ფილტრი

ვაკანსიები

კონდიტერის დამხმარე

ID 60553

კომპანია "მადარტი" 2009 წლიდან მოყოლებული დღემდე წარმატებით ინარჩუნებს საკონდიტრო ბაზარზე ლიდერის პოზიციას. მადარტის უპირატესობას კონკურენტებთან მიმართებაში განსაზღვრავს ჯანსაღი და უვნებელი პროდუქციის წარმოება, მრავალფეროვანი ასორტიმენტი, მოქნილი და გამარტივებული მიტანისა და შეკვეთის სერვისი და მომხმარებელის კმაყოფილებაზე ორიენტირებული მომსახურების შეთავაზება. 

კომპანია "მადარტი" დასაქმების მსურველებს იწვევს კონდიტერის დამხმარის პოზიციაზე! 

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული, კვირაში ხუთი დღე

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ბისკვიტის მომზადება;
** ტორტის აწყობა; 
** ტორტის ჩაკრემვა;

ძირითადი მოთხოვნები: მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;

საჭირო უნარები: 

** კარგი მგრძნობელობის რეცეპტორები;
** თვალზომა;
** მოძრაობის კოორდინაცია;
** პასუხისმგებლობა;
** სიზუსტე;
** ფიზიკური ამტანობა

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 15 მაისამდე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected] და გთხოვთ "subject" ველში მიუთითოთ იმ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს. 

CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ შპს "მადარტმა" დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 6 თვის განმავლობაში. დამსაქმებელმა შესაძლებელია თქვენი მონაცემი შეინახოს და განიხილოს სხვა პოზიციაზე. 

კომპანია მადარტი გისურვებთ წარმატებას!
 

 

განთ. 18 აპრილი 18:01

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

უმცროსი აქტუარი

ID 60552

სს "თიბისი დაზღვევა" მომხმარებელს სთავაზობს სადაზღვევო პროდუქტების ფართო სპექტრს, როგორც საცალო, ისე კორპორატიული დაზღვევის მიმართულებით. 

"თიბისი დაზღვევის" მუშაობის მთავარ პრინციპებს წარმოადგენს: მომსახურების ხარისხი, ინოვაციური პროდუქტები და მომხმარებლისადმი ინდივიდუალური მიდგომა.

სს "თიბისი დაზღვევა" აცხადებს ვაკანსიას უმცროსი აქტუარის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი;
განაკვეთი: სრული, ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-19:00 სთ. 

ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში: 

** შეგეძლებათ იმუშაოთ თანამედროვე, კომფორტულ გარემოში;
** გექნებათ კარიერის განვითარების შესაძლებლობა;
** იმუშავებთ განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად.

ფუნქცია-მოვალეობები: 

** მონაცემთა ბაზის ოპტიმიზაცია, საჭირო ფორმატის შემუშავება, რომელიც დააკმაყოფილებს ბიზნესის მოთხოვნებს;
** სადაზღვევო ტარიფების გამოთვლის მეთოდების განსაზღვრა;
** ახალი პროდუქტების განვითარება;
** პრეზენტაციების, რეპორტების მომზადება;
** სტატისტიკური მონაცემების დამუშავება პროდუქტების გაუმჯობესების მიზნით;
** მათემატიკური მოდელირების ტექნიკების და სტატისტიკის ანალიზის გამოყენება რისკების შეფასების და განსაზღვრის კუთხით;
** მჭიდრო თანამშრომლობა სხვადასხვა დეპარტამენტთან მონაცემთა სტანდარტიზაციის კუთხით, სისტემების გასავითარებლად.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სტატისტიკის და მათემატიკის საფუძვლიანი ცოდნა;
** უმაღლესი განათლება (კომპიუტერული მეცნიერებების, მათემატიკის, ეკონომიკის მიმართულებით);
** MS Excel ის მაღალ დონეზე ცოდნა;
** SQL ან მსგავს პროგრამასთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** გამართული წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;

პიროვნული თვისებები:

** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 30 აპრილის ჩათვლით. გთხოვთ, თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება "უმცროსი აქტუარი" .

სს "თიბისი დაზღვევა" კანდიდატთა შერჩევის პროცესს ახორციელებს დისკრიმინაციის ყველა ფორმით აღმოფხვრის შესახებ კანონის მოთხოვნათა და პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპების დაცვით და გამორიცხავს პირთა მიმართ დისკრიმინაციას ნებისმიერი ნიშნით.

თქვენ მიმართ დისკრიმინაციული მოპყრობის ვარაუდის შემთხვევაში, შეგიძლიათ მოგვმართოთ: 

ცხელი ხაზი 032 2 242 22 22 *313; 
ელ ფოსტა: [email protected]

გაცნობებთ, რომ სს "თიბისი დაზღვევა" ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ასევე შესაძლოა დამუშავდეს სამომავლო ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ინახება არაუმეტეს 10 წლის ვადით. 

იმ შემთხვევაში თუ არ გსურთ მონაცემთა შემდგომი დამუშავება, გსურთ მონაცემთა ცვლილება ან წაშლა, გთხოვთ მოგვმართეთ.

სს "თიბისი დაზღვევა" მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის.

განთ. 18 აპრილი 18:00

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

Express მოლარე-ოპერატორი - 24 საათიანი სერვისცენტრი

ID 60551

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას, პოზიციაზე - Express მოლარე-ოპერატორი (24 საათიანი სერვისცენტრი) - თბილისი.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა, გთხოვთ, იხილოთ მოცემულ ბმულზე: https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/35879/express-24

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 29 აპრილი, 2019.

განთ. 18 აპრილი 17:50

ბოლო ვადა 29 აპრილი 00:00

ტექნიკური დირექტორის ასისტენტი

ID 60550

სს "m2 უძრავი ქონება" აცხადებს ვაკანსიას ტექნიკური დირექტორის ასისტენტის თანამდებობაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

1. ტენდერში მონაწილეობისათვის დოკუმენტების მომზადება:ხარჯთაღრიცხვები, ფინანსური გრაფიკები, მოცულობების გადამოწმება არქიტექტორებთან ერთად, ქვეკონტრაქტორებთან მუშაობა - საპროექტო დოკუმენტაციების გადაგზავნა და ხარჯთაღრიცხვების მიღება. სხვა სატენდერო დოკუმენტების შეგროვება ბანკებიდან, საჯარო რეესტრიდან, სასამართლოდან და ა.შ.
2. ყოველთვიური შესრულებული სამუშაოების აქტების შედგენა და გადაცემა დამკვეთებისთვის.
3. ბუღალტერიასთან თანამშრომლობა შესრულების აქტების მიღება-გადაცემაზე. 
4. ქვეკონტრაქტორების მიერ შესრულებული სამუშაოების მიღება-ჩაბარების აქტების შემოწმება.
5. სხვა მიმდინარე ტექნიკური და ფინანსური საკითხები.

სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება - მშენებელი (ინჟინერი ან ინჟინერ-ეკონომისტი);
** აღნიშნულ სფეროში მუშაობის 5 წლიანი გამოცდილება;
** ხარჯთაღრიცხვების შედგენის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად;
** ელექტრონული ტენდერებში მონაწილეობის მიღების გამოცდილება

აუცილებელი ცოდნა და უნარები:

** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Excel, Word);
** სასურველია- Auto Cad პროგრამის ცოდნა;
** ენების ცოდნა: ინგლისური და რუსული;
** მოლაპარაკების წარმართვის უნარი;
** ორგანიზებულობა და მართვის უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** მოტივაცია და ენერგიულობა;

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ. ფოსტით მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2019 წლის 30 აპრილისა, (გამოგზავნის შემთხვევაში გთხოვთ სათაურის (subject) ველში მიუთითოთ ვაკანსისს დასახელება).

განთ. 18 აპრილი 17:49

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

არქიტექტორი

ID 60549

სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას არქიტექტორის პოზიციაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC3451
ადგილმდებარეობა: სათაო ბანკი
კატეგორია: სხვა
დასაქმების ტიპი: კონტრაქტორი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები

** გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება წელი
** განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი, მაგისტრი

ენები

** ინგლისური - ძალიან კარგი
** რუსული - ძალიან კარგი

უნარები

** კომუნიკაბელურობა
** მოლაპარაკებების წარმოების უნარი
** ორგანიზებულობა
** პრეზენტაბელურობა
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** დეტალებზე ორიენტირებული

დამატებითი მოთხოვნები

** არქიტექტურული მიმართულებით შესაბამისი განათლება;
** ინგლისური და რუსული ენების გამართულად სალაპარაკო დონეზე ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა;
** პროფესიული (არქიტექტურული) პროგრამების ცოდნა;
** მსგავს პოზიციაზე მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება.

სამუშაოს აღწერა

** წინა საპროექტო სამუშაოებში აქტიური მონაწილეობის მიღება.
** ფილიალების/ოფისების შიდა გეგმების, თანამშრომელთა პოზიციების და პროექტირებასთან ** დაკავშირებული ყველა ტექნიკური საკითხის, ბანკის შესაბამის პასუხისმგებელ სამსახურებთან/დეპარტამენტებთან ერთად განხილვა და შეთანხმება;
** არქიტექტურული პროექტირება (ინტერიერი, ექსტერიერი);
** პროექტირებაში აქტიური მონაწილეობის მიღება.
** ქალაქის ოფიციალურ სამსახურებთან პროექტის შეთანხმებასა და ნებართვების მიღებაში აქტიური მონაწილეობა;
** საპროექტო სამუშაოებში, წინასწარ დაგეგმილი ხარჯების ბიუჯეტის შემუშავება;
** კონტრაქტორების შერჩევაში მონაწილეობის მიღება;
** სამშენებლო-სარემონტო სამუშაოების ორგანიზებასა და წარმოებაში, არქიტექტურული ზედამხედველობითი საინჯინრო ჯგუფის აქტიური მხარდაჭერა მონაწილეობა;
** ბანკის საჭიროებისათვის ავეჯების დაკვეთებში მონაწილეობის მიღება.

დამატებითი ინფორმაცია

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://career.tbcbank.ge/Job/3451
 

 

განთ. 18 აპრილი 17:16

ბოლო ვადა 29 აპრილი 00:00

უნივერსალური მოლარე - ხობი

ID 60548

ფინანსური ჩართულობის ორგანიზაცია "კრისტალი" აცხადებს ვაკანსიას უნივერსალური მოლარის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ხობი 

"კრისტალი" ქვეყანაში წამყვანი ფინანსური ჩართულობის კომპანია და არასაბანკო საფინანსო ინსტიტუტია, რომელიც  საქართველოს მასშტაბით მართავს  270 მლნ ლარის მოცულობის სასესხო პორთფელს, დასაქმებული ყავს 1,000-ზე  მეტი თანამშრომელი, ოპერირებს 62 ფილიალით და ემსახურება 100,000-ზე მეტ მომხმარებელს. საჭიროებებზე მორგებული, ინოვაციური და განვითარებაზე ორიენტირებული ფინანსური პროდუქტებისა და მომსახურების შეთავაზებით, "კრისტალი" ხელს უწყობს ათასობით მომხმარებლის ეკონომიკურ განვითარებას. "კრისტალი" პირველი არასაბანკო საფინანსო ორგანიზაციაა რეგიონში, რომელმაც გლობალური სარეიტინგო სააგენტოს, FitchRatings-ის შეფასება B/Stable მოიპოვა. 2018 წლის 13 დეკემბერს, "კრისტალი"  საქართველოში წლის პასუხისმგებლიან ბიზნესად დასახელდა და "მელიორა 2018"-ის გრან-პრის მფლობელი გახდა. ასევე,  "კრისტალი" პირველია იმ 5 კომპანიას შორის, რომელიც შეუერთდა გაეროს ქალთა ორგანიზაციის ქალთა გაძლიერების პრინციპებს (WEPs). დამატებითი ინფორმაციისათვის, ეწვიეთ ვებ გვერდს: ir.crystal.ge

"კრისტალი" გთავაზობთ:

  • პიროვნულ და პროფესიულ ზრდას;
  • მზარდ სახელფასო სისტემას, გამოცდილების და კვალიფიკაციის გათვალისწინებით;
  • მეგობრულ და პროფესიონალურ სამუშაო გარემოს;


ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტთა მომსახურება სასესხო, გზავნილების და კონვერტაციის ოპერაციების განხორციელებისას;
  • სესხის გაცემა-დაფარვის წარმოება და აღრიცხვა;
  • სალაროს ოპერაციების წარმოება და აღრიცხვა;
  • ძვირფასი ლითონების შეფასება;


საჭირო კვალიფიკაცია და მოთხოვნები:

  • უმაღლესი ეკონომიკური ან ფინანსური განათლება (სასურველია);
  • სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე (სასურველია);
  • კლიენტთა მომსახურების სათანადო უნარ-ჩვევები;
  • პუნქტუალობა, აკურატულობა, მოწესრიგებულობა;
  • კომუნიკაბელურობა, არაკონფლიქტურობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი დონე, ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნების უნარი;
  • ძირითადი კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) კარგად ფლობა;


ჩვენი კომპანია დასაქმებისა და შრომითი ურთიერთობის თანაბარ პირობებს უქმნის ნებისმიერ თანამშრომელსა და კანდიდატს,  მისი რასის, რელიგიის, მრწამსის, სქესის, ეროვნების, ეთნიკური და სოციალური კუთვნილების, შეზღუდული შესაძლებლობების, გენდერული იდენტობის, პოლიტიკური შეხედულების ან სხვა ნიშნის მიუხედავად.

გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა 2019 წლის 23 აპრილის 17:00 საათამდე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: https://goo.gl/bZUMDY  

მხოლოდ შერჩეული კანდიდატები იქნებიან გამოძახებული შემდგომ ეტაპზე.

განთ. 18 აპრილი 17:11

ბოლო ვადა 23 აპრილი 00:00

დაზღვევის და გადაზღვევის ხელშეკრულებების სპეციალისტი

ID 60547

სს "სადაზღვევო კომპანია ალდაგი" აცხადებს ვაკანსიას დაზღვევის და გადაზღვევის ხელშეკრულებების სპეციალისტის პოზიციაზე, ანდერაიტინგის, გადაზღვევისა და აქტუარული კვლევების დეპარტამენტში. 

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, ბიძინა კვერნაძის 10 (სათავო ოფისი)
სამუშაო საათები: 10:00-18:00 (ორშაბათი - პარასკევი)

ძირითადი მოვალეობები:

** დაზღვევის/გადაზღვევის დოკუმენტაციის დამუშავება და მომზადება (პოლისები, განაცხადები, დაზღვევის ხელშეკრულებები, გადაზღვევის საბუთები);
** გადამზღვევ უცხოურ კომპანიებთან ურთიერთობა;
** მომზადებული დოკუმენტაციის შესაბამისი აღრიცხვა (ფაილინგი);

აუცილებელი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** აუცილებელია ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა (კანდიდატებს ჩაუტარდებათ შესაბამისი ტესტირება);
** MS Office პროგრამების ცოდნა.

პიროვნული უნარები:

** გამართულად წერის უნარი (როგორც ქართულად, ასევე ინგლისურად)
** ანალიტიკური აზროვნება 
** ლოგიკური აზროვნების უნარი
** ყურადღებიანი დეტალების მიმართ
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
** შრომითი დისციპლინის დაცვის უნარი 
** დადგენილ ვადებში მუშაობის უნარი
** სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი 

მხოლოდ ვაკანსიის მოთხოვნების შესაბამისად შერჩეული კანდიდატები იქნებიან მოწვეული ტესტირებასა და გასაუბრებაზე.

გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი CV გამოაგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 28 აპრილის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება - დაზღვევის და გადაზღვევის ხელშეკრულებების სპეციალისტი

"სადაზღვევო კომპანია ალდაგში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

განთ. 18 აპრილი 17:10

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

იმპორტის მენეჯერის დამხმარე/სტაჟიორი

ID 60546

კომპანია "ს მოტორსი" -  ავტონაწილების იმპორტი, რეალიზაცია - აცხადებს ვაკანსიას ვაკანსიას ახლად კურსდამთავრებულებისთვის იმპორტის მენეჯერის დამხმარის/სტაჟიორის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

** განათლება: ბაკალავრი
** გამოცდილება: 1-2 წელი
** ენები: ქართული/ინგლისური კარგად, რუსული - კარგად

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

შეასრულოს იმპორტ-მენეჯერის ყველა მითითება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე/CV შემდეგ ელექტრონულ [email protected].

გთხოვთ, წერილის სათაურში ("Subject") მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, რათა მოხდეს თქვენი კანდიდატურის განხილვა.

განთ. 18 აპრილი 17:03

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

სუპერმარკეტების ექსპერტი

ID 60545

"Glovo" აცხადებს ვაკანსიას სუპერმარკეტების ექსპერტის თანამდებობაზე.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი ამ ბმულზე: https://glovoapp.com/en/jobs?gh_jid=4261245002

განთ. 18 აპრილი 17:01

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 60544

"Menu.ge" არის კაფე-ბარებიდან და რესტორნებიდან ადგილზე მიტანის სერვისი, საქართველოს მასშტაბით, რომელიც მომხმარებლებს სთავაზობს 24/7 მომსახურებას.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის (საღამოს ცვლა) თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი.
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე (19:00-03:00).

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიის ცხელ ხაზზე შემოსულ ზარებზე პასუხი;
** მომხმარებლებისაგან შეკვეთების მიღება და დამუშავება, შესაბამისი ობიექტისათვის ოპერატიულად გადაცემის უზრუნველყოფა;
** საჭიროების შემთხვევაში, ონლაინ შეკვეთების დამუშავება;
** შეკვეთის შესრულების კონტროლი, მიღებიდან დასრულებამდე.

მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება (განიხილებიან სტუდენტებიც);
** სასურველია შესაბამის სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** ქართულ ენაზე გამართულად მეტყველების უნარი;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა.

დამატებითი მოთხოვნები:

** ორგანიზებულობა;
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
** ეფექტური კომუნიკაციის და გუნდური მუშაობის უნარი;
** დროის მართვის უნარი.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე 2019 წლის 15 მაისის ჩათვლით ელფოსტაზე: [email protected] სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება (ქოლ-ცენტრის ოპერატორი). წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განცხადება არ განიხილება.

განთ. 18 აპრილი 16:49

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

ჰიპერმარკეტის ვაიზერი

ID 60543

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია"  ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და  "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში.  

ჩვენ გთავაზობთ: პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს; ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას.

კომპანია "გორგიას"  მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში.

"გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია.

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური  გუნდის წევრი!

კომპანია  "ბი ემ სი გორგია" აცხადებს  ვაკანსიას ჰიპერმარკეტის ვაიზერის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** კონკრეტული სავაიზეროსთვის გაწერილი ასორტიმენტის მინიმალური და მაქსიმალური ნაშთების კონტროლი
** სავაიზეროსთვის გამოყოფილ ტერიტორიაზე წარმოდგენილი პროდუქციის გაყიდვების მონიტორინგი
** ბაზრის კვლევა, მოთხოვნადი პროდუქციის დაფიქსირება
** აქციების დაგეგმვა, მონიტორინგი და ანალიზი  
** ხელოსნების ბაზის კონტროლი/განახლება
** ასორტიმეტნის შერჩევაში მონაწილეობის მიღება
** არსებული თანამშრომლების ცოდნის დონის ამაღლებაზე ზრუნვა
** ტრენინგების მოთხოვნა - ჩატარებული ტრენინგების შემდგომი ეფექტურობის შეფასება
** გაწერილი პროცესების და სტანდარტების მონიტორინგი
** დაქვემდებარებაში მყოფი თანამშრომლების დასწრების, დისციპლინის და დრეს-კოდის კონტროლი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** აუცილებელია მინიმუმ 1-2 წლიანი გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით
** სასურველია გამოცდილება სამშენებლო სფეროში
** აუცილებელია MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა.

პიროვნული თვისებები:

** ორგანიზებული;
** ანალიტიკური და მათემატიკური აზროვნების უნარი
** ორგანიზაციული და ადმინისტრაციული მართვის უნარი
** კომუნიკაბელური.

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 22 აპრილის ჩათვლით. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!  
 

 

განთ. 18 აპრილი 16:12

ბოლო ვადა 22 აპრილი 00:00

პროგრამული მხარდაჭერის უფროსი სპეციალისტი

ID 60542

"სილქნეტი" წარმოადგენს ქვეყნის უმსხვილეს ფიქსირებულ ქსელს, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს ინტერნეტის, მაუწყებლობის ტრანზიტის (საკაბელო ტელევიზიის) და ფიქსირებული ტელეფონის მომსახურებას და უკაბელო სერვისებს. კომპანია რეგიონში უმსხვილესი საბითუმო ოპერატორია. წამყვანი საერთაშორისო სარეიტინგო კომპანია Fitch-ის მიერ მინიჭებული აქვს B+ საკრედიტო რეიტინგი. 2017 წელს სილქნეტმა პირველად გამოუშვა ლარში დენომინირებული საჯარო ობლიგაციები.

მიზანი: კომპანია სილქნეტის მიზანია მაღალტექნოლოგიური ინფრასტრუქტურის დანერგვა ქვეყნის მასშტაბით და თანამედროვე სერვისებით მოსახლეობის უზრუნველყოფა.

მოიწონეთ https://www.facebook.com/silknet

სს "სილქნეტი" აცხადებს ვაკანსიას პროგრამული მხარდაჭერის ჯგუფის უფროსი სპეციალისტის პოზიციაზე.

დეტალური ინფორმაცია იხილეთ: http://jobs.silknet.com/jobs-war/welcome.do?page=vacancyDetail&id=2722

განაცხადის გასაკეთებლად, გადადით საიტზე http://jobs.silknet.com, რომელზეც განთავსებულია კომპანიის ყველა ვაკანსია, ერთჯერადად გაიარეთ რეგისტრაცია და შექმენით თქვენი ელექტრონული რეზიუმე (CV). ამის შემდეგ, თქვენ შეგიძლიათ თქვენთვის სასურველ ვაკანსიაზე გააკეთოთ განაცხადი და დაარეგისტრიროთ თქვენი რეზიუმე (CV).

განთ. 18 აპრილი 16:10

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00