ფილტრი
ვაკანსიები

1000 ლარი
ID 70350
სს "ელიტ ელექტრონიქსი", საყოფაცხოვრებო ელექტრო ტექნიკის ყველაზე დიდი ქსელი საქართველოში, დაარსდა 1996 წელს. დღესდღეობით კომპანია საქართველოს მასშტაბით "ელიტ ელექტრონიქსის" 18 მაღაზიას მოიცავს.
სს "ელიტ ელექტრონიქსი" მომხმარებელს სთავაზობს საუკეთესო ფასებს, ფართო და მუდმივად განახლებად ასორტიმენტს, მომსახურების მაღალ დონესა და ინდივიდუალურ მიდგომას თითოეულ მომხმარებელთან. კომპანია წარმოადგენს მსოფლიოში უმსხვილესი ბრენდის ექსკლუზიურ წარმომადგენლობას საქართველოში ("Bosch", "Gorenje").
სს "ელიტ ელექტრონიქსის" ერთ-ერთი პრიორიტეტია საკადრო პოლიტიკა, რაც გულისხმობს პერსპექტიული და მაღალკვალიფიციური კანდიდატების შერჩევას და შემდგომში მათ პროფესიულ ზრდას და განვითარებას.
პოზიციის დასახელება: ავეჯის შოურუმის კონსულტანტი
ადგილმდებარეობა: ბათუმი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
ხელფასი: ფიქსირებული 1000 ლარი + ბონუსი
შერჩევის ფორმა: გასაუბრება, ტესტირება
ფუნქცია/მოვალეობები:
** მომხმარებლის დახვედრა და ავეჯის შოურუმის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება
** მომხმარებლისთვის კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა ავეჯის შერჩევის მიზნით (საჭიროების შემთხვევაში ინგლისურ და რუსულ ენაზე)
** შერჩეული დიზაინისთვის შესაბამის მასალაზე კონსულტაცია, რეკომენდაციის გაწევა
** შოურუმში არსებული პროდუქციის სწორი განლაგება და კონტროლი
** შოურუმში პროდუქციის ფასმაჩვენებლების მოწესრიგება, პროგრამულ ფასთან შესაბამისობაში მოყვანა (ამობეჭდვა, განთავსება)
** შოურუმში არსებული მარაგების კონტროლი/აღწერა
** შოურუმში დასადები ნივთების კონტროლი (საწყობში არსებობის შემთხვევაში, მათი მაღაზიაში გატანა და განთავსება)
** ახალი მოდელების ძირეული შესწავლა
** შოურუმიდან გაყიდული პროდუქციის შემოწმება
** ნივთის გაფორმება, მომხმარებლისთვის საგარანტიო პირობების გაცნობა
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** სასურველია უმაღლესი განათლება
** გაყიდვების სფეროში 1-წლიანი გამოცდილება, ავეჯის სფეროში გამოცდილება სასურველია
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (საკომუნიკაციო დონეზე)
უნარები და კომპეტენციები:
** მომხმარებელსა და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა
** გამართული მეტყველება და გადმოცემის უნარი
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი
** დარწმუნების უნარი
** გუნდური მუშაობის უნარი
** დეტალებზე ორიენტირებულობა
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და ქალაქი სათაურის ველში.
თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაითვალისწინეთ, რომ რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ აცხადებთ თანხმობას კომპანიის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების ფლობასა და დამუშავებაზე.
განთ. 8 სექტემბერი 12:48
ბოლო ვადა 8 ოქტომბერი 00:00

ID 70349
კომპანია "იამუნა ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას წარმოების მენეჯერის პოზიციაზე.
მოვალეობები:
** წარმოების პროცესის მართვა
** გუნდის მართვა, თანამშრომლების შერჩევა და გაფორმება
** საწარმოს გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა
** წარმოების და ცვლის დაგეგმვა
** ინვენტარიზაციის აღრიცხვა, ანგარიშების და ფორმების შევსება
** წარმოების ჩანაწერების წარმოება, ანგარიშების და ფორმების შევსება
** სამუშაო გრაფიკის დაცვა, ანგარიშების და ფორმების შევსება
** მზა პროდუქციის გაგზავნა და ნედლეულის მიღება.
** დოკუმენტების მომზადება-გაფორმება
მოთხოვნები:
** სამუშაო პროცესის დალაგება, კომუნიკაციის დამყარების უნარი.
** რუსული ენის ცოდნა.
** მართვის მოწმობა (b კატეგორია)
** შედეგებზე პასუხისმგებლობის აღების უნარი
პირობები:
** სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე. დღეში - 8 საათი
** ანაზღაურებადი შვებულება.
** კომპანიის კუთვნილი მანქანა
** კორპორაციული ნომერი
ხელფასი განისაზღვრება გასაუბრებაზე.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: [email protected] არა უგვიანეს 07.10.2023
სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.
განთ. 8 სექტემბერი 12:32
ბოლო ვადა 7 ოქტომბერი 00:00

ID 70348
იტალიური ბრენდის Tonino Lamborghini-ის ოფიციალური დისტრიბუტორი საქართველოში, "ილევენ ჯგუფი", აცხადებს ვაკანსიას ავტომატური აპარატის ტექნიკოსის თანამდებობაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
** კომპანიის კუთვნილი ყავის აპარატების ინსპექტირება, შემოწმება, მონიტორინგი, ტექნიკური დამუშავება და მათი გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა ;
** ზეპირი კონსულტაცია სანიტარიის, ჰიგიენისა და ობიექტის მოვლა-პატრონობის მიმართულებით;
** ყოველთვიურად, ხელმძღვანელის მიერ შედგენილი გრაფიკის შესაბამისად, ობიექტებზე ვიზიტების წარმოება;
** დოკუმენტური მონაცემების წარმოება ობიექტებთან დაკავშირებით და გახარჯული მასალა - მარაგების აღრიცხვა;
** კომპანიის სხვადასხვა ტექნიკური საჭიროებების გამოვლენა.
საჭირო უნარები და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** სასურველია მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება აღნიშნული მიმართულებით;
** ავტომობილის მართვის მოწმობა (B კატეგორია);
** მოწესრიგებულობა და პუნქტუალურობა;
** დეტალებზე და შედეგზე ორიენტირებულობა.
პირობები:
** სამუშაო ადგილი: თბილისი;
** სამუშაო განაკვეთი: სრული;
** ანაზღაურება განისაზღვრება გამოცდილების შესაბამისად.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე 2023 წლის 06 ოქტომბრის ჩათვლით შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected]
მეილის Subject-ში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "ავტომატური აპარატის ტექნიკოსი". კითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომერზე: 595 11 18 03.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
განთ. 8 სექტემბერი 12:31
ბოლო ვადა 8 ოქტომბერი 00:00

ID 70347
სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ემ ბი სი" აცხადებს ვაკანსიას დაკრედიტების ექსპერტის პოზიციაზე თბილისის ს/ცენტრებში.
სს "მიკრო ბიზნეს კაპიტალი" 2013 წლიდან ოპერირებს საფინანსო ბაზარზე, კომპანიის მისიაა ფინანსურ მომსახურებაზე წვდომის გამარტივება და ამ გზით ადამიანების ჩართვა ეკონომიკაში, მათზე მორგებული, ხელმისაწვდომი ფინანსური მომსახურების შეთავაზებით. დღესდღეობით კომპანია ემსახურება 14 000 -ზე მეტ მომხმარებელს და წარმოდგენილია ქვეყნის 13 ქალაქში 17 ფილიალის სახით.
კომპანია "ემ ბი სი" ყველაზე მნიშვნელოვან რესურსად აღიარებს ადამიანურ კაპიტალს და უზრუნველყოფს მათ მზარდი ანაზღაურებით, პრემიის გამომუშავების შესაძლებლობით, კარიერული ზრდის პერსპექტივით, ჯანმრთელობის დაზღვევით, შრომის საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით და სხვა ბენეფიტებით.
ძირითადი მოვალეობები:
** საკრედიტო გეგმის შესრულება ეფექტური გაყიდვების გზით;
** საკრედიტო პორტფელის ხარისხსა და განვითარებაზე ზრუნვა;
** პოტენციური მომხმარებლებისთვის კომპანიის პროდუქტების გაცნობა / შეთავაზება;
** მომხმარებლის ხარისხიანი, ზუსტი და კვალიფიციური მომსახურება, კომპანიის სტანდარტების შესაბამისად;
** საკრედიტო განაცხადის მიღება, მომხმარებელთან ჩაღრმავებული ინტერვიუს წარმოება და მისი ზოგადი ფინანსური მდგომარეობის შეფასება;
** საკრედიტო ფაილების მომზადება და მათი საკრედიტო კომიტეტზე წარდგენა;
** სესხის გაცემასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმოება.
** საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი;
** ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და დაფარვის უზრუნველყოფა;
** შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
** სოციალურად გახსნილი და სხარტად მოაზროვნე;
** კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული.
ჩვენ გთავაზობთ:
** თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
** ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
** კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
** Fitpass მომსახურების კორპორაციული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
** დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შემოტანის ბოლო თარიღია 2023 წლის 8 ოქტომბერი 17:00 საათი, კანდიდატებს დავუკავშირდებით დედლაინის დასრულებამდეც, შესაბამისად უპირატესობა მიენიჭება ადრე შემოსულ განაცხადებს.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ ეწვიოთ მითითებულ ბმულს https://bit.ly/2Kf8oKJ და შესაბამისი ვაკანსიის გვერდზე ატვირთოთ თქვენი რეზიუმე/CV ან LinkedIn-ის URL ბმული.
გამოვხატავ თანხმობას ნებაყოფლობით და ვაძლევ უფლებას სს "მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია მიკრო ბიზნეს კაპიტალ"-ს (შემდგომ მოხსენიებული როგორც - "მისო"), ს/კ 404967078 (იურ.მის.: საქართველო, თბილისი, ქეთევან დედოფლის გამზირი, N68, სართული N1, საოფისე ფართი N2), რომ მიიღოს და დაამუშაოს ჩემს მიერ მიწოდებული ჩემი პერსონალური მონაცემები, ინფორმაცია და დოკუმენტები, მათ შორის, ბიომეტრიული ინფორმაცია (ჩემი საიდენტიფიკაციო დოკუმენტი ან სხვა დოკუმენტი თუ ინფორმაცია), ასევე მიიღოს და დაამუშაოს ჩემს მიერ მიწოდებული, ჩემს ნასამართლობასთან და ჯანმრთელობასთან დაკავშირებული განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემები; მე ვაცნობიერებ, რომ ხსენებული პერსონალური მონაცემების დამუშავება მოხდება შრომითი ვალდებულებების ხასიათიდან გამომდინარე, გამოცხადებულ ვაკანსიებზე ჩემი კანდიდატურის განხილვის და დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით. ასევე, ვაცხადებ თანხმობას, რომ ჩემი პერსონალური (მათ შორის ბიომეტრიული და განსაკუთრებული კატეგორიის) მონაცემების დამუშავება/შენახვა განხორციელდეს 1 წლის ვადით, ვაცნობიერებ რა, რომ ეს ვადა საჭიროა ზემოაღნიშნული მიზნის მიღწევისათვის, ასევე სამომავლოდ, სხვა ვაკანტურ პოზიციებზე ჩემი კანდიდატურის განსახილველად. მე ინფორმირებული ვარ, რომ შემიძლია, მოვითხოვო დამატებითი ინფორმაციის მიღება ჩემს შესახებ დამუშავებულ პერსონალურ მონაცემებზე მისოსგან შემდეგ ელ ფოსტის მისამართზე მიმართვით: [email protected]. ასევე, მაქვს უფლება, მოვითხოვო, მონაცემთა გასწორება, განახლება, დამატება, დაბლოკვა, წაშლა, განადგურება, პროცესის შეზღუდვა, დამუშავების შეწყვეტა და მონაცემების გადატანა. აქვე, მე ვადასტურებ, რომ ის მონაცემები, ინფორმაცია და დოკუმენტაცია, რომლებსაც წარვადგენ, არის სწორი და უტყუარი.
განთ. 8 სექტემბერი 12:29
ბოლო ვადა 8 ოქტომბერი 00:00

ID 70346
სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ემ ბი სი" აცხადებს ანაზღაურებად სტაჟირებას მოლარის პოზიციაზე, თბილისში.
სს "მიკრო ბიზნეს კაპიტალი" 2013 წლიდან ოპერირებს საფინანსო ბაზარზე, კომპანიის მისიაა ფინანსურ მომსახურებაზე წვდომის გამარტივება და ამ გზით ადამიანების ჩართვა ეკონომიკაში, მათზე მორგებული, ხელმისაწვდომი ფინანსური მომსახურების შეთავაზებით. დღესდღეობით კომპანია ემსახურება 15 000 -ზე მეტ მომხმარებელს და წარმოდგენილია ქვეყნის ცამეტ ქალაქში 17 ფილიალის სახით.
კომპანია "ემ ბი სი" ყველაზე მნიშვნელოვან რესურსად მიიჩნევს ადამიანურ კაპიტალს და უზრუნველყოფს მათ მზარდი ანაზღაურებით, პრემიის გამომუშავების შესაძლებლობით, კარიერული ზრდის პერსპექტივით, ჯანმრთელობის დაზღვევით, შრომის საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით და სხვა ბენეფიტებით.
ძირითადი მოვალეობები:
** კლიენტთა სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება;
** ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება;
** ფულადი სახსრების მართვა და კონტროლი სალაროში;
** ფულადი გზავნილების სისტემით ოპერაციების განხორციელება;
** ვალუტის გაცვლითი ოპერაციების წარმოება;
** კომუნალური გადახდების განხორციელება;
** დოკუმენტაციის სწორი და დროული წარმოება;
** კლიენტების მოზიდვა, მათთვის კონსულტაციების გაწევა და კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** ბაკალავრის ხარისხი ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის ან ბიზნესის სფეროში სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
** გუნდური მუშაობის უნარი, ანალიტიკური აზროვნება;
** პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** კარგი ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
** კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული;
** კლიენტების თავაზიანად მომსახურების უნარი.
ჩვენ გთავაზობთ:
** თეორიულ და პრაქტიკულ სწავლებას, რომელიც დაგეხმარებათ განავითაროთ პროფესიული უნარები;
** ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტს;
** კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
** Fitpass მომსახურების კორპორაციული პაკეტით სარგებლობის შესაძლებლობას;
** დასაქმებულის საპენსიო შენატანი (2%) სრულად ფინანსდება კომპანიის მხრიდან.
განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 2023 წლის 8 ოქტომბერი 17:00 საათი. კანდიდატებს დავუკავშირდებით ვადის დასრულებამდეც, შესაბამისად უპირატესობა მიენიჭება ადრე შემოსულ განაცხადებს.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ ეწვიოთ მითითებულ ბმულს https://bit.ly/2Kf8oKJ და შესაბამისი ვაკანსიის გვერდზე ატვირთოთ თქვენი რეზიუმე/CV ან LinkedIn-ის URL ბმული.
გამოვხატავ თანხმობას ნებაყოფლობით და ვაძლევ უფლებას სს "მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია მიკრო ბიზნეს კაპიტალ"-ს (შემდგომ მოხსენიებული როგორც - "მისო"), ს/კ 404967078 (იურ.მის.: საქართველო, თბილისი, ქეთევან დედოფლის გამზირი, N68, სართული N1, საოფისე ფართი N2), რომ მიიღოს და დაამუშაოს ჩემს მიერ მიწოდებული ჩემი პერსონალური მონაცემები, ინფორმაცია და დოკუმენტები, მათ შორის, ბიომეტრიული ინფორმაცია (ჩემი საიდენტიფიკაციო დოკუმენტი ან სხვა დოკუმენტი თუ ინფორმაცია), ასევე მიიღოს და დაამუშაოს ჩემს მიერ მიწოდებული, ჩემს ნასამართლობასთან და ჯანმრთელობასთან დაკავშირებული განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემები; მე ვაცნობიერებ, რომ ხსენებული პერსონალური მონაცემების დამუშავება მოხდება შრომითი ვალდებულებების ხასიათიდან გამომდინარე, გამოცხადებულ ვაკანსიებზე ჩემი კანდიდატურის განხილვის და დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით. ასევე, ვაცხადებ თანხმობას, რომ ჩემი პერსონალური (მათ შორის ბიომეტრიული და განსაკუთრებული კატეგორიის) მონაცემების დამუშავება/შენახვა განხორციელდეს 1 წლის ვადით, ვაცნობიერებ რა, რომ ეს ვადა საჭიროა ზემოაღნიშნული მიზნის მიღწევისათვის, ასევე სამომავლოდ, სხვა ვაკანტურ პოზიციებზე ჩემი კანდიდატურის განსახილველად. მე ინფორმირებული ვარ, რომ შემიძლია, მოვითხოვო დამატებითი ინფორმაციის მიღება ჩემს შესახებ დამუშავებულ პერსონალურ მონაცემებზე მისოსგან შემდეგ ელ ფოსტის მისამართზე მიმართვით: [email protected] . ასევე, მაქვს უფლება, მოვითხოვო, მონაცემთა გასწორება, განახლება, დამატება, დაბლოკვა, წაშლა, განადგურება, პროცესის შეზღუდვა, დამუშავების შეწყვეტა და მონაცემების გადატანა. აქვე, მე ვადასტურებ, რომ ის მონაცემები, ინფორმაცია და დოკუმენტაცია, რომლებსაც წარვადგენ, არის სწორი და უტყუარი.
განთ. 8 სექტემბერი 12:28
ბოლო ვადა 8 ოქტომბერი 00:00

ID 70345
სასტუმრო "შატო მერე" აცხადებს ვაკანსიებს შემდეგ პოზიციებზე:
** სასტუმროს "Front Office" მენეჯერი;
** სასტუმროს ადმინისტრატორი;
** სამრეცხაოს თანამშრომელი;
ტრანსპორტირებას თელავი-შატო მერე-თელავი უზრუნველყოფს კომპანია.
თუ ხარ:
** შრომისმოყვარე,
** პასუხისმგებლობიანი,
** პუნქტუალური,
** კომუნიკაბელური,
გელოდებით.
დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე: [email protected]. 595 990 399; 599 990 490;
განთ. 8 სექტემბერი 12:27
ბოლო ვადა 8 ოქტომბერი 00:00

ID 70344
შპს "ტაქსი.ჯი" გახლავთ 20 წლიანი გამოცდილების ტაქსების კომპანია. ჩვენ ყოველდღიურად ვემსახურებით 100-ზე მეტ კომპანიას საქართველოს მასშტაბით.
ჩვენ მიერ შემუშავებულ იქნა მობილური აპლიკაცია, რომელიც თავისი მონაცემებით არაფრით ჩამოუვარდება ბაზარზე დღეს არსებულ ანალოგებს.
ვეძებთ მენეჯერს, რომელიც მოახდენს ჩვენი აპლიკაციის პოპულარიზებას და მძღოლების მოზიდვას აპლიკაციაში ჩასართავად.
მოთხოვნები:
** ახალგაზრდა, მოტივირებული, შედეგების მიღწევასა და თვითგანვითარებაზე ორიენტირებული
** სასურველია განათლება თანამედროვე ტექნოლოგიების კუთხით
პირობები:
** მოქნილი სამუშაო გრაფიკი
** ანაზღაურება ფიქსირებული, პლუს ბონუსები
დაინტერესებულმა პირებმა საჭიროა CV გამოაგზავნონ ელფოსტაზე: [email protected] და გზავნილის თემაში (Subject) მიუთითონ მიმდინარე ვაკანსიის დასახელება - აპლიკაციის მენეჯერი
გასაუბრება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
განთ. 8 სექტემბერი 12:24
ბოლო ვადა 8 ოქტომბერი 00:00

1500 ლარი
ID 70343
ინტერნეტ პროვაიდერი კომპანია "Georgian AirLink" აცხადებს ვაკანსიას ქსელის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
სამუშაოს აღწერილობა / ძირითადი მოვალეობები: ქსელური ინფრასტრუქტურის ტექნიკური მომსახურება/გამართვა/მონიტორინგი
მოთხოვნები:
** ქსელური მოწყობილობების აპარატურული და პროგრამული ტესტირებისთვის საჭირო ცოდნა;
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
** ქსელების საფუძვლების ცოდნა
პიროვნული თვისებები:
** პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე,
** პუნქტუალური;
** ენერგიული;
** ყურადღებიანი.
სამუშაო პირობები:
** სამუშაო გრაფიკი: სრული.
** სტაჟირების პერიოდი: 2 კვირა;
** ანაზღაურება: კვალიფიკაციის შესაბამისად, 1000-დან 1500 ლარამდე
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ თქვენი რეზიუმე (CV) გამოაგზავნოთ შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected]
სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.
განთ. 8 სექტემბერი 12:22
ბოლო ვადა 8 ოქტომბერი 00:00

2000 ლარი
ID 70342
კომპანია "Georgian Airlink" აცხადებს ვაკანსიას ინსტალატორის პოზიციაზე.
სამუშაოს აღწერილობა:
** ახალი აბონენტის ჩართვა;
** ოპტიკური და უსადენო აპარატურის ინსტალაცია/კონფიგურაცია;
** ტექნიკური დავალების მაღალ დონეზე შესრულება და აბონენტთან არსებული
** ხარვეზის გამოსწორება;
** კომპიუტერული ტექნიკისა და ოპერაციული სისტემების ცოდნა (Comptia A+ ფარგლებში);
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** სასურველია ოპტიკურ სადენებთან მუშაობის გამოცდილება, შედუღება, სადენის გაყვანა;
** სასურველია B კატეგორიის ავტომობილის მართვის მოწმობა
სხვა მოთხოვნები:
** კომუნიკაბელურობა,
** პუნქტუალური,
** გუნდური მუშაობის უნარი,
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი,
** მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა
სამუშაო გრაფიკი: სრული
ანაზღაურება : კვალიფიკაციის შესაბამისად, 800-დან 2000 ლარამდე
ჩვენ გთავაზობთ:
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** კორპორაციული ნომერი;
** Fitpass;
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ თქვენი რეზიუმე (CV) გამოაგზავნოთ შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected] სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე დამუშავებულ და შენახულ იქნება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესების შესაბამისად.
განთ. 8 სექტემბერი 12:21
ბოლო ვადა 8 ოქტომბერი 00:00

500 ლარი
ID 70341
შპს "სოლო კრედიტი" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის თანამშრომლის პოზიციაზე.
სამუშაოს ტიპი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით დილის 10-დან საღამოს 5 საათამდე.
ერთთვიანი ანაზღაურებადი სტაჟირება 500 ლარი.
ფუნქცია-მოვალეობები:
** დოკუმენტების დახარისხება და საოფისე პროგრამებთან მუშაობა.
** შესასრულებელ სამუშაოს შევასწავლით ადგილზე.
მოთხოვნები:
** კანდიდატს უნდა გააჩნდეს ლოგიკური აზროვნების უნარი,
** გუნდური მუშაობის უნარი,
** პასუხისმგებლობის გრძნობა,
** ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი,
** მნიშვნელოვანია აპლიკანტი იყოს მუდმივად მოწესრიგებული და მიზანდასახული.
პიროვნული თვისებები:
** პუნქტუალურობა,
** საქმისადმი პატივისცემა,
** მონდომებულობა,
** სტრესულ სიტუაციებში შეუფერხებლად მუშაობის შესაძლებლობა.
წარსადგენი დოკუმენტაცია- CV კანდიდატის ინფორმაცია ფოტოსურათთან ერთად [სრულყოფილად შევსებული] გამოაგზავნეთ ელ-ფოსტაზე [email protected]
კომპანია არის ზრდის და განვითარების პროცესში, რისთვისაც ესაჭიროება მოწესრიგებული მიზანდასახული და მობილიზებული თანამშრომელი.
ვაკანსიაზე განიხილება გამოცდილი/გამოუცდელი კადრები რომელთა გადამზადებაც მოხდება ადგილზე, შეირჩევიან მოტივირებული და მონდომებული კადრები რომელთაც ესაჭიროებათ სტაბილური სამსახური!
დამატებითი ინფორმაცია:
** დამსაქმებელი უფლებამოსილია მოიპოვოს ის ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ, რომელიც ესაჭიროება მისი დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მისაღებად.
** კანდიდატი ვალდებულია დამსაქმებელს აცნობოს ნებისმიერი გარემოების შესახებ, რომელმაც შეიძლება ხელი შეუშალოს მას სამუშაოს შესრულებაში ან საფრთხე შეუქმნას დამსაქმებლის ან მესამე პირის ინტერესებს.
** დამსაქმებელს უფლება აქვს შეამოწმოს კანდიდატის მიერ წარდგენილი ინფორმაციის სისწორე.
** დამსაქმებლის მიერ მოპოვებული ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ და კანდიდატის მიერ წარდგენილი ინფორმაცია არ შეიძლება იყოს ხელმისაწვდომი სხვა პირთათვის კანდიდატის თანხმობის გარეშე, გარდა კანონმდებლობით გათვალისწინებული შემთხვევებისა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მიხედვით, რეზიუმეების განხილვის შედეგად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!
განთ. 8 სექტემბერი 12:17
ბოლო ვადა 8 ოქტომბერი 00:00

2000 ლარი
ID 70340
კომპანია "ინტერლაბი" აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
** საბუღალტრო პროგრამა 1C-ში (ბალანსი) ბუღალტერიის წარმოება;
** კომპანიის საქმიანობის საბუღალტრო აღრიცხვის საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად წარმოება;
** საქართველოს საგადასახადო კოდექსით გათვალისწინებული გადასახადების დაანგარიშება და ოპტიმალური გზით გადახდა;
** საგადასახადო დეკლარაციების მომზადება, შემოწმება და კანონით განსაზღვრულ ვადებში წარდგენა;
** სხვადასხვა სახის ბუღალტრული ანგარიშგებების მომზადება;
** პერიოდული ფინანსური უწყისების მომზადება;
** ძირითადი საშუალებების და მარაგ/მასალების ინვენტარიზაციის ჩატარება;
** საგადასახადო დოკუმენტაციის მოწესრიგება, გაკონტროლება და სისწორის უზრუნველყოფა;
** ფინანსური მენეჯერის (ბუღალტრის თანაშემწის) და ოპერატორების მიერ შესრულებული პირველადი დოკუმენტების (ინვოისები, სასაქ. ზედნადებების, ასევე პროგრამაში განხორციელებული შესყიდვებისა და სხვა გატარებების მონიტორინგი, კონტროლი და სისწორის უზრუნველყოფა);
** ხელმძღვანელ პირთა სხვა დავალებების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება, ბუღალტრული აღრიცხვის მიმართულებით;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 (ორი) წლიანი გამოცდილება;
** საგადასახადო კანონმდებლობის სრულყოფილად ცოდნა;
** აუცილებელია საბუღალტრო პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება 1C / ბალანსი;
** MS Office პროგრამების (განსაკუთრებით Excel-ის -ის) კარგად ცოდნა;
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა.
უნარ-ჩვევები:
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნების უნარი;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებული
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
დამატებითი პირობები:
** გამოსაცდელი ვადა - 2 ან 3 თვე (ანაზღაურებადი);
** ანაზღაურება: 2000 ლარი (გადაიხედება გამოსაცდელი ვადის შემდგომ);
** სამუშაო საათები: სრული (8 საათიანი სამუშაო დღე, შაბათ-კვირის და ოფიციალური უქმე დღეების გარდა).
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, თუ თვლით, რომ თქვენი მონაცემები აკმაყოფილებს ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, გამოგზავნეთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]
წარმატებებს გისურვებთ!
განთ. 8 სექტემბერი 12:15
ბოლო ვადა 8 ოქტომბერი 00:00
"შატო ყირამალა" მდებარეობს ლაგოდეხის მუნიციპალიტეტის სოფელ რაჭისუბანში 40, 000 კვადრატულ მეტრის ფართობზე და მოიცავს როგორც მარანს და რესტორანს, ასევე ულამაზეს კოტეჯებს, რომელიც გადაჰყურებს ტბას. .რელიეფი, სადაც აღნიშნული ობიექტი მდებარეობს, საკმაოდ მომხიბვლელია ტურისტებისთვის. ჩაფლულია ულამაზეს ბუნებაში და ერთი კილომეტრითაა მოშორებული ლაგოდეხის დაცული ტერიტორიისგან. მიმდებარედ გაშენებული ვენახი და სხვადასხვა ნარგავები აძლევს, როგორც ულამაზეს ვიზუალს, ასევე გვეხმარება სტუმრებს გავუმასპინძლდეთ ეკოლოგიურად სუფთა პროდუქტით.ეს არის რესტორანი, ტერასა და სასტუმრო, სადაც დამსვენებელს შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს, როგორც რთვლის პროცესში, ასევე მის ქვევრში ჩაწურვაში.ეს ყველაფერი კი მნიშვნელოვან როლს თამაშობს სასტუმროსა და კოტეჯების წარმატებით ფუნქციონირებაში.
კომპლექსი "შატო ყირამალა" აცხადებს ვაკანსიას კომპლექსის მმართველის პოზიციაზე.
სამუშაო გრაფიკი: სრული
სამუშაო ადგილი: ლაგოდეხი
უშუალო ხელმძღვანელი: დამფუძნებელი
სამუშაოს ძირითადი მიზანი:
** დაქვემდებარებული ბიზნეს ერთეულების კომერციული, ორგანიზაციული და სტრუქტურული განვითარება
** ბიზნესის განვითარების პროცესების გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა
ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები:
** დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა
** დაქვემდებარებული თანამშრომლების ფუნქციებისა და მოვალეობების გონივრული გადანაწილება
** კომპლექსში მიმდინარე საოპერაციო პროცესების მართვა
** ყველა დაქვემდებარებული ბიზნეს ერთეულისათვის ბიუჯეტის შედგენა
** დამტკიცებული ბიუჯეტის შესრულების კონტროლი
** მომხმარებლის მოზიდვაზე მუდმივი ზრუნვა
** გუნდთან ერთად კომპლექსი "შატო ყირამალა"-ს ცნობადობისა და გაყიდვების მაჩვენებლების დონის გაზრდა
** კომპლექსისთვის მოკლე და გრძელვადიანი სტრატეგიული გეგმების დადგენა
საჭირო კვალიფიკაცია, ცოდნა და უნარები:
** სასტუმროებისა და რესტორნების მართვის მიმართულებით მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება
** MS Office-ის ძალიან კარგად ცოდნა
** ინგლისური და რუსული ენა
** ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების წარმოების უნარი
** ორგანიზებული, აქტიური, კრეატიული და შედეგზე ორიენტირებული
ჩვენ გთავაზობთ:
** ანაზღაურება: 5000 ლარი
** კვებით უზრუნველყოფას
** საცხოვრებლის უზრუნველყოფას
** მეგობრულ და გუნდურ გარემოს
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: 551 55 55 44.