდატებთან.

განთ. 21 ოქტომბერი 14:04

ბოლო ვადა 4 ნოემბერი 00:00

განვადების ოფიცერი ხობში

ID 63172

ფინანსური ჩართულობის ორგანიზაცია "კრისტალი" აცხადებს ვაკანსიას განვადების ოფიცრის თანამდებობაზე ხობში.

"კრისტალი" ქვეყანაში წამყვანი ფინანსური ჩართულობის კომპანია და არასაბანკო საფინანსო ინსტიტუტია, რომელიც საქართველოს მასშტაბით მართავს 270 მლნ ლარის მოცულობის სასესხო პორთფელს, დასაქმებული ყავს 1, 000-ზე მეტი თანამშრომელი და ემსახურება 100, 000-ზე მეტ მომხმარებელს. საჭიროებებზე მორგებული, ინოვაციური და განვითარებაზე ორიენტირებული ფინანსური პროდუქტებისა და მომსახურების შეთავაზებით, "კრისტალი" ხელს უწყობს ათასობით მომხმარებლის ეკონომიკურ განვითარებას. "კრისტალი" პირველი არასაბანკო საფინანსო ორგანიზაციაა რეგიონში, რომელმაც გლობალური სარეიტინგო სააგენტოს, FitchRatings-ის შეფასება `B`/Stable მოიპოვა. 2018 წლის 13 დეკემბერს, "კრისტალი" საქართველოში წლის პასუხისმგებლიან ბიზნესად დასახელდა და "მელიორა 2018"-ის გრან-პრის მფლობელი გახდა. ასევე, "კრისტალი" პირველია იმ 5 კომპანიას შორის, რომელიც შეუერთდა გაეროს ქალთა ორგანიზაციის ქალთა გაძლიერების პრინციპებს (WEPs).

დამატებითი ინფორმაციისათვის, ეწვიეთ ვებ გვერდს: http://www.ir.crystal.ge

"კრისტალი" გთავაზობთ:

- მზარდ სახელფასო სისტემას, გამოცდილების და კვალიფიკაციის გათვალისწინებით
- საბონუსე სისტემას
- პრემიალურ ანაზღაურებას
- ჯანმრთელობის დაზღვევას
- პიროვნულ და პროფესიულ ზრდას
- მეგობრულ და პროფესიონალურ სამუშაო გარემოს
- საუკეთესო სამუშაო პირობებს

ძირითადი მოვალეობები:

- კლიენტების ფინანსური საჭიროებების გამოვლენა;
- კლიენტებისთვის კონსულტაციების გაწევა განვადების პირობებთან დაკავშირებით;
- განვადების განაცხადების მომზადება და წარდგენა კომიტეტზე;
- მონაცემთა ბაზაში შესაბამისი ინფორმაციის შეყვანა და მისი სათანადო გამოყენება;
- კლიენტთან დაკავშირებული მთლიანი დოკუმენტაციის წარმართვა;
- კომპანიის საქმიანობასთან და კლიენტებთან დაკავშირებული ინფორმაციის კონფიდენციალურობის დაცვა;
- ვადაგადაცილებულ კლიენტებთან დაკავშირება.

"კრისტალი" ეძებს მათ ვინც არის:

- მიზანდასახული და ენერგიული
- დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარის მქონე
- ორგანიზებული და შედეგებზე ორიენტირებული
- გუნდური და ინდივიდუალური მუშაობის უნარის მქონე

და ვისაც აქვს:

- სრული ან არასრული უმაღლესი განათლება
- საშუალო ან პროფესიული განათლება

ჩვენი კომპანია დასაქმებისა და შრომითი ურთიერთობის თანაბარ პირობებს უქმნის ნებისმიერ თანამშრომელსა და კანდიდატს, მისი რასის, რელიგიის, მრწამსის, სქესის, ეროვნების, ეთნიკური და სოციალური კუთვნილების, შეზღუდული შესაძლებლობების, გენდერული იდენტობის, პოლიტიკური შეხედულების ან სხვა ნიშნის მიუხედავად.

დაინტერესებულ პირებს 2019 წლის 4 ნოემბრის ჩათვლით შეუძლიათ შეავსონ თანდართული სააპლიკაციო ფორმა

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ დადებითად განხილულ კანდიდატებთან.

განთ. 21 ოქტომბერი 14:00

ბოლო ვადა 4 ნოემბერი 00:00

მიმღები-ოპერატორი

ID 63171

თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას მიმღები-ოპერატორის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000403
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: სერვისის განვითარება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

** გამოცდილება: სასურველია სამუშაო გამოცდილება კლიენტთა მომსახურების სფეროში.
** განათლება: სტუდენტი, ბაკალავრი.

ენების ცოდნა:

** ქართული - ძალიან კარგი
** რუსული - საშუალო
** ინგლისური - საშუალო.

უნარები:

** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი
** სხვადასხვა ამოცანებზე ერთდროულად მუშაობის უნარი
** სისხარტე.

დამატებითი მოთხოვნა: პოზიცია გულისხმობს სამუშაო დროის ნაწილის გატარებას სერვის ცენტრის ტერიტორიაზე, გარეთ (ღია ცის ქვეშ).

სამუშაოს აღწერა:

** სერვის ცენტრის ტერიტორიაზე (გარე პერიმეტრი) სატრანსპორტო საშუალებების მიღება და მათი საჭიროებების დადგენა;
** ავტო-სერვისისთვის საჭირო დროის ხანგრძლივობისა და ფასების შესახებ პირველადი ინფორმაციის მიწოდება;
** მომხმარებლის პროგრამულად დარეგისტრირება;
** შესრულებული სამუშაოების დასრულების შესახებ მომხმარებლების ინფორმირება.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/403

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 31 ოქტომბერი, 2019 წ.

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 19 ოქტომბერი 15:31

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

ფინანსური მენეჯერი

ID 63170

"აი სი არ ტრეიდი" აცხადებს კანდიდატთა შერჩევას ფინანსური მენეჯერის ვაკანტურ პოზიციაზე.

"აი სი არ ტრეიდი" საერთაშორისო ბრენდების ტანსაცმელის ფეხსაცმლისა და აქსესუარების იმპორტიორი კომპანიაა საქართველოში, იგი აერთიანებს ბრენდულ მაღაზიათა ქსელს როგორიცაა ბატა, ბამბინო, კორსო იტალია, ეკკო, ჯეოქსი, ავ ლაბი, სტუდიო ფეხსაცმლის გალერეა, ლაბორატორია ფეხსაცმლის გალერეა, პარფოისი, ოკაიდი, ჟაკადი.

ძირითადი მოვალეობები:

** ფინანსური და ბუღალტრული ოპერაციების კონტროლი, მართვა;
** ყოველთვიური, კვარტალური, წლიური ფინანსური ანგარიშების მომზადება, წარდგენა.
** ანალიტიკური რეპორტების მომზადება და წარდგენა.
** დებიტორ-კრედიტორული დავალიანებებისა და ფულადი სახსრების მოძრაობის კონტროლი.
** სავაჭრო მომწოდებლებთან, კომპეტენციის ფარგლებში, სხვადასხვა მიმდინარე საკითხზე ეფექტიანი კომუნიკაციის წარმოება.
** ბანკებთან ეფექტიანი ურთიერთობის უზრუნველყოფა და ყოველთვიური ანგარიშგებების მომზადება და გაგზავნა.
** ფინანსური ანგარიშგების აუდიტის პროცესში ჩართულობა და ყველა საჭირო ინფორმაციის მიწოდება;
** ბიუჯეტირება და შესაბამისი ფინანსური ცხრილების მომზადება;
** ფინანსური დეპარტამენტის ეფექტიანი მართვა: დეპარტამენტის თანამშრომლებისთვის შესასრულებელი ამოცანების და გეგმების დადგენა და შესრულების მონიტორინგი;
** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები:

** უმაღლესი განათლება ფინანსური მიმართულებით;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 3 წლიანი გამოცდილება;
** სავალდებულოა IFRS სტანდარტების სრულყოფილად ცოდნა;
** აუცილებელია MS Office-ის სრულყოფილად ცოდნა;
** გუნდის მართვის გამოცდილება;
** რუსული და ინგლისური ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** სწრაფი და ანალიტიკური აზროვნება;
** მენეჯერული უნარ-ჩვევები;
** კრიზისული სიტუაციების მართვის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებული.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2019 წლის 31 ოქტომბრისა. სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

კორპორაცია შერჩევის შემდგომი ეტაპის გასავლელად დაუკავშირდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.

თქვენს მიერ გაგზავნილი განაცხადი შესაძლოა შეიცავდეს საქართველოს კანონის შესაბამისად "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ", პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები"აი სი არ"-ის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 19 ოქტომბერი 15:30

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

მიმღების ადმინისტრატორი

ID 63169

"მარს - ვრიგლის" ("სნიკერსი") ოფიციალური პარტნიორი საქართველოში - შპს "მასტერ თრეიდი" აცხადებს ვაკანსიას ფრონტ-დესკის ადმინისტრატორის პოზიციას თბილისში.

ძირითადი მოვალეობები:

** ოფისში მოსული სტუმრების მიღება-გადამისამართება.
** სტუმრებთან ურთიერთობა და კომუნიკაციის წარმართვა.
** სატელეფონო ზარებზე, ელ. წერილებზე პასუხი, ინფორმაციის მიწოდება ან საჭიროების შემთხვევაში შესაბამის დეპარტამენტთან გადამისამართება;
** მეგობრული და ეფექტური სერვისის შეთავაზება სტუმრებისთვის
** საფოსტო გზავნილის მიღება-გადამისამართება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სქესი: მდედრობითი
** სასიამოვნო გარეგნობა
** უმაღლესი განათლება;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
** სასურველია სამუშაო გამოცდილება მსგავსი მიმართულებით;
** ენერგიული და კომუნიკაბელური;
** პასუხისმგებლობის გრძნობით;
** პუნქტუალური და მოწესრიგებული, 
** ყურადღებიანი დეტალების მიმართ;
** დისციპლინირებული.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV ქართულ ენაზე, ფოტოსურათით 3x4, მისამართზე: [email protected] და მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში CV არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 18 ნოემბერი, 2019 წ.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 19 ოქტომბერი 14:08

ბოლო ვადა 18 ნოემბერი 00:00

სადაზღვევო აგენტი ბათუმში

ID 63168

სს "თიბისი დაზღვევა" სთავაზობს დაზღვევის ფართო სპექტრს, როგორც საცალო, ისე კორპორატიული სეგმენტის მომხმარებელს. "თიბისი დაზღვევის" მუშაობის მთავარ პრინციპებს წარმოადგენს: მომსახურების ხარისხი, ინოვაციური პროდუქტები და მომხმარებლისადმი ინდივიდუალური მიდგომა.

სს "თიბისი დაზღვევა" აცხადებს ვაკანსიებს სადაზღვევო აგენტის პოზიციაზე.

შრომის ანაზღაურება: საკომისიო
სამუშაო ადგილი: ბათუმი

ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში:

** გექნებათ კარიერის განვითარების შესაძლებლობა;
** იმუშავებთ განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად.

ამ თანამდებობის მიზანია პოტენციური მომხმარებლების მოზიდვა და სადაზღვევო მომსახურების/პროდუქტების გაყიდვების ზრდის მხარდაჭერა.

ძირითადი მოვალეობები:

** პოტენციური მომხმარებლების დაინტერესება, მოზიდვა, სადაზღვევო პროდუქტების/მომსახურების შეთავაზება;
** მომხმარებლის მოთხოვნების, საჭიროებების დადგენა-დაზუსტება და მისთვის ოპტიმალური სადაზღვევო პროდუქტების/მომსახურების შეთავაზება, პროდუქტის მახასიათებლების და კონკურენტული უპირატესობების გაცნობა;
** სადაზღვევო ხელშეკრულებების დადება პოტენციურ მომხმარებლებთან;
** გაყიდვების შემდგომი მომსახურების უზრუნველყოფა;
** საჭიროების შემთხვევაში, მომხმარებელთან შეხვედრის დაგეგმვა და ორგანიზება;
** გაყიდვების გეგმის განხორციელება განსაზღვრულ ვადაში;
** არსებული მომხმარებლებისათვის სადაზღვევო პაკეტის განახლების შეთავაზება და კომპანიისადმი ლოიალობის შენარჩუნებაზე ზრუნვა;
** გაყიდვების არხების ბაზრის კვლევა, ახალი შესაძლებლობების იდენტიფიცირება და რეკომენდაციების გაწევა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ან სტუდენტი.
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** აუცილებელია კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენებს ცოდნა.

დამატებითი მოთხოვნები:

** მომხმარებელთან ურთიერთობის ცოდნა;
** საქმიანი ურთიერთობების ეტიკეტის ცოდნა;
** მოლაპარაკების წარმოების ცოდნა.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** სხარტი აზროვნების უნარი;
** სწრაფი, მოქნილი მოქმედების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** ეფექტიანი კომუნიკაციის უნარი;
** პრობლემური და კონფლიქტური სიტუაციების მართვის უნარი.

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 18 ნოემბრის ჩათვლით. გთხოვთ, თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და სასურველი სამუშაო ადგილი: "სადაზღვევო აგენტი/ბათუმი".

სს "თიბისი დაზღვევა" კანდიდატთა შერჩევის პროცესს ახორციელებს დისკრიმინაციის ყველა ფორმით აღმოფხვრის შესახებ კანონის მოთხოვნათა და პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპების დაცვით და გამორიცხავს პირთა მიმართ დისკრიმინაციას ნებისმიერი ნიშნით.

თქვენ მიმართ დისკრიმინაციული მოპყრობის ვარაუდის შემთხვევაში, შეგიძლიათ მოგვმართოთ: ცხელი ხაზი 032 2 242 22 22 *313; ელ ფოსტა: [email protected]

გაცნობებთ, რომ სს "თიბისი დაზღვევა" ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას, ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ასევე შესაძლოა დამუშავდეს სამომავლო ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ინახება არაუმეტეს 10 წლის ვადით. იმ შემთხვევაში თუ არ გსურთ მონაცემთა შემდგომი დამუშავება, გსურთ მონაცემთა ცვლილება ან წაშლა, გთხოვთ მოგვმართეთ.

სს "თიბისი დაზღვევა" მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის.

განთ. 19 ოქტომბერი 14:07

ბოლო ვადა 18 ნოემბერი 00:00

პროექტების მენეჯერი

ID 63167

"Iniciator Classic" აცხადებს ვაკანსიას: პროექტების მენეჯერი.

ფუნქციები და მოვალეობები:

** არსებული და ახალი პროექტების დამუშავება და შესაბამისი სამოქმედო გეგმების შედგენა;
** სხვადასხვა ადმინისტრაციული და კომერციული პროექტების მართვა;
** პროექტის ფარგლებში მიმდინარე პროცესების კოორდინაცია;
** პროექტის ყველა მნიშვნელოვანი ფაზისათვის საჭირო ღონისძიების გაწერა, მათი შესრულებისათვის საჭირო ვადების დადგენა;
** შეხვედრების ორგანიზება და მოლაპარაკებების წარმოება;
** პროექტის დამკვეთის მიერ პროექტის მიღება-ჩაბარების პროცესის მართვა;
** შემოსული დოკუმენტაციის იდენტიფიცირება და შესაბამისი პირების ინფორმირება;
** მომწოდებლებთან კომუნიკაცია და ყოველთვიური ფინანსური დოკუმენტაციის მომზადება;
** შიდა კომუნიკაციის უზრუნველყოფა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
** მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება პროექტის მენეჯმენტის მიმართულებით;
** ენების ცოდნა (ქართული, ინგლისური, რუსული) სასაუბრო დონეზე
** სამშენებლო ბიზნესში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა

პიროვნული თვისებები:

** მოტივირებული;
** კომუნიკაბელური;
** დისციპლინირებული/პუნქტუალური;
** პასუხისმგებლიანი;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** დროის მენეჯმენტის წარმოების უნარი.

სამუშაო ადგილი: ბათუმი
სამუშაო გრაფიკი: სრული
ანაზღაურება: შეთანხმებით

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV [email protected]

განთ. 19 ოქტომბერი 14:05

ბოლო ვადა 17 ნოემბერი 00:00

უმცროსი გრაფიკული დიზაინერი

ID 63166

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" აცხადებს ვაკანსიას უმცროსი გრაფიკული დიზაინერის პოზიციაზე ქალაქ თბილისში.

მოვალეობები:

** სარეკლამო დიზაინის შექმნა,
** საპრომოციო, საინფორმაციო მასალების დიზაინი;
** ბრენდბუქზე მუშაობა;
** პოლიგრაფიული მასალების შექმნა და საბეჭდად გამზადება.

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** დიზაინერის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** აუცილებელია შემდეგი პროგრამების ცოდნა: Photoshop, Corel Draw; Illustrator, Indesign.

პიროვნული მახასიათებლები:

** ორგანიზებული;
** კომუნიკაბელური;
** კრეატიული;
** მოტივირებული და განვითარებაზე ორიენტირებული;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** მჭიდრო ვადებში მუშაობის უნარი.

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:30-18:00 სთ;
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, იოსებიძის ქ. #49.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, მიჰყვეთ ბმულს: http://hr.palitra.ge/vacancy/0x90f9005056a2625311e9f1afd09fcdc9 და შეავსოთ განაცხადი 8 ნოემბრის ჩათვლით.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 19 ოქტომბერი 14:04

ბოლო ვადა 8 ნოემბერი 00:00

450 ლარი

დაცვის თანამშრომელი

ID 63165

დაცვის კომპანია "ალგანი", რომელიც დაარსდა 2004 წელს, არის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის ლიდერი კომპანია საქართველოში. დღეს "ალგანის" პორტფოლიო 5000-მდე ორგანიზაციასა და კერძო პირს მოიცავს. კომპანია ორიენტირებულია საქართველოში უსაფრთხოების თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სერვისების დანერგვასა და მიწოდებაზე. დღეისათვის ალგანში დასაქმებულია 1500-ზე მეტი ადამიანი, რომლებიც ყოველდღიურად უზრუნველყოფენ უსაფრთხოებას მთელი ქვეყნის მასშტაბით.

დაცვის კომპანია "ალგანი" აცხადებს მიღებებს დაცვის თანამშრომლის თანამდებობებზე, სხვადასხვა ტიპის პრესტიჟული ობიექტებზე სამუშაოდ.

1. დაცვის თანამშრომელი

მოთხოვნები:

** სქესი: მამრობითი
** ასაკი: 19-55 წ.
** სასურველია აღნიშნულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება

პირობები:

** ანაზღაურება: 300-600 ლარი (ხელზე ასაღები)
** სამუშაო გრაფიკი: სხვადასხვა

სავალდებულო ცოდნა და უნარები:

** პუნქტუალობა, დისციპლინა
** ენერგიულობა
** ორგანიზებულობა
** პასუხისმგებლობა

2. დაცვის თანამშრომელი

მოთხოვნები:

** სქესი: მდედრობითი
** ასაკი: 19-55 წ.
** სასურველია აღნიშნულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება.

პირობები:

** ანაზღაურება: 300-450 ლარი (ხელზე ასაღები)
** სამუშაო გრაფიკი: სხვადასხვა

სავალდებულო ცოდნა და უნარები:

** პუნქტუალობა
** დისციპლინა
** ენერგიულობა
** ორგანიზებულობა
** პასუხისმგებლობა

3. დაცვის თანამშრომელი, რესტორნებში და ღამის კლუბებში

მოთხოვნები:

** სქესი: მამრობითი
** ასაკი 22 წლიდან 45 წლამდე
** სიმაღლე 178 სმ-დან
** აღნიშნულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება
** სპორტული აღნაგობა

პირობები:

** სამუშაო გრაფიკი: სხვადასხვა
** ანაზღაურება: თვეში 400-700 ლარი (ხელზე ასაღები)

სავალდებულო ცოდნა და უნარები:

** პუნქტუალობა
** დისციპლინა
** ენერგიულობა
** ორგანიზებულობა
** პასუხისმგებლობა

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ შემდეგ ნომრებზე: 2353253, 2560101, ან მობრძანდეთ გასაუბრებაზე, ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით, 11:00 საათიდან 13:00 საათამდე, მისამართზე: ქ. თბილისი, გ. სააკაძის მე-2 გასასვლელი #8 ("ბაქტერიოფაგის" მიმდებარე ტერიტორია), ან გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 19 ოქტომბერი 14:02

ბოლო ვადა 19 ნოემბერი 00:00

ფინანსური ანალიზის უფროსი სპეციალისტი

ID 63164

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური ანალიზის უფროსი სპეციალისტის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC4033
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: ფინანსები
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

** განათლება: ბაკალავრის, მაგისტრის ხარისხი.
** ენების ცოდნა: ინგლისური - ძალიან კარგი.

სამუშაოს აღწერა:

** ბანკის სეგმენტების (კორპორატიული, საცალო, მცირე და საშუალო ბიზნეს მიმართულებები) ყოველთვიური ფინანსური შედეგების ანალიზი და დირექტორატისთვის წარდგენა
** საბანკო პროდუქტების - სესხებისა და დეპოზიტების - ფასდადების მართვა
** ბანკის მიმდინარე და სამომავლო მსხვილი პროექტების ფინანსური შეფასება (Valuation), ბიზნეს ქეისების მომზადება და დირექტორატისთვის წარდგენა
** ბიუჯეტთან შესაბამისობის რეგულარული ანალიზი და საპროგნოზო გათვლების წარმოება და წარდგენა მენეჯმენტისთვის
** Fund Transfer Pricing-ის პროცესის, ABC Costing-სა და მომგებიანობის მოდელების მართვა
** საბანკო პროდუქტების და სხვადასხვა გაყიდვების არხების მომგებიანობის ანალიზი
** სხვადასხვა ფინანსური მონაცემების ანალიზი და ფინანსური მოდელების შემუშავება გადაწყვეტილების მისაღებად.

მოთხოვნები:

** ბაკალავრის ხარისხი ბიზნეს ადმინისტრირების ან ეკონომიკის მიმართულებით (მაგისტრის ხარისხი ჩაითვლება უპირატესობად);
** მინიმუმ სამ წლიანი სამუშაო გამოცდილება ფინანსების განხრით, (სასურველია საბანკო სფეროში);
** მენეჯერული აღრიცხვისა და კორპორატიული ფინანსების კარგი ცოდნა
** Excel-ის ძალიან მაღალ დონეზე ცოდნა;
** ინგლისური ენის ცოდნა.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://career.tbcbank.ge/Job/4033

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 1 ნოემბერი, 2019 წ.

განთ. 19 ოქტომბერი 13:47

ბოლო ვადა 1 ნოემბერი 00:00