ფილტრი

ვაკანსიები

დამლაგებელი

ID 63997

შპს "ქართული კაპიტალ ჯგუფი" (სამორინე შანგრილა) აცხადებს ვაკანსიას დამლაგებლის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

** მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აღნიშნულ სფეროში.
** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** პუნქტუალურობა

გთხოვთ გაითვალისწინოთ რომ, მოცემული ვაკანსიისთვის გათვალისწინებულია 12 საათიანი სამუშაო ცვლები (დღე/ღამე).

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ სასურველი თანამდებობის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.

განთ. 21 იანვარი 16:52

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

Python დეველოპერი

ID 63996

More than 10 years Exactpro has been developing under the motto Build Software to Test Software. We design software for testing technologically sophisticated platforms of our clients - the leading companies in the financial industry. Half of the TOP-20 largest global stock exchange groups use Exactpro software and ideas.

Our company supports the concept of open-source software promotion. The source code of our basic software products is posted on Open Source and GitHub.

We are looking for Python developers with experience in developing applications using such services as Amazon, Spark and Multicomplex system. You will join one of the development teams, that creates trading platforms for our clients.

Key objectives:

** to develop source code for the new and existing system components;
** to find errors in the code, fix them and optimize the code;
** to be active in looking for the information, required for solving the tasks: on your own or with your colleagues help.

What is required to work on the project:

** 2 years of experience in Python application development;
** experience in working with Pandas library;
** level of English Intermediate or higher.
** Nice-to-have skills: being an active user of GitHub, GitLab or other open platforms.

We offer:

** free English lessons;
** compensation of professional certifications;
** medical insurance;
** discounts for a gym membership;

The position is available for applicants with disabilities.

To apply for the position, please send your CV to: [email protected]

HR managers will contact you within 7 days after receiving your CV if it is selected for further consideration.

განთ. 21 იანვარი 16:48

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

აქტივების დაზღვევის სპეციალისტი

ID 63995

სს "თიბისი ლიზინგი" უმსხვილესი სალიზინგო კომპანიაა საქართველოში, რომელიც დაფუძნებულია სს "თიბისი ბანკის" მიერ. კომპანია დღეისათვის ლიდერია ლიზინგის ბაზარზე 70%-იანი წილით. ჩვენი კლიენტები არიან: სამედიცინო, პოლიგრაფიული, სატრანსპორტო კომპანიები, კვებისა და გადამამუშავებელი მრეწველობის, მომსახურებისა და ვაჭრობის, აგრეთვე სოფლის მეურნეობის და სხვა სფეროებში მომუშავე კომპანიები მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია მომხმარებლებს სთავაზობს ექსკლუზიურ პირობებს სწრაფ ავტო-ლიზინგზე: ახალი და მეორადი ავტომობილების დაფინანსება - როგორც იურიდიული, ისე ფიზიკური პირებისთვისაა განკუთვნილი.

სს "თიბისი ლიზინგი" აცხადებს ვაკანსიას აქტივების დაზღვევის სპეციალისტის პოზიციაზე.

მდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი-პარასკევი (09:30-18:30)

ასევე, ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:

** კომფორტულ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს
** ჯანმრთელობის დაზღვევას
** დანაზოგის შექმნას საპენსიო ფონდისთვის
** თანამშრომლისთვის განკუთვნილ სპეციალურ შეთავაზებებს სხვადასხვა პროდუქტებზე

ძირითადი მოვალეობები:

** აქტივების დაზღვევის პროცესის მართვა
** დაზღვევის განაცხადის შევსება/გადაგზავნა
** ურთიერთობა სადაზღვეო კომპანიებთან
** სადაზღვეო შემთხვევების მართვა/ბაზის წარმოება
** სადაზღვევო აქტივების ბაზის წარმოება და შესაბამისი რეპორტინგი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი
** მსგავს პოზიციაზე მუშობის მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
** Microsoft office ცოდნა (Excel, Word)

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე - [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში, მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 21 იანვარი 16:40

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

პორტფელის მონიტორინგის მენეჯერი

ID 63994

სს "თიბისი ლიზინგი" უმსხვილესი სალიზინგო კომპანიაა საქართველოში, რომელიც დაფუძნებულია სს "თიბისი ბანკის" მიერ. კომპანია დღეისათვის ლიდერია ლიზინგის ბაზარზე 70%-იანი წილით. ჩვენი კლიენტები არიან: სამედიცინო, პოლიგრაფიული, სატრანსპორტო კომპანიები, კვებისა და გადამამუშავებელი მრეწველობის, მომსახურებისა და ვაჭრობის, აგრეთვე სოფლის მეურნეობის და სხვა სფეროებში მომუშავე კომპანიები მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია მომხმარებლებს სთავაზობს ექსკლუზიურ პირობებს სწრაფ ავტო-ლიზინგზე: ახალი და მეორადი ავტომობილების დაფინანსება - როგორც იურიდიული, ისე ფიზიკური პირებისთვისაა განკუთვნილი.

სს "თიბისი ლიზინგი" აცხადებს ვაკანსიას პორტფელის მონიტორინგის მენეჯერის პოზიციაზე.

მდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათი - პარასკევი)
სამუშაო საათები: 09:30-18:30 (შესვენება 1 საათი)

ასევე, ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:

** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** დანაზოგის შექმნას საპენსიო ფონდისთვის;
** თანამშრომლისთვის განკუთვნილ სპეციალურ შეთავაზებებს სხვადასხვა პროდუქტებზე;

ძირითადი მოვალეობები:

** სისტემატიური კომუნიკაცია კლიენტებთან და ადგილზე ვიზიტი;
** ვადაგადაცილებაში მყოფი კლიენტების შესახებ ინფორმაციის მოძიება და შესაბამისი ანალიზის გაკეთება;
** ვადაგადაცილების ფაილის დამუშავება;
** ჩარიცხვების კონტროლი;
** სხვადასხვა შიდა დოკუმენტაციის/აქტების მომზადება;
** კომიტეტისთვის რეპორტის მომზადება/გატანა;
** რეპორტინგის წარმოება.
** აქტივების დასაკუთრება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
** ინფორმაციის ოპერატიულად მოძიების და დამუშავების უნარი;
** კომუნიკაციის კარგი უნარ-ჩვევები;
** სამუშაოს დაგეგმვის და დროის ოპტიმალურად გადანაწილების უნარი;

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 21 იანვარი 16:39

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

კონსულტანტი/მასწავლებელი

ID 63993

"Future Laboratory"-ი იწვევს მოქმედ მასწავლებლებს თანამშრომლობისთვის.

თუ გსურთ გახდეთ "Future Laboratory"-ის კონსულტანტები და ჩაერთოთ PBL (პროექტებზე/პრობლემებზე და კვლევებზე დაფუძნებული თანამედროვე სწავლების მეთოდი) პროექტების იმპლემენტაციის პროცესში, თუ გაინტერესებთ თანამედროვე, ინოვაციური სასწავლო მეთოდოლოგიები და გსურთ განავითაროთ ბავშვებში 21-ე საუკუნის უნარები, მაშინ ეს გამოწვევა თქვენთვისაა.

კვალიფიკაცია:

** ნებისმიერი სასკოლო საგნის პრაქტიკოსი/უფროსი მასწავლებელი/მენტორი (ისტორია, გეოგრაფია, ბუნება, მათემატიკა, ა.შ.);
** თანამედროვე სასწავლო მეთოდოლოგიების ცოდნა;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების საშუალო დონეზე ცოდნა;
** სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

** ღია აზროვნება;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** კრიტიკული აზროვნება;
** კრეატიულობა;
** ეფექტური კომუნიკაცია;
** ორგანიზებულობა;
** სიახლეებთან მოქნილობა.

კონკურსი ჩატარდება ორ ეტაპად: პირველ ეტაპზე შერჩევა მოხდება CV-ისა და სამოტივაციო წერილის საფუძველზე, მეორე ეტაპზე ჩატარდება გასაუბრება.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გადმოაგზავნოთ CV და სამოტივაციო წერილი შემდეგი ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ კონკურსის დასახელება.

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანიამ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ კანონის" ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი ინფორმაცია. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურებისათვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს.

განთ. 21 იანვარი 16:38

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 63992

შპს "ალიანს კონსტრაქშენ" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

"Alliance Construction Gmbh" ახორციელებს უნიკალურ პროექტს თბილისის ცენტრში - TWIN TOWERS Residences. აღნიშნული პროექტი გულისხმობს კონცეფციას, რომლის შესაბამისად, მხოლოდ 1 ბინის ყიდვით თქვენ სარგებლობაში ღებულობთ დამატებით 14 ოთახს. TWIN TOWERS Residences - წარმოადგენს მტკვრის ნაპირზე, downtown-დან, თბილისის ძველი ცენტრიდან სულ რაღაც 750 მეტრში მდებარე, ერთმანეთთან საერთო გალერეით შეერთებულ ორ ოცსართულიან შენობას მოდერნის სტილში.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავებაში მონაწილეობა და პრაქტიკული განხორციელება;
** პოტენციური კლიენტებისთვის პროდუქტისა და მისი მახასიათებლების გაცნობა;
** პოტენციური კლიენტებისთვის პროდუქტის უნიკალურობის, განსხვავებულობისა და დადებითი ასპექტების თვალსაჩინო წარმოჩენა;
** პოტენციური კლიენტების მოძიება, შეთავაზებების განხორციელება და პროდუქციის რეალიზება;
** მოლაპარაკებებისა და ხელშეკრულებების გაფორმების პროცესის წარმართვა;
** კომპანიის ცნობადობის ამაღლებაზე ზრუნვა;
** გაყიდვების ზრდაზე ზრუნვა და ამ მიზნით სხვადასხვა მარკეტინგული სვლის განხორციელება;
** დირექტორისა და ხელმძღვანელ პირთა სხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** გამართული მეტყველებისა და წერის უნარი;
** ინგლისური (B2), რუსული (B2);
** მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით (სასურველია უძრავი ქონების გაყიდვების მიმართულებით);
** სოციალური ქსელების საშუალებით პროდუქტის პოპულარიზაციისა და მომხმარებელთან კომუნიკაციის გამოცდილება;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.

პიროვნული თვისებები:

** პოზიტიური;
** კომუნიკაბელური;
** დისციპლინირებული/პუნქტუალური;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარის მქონე;
** დარწმუნების უნარის მქონე;
** მომხმარებლის საჭიროებებზე მორგების უნარის მქონე.

სამუშაო პირობები:

** ადგილმდებარეობა - ქ.თბილისი, ორთაჭალა;
** ანაზღაურება - ფიქსირებული ხელფასი კანდიდატის კვალიფიკაციიდან გამომდინარე, ასევე დამატებით ბონუსები გაყიდვებიდან.

ჩვენ გთავაზობთ:

** კონკურენტუნარიან სამუშაო პირობებს;
** მეგობრულ და კეთილგანწყობილ კოლექტივს;
** თქვენი შრომისა და შედეგების დაფასებას.

დაინტერესებულმა პირებმა, რომლებიც აკმაყოფილებთ ზემოჩამოთვლილ მოთხოვნებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ CV რუსულ ან ინგლისურ ენებზე, ფოტოსურათთან ერთად, ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება.

განთ. 21 იანვარი 16:36

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

Java Spring დეველოპერი

ID 63991

Boxwood is pleased to announce an opening for the position of Java Spring Developer.

Mandatory requirements:

** Experience with JavaSE, JavaEE, Spring, Kotlin in various spheres (web, bases, qa)
** Knowledge of the principles of OOP;
** Experience of development on Java + Spring of a year;
** Knowledge of language of inquiries of SQL;
** Experience in team;
** Ability to understand others code;
** Ability to write the code clear to other participants of team;
** Independence, responsibility, accuracy.

Key responsibilities:

** Development, introduction and support of projects of the company with use of a technological stack of Java, Spring;
** Debugging of components and services, testing and documenting (if necessary).

Please provide your CV, including information about past projects, to: [email protected]

განთ. 21 იანვარი 14:33

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

დრუპალის დეველოპერი

ID 63990

პროგრამული უზრუნველყოფის კომპანია "Saga" ეძებს გამოცდილ დრუპალის დეველოპერს.

დასაქმების ტიპი:

დრუპალ 8-ის გამოყენებით ახალი ვებსაიტის შექმნა. ამაში შედის დრუპალის სერვერული ნაწილის გამართვა, დამატებითი მოდულების ინსტალირება და გამართვა, მომხმარებლის ინტერფეისის გასტილვა css და js გამოყენებით და, საჭიროებისამებრ, სპეციალიზურებული დრუპალის მოდულების შექმნა.

მთავარი მოთხოვნები:

** გამოცდილის დრუპალის დეველოპერი
** კოდის კონტროლის პროგრამების გამოყენება, მაგალითად git
** დრუპალის 7 და 8 ვერსიების კარგი ცოდნა
** დრუპალის ძირითადი მოდულების კარგი ცოდნა
** ​დრუპალის სპეციალიზირებული მოდულების შექმნა
** ​დრუპალის სპეციალიზირებული თემების შექმნა
** Responsive ვებ გვერდების დამზადების კარგი ცოდნა მცირე ზომის ეკრანებისთვის
** ვებ გვერდების აგება სამომხმარებლო ინტერფეისის დიზაინების ზუსტი მიყოლით
** გამოცდილება, როგორც ახალი საიტების შექმნაში, ასევე არსებულის გაუმჯობესებაში
** გამოცდილება ადმინისტრაციული ნაწილის შექმნაში
** ინგლისური ენის კარგი ცოდნა, როგორც წერითი, ასევე ზეპირი

ანაზღაურება: მთელი პროექტი ღირებულება რამდენიმე ათას ლარს შეადგენს. ზუსტი თანხა შეთანხმებით.

შემდგომი ურთიერთობა:

ჩვენ ვართ პროგრამული უზრუნველყოფის კომპანია და მუდმივად ვმუშაობთ დრუპალის პროექტებზე. თუ თანამშრომლობა კარგად აეწყობა, ჩვენ ყოველთვის გვექნება ახალი პროექტები. მომავალში შეიძლება ყოველთვიურ ანაზღაურებაც მოვილაპრაკოთ.

ელფოსტა: [email protected]

განთ. 21 იანვარი 14:23

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

500 ლარი

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 63989

კომპანია "ნავნე" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე და სამუშაოს სთავაზობს მოტივირებულ და ენერგიულ კანდიდატებს ზუგდიდში.

გრაფიკი: კვირაში 5 დღე, 10:00-დან 20:00-მდე, 1 საათი შესვენება.
ანაზღაურება: 500 ლარი.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლის თავაზიანი დახვედრა და მომსახურება;
** მომხმარებლისათვის კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა პროდუქციის ასორტიმენტისა და მახასიათებლების შესახებ;
** მომხმარებლის საჭიროებების დადგენა და შესაბამისი პროდუქციის შეთავაზება;
** სექციაში წესრიგისა და სისუფთავის დაცვა;
** მომხმარებლის მოზიდვის მიზნით კომპანიის მიერ დაგეგმილ აქტივობებში მონაწილეობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 6 თვიანი გამოცდილება;
** სასურველია პარფიუმერიის/ტანსაცმლის გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება.

პიროვნული თვისებები და უნარები:

** კომუნიკაბელურობა;
** ორგანიზებულობა;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** პუნქტუალურობა;
** გუნდური მუშაობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ რეზიუმე ფოტოთი ელ. ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "გაყიდვების კონსულტანტი - ზუგდიდი".

განთ. 21 იანვარი 14:22

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

ქოლ-ცენტრის და სოციალური ქსელის ოპერატორი

ID 63988

კომპანია "ნავნე" აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის და სოციალური ქსელის ოპერატორის პოზიციაზე და სამუშაოს სთავაზობს მოტივირებულ და ენერგიულ კანდიდატებს თბილისში.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლის სატელეფონო მომსახურება;
** სოციალური ქსელის "ჩატის" საშუალებით მომხმარებლისათვის ონლაინ მომსახურების გაწევა;
** კომპანიის მომსახურების სტანდარტის შესაბამისი, მაღალი ხარისხის მომსახურების უზრუნველყოფა;
** უშუალო ხელმძღვანელის მიერ მოცემული ყველა დავალების დადგენილ ვადებში შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** ქართულ ენაზე გამართული ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი;
** დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი;
** ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილად ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel)
** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ რეზიუმე ელ. ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 21 იანვარი 14:20

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

გაყიდვების აგენტი

ID 63987

საქართველოს ბაზარზე 10 წლიანი მოღვაწეობის და გამოცდილების მქონე სადისტრიბუციო კომპანია "ჯორჯიან ბეიქერსი" აცხადებს ვაკანსიას სავაჭრო წარმომადგენლის გაყიდვების აგენტის / (პრისელერის) პოზიციაზე, სადისტრიბუციო ქსელში სამუშაოდ ქუთაისსა და სამეგრელოს რეგიონში!

მოთხოვნები:

** მართვის მოწმობა B კატეგორია
** საკუთარი მსუბუქი ეკონომიური ავტომობილი (აუცილებელია)
** ასაკი: 20-დან 35 წლამდე
** დისტრიბუტორად, გაყიდვების აგენტად ან მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** არითმეტიკის კარგად ცოდნა და ახალი ინფორმაციის ათვისების უნარი
** კომუნიკაბელურობა, შრომისმოყვარეობა, პუნქტუალურობა, ენერგიულობა და სწრაფი აზროვნების უნარი

შესასრულებელი სამუშაო:

** პროდუქციის რეალიზაცია სავაჭრო ქსელში
** პროდუქციის ხარისხობრივი წარმოჩენა სავაჭრო ობიექტებში
** პროდუქციის პრეზენტაცია ახალ კლიენტებთან
** დებიტორული დავალიანების კონტროლი

კომპანია უზრუნველყოფს: საწვავით, კორპორატიული ნომრით.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნით თქვენი CV ფოტოსურათით (ქართულ ენაზე) შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ ველში subject მიუთითოთ ვაკანსიისა და მდებარეობის დასახელება! მაგალითად: - გაყიდვების აგენტი/პრისეილერი თბილისში.

ტელ: 599 45 50 91

განთ. 21 იანვარი 14:18

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00

საწყობის მენეჯერი

ID 63986

"ფოლადის სახლი", ლითონის და სხვა სამშენებლო მასალების ერთ ერთი მსხვილი თრეიდერი კომპანია, რომელიც ამჟამად ოპერირებას იწყებს ქალაქ ბათუმში, აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერის პოზიციაზე ბათუმში.

საწყობის მენეჯერის ფუნქცია-მოვალეობებია:

** საწყობში შემოსული მასალის მიღება-აღრიცხვა და პროცესზე პასუხისმგებლობა,
** საწყობში არსებული მარაგების კონტროლი,
** საწყობში საქონლის მოძრაობის ყოველდღიური კონტროლი,
** ინფორმაციის მიწოდება შესყიდვების მენეჯერისა და რეგიონალურ მენეჯერისთვის განყოფილებასთან მარაგების შესახებ,
** ინვოისების გამოწერა და მანქანის გააქტიურება,
** ინვოისის საფუძველზე მანქანის დატვირთვის ხელმძღვანელობა,
** დატვირთვის დროს მასალის ინვოისთან შესაბამისობაზე პასუხისმგებლობა,
** კვირაში ერთხელ საწყობის ინვენტარიზაციის დაგეგმვაა და განხორციელება,
** ინვენტარიზაციაში მონაწილეობის მიღება, კონტროლი, შედეგების აღრიცხვა,
** ნაშთების შემთხვევითი გადამოწმება ყოველდღიურ რეჟიმში,
** გაყიდვების მენეჯერებთან მუდმივი კომუნიკაცია,
** საწყობის მომუშავე კადრების მოძიებაში და სამსახურში აყვანაში მონაწილეობის მიღება,
** საწყობის მომუშავე კადრების ხელმძღვანელობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** Excel-ის და საოპერაციო პროგრამების ცოდნა
** საწყობის მენეჯერად მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება
** რკინის სამშენებლო მასალების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
** Rs.ge ზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად,

სამუშაო გრაფიკი: სრული

დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, თემის ველში (Subject line) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: საწყობის მენეჯერი ბათუმში.

გასაუბრება ჩატარდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

"ფოლადის სახლი" სწრაფად მზარდი კომპანიაა, რომლისთვისაც მნიშვნელოვანია სამშენებლო ბიზნესში ლიდერის პოზიციის განმტკიცება. კომპანია "ფოლადის სახლის" შესახებ სრული ინფორმაციის სანახავად, გთხოვთ, ესტუმროთ ვებ-გვერდს: http://www.poladissakhli.ge/.

განთ. 21 იანვარი 14:12

ბოლო ვადა 20 თებერვალი 00:00