ფილტრი

ვაკანსიები

გრაფიკული დიზაინერი

ID 47262

აზარტული თამაშების კომპანია კროკობეთი აცხადებს ვაკანსიას გრაფიკული დიზაინერის თანამდებობაზე:

 

ძირითადი ფუნქციები:

  • Digital ბანერებისა და Thumbnail-ების შემუშავება და შექმნა;
  • ვებ-გვერდზე არსებული დიზაინების რედაქტირება-დახვეწა;
  • Online სივრცეში დაგეგმილი კამპანიებისთვის საჭირო გრაფიკული მასალის დამზადება;
  • Landing Page-ების შექმნა;
  • ილუსტრაციების შექმნა;
  • სხვადასხვა სახის საბეჭდი მასალების მომზადება;
  • საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა ფუნქციების შესრულება.
  • გრაფიკული დიზაინების შემუშავება;

 

პროფესიული ცოდნა/გამოცდილება:

  • გრაფიკული პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (Adobe Illustrator, Adobe Photoshop)
    (After Effects,  3D Max , Cinema 4d ჩაითვლება უპირატესობად)
  • მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე;
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.

 

უნარ–ჩვევები:

  • კრეატიული აზროვნების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობის მაღალი ხარისხი;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
  • რამდენიმე სამუშაოს ერთდროულად კეთების უნარი;
  • მჭიდრო დედლაინებთან მუშაობის უნარი;
  • გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
  • საქმის აკურატულად კეთების უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა.

 

პირობები:

  • სამუშაო დრო: სრული განაკვეთი;
  • ადგილმდებარეობა: თბილისი, ვაკე-საბურთალო;
  • ანაზღაურება: კვალიფიკაციის მიხედვით.

 

 

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ,  გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) და ნამუშევრების პორტფოლიო (აუცილებელია!), შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected] არაუგვიანეს 2018 წლის 25 მაისისა (დიდი ზომის ფაილების შემთხვევაში შეგიძლიათ ისარგებლოთ Wetransfer.com-ით).

გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 15:49

ბოლო ვადა 24 მაისი 00:00

მიმტანი

ID 47261

საკონსულტაციო კომპანია "ადელანტე" აცხადებს მიმტანის ვაკანსიას ერთ-ერთი კაფე/რესტორნისთვის. 

სამუშაოს აღწერილობა:
  • კლიენტებისთვის მენიუს გაცნობა, სხვადასხვა კერძების შემადგენლობის და მომზადების წესების ახსნა;
  • კლიენტებისგან შეკვეთების მიღება;
  • შეკვეთების კლიენტამდე დროული მიტანა;
  • კლიენტების კმაყოფილების გადამოწმება;
  • კლიენტთან ანგარიშსწორება, პოსტერმინალის მოხმარება;
  • გაყიდვების გაზრდისთვის ზრუნვა მომსახურების მაღალი ხარისხისა და პოზიტიური განწყობის საშუალებით.

მოთხოვნები: ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა.

ანაზღაურება: 20 GEL/დღე, ხელზე

სამუშაო გრაფიკი - 12:00-დან 00:00-მდე. კვირაში 2 დღე დასვენება.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, შეავსოთ განაცხადი "ადელანტეს" საიტზე: http://career.adelante.ge/Job/53? 2018 წლის 25 მაისამდე.

შენიშვნა: გასაუბრებები იქნება ყოველ კვირა. მიღებული განაცხადები, შემოსვლისთანავე განიხილება, იჩქარეთ!
 

 

განთ. დღეს 15:47

ბოლო ვადა 25 მაისი 00:00

ვიდეო დიზაინერი

ID 47260

აზარტული თამაშების კომპანია კროკობეთი აცხადებს ვაკანსიას ვიდეო დიზაინერის თანამდებობაზე:

 

ძირითადი ფუნქციები:

  • ვიდეო რგოლების მონტაჟი (დაჭრა/აწყობა);
  • ვიდეო ქუდების შექმნა;
  • მარტივი გრფიკული ტიხრების დამზადება;
  • საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა ფუნქციების შესრულება.

 

პროფესიული ცოდნა/გამოცდილება:

  • გრაფიკული პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (After Effects, Adobe Premiere)
    ( 3D Max , Cinema 4D ჩაითვლება უპირატესობად)
  • მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე;
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.

 

უნარ–ჩვევები:

  • კრეატიული აზროვნების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობის მაღალი ხარისხი;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
  • რამდენიმე სამუშაოს ერთდროულად კეთების უნარი;
  • მჭიდრო დედლაინებთან მუშაობის უნარი;
  • გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
  • საქმის აკურატულად კეთების უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა.

 

პირობები:

  • სამუშაო დრო: სრული განაკვეთი;
  • ადგილმდებარეობა: თბილისი, ვაკე-საბურთალო;
  • ანაზღაურება: კვალიფიკაციის მიხედვით.

 

 

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ,  გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) და ნამუშევრების პორტფოლიო შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected] არაუგვიანეს 2018 წლის 25 მაისისა (დიდი ზომის ფაილების შემთხვევაში შეგიძლიათ ისარგებლოთ Wetransfer.com-ით).

გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 15:37

ბოლო ვადა 24 მაისი 00:00

ტექნიკოსი

ID 47259

სს "ოპპა" (ყოფილი სს "ნოვა ტექნოლოჯი") საქართველოს ფინანსურ ტექნოლოგიურ ბაზარზე ყოველდღიურად 350 000-მდე მომხმარებელს ემსახურება. საქმიანობა 2007 წელს დაიწყო და მთელი საქართველოს მასშტაბით 6500-ზე მეტ გადახდის წერტილს ფლობს. კომპანიაში 250-ზე მეტი თანამშრომელია დასაქმებული. შემოგვიერთდი და მიაღწიე წარმატებას ჩვენს გუნდთან ერთად. 

სს "ოპპა" აცხადებს ვაკანსიას ტექნიკოსის პოზიციაზე. 

სამუშაო ადგილი: თბილისი.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: 

  • ქსელში განთავსებული ტერმინალის გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
  • მოწყობილობების გასუფთავება, დიაგნოსტიკა, საჭიროების შემთხვევაში მოწყობილობების გამოცვლა;
  • პროგრამული უზრუნველყოფა.


სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება; 
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
  • მინიმუმ ერთ წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
  • მართვის მოწმობა (ბ კატეგორია);
  • ავტომანქანა (უპირატესობა მიენიჭება მცირე ლიტრაჟიან ავტომობილს).


უნარები: 

  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • კომუნიკაციის უნარი; 
  • გუნდური მუშაობა.


ჩვენ გთავაზობთ:

  • შესაძლებლობას, გახდეთ სწრაფად მზარდი კომპანიის თანამშრომელი;
  • იმუშაოთ ინოვაციებზე ორიენტირებულ, სასიამოვნო და მეგობრულ სამუშაო გარემოში;
  • განვითარდეთ პროფესიულად და მოახდინოთ თვითრეალიზაცია.


დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე 2018 წლის 20 მაისის ჩათვლით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ იმ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, განაცხადი არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებებს!

CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ სს "ოპპა"-მ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 6 თვის განმავლობაში. დამსაქმებელმა შესაძლებელია თქვენი მონაცემი შეინახოს და განიხილოს სხვა პოზიციაზეც.

განთ. დღეს 15:32

ბოლო ვადა 20 მაისი 00:00

ქოლ-ცენტრის რეზერვის ოპერატორი

ID 47258

სს დაზღვევის საერთაშორისო კომპანია "ირაო" საქართველოს ბაზარზე ერთ-ერთი ლიდერი პოზიციების მქონე კომპანიაა. "ირაო" ახორციელებს თავის საქმიანობას 2004 წლიდან, ხოლო 2007 წლიდან "ირაოს" სრულუფლებიან დამფუძნებელს და პარტნიორს წარმოადგენს "Vienna Insurance Group" ("ვენის სადაზღვევო ჯგუფი"), რომელსაც გააჩნია ფართო საფინანსო ქსელი ცენტრალური და აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნებში.

სს დაზღვევის საერთაშორისო კომპანია "ირაო" აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის რეზერვის ოპერატორის (არასრული განაკვეთი) პოზიციაზე. 

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ტელეფონის საშუალებით მომხმარებელთა უზრუნველყოფა საჭირო ინფორმაციით;
  • მომხმარებელთათვის მომსახურების მიღების ინსტრუქციის გაცნობა; 
  • შემოსული ზარების გადამისამართება;
  • სადაზღვევო პროგრამასთან მუშაობა;
  • მორიგეობისას ღამის ცვლაში მუშაობა.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი სამედიცინო განათლება სავალდებულოა;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 6 თვის გამოცდილება სასურველია;
  • ინგლისურ და რუსული ენების კარგი ცოდნა;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების კარგი ცოდნა.


კანდიდატს უნდა გააჩნდეს შემდეგი პიროვნული უნარ-ჩვევები: 

  • გამართული მეტყველება;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა.


დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. 

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2018 წლის 13 მაისი

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. დღეს 15:30

ბოლო ვადა 13 მაისი 00:00

ადმინისტრატორი - მესტია

ID 47257

სასტუმრო "Banguriani" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე. 

ადგილმდებარეობა: მესტია 

ძირითადი მოთხოვნები:

  • რუსული და ინგლისური ენების მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • სასიამოვნო გარეგნობა.
  • მომხმარებლების მომსახურების უნარ-ჩვევები (თავაზიანობა, ყურადღების გამოხატვა, სასიამოვნო საუბარი, სწორი გადამისამართება)
  • სხარტი, ლოგიკური აზროვნება;
  • დეტალებზე ორიენტირებული, შესრულების სისწრაფე, კარგი მეხსიერება, ორგანიზებულობა, კოლეგიალურობა, საქმიანი და კონფიდენციალური სამუშაო გარემოს შექმნის უნარი.
  • გუნდურ გარემოში მუშაობის უნარი.~
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (ექსელის ცოდნა აუცილებელია)
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა, დამატებითი ენა ჩაითვლება უპირატესობად
  • დეტალებისადმი ყურადღებიანი, ორგანიზებული, პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე
  • კომუნიკაბელური, არაკონფლიქტური
  • სტრესულ ვითარებაში მუშაობის და გადაწყვეტილებების სწრაფად მიღების უნარი
  • სამუშაოს დაგეგმვის და მისი დროულად შესრულების უნარი
  • დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი. 
  • სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე და Booking-ზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება ჩაითვლება უპირატესობად.


საცხოვრებელი და კვება შედის.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში (subject) მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

განთ. დღეს 15:28

ბოლო ვადა 24 მაისი 00:00

350 ლარი

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 47256

"ჩემი წიგნი" აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის თანამდებობაზე.

კომპანიის შესახებ:

"ჩემი წიგნი" სატელეფონო გაყიდვების კომპანიაა, რომელიც საქართველოში მოქმედ წამყვან წიგნის გამომცემლობებთან თანამშრომლობს. ქოლ-ცენტრის ოპერატორები ნებისმიერი ჟანრით დაინტერესებულ მკითხველს უწევენ კონსულტაციას და უფასო საკურიერო მომსახურებით ავრცელებენ ლიტერატურას საქართველოს რეგიონალური მასშტაბით,რითაც ხელს უწყობენ საზოგადოებაში წიგნის პოპულარიზაციის გაზრდას.

სამუშაო პირობები:

სამუშაოს ტიპი: ორცვლიანი
სამუშაო დღეები: ორშაბათი-შაბათი,
სამუშაო დრო, პირველი ცვლა 10:00-დან 16:00-მდე; მეორე ცვლა 16:00-დან 22:00-მდე.
ანაზღაურება: პირველი თვე 350 ლარი, მზარდი ხელფასი + ბონუსი
მისამართი: ყაზბეგის 14ა

ოპერატორის მოვალეობები: 

  • მენეჯერის მითითებების შესრულება
  • კლიენტთა მომსახურება: კონსულტაციის გაწევა და პროდუქციის გაცნობა
  • გაყიდული პროდუქციის აღნუსხვა.


ძირითადი მოთხოვნები: 

  • გამართული მეტყველება.
  • დროის მართვის უნარი
  • სტრესულ სიტუაციაში ორიენტირების უნარი
  • ვერბალური კომუნიკაციის უნარი.
  • დარწმუნებისა და ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი.
  • გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი.
  • დეტალების მიმართ ორიენტირებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
  • მოტივაცია და მონდომება
  • უმაღლესი განათლება (სასურველია).


შერჩეული კანდიდატები პირველ ეტაპზე გაივლიან უფასო ტრენინგს "კომუნიკაციის მეთოდები" და აქტიურად გაეცნობიან უახლეს წიგნის გამოცემებს.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV მისამართზე: [email protected]

საკონტაქტო ნომერი: +995 599 453232
საკონტაქტო პირი: ანა ბარბაქაძე

განთ. დღეს 13:57

ბოლო ვადა 25 მაისი 00:00

ფილიალის მენეჯერი

ID 47255

კომპანია "GASA" - "ჯორჯიან ავია სერვის ეიჯენსი" აცხადებსს ვაკანსიას ფილიალის მენეჯერის პოზიციაზე, თბილისში.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა და მათ მიერ განხორციელებული გაყიდვების და მომსახურების პროცესის მონიტორინგი;
** პოტენციურ კლიენტებთან კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება, მოლაპარაკების წარმოება, ხელშეკრულების გაფორმება და მათთან შემდგომი ურთიერთობის შენარჩუნება;
** ფილიალისთვის დასახული გეგმების შესრულების უზრუნველყოფა;
** გაყიდვების ზრდაზე ზრუნვა, სამიზნე ბაზრის მუდმივი ანალიზი და რეკომენდაციების შემუშავება/წარდგენა ხელმძღვანელობასთან;
** რეპორტინგის წარმოება ხელმძღვანელობასთან;
** ფილიალში არსებული ადმინისტრაციული საკითხების მოგვარება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება - ტურიზმის/ბიზნეს ადმინისტრირების/მარკეტინგის მიმართულებით;
** მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება კორპორატიული გაყიდვებში. გამოცდილება ტურისტულ სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა მაღალ დონეზე.

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** პრეზენტაბელურობა და კომუნიკაბელურობა;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** გუნდის მართვის უნარი
** სწრაფი რეაგირებისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** ორგანიზებული;
** აქტიური და მოტივირებული;
** თვითგანვითარებაზე ორიენტირებული.

გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 10 მაისის ჩათვლით. სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ "ფილიალის მენეჯერი".

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 13:53

ბოლო ვადა 25 მაისი 00:00

მოლარე-კონსულტანტი

ID 47254

კომპანია "ტყუპების საღვინე სახლი ნაფარეულში" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე კონსულტანტის პოზიციაზე.

კომპანია დაარსდა 1997 წელს და მას შემდეგ, წამყვანი ადგილი უჭირავს ქართულ ბაზარზე. კომპანიის საქმიანობას წარმოადგენს ბიოლოგიურად სუფთა და სასარგებლო, ქვევრის ღვინის წარმოება. კომპანიას ასევე აქვს მყუდრო და ოჯახური სასტუმრო კახეთში, კერძოდ ნაფარეულში. 

მდებარეობა: თბილისი, ვაკე, ბერძენიშვილის ქუჩა
სამუშაო გრაფიკი: თვეში 15 დღე ( 2 დღე მუშაობა, 2 დღე დასვენება) 10:00 სთ-დან 21:00 სთ-მდე.
ანაზღაურება: 350 ლარი + ბონუსები მუშაობის შესაბამისად.

ძირითადი ფუნქცია - მოვალეობები:

  • მომხმარებლებისთვის პროდუქციის შეთავაზება/გაცნობა; მომხმარებლისთვის კვალიფიციური მომსახურების გაწევა, პროდუქტთან დაკავშირებით ყველა საჭირო ინფორმაციის მიწოდება;
  • პროდუქციის განლაგების სტანდარტების დაცვა;
  • სალაროს მართვა;
  • არსებული მარაგების კონტროლი/აღწერა. 


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სასურველია უმაღლესი განათლება;
  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის, მინიმუმ, 1 წლიანი გამოცდილება;
  • ქართულ ენაზე გამართული მეტყველება;
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა.


საჭირო უნარ-ჩვევები:

  • კომუნიკაბელური;
  • დარწმუნების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა.


ჩვენი კომპანია გთავაზობთ გუნდურ და სასიამოვნო სამუშაო გარემოს.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: [email protected]. სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში. კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. დღეს 13:49

ბოლო ვადა 25 მაისი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 47253

კომპანია "GASA" - "ჯორჯიან ავია სერვის ეიჯენსი" აცხადებსს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე, თბილისში.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • პოტენციურ მომხმარებლებთან კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება, მოლაპარაკების წარმოება, ხელშეკრულების გაფორმება და მათთან შემდგომი ურთიერთობის შენარჩუნება;
  • ახალი კლიენტების მოძიება და მათი დაინტერესება კომპანიის პროდუქტებით;
  • გაყიდვების გეგმების შესრულებისთვის დაგეგმილი სხვა ღონისძიებების განხორციელება;
  • მომხმარებლების მონაცემთა ბაზების მუდმივი განახლება;
  • რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება - ტურიზმის/ბიზნეს ადმინისტრირების/მარკეტინგის მიმართულებით;
  • მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება გაყიდვებში. გამოცდილება ტურისტულ სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად;
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა მაღალ დონეზე;
  • გაყიდვების ტექნიკების საფუძვლიანი ცოდნა.


პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

  • პრეზენტაბელურობა და კომუნიკაბელურობა;
  • მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
  • ორგანიზებული;
  • აქტიური და მოტივირებული;
  • თვითგანვითარებაზე ორიენტირებული.


გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 10 მაისის ჩათვლით. სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ "გაყიდვების მენეჯერი".

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 13:14

ბოლო ვადა 10 მაისი 00:00

კონსულტანტ-გამყიდველი

ID 47252

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" დაარსდა 2009 წელს. თავდაპირველად მაღაზიები მხოლოდ დედაქალაქში იხსნებოდა, თუმცა 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღეს-დღეობით საქართველოს ყველა რეგიონულ ცენტრში არის წარმოდგენილი 92 ფილიალით.

"სუფთა სახლი" მომხმარებელს მრავალფეროვან პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში შეგიძლიათ შეიძინოთ შემდეგი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო საქონელი. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტებთან შედარებით ყველაზე მისაღები ფასი. სწორედ ამიტომ, ჩვენს ქსელში ყოველთვიურად შეხვდებით ყველა კატეგორიაში არსებულ სააქციო პროდუქციას ბაზარზე ყველაზე დაბალ ფასად. 

"სუფთა სახლში" მთელი საქართველოს მასშტაბით დასაქმებულია 600-ზე მეტი თანამშრომელი და კომპანიის განვითარებასთან ერთად დასაქმებულთა რაოდენობაც მუდმივად იზრდება - ეს გახლავთ პროფესიონალთა ძლიერი გუნდი, რომელიც ხელს უწყობს კომპანიის მზარდ წარმატებას. 

ამჟამად მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტ-გამყიდველის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

  • მომხმარებლის თავაზიანი დახვედრა;
  • მომხმარებლისთვის კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა პროდუქციასთან დაკავშირებით;
  • პროდუქციის განაწილება და მოწესრიგება;
  • წარმოდგენილი პროდუქციის ვადების კონტროლი.


მოთხოვნები:

  • სასურველია უმაღლესი განათლება;
  • სწორად და გამართულად მეტყველების უნარი;
  • კომუნიკაბელური;
  • მოტივირებული;
  • მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებული;
  • გუნდური მუშაობის უნარი.


დამატებითი პირობები:

  • სამუშაო დრო განისაზღვრება თვეში 15 დღით (2 სამუშაო დღე, მომდევნო 2 დღე დასვენება).
  • ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი 200 ლარი + ბონუსური სისტემით 400 ლარამდე.


დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და მიუთითეთ სასურველი თანამდებობა - "კონსულტანტი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

დამატებითი ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ჩვენს ვებ გვერდს, შემდეგ მისამართზე: www.clean-house.ge

ვიცხოვროთ "სუფთა სახლში"!

"სუფთა სახლი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც "სუფთა სახლისათვის" ხელმისაწვდომი გახდება გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. 

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების კომპანიისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა "სუფთა სახლში" ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

განთ. დღეს 13:10

ბოლო ვადა 25 მაისი 00:00

პროგრამისტი

ID 47251

სს "ფინკა ბანკი საქართველო" აცხადებს ვაკანსიას პროგრამისტის პოზიციაზე.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი ბმულზე: პროგრამისტი.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 9 მაისი, 2018 წ.

განთ. დღეს 13:09

ბოლო ვადა 9 მაისი 00:00