ფილტრი

ვაკანსიები

ექიმი მეან-გინეკოლოგი/ბრიგადის უფროსი

ID 49893

შპს "მედკაპიტალი" აცხადებს ვაკანსიას ექიმი მეან-გინეკოლოგის (ბრიგადის უფროსი) პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

  • უმაღლესი სამედიცინო განათლება;
  • სამუშაო გამოცდილება შესაბამის სფეროში;
  • კლინიკური უნარ-ჩვევების და პროფესიული ცოდნის მაღალი დონე;
  • სამედიცინო საქმიანობასთან დაკავშირებული კლინიკური და საკანონმდებლო ნორმების ცოდნა;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.


პიროვნული თვისებები:

  • პუნქტუალურობა, თავაზიანობა და ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობა;
  • კომუნიკაციის უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი.


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 18 ივლისამდე. სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: "ექიმი მეან-გინეკოლოგი (ბრიგადის უფროსი)". რეზიუმე ფოტოსურათის გარეშე არ განიხილება.

განთ. დღეს 15:33

ბოლო ვადა 18 ივლისი 00:00

მონაცემთა ანალიზისა და ავტომატიზაციის ანალიტიკოსი

ID 49892

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას მონაცემთა ანალიზისა და ავტომატიზაციის ანალიტიკოსის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC2680
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: ფინანსები
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

  • განათლება: ბაკალავრის, მაგისტრის ხარისხი.
  • ენების ცოდნა: ინგლისური - ძალიან კარგი.


უნარები:

  • ფინანსური ანალიზი
  • ანალიტიკური აზროვნება
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • დეტალებზე ფოკუსირება.


დამატებითი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ფინანსების მიმართულებით;
  • იდენტურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ ორწლიანი გამოცდილება, სასურველია საბანკო სფეროში;
  • ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • Visual Basic for Application-ის ცოდნა;
  • SQL ცოდნა;
  • ფინანსური და მენეჯერული აღრიცხვის ცოდნა.


სამუშაოს აღწერა:

ბიზნეს ამოცანა:

  • უზრუნველყოს ბანკის შიდა და გარე მომხმარებლები დროული და ზუსტი ფინანსური ინფორმაციით;
  • რეპორტინგის ოპტიმალური სისტემის შექმნა და მუდმივი განვითარება.


ძირითადი მოთხოვნები:

  • სტანდარტული რეპორტების ავტომატიზაცია და სტანდარტიზაცია;
  • IFRS ანგარიშგებისთვის საჭირო ინფორმაციის მომზადება;
  • რეპორტინგის სისტემის გაუმჯობესებასა და განვითარებაზე ზრუნვა;
  • აღრიცხვაში არსებული პრობლემის იდენტიფიკაცია და შესაბამის განყოფილებებთან თანამშრომლობა პრობლემების გადასაჭრელად;
  • მონაცემთა ბაზები მართვა-კონტროლი.


განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://career.tbcbank.ge/Job/2680

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 25 ივნისი, 2018 წ.

განთ. დღეს 15:32

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00

ფარმაცევტი

ID 49891

ფარმაცევტული კომპანია „ფარმაცევტული სახლი +“ 2007 წლიდან ფუნქციონირებს და დღეისათვის თბილისსა და რუსთავში 24 აფთიაქს აერთიანებს.

ჩვენი მიზანია პროფესიონალი კადრით კომპანიის უწყვეტ ზრდასა და განვითარებაზე ზრუნვა.

ფარმაცევტული სახლი აცხადებს ვაკანსიას ფარმაცევტის პოზიციაზე თბილისის აფთიაქებში.

 

ძირითადი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი ფარმაცევტული ან სამედიცინო განათლება;
  • ფარმაცევტად მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა (სასურველია);
  • კომუნიკაბელური;
  • ენერგიული, ორგანიზებული;
  • ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

 

ჩვენ გთავაზობთ:

  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
  • პროფესიულ და კარიერულ ზრდის შესაძლებლობას;
  • კორპორატიულ დაზღვევას.

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, ველში Subjact მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება . განაცხადები ფოტოს გარეშე არ განიხილება!

კანდიდატების შერჩევა მოხდება ტესტირებისა და გასაუბრების საფუძველზე.

განთ. დღეს 15:30

ბოლო ვადა 17 ივლისი 00:00

ონლაინ გაყიდვების/კლიენტთა მომსახურების ოპერატორი

ID 49890

ინტერნეტ მაღაზია Shop.ge აცხადებს ვაკანსიას ონლაინ გაყიდვების/კლიენტთა მომსახურების ოპერატორის პოზიციაზე.

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტებთან სატელეფონო და ინტერნეტ კომუნიკაცია და ყველა საკითხზე კონსულტაციის გაწევა
  • კლიენტებისთვის შეკვეთების გაფორმება
  • ონლაინ განვადების ფორმის შევსება კლიენტებისთვის და ბანკთან კომუნიკაცია

 

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება
  • ინგლისური და რუსული ენების სალაპარაკო დონეზე ცოდნა
  • კომპიტერული პროგრამების ცოდნა (MS Word, MS Excel)
  • გამართული და დახვეწილი მეტყველება
  • გაყიდვებზე ორიენტირებული
  • დროის ეფექტურად მართვის უნარი
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • პროფესიულ ზრდაზე და განვითარებაზე ორიენტირებული

 

სასურველი მოთხოვნები

  • სასურლველია მსგავს სფეროში მუშაობის 1 წლამდე გამოცდილება
  • შრომისმოყვარეობა
  • კომუნიკაბელურობა
  • პრეზენტაბელურობა
  • სამუშაოსადმი პოზიტიური დამოკიდებულება

 

სამუშიაო გრაფიკი: კვირაში 3 დღე; 9:30 - 23:30 სთ-მდე

სამუშაოს დასრულების შემდეგ კომპანია უზრუნველყოფს თანამშრომლების ტრანსპორტირებას სახლამდე

კომპანია ასევე უზრუნველყოფს კვებას

 

გთხოვთ გამოგზავნოთ CV მისამრთზე: [email protected]

 

მეილის "Subject" ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება რომელზეც აგზავნით თქვენს რეზიუმეს!

 

გისურვებთ წარმატებას!

 

განთ. დღეს 15:28

ბოლო ვადა 14 ივლისი 00:00

500 ლარი

მტვირთავი

ID 49889

"ორი ნაბიჯი" პირველი კომპანიაა კვების პროდუქტების საცალო გაყიდვების სფეროში, რომელმაც უბნის მაღაზიის ფორმატით დაიწყო ოპერირება 2009 წელს. 2010 წელს გაიხსნა ჩვენი პირველი მაღაზია დიდუბეში, ხოლო აქტიური განვითარება დაიწყო 2011 წლის მეორე ნახევრიდან და დღემდე გრძელდება. ამჟამად, კომპანია ფლობს 116 მაღაზიას თბილისის მასშტაბით. მიმდინარე წელს ჩვენ ვგეგმავთ ქსელის მნიშვნელოვან ზრდას, რაც უკვე ყოველწლიური ტრადიცია გახლავთ ორ ნაბიჯში.

დინამიური განვითარების პროცესში კომპანია ყველაზე ღირებულ აქტივად სწორედ თანამშრომელთა გუნდს განიხილავს, რომლის ძალისხმევის გარეშე წარმოუდგენელია წარმატების მიღწევა. 

ამჯერად, მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯი" აცხადებს ვაკანსიას მტვირთავის პოზიციაზე.

ანაზღაურება: 500 ლარი.
გრაფიკი: 15:00 სთ-დან 24:00 სთ-მდე, კვირაში 6 დღე.

შენიშვნა: საწყობი მდებარეობს აღმაშენებლის ხეივნის მე-6 კილომეტრზე, საქალაქო სასამართლოს უკან.

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოგზავნოთ ელ.მისამართზე: [email protected] ან მობრძანდეთ შემდეგ მისამართზე და ადგილზე შეავსოთ სააპლიკაციო ფორმა: ისანი, ნავთლუღის ქ. 39/41. 

აღნიშნული ბმულიდან შეგიძლიათ ჩამოტვირთვოთ სააპლიკაციო ფორმა: http://orinabiji.ge/downloads/ანკეტა.docx

აუცილებელია სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. დღეს 15:27

ბოლო ვადა 18 ივლისი 00:00

მთავარი ბუღალტერი

ID 49888

სამშენებლო კომპანია "ელიტა ბურჯი", რომელიც 1998 წლიდან ახორციელებს მასშტაბურ სამშენებლო პროექტებს საქართველოს ბაზარზე და ასევე აქვს მშენებლობისათვის საჭირო მასალების წარმოება, აცხადებს კონკურსს მთავარი ბუღალტრის პოზიციაზე, 

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაოს მიზანი: ორგანიზაციის ბიზნეს ოპერაციების ფინანსურად დროული აღრიცხვა ფინანსური აღრიცხვის ადგილობრივი და საერთშორისო პრინციპებისა და მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად 

მოვალეობები:
  • სააღრიცხვო პოლიტიკის შემუშავება და შესაბამისი აღრიცხვიანობის კონტროლი
  • ფინანსური და საოპერაციო რისკების ანალიზი
  • თვის დახურვა და რეპორტინგი ფინანსური აღრიცხვის ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად, წარმოდგენილი დოკუმენტაციის საფუძველზე. საცდელი ბალანსის ყველა მუხლის კონტროლი (ბალანსი, მოგება-ზარალი, ნაღდი ფულის მოძრაობა), თითოეული ანგარიშის მიხედვით ყველა საბუღალტრო გატარების სისწორის შემოწმება ყოველთვიურად
  • ყოველთვიური შემოსავლებისა და ხარჯების ანალიზი
  • გარე აუდიტორებთან თანამშრომლობა, შესაბამისი რეპორტების მომზადება
  • ინვენტარიზაციისა და მასალების ჩამოწერის კონტროლი
  • ყოველთვიური და ყოველწლიური საგადასახადო დეკლარაციების მომზადება და ჩაბარება საქართველოს კანონმდებლობის მოთხოვნების შესაბამისად
  • შემოსავლების, განაცემების, დღგ-სა და მოგების შესახებ დეკლარაციების მომზადება და დროულად ჩაბარება
  • შემოსავლების სამსახურისა და საბუღალტრო პროგრამაში არსებული მონაცემების შედარება, სიზუსტის კონტროლი, საბანკო ბრუნვისა და პროგრამის მონაცემების რეკონსილაცია, ყოველთვიურად.
  • მიღებული და გაცემული სესხის პროცენტის დარიცხვა საბუღალტრო აღრიცხვის პროგრამაში, ყოველთვიურად ხელშეკრულების საფუძველზე, შეთანხმებული საპროცენტო განაკვეთით
  • დებიტორული და კრედიტორული დავალიანების კონტროლი და შესაბამისი რეაგირება
  • გრძელვადიანი და მოკლევადიანი გაცემული სესხების ფინანსური აღრიცხვა
  • იურიდიული სამსახურის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის საფუძველზე, სალიზინგო და გრძელვადიანი სესხების ხელშეკრულებების აღრიცხვა პროგრამაში, ყოველთვიურად
  • პროექტების თვითღირებულების დათვლა, ხარჯების განაწილება პროგრამაში
  • სააღრიცხვო პროგრამის დახვეწასა და სრულყოფაში უშუალო მონაწილეობა
  • კვარტალში ერთხელ რეპორტების მომზადებაში მონაწილეობის მიღება:

ა. ფინანსური ანგარიშგება - ინფორმაცია აქტივებისა და ვალდებულებების შესახებ
ბ. ფულადი სახსრების მოძრაობის (cash flow) შესახებ ანგარიშგება 
გ. კაპიტალის მოძრაობის უწყისი: მიღებული და გაცემული დივიდენდები, მოგება-ზარალი/სრული შემოსავლები, საწესდებო კაპიტალი 
  • არსებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით ფინანსური რეპორტების მომზადება მენეჯმენტისათვის მოთხოვნისამებრ
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების მართვა, მათთვის სამუშაოსა და დავალებების განაწილება, შესრულების კონტროლი

პასუხისმგებელია:
  • ორგანიზაციის ფინანსური აღრიცხვის გამართულობაზე, სიზუსტესა და კანონმდებლობასთან შესაბამისობაზე
  • საბუღალტრო დოკუმენტაციის გამართულობაზე
  • კონფიდენციალობის დაცვაზე
  • ბუღალტრული დოკუმენტაციისა და ანგარიშგების სწორ წარმოებაზე
  • საბუღალტრო განყოფილებაზე დაკისრებული მოვალეობების დროულ და სწორ შესრულებაზე
  • საგადასახადო რისკების მინიმიზაციაზე

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება ფინანსების, ეკონომიკის, ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით
  • მსხვილ კომპანიაში, მთავარი ბუღალტრის პოზიციაზე მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება წარმოებაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
  • ფინანსური აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების, საგადასახადო და სამეწარმეო კანონმდებლობის ცოდნა
  • ERP, საბუღალტრო პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება, უპირატესობა მიენიჭება Exact-ის ცოდნას
  • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა.
  • ორგანიზებულობა, დეტალებზე ორიენტირებულობა, 
  • გუნდის მართვის უნარი. 

კანდიდატებმა, რომლებიც აკმაყოფილებენ ზემოთ ხსენებულ მოთხოვნებს უნდა გამოაგზავნონ რეზუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2018 წლის 1 ივლისისა

გთხოვთ, გზავნილში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "მთავარი ბუღალტერი" წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება
წინამდებარე ვაკანსიისათვის კანდიდატის მიერ რეზიუმეს გამოგზავნა გულისხმობს მის მიერ პერსონალური მონაცემების პოტენციური დამსაქმებლისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. რეზიუმეში მოცემული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებულ/შენახულ იქნება კანდიდატის შერჩევის, შესასრულებელ სამუშაოსთან მისი კანდიდატურის შესაბამისობის დადგენისა და შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, როგორც შრომითი ურთიერთობის დამყარებამდე პერიოდში, ასევე ასეთი ურთიერთობის დასრულებიდან კანონით განსაზღვრული ვადით. დამსაქმებელი იტოვებს უფლებას ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის კანდიდატის რეზიუმე გაუზიაროს მესამე პირ(-ებ)საც.

დიდი მადლობა დაინტერესებისათვის!
 

 

განთ. დღეს 15:25

ბოლო ვადა 1 ივლისი 00:00

მონაცემთა ბაზის ადმინისტრატორი/ოპერატორი

ID 49887

ინტერნეტ მაღაზია Shop.ge აცხადებს ვაკანსიას მონაცემთა ბაზის ადმინისტრატორის/ოპერატორის პოზიციაზე

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • ვებ-გვერდის ადმინისტრირება
  • პროდუქციის განთავსება საიტზე
  • ფასების კონტროლი

 

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება
  • კომპიტერული პროგრამების ცოდნა (MS Word, MS Excel)
  • შრომისმოყვარეობა
  • სირთულეების დაძლევის უნარი
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • პროფესიულ ზრდაზე და განვითარებაზე ორიენტირებული

 

სასურველი მოთხოვნები:

  • Photoshop-ის საშუალო დონეზე ცოდნა; გამოცდილება სურათების დამუშავებაში
  • ინგლისური და/ან რუსული ენის ცოდნა
  • სამუშაო გამოცდილება არ არის აუცილებელი.

 

გთხოვთ გამოგზავნოთ CV მისამრთზე: [email protected].

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 15:23

ბოლო ვადა 13 ივლისი 00:00

გაყიდვების და მომსახურების სპეციალისტი ყვარელში

ID 49886

ვიონის ჯგუფის წევრი კომპანია ბილაინი აცხადებს კონკურსს გაყიდვების და მომსახურების სპეციალისტის ვაკანსიაზე, ყვარელის გაყიდვების ოფისში.


ვიონის ჯგუფი წარმოადგენს საკომუნიკაციო და ტექნოლოგიური სერვისების წამყვან საერთაშორისო პროვაიდერს, რომლის სათაო ოფისი მდებარეობს ქალაქ ამსტერდამში. ვიონის ჯგუფი 12 ქვეყანაში 6 სხვადასხვა ბრენდით არის წარმოდგენილი.


ვიონის ჯგუფის წევრი კომპანია შპს „ვიონი საქართველო“ საქართველოს ბაზარზე ბილაინის ბრენდით ოპერირებს. კომპანიის პრიორიტეტია ისეთი პროდუქტებისა და მომსახურების შექმნა, რომელიც ადამიანების ცხოვრების დონეს აამაღლებს და ხელს შეუწყობს ქვეყნის სოციალურ-ეკონომიკურ განვითარებას. ბილაინი უზრუნველყოფს 2G GSM 900/1800MHz, 3G 2100 MHz(B3) , 4G/LTE 800 MHz (B20) უსადენო მომსახურებას 1 800 000-ზე მეტი აბონენტისთვის.


კომპანიის შესახებ ინფორმაცია იხილეთ ბმულებზე:
https://veon.com/
http://veon.ge/
https://www.beeline.ge/

 

თანამდებობრივი მოვალეობები:

  • კომპანიის პოლიტიკის და მოთხოვნების შესაბამისად კომპანიის პროდუქციის გაყიდვა;
  • აბონენტთა  ხარისხიანი მომსახურება;
  • თანამდებობრივი ვალდებულებების და პროცედურების შესრულება.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება;
  • გაყიდვებში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება (სასურველია);
  • ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა, ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება (Word, Excel, PowerPoint).

 

საჭირო თვისებები:

  • ორგანიზებულობა, შრომისმოყვარეობა, კომუნიკაბელურობა; 
  • დამოუკიდებლად მუშაობის და გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
  • ანგარიშგების  მომზადების, საქმიანი კორესპონდენციის წერის უნარი.

 

თუ თქვენ შეესაბამებით საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 29 ივნისამდე და სათაურის ველში მიუთითოთ ”გაყიდვების და მომსახურების სპეციალისტი - ყვარელი“.
რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების გადამოწმებასა და რეზიუმეს დაარქივებაზე კომპანიის აპლიკანტთა საძიებო სისტემაში.

იყო ვიონის ჯგუფის წევრი, ნიშნავს აიღო პასუხისმგებლობა ბიზნეს ეთიკის მაღალი სტანდარტებისა და ჩვენი კომპანიის იურიდიული პასუხისმგებლობების, ღირებულებების, ქცევის კოდექსის მიმართ ერთგულებაზე. მხარდაჭერა გამოუცხადო კომპლაენსის პოლიტიკებსა და პროცედურებს.
ჩვენი ღირებულებები - ვიყოთ კლიენტით მონუსხული, პროგრესული, ნოვატორი, პარტნიორი და პატიოსანი, განაპირობებს კომპანიის წარმატებას და პირველობისკენ სწრაფვას.
პატიოსნება მოითხოვს ვიმოქმედოთ ეთიკური ნორმების დაცვით, გულწრფელად და გახსნილად.
 

განთ. დღეს 15:15

ბოლო ვადა 29 ივნისი 00:00

საინფორმაციო ოფიცერი

ID 49885

სს „ვითიბი ბანკი ჯორჯია“ აცხადებს კონკურსს საინფორმაციო ოფიცრის ვაკანტურ პოზიციაზე

სამუშაო ადგილი: თბილისი
განაცხადის მიღების ბოლო ვადა: 01.07.2018

ძირითადი მოვალეობები:

  • ბანკში შემოსული მომხმარებლების დახვედრა, მათი საჭიროებების გამოვლენა და შესაბამისი გადამისამართება ან მომსახურება
  • რიგის ნომრის მინიჭება
  • რიგის განტვირთვის მონიტორინგი
  • გადახდის აპარატებთან და ბანკომატებთან კლიენტებისთვის დახმარების გაწევა
  • ბანკის მომხმარებლებისთვის კონკრეტული საოპერაციო პროდუქტების  შეთავაზება/გაყიდვა დადგენილი წესებისა და ფორმატის გათვალისწინებით
  • ყოველთვიური გეგმების შესრულება
  • ახალი კლიენტების მოზიდვა
  • მომხმარებლის ინფორმირება სხვა საბანკო პროდუქტებისა თუ სერვისების შესახებ 
  • არსებულ საბანკო პროგრამაში მუშაობა

 

მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი
  • სასურველია გაყიდვების სფეროში მუშაობის ან სტაჟირების გამოცდილების ქონა
  • რუსული და ინგლისური ენების სალაპარაკო დონეზე ფლობა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა

 

უნარები:

  • გაყიდვების უნარის მქონე
  • თავაზიანი და აქტიური
  • ეფექტური კომუნკაციისა და მომსახურების უნარის მქონე
  • მოტივირებული და წარმატების მიღწევაზე ორიენტირებული
  • ორგანიზებული
  • პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე

 

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ არაუგვიანეს 2018 წლის 1 ივლისისა შეავსოთ განაცხადის ფორმა

განთ. დღეს 15:14

ბოლო ვადა 1 ივლისი 00:00

დისტრიბუტორი/პრისეილერი

ID 49884

კომპანია ორიენტი  25  წელია, წარმატებით მოღვაწეობს საქართველოს სადისტრიბუციო ბაზარზე. იგი ექსკლუზიური დისტრიბუტორია ისეთი ბრენდებისა, როგორიცაა: "mondelez-Kent", "kavaklidere", "BEBETO,, YONCA ,, ,,TOYBOX,, ,,TORKU”, და  სხვა.

კომპანია ორიენტი,   ორიენტირებულია მომხმარებელზე, უახლესი იმპორტული პროდუქცის დისტრიბუციაზე სქართველოში. კომპანიის პრიორიტეტული ღირებულებებია სოციალური პასუხისმგებლობა, პარტნიორებთან გრძელვადიანი თანამშრომლობა, მომხმარებლისადმი ერთგულება.

 

კომპანია ორიენტი  აცხადებს ვაკანსიას  დისტრიბუტორისა და პრისეილერის   პოზიციაზე თბილისში.

 

ანაზღაურება: გამომუშავებით

 

  • დისტრიბუტორი - 650-1200 ლარამდე 
  • პრისეილერის  - 950-2000 ლარამდე 

 

აუცილებელი მოთხოვნები:

 

  • ასაკი: 21-დან;
  • უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია დისტრიბუციაში მუშაობის გამოცდილება(ანალოგიურ პოზიციაზე);
  • ავტომობილის მართვის მოწმობა - B კატეგორია;
  • სასურველია საკუთარი ავტომიბილის ქონა.
  • იპოთეკური ვალდებულებებისგან თავისუფალი უძრავი ქონება (ბინა ან მიწის ნაკვეთი, მინიმუმ 30000ლარის ღირებულებისა) 

 

აუცილებელი პიროვნული თვისებები:

 

  • გუნდური მუშაობა;
  • დაძაბულ რეჟიმში მუშაობა;
  • მაღალი შედეგების მიღწევა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • მოლაპარაკებების წარმობა;
  • დაგეგმვისა და სამუშაო დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
  • ახალი ობიექტების ათვისების უნარი;
  • ფინანსურ დოკუმენტებთან მუშაობის უნარი;
  • პროდუქციის პრეზენტაციის უნარი;

 

გთხოვთ, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გადმოაგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათით მისამართზე: [email protected] ელექტრონულ წერილში მიუთითეთ  სასურველი ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი რეზიუმე არ განიხილება

განთ. დღეს 15:13

ბოლო ვადა 16 ივლისი 00:00

მოლარე-კონსულტანტი

ID 49883

საერთაშორისო საცალო ვაჭრობის წამყვანი ბრენდი "SPAR", რომელიც 1932 წელს ჰოლანდიაში შეიქმნა, ფლობს 12 500-ზე მეტ მაღაზიას მსოფლიოს 44 ქვეყანაში, 4 კონტინენტზე და ყოველდღიურად 13 მილიონზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება.

"SPAR"-ის მაღაზიათა ქსელის უმთავრესი ღირებულებაა იყოს მომხმარებელზე მორგებული - მუდმივად შესთავაზოს სიახლე, მაღალი ხარისხის პროდუქცია და გამორჩეული მომსახურება. ამ ღირებულებებისათვის ჩვენ ვახდენთ ადამიანური რესურსების განვითარებას შესაბამისი ინფრასტრუქტურის, სტანდარტებისა და პროცედურების დანერგვით.

მეტი ინფორმაციისთვის გთხოვთ ეწვიოთ ჩვენს გვერდს მისამართზე: https://www.facebook.com/SPAR.Georgia/

"SPAR Georgia" - "SPAR International"-ის გლობალური ოჯახის წევრი - აცხადებს კონკურსს მოლარე-კონსულტანტის ვაკანტურ პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
ასაკი: შეზღუდული არ არის (აუცილებელია იყოთ სრულწლოვანი)
სამუშაო გრაფიკი: სრული (ცვლებში)

მოვალეობები:

  • სალაროსთან დაკავშირებული ყველა საქმიანობის წარმოება;
  • სალაროში არსებული ნაღდი ფულის კონტროლი;
  • დარბაზის შესაბამის სექციაში პროდუქციის დახლებზე განთავსება მერჩენდაიზინგის წესების დაცვით, მისი მუდმივი შევსება და კონტროლი;
  • პროდუქციის რეალიზაციამდე ხარისხის, ვადიანობის, ფასმაჩვენებლების სიზუსტის მუდმივი მონიტორინგი;
  • მომხმარებლისათვის სექციაში განთავსებული პროდუქციის შესახებ კონსულტაციის გაწევა;
  • მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით უშუალო ხელმძღვანელთან მუდმივი თანამშრომლობა, არსებული პრობლემების განხილვისა და ინფორმაციის დროული გაცვლის გზით;
  • გაყიდვასთან დაკავშირებული ყველა სხვა მოვალეობა.


მოთხოვნები:

  • გამართული მეტყველება, დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი, პროდუქციის სწრაფი შესწავლის უნარი, გუნდურობა, ორგანიზებულობა, პრეზენტაბელურობა, კომუნიკაბელურობა, პუნქტუალურობა;
  • კარგი არითმეტიკული უნარ-ჩვევები;
  • სასურველია ძირითადი კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ფლობა.


კომპანია გთავაზობთ სასიამოვნო სამუშაო გარემოს, მოქნილ სამუშაო გრაფიკს, განვითარების შესაძლებლობას. 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში - "Subject" მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება: "მოლარე-კონსულტანტი", წინააღმდეგ შემთხვევაში, კანდიდატურა ვერ განიხილება.

დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს. მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

განთ. დღეს 15:11

ბოლო ვადა 18 ივლისი 00:00

IT მხარდაჭერის სპეციალისტი

ID 49882

"სონდერს გრუპი" აცხადებს ვაკანსიას IT მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე.

განაკვეთი: ნახევარი 

მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ინფომატიკის განხრით
  • ქსელების საფუძვლების ცოდნა (ადმინისტრირება) (LAN, WAN), პროტოკოლები (TCP/IP) და პერიფერიული მოწყობილობები
  • სისტემური უსაფრთხოების სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება (ადმინისტრირება-მხარდაჭერა)
  • მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის (ადმინისტრირების) გამოცდილება
  • პერიფერიული მოწყობილობების მიერთება და ინსტალაცია
  • კომპიუტერების შეუფერხებელ და გამართულ მუშაობაში მომხმარებლების მხარდაჭერა
  • პროგრამული უზრუნველყოფის საფუძვლიანი ცოდნა (Windows , Linux-ის ტიპის ოპერაციული სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება)
  • დისტანციური/სატელეფონო/ლოკალური მხარდაჭერა პროგრამული უზრუნველყოფის და ქსელური პრობლემების დროს
  • IT სფეროში არანაკლებ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება. 
  • ენები: ქართული, ინგლისური


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელ. ფოსტაზე: [email protected]

განთ. დღეს 15:05

ბოლო ვადა 2 ივლისი 00:00