ფილტრი

ვაკანსიები

გაყიდვების ოფიცერი - ზუგდიდი

ID 42313

სს "კრედო ბანკი" წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. ბანკის მთავარი მიზანია საქართველოში მცირე და მიკრო ბიზნესის განვითარება და გაფართოება, მიკრო სესხების გაცემის გზით. "კრედო ბანკი" სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომლებს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

ჩვენ გთავაზობთ: 

  • პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
  • ინოვაციებზე ორიენტირებულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას.


ჩვენ ვეძებთ: ახალგაზრდა, მოტივირებულ, ახალკურსდამთავრებულ ან ბოლო კურსის სტუდენტებს, ეკონომიკური, ფინანსური ან შესაბამისი სპეციალობით, რომელთაც აქვთ სურვილი თეორიული ცოდნა გამოიყენონ პტაქტიკაში.

თანამდებობა: გაყიდვების ოფიცერი
სამუშაო ადგილი: ზუგდიდი

აუცილებელი მოთხოვნებია:

  • უმაღლესი განათლება, სასურველია საბანკო/საფინანსო მიმართულებით;
  • კომპიუტერთან მუშაობის უნარი და საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა;


ძირითადი მოვალეობა და პასუხისმგებლობა:

  • კრედოს პოტენციურ მომხმარებლებთან კომუნიკაციის დამყარება კონტრაქტორ მაღაზიებში;
  • კლიენტისათვის საგანვადებო პროდუქტების შეთავაზება;
  • კლიენტისათვის პროდუქტის დადებითი მახასიათებლების გაცნობა;
  • ინვოისის შევსებაში დახმარების გაწევა;
  • ფილიალის ადმინისტრატორისათვის რეგისტრირებული ინვოისების მიწოდების უზრუნველყოფა;
  • საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებელთა მოზიდვის მიზნით აქციებში მონაწილეობის მიღება;
  • უშუალო ხელმძღვანელის მიერ მითითებული სხვა დავალებების შესრულებაში დახმარების გაწევა;


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა ქართულ ან ინგლისურ ენაზე. "ვაკანტური პოზიციის დასახელება/ფილიალი"-ს ველში აირჩიეთ თქვენთვის სასურველი ვაკანტური პოზიცია. 

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 2018 წლის 26 იანვარი.

განთ. დღეს 16:34

ბოლო ვადა 26 იანვარი 00:00

სხვადასხვა

ID 42312

მომსახურების სააგენტო აცხადებს ვაკანსიებს. 

1. სისტემური ადმინისტრატორი (System Administrator) 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება; 
  • მინიმუმ 3 წლიანი მუშაობის გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე; 
  • MS Windows ადმინისტრირების გამოცდილება და საფუძვლიანი ცოდნა; 
  • HARDWARE (Blade Server, Sun Switch ,Storage.) ცოდნა და ადმინისტრირების გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; 
  • Unix/Linux ოპერატიულ სისტემებთან მუშობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; 
  • VMware, vSphere ცოდნა და ადმინისტრირების გამოცდილება; 
  • ინგლისური ენის ცოდნა (სასურველია). 


ძირითადი მოვალეობები: 

  • ფიზიკური და ვირტუალური სერვერების ოპერაციული სისტემების(Windows, Linux) ინსტალაცია და გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა; 
  • ორგანიზაციისათვის საჭირო პროგრამული უზრუნველყოფის (Server 2008 და უფრო მაღალი ვერსიები, AD, DHCP, DNS, LYNC, Exchange Server, AD Group Policies, IIS Server, File servers, Proxy,etc..) ინსტალაცია და მხარდაჭერა; 
  • არსებული სისტემების მონიტორინგი და Backup and Recovery; 
  • მომხმარებლების (USER) რეგისტრაცია ორგანიზაციაში არსებულ სისტემასთან დასაშვებად (AD,Mail,FailServer,etc.); 
  • მონიტორინგი, მომხმარებლის მიერ გამოყენებული ტექნიკური საშუალებების (PC, Laptop,SmartPhone, etc..), რომლებსაც აქვს წვდომა შიდა სისტემებთან; 
  • ანტივირუსის ინსტალაცია და კონტროლი ყველა ტექნიკურ საშუალებაზე, რომელიც მუშაობს შიდა სისტემაში; 
  • ანტივირუსის დროული განახლებები, როგორც სერვერებზე, ასევე მომხმარებლის მიერ გამოყენებულ ყველა ტექნიკურ საშუალებაზე; 
  • დოკუმენტაციის წარმოება. 


პიროვნული თვისებები: 

  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; 
  • კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა; 
  • ინოვაციურობა და შემოქმედებითობა; 
  • ინფორმაციის ანალიზის უნარი.


შევსებული აპლიკაცია, პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა და განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი გამოაგზავნეთ მეილზე: [email protected]

2. ქსელის ადმინისტრატორი ( Nnetwork Administrator) 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება; 
  • მინიმუმ 3 წლიანი მუშაობის გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე; 
  • CISCO მოწყობილობების ადმინისტრირების გამოცდილება და საფუძვლიანი ცოდნა; ქსელი, ქსელური ტოპოლოგიები, ქსელური მოწყობილობები და მათი მუშაობის პრინციპები, osi & tcp/ip საფუძვლიანი ცოდნა;
  • IP-ტელეფონის საფუძვლების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
  • ინგლისური ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად. 


ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიაში არსებული ქსელის ინსტალაცია, კონფიგურაცია და მხარდაჭერა(LANs, WANs), სეგმენტირება ინტერნეტის და ინტრანეტის სისტემაში; 
  • არსებული ან ახალი ქსელის აპარატურის ინსტალაცია, კონფიგურაცია და მხარდაჭერა, შესაბამისი ანალიზი და პრობლემური საკითხების მოგვარება; 
  • ქსელის მონიტორინგი, უსაფრთხოების და მომხმარებლებისთვის ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფა; 
  • მომხმარებლის მოთხოვნების იდენტიფიცირება, შეფასება და ოპტიმიზაცია; 
  • გაუწიოს მონიტორინგი მომხმარებლის მიერ გამოყენებულ ტექნიკურ საშუალებებს (PC, Laptop, SmartPhone, etc..), რომლებსაც აქვთ წვდომა შიდა ქსელთან; 
  • უზრუნველყოს კომპანიის მასშტაბით ქსელის ინფრასტრუქტურის დაკავშირება, კონფიგურაცია, (VPN, VLAN, LAN/WAN) და უსაფრთხოება; 
  • გარე პარტნიორებთან კავშირების (VPN, Easy VPN, etc.) გამართვა და მისი უსაფრთხოება; 
  • აწარმოოს დოკუმენტაცია. 


პიროვნული თვისებები: 

  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; 
  • კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა; 
  • ინოვაციურობა და შემოქმედებითობა; 
  • ინფორმაციის ანალიზის უნარი.


შევსებული აპლიკაცია, პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა და განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი გამოაგზავნეთ მეილზე: [email protected]

3. Oracle მონაცემთა ბაზის ადმინისტრატორი (Oracle DBA) 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება; 
  • მინიმუმ 4 წლიანი მუშაობის გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე; 
  • Oracle -ის ბაზის 11g და უფრო მაღალი ვერსიები ადმინისტრირების გამოცდილება და საფუძვლიანი ცოდნა; 
  • Oracle RAC, Standby, DG, ADG, ASM , APEX, AIX, EM. ადმინისტრირების გამოცდილება და საფუძვლიანი ცოდნა; 
  • Oracle Audit საფუძვლიანი ცოდნა; 
  • Oracle Patch ინსტალაცია;
  • RMAN და Oracle rdbms უტელიტების საფუძვლიანი ცოდნა;
  • OS Unix/Linux საფუძვლიანი ცოდნა Advanced User; 
  • AIX Unix ოპერატიულ სისტემებთან მუშობის გამოცდილება;
  • SQL PL/SQL საფუძვლიანი ცოდნა;
  • ინგლისური ენის ცოდნა. 


ძირითადი მოვალეობები: 

  • Oracle -ს, RAC, DG/ ADG ნოლიდან ინსტალაცია და მხარდაჭერა; 
  • Oracle ბაზების მონიტორინგი, შეფასება, ოპტიმიზაცია; 
  • Oracle -ს Backup and Recovery, Archivelog; 
  • Patch განახლება; 
  • მომხმარებლების რეგისტრაცია, უფლებების კონტროლი და პოლიტიკა; 
  • მაქსიმალურად გამოიყენება Oracle -ს ბაზაში ყველა შესაძლებლობა ოპტიმიზაციის და უსაფრთხოების მიმართულებით;
  • PL/SQL ოპტიმიზაცია; 
  • აწარმოოს მონიტორინგი Oracle Audit;
  • დოკუმენტაციის წარმოება. 


პიროვნული თვისებები: 

  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა;
  • ინოვაციურობა და შემოქმედებითობა; 
  • ინფორმაციის ანალიზის უნარი.


შევსებული აპლიკაცია, პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა და განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი გამოაგზავნეთ მეილზე: [email protected]

გადადით ლინკზე: https://www.sa.gov.ge

განთ. დღეს 16:05

ბოლო ვადა 12 თებერვალი 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 42311

კომპანია "ფრეგო" წარმატებით ახორციელებს საწვავის იმპორტს საქართველოში სხვადასხვა ქვეყნებიდან. კომპანია „ფრეგო“-ს მიზანია: შექმნას საქართველოს ბაზარზე მძლავრი ქსელი, რომელიც მოწინავე პოზიციებს დაიმკვიდრებს მომხმარებლის მსყიდველობით გადაწყვეტილებაში, რაც განპირობებული იქნება ფასის, ხარისხისა და მომსახურების მაღალი დონით. ორაგნიზაციის შესახებ დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ვებ-გვერდზე: www.frego.ge

ნავთობკომპანია ფრეგო“ აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის  პოზიციაზე.

 

ძირითადი მოვალეობები:

 

  • ბაზრის კვლევა;
  • პოტენციური კლიენტების მოძიება და მათთან ვიზიტი;
  • კლიენტებისათვის პრეზენტაციის ჩატარება და მათთან მოლაპარაკების წარმართვა;
  • ხელშეკრულების გაფორმება , შემდგომი მონიტორინგი;
  • არსებული კლიენტებისათვის სიახლეების შეთავაზება და მათთან გრძელვადიანი ურთიერთობის წარმართვა;
  • კლიენტების სეგმენტაცია, ბაზირება და ბაზის მუდმივი განახლება;
  • სახელმწიფო ტენდერებში მონაწილეობა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

 

  • უმაღლესი განათლება;
  • მსგავს პოზიციაზე მინიმუმ 1  წლიანი გამოცდილება;
  • გამართული მეტყველების და გადმოვცემის უნარი;
  • საოფისე პროგრამების კარგი ცოდნა;
  • უცხო ენების ცოდნა: ინგლისური, რუსული.

 

პიროვნული თვისებები

 

  • კომუნიკაბელური;
  • გაწონასწორებული და თავაზიანი;
  • შრომისმოყვარე და ენერგიული; 
  • მოტივირებული და ორგანიზებული;
  • დისციპლინირებული;
  • პასუხისმგებლობის მქონე. 
  • მიზანდასახულობა და შედეგზე ორიერტირებულობა;
  • ორგანიზებული;

 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამოდენიმე ეტაპს. მათ შორის წარმატებულები, სამუშაოს დაწყებამდე გაივლიან სპეციალურ სწავლებას კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტის მიხედვით.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე (CV) ელ. ფოსტაზე: [email protected] არაუგვიანეს მიმდინარე წლის 15 თებერვლისა და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს, წინააღმდეგ შემთხვევაში შემოსული განცხადება არ განიხილება. 

 

კომპანია „ფრეგო“-ს  ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილება გისურვებთ წარმატებას

განთ. დღეს 16:01

ბოლო ვადა 15 თებერვალი 00:00

მოლარე-ოპერატორი

ID 42310

საკონდიტრო დოლჩე აცხადებს ვაკანსიას  მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე

  • გამოცდილებით  18დან - 30 წლამდე .
  • სქესი: მდედრობითი

მის: გლდანი ი.ვეკუას 14 (გლდანი პლაზა)

დაინტერესებული პირები დაგვიკავშირდით:  ტელ +995 557285588; 032 2733073

განთ. დღეს 16:00

ბოლო ვადა 15 თებერვალი 00:00

პრომო გოგონა თელავში

ID 42309

კომპანია ევროპაბეთი აცხადებს ვაკანსიას პრომო გოგონას თანამდებობაზე თელავის ფილიალში.

სამუშაო განაკვეთი: სრული, სტანდარტული; 9 საათიანი სამუშაო დღე, 1 საათი დასვენება;

სამუშაო დღეები: კვირაში 5 სამუშაო დღე, 2 დღე დასვენება

ანაზღაურება: ფიქსირებული 400 ლარი ხელზე, +ბონუსი

 

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • europebet.com-ის ვებ გვერდზე ახალი მომხმარებლების დარეგისტრირება;
  • მომხმარებლის სურვილის შემთხვევაში პროფილის რედაქტირება და სხვა ტექნიკური დავალებების შესრულება;
  • კომპანიის პროდუქტებისა და მიმდინარე აქციების შესახებ მომხმარებლისათვის ინფორმაციის მიწოდება
  • ახალი დარეგისტრირებული მომხმარებლების შესახებ ინფორმაციის დამუშავება და ანგარიშგება;

 

საკვალიფიკაციო და პიროვნული მოთხოვნები კანდიდატის მიმართ:

  • სრული საშუალო განათლება;
  • გაყიდვების/მომსახურების სფეროში, ან პრომო გოგონას პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • ქართული ენაზე გამართულად საუბრის უნარი;
  • რუსული ან/და ინგლისური ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების, განსაკუთრებით ექსელის ცოდნა, პრინტერთან/სკანერთან მუშაობის გამოცდილება.
  • ძალიან კარგი კომუნიკაციური  უნარები;
  • ახალი ცოდნის სწრაფად ათვისების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • წარმატების მიღწევის მაღალი მოტივაცია;
  • გუნდური მუშაობის უნარი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ მოგვაწოდოთ თქვენი რეზიუმე/CV გამოგზავნოთ 31 იანვრამდე  შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected] და წერილის სათაურში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება  „პრომო გოგონა - თელავი“ წინააღმდეგ შემთხვევაში შემოსული განაცხადი ვერ განიხილება.

განთ. დღეს 15:58

ბოლო ვადა 31 იანვარი 00:00

ავტო-გასამართი სადგურის ჩამსხმელი ოპერატორი

ID 42308

კომპანია "ფრეგო" წარმატებით ახორციელებს საწვავის იმპორტს საქართველოში სხვადასხვა ქვეყნებიდან. კომპანია „ფრეგო“-ს მიზანია: შექმნას საქართველოს ბაზარზე მძლავრი ქსელი, რომელიც მოწინავე პოზიციებს დაიმკვიდრებს მომხმარებლის მსყიდველობით გადაწყვეტილებაში, რაც განპირობებული იქნება ფასის, ხარისხისა და მომსახურების მაღალი დონით. ორაგნიზაციის შესახებ დეტალური ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ვებ-გვერდზე: www.frego.ge

კომპანია "ფრეგო"  აცხადებს ვაკნსიას ავტო-გასამართი სადგურის ჩამსხმელი ოპერატორის პოზიციაზე

 სამუშაო გრაფიკი: 24 საათიანი ცვლა ყოველ მესამე დღეს.

ძირითადი მოვალეობები:

  • მომხმარებლისათვის მაღალი ხარისხის მომსახურების გაწევა კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტის დაცვით;
  • ავტომობილების საწვავით გამართვა;
  • სალარო აპარატისა და საბანკო ტერმინალის ოპერაციების შესრულება;
  • მომხმარებლებისთვის კომპანიაში არსებული აქციების შეთავაზება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • განათლება: საშუალო. უმაღლესი განათლება ჩაითვალება უპირატესობად.
  • კომპიუტერული უნარ-ჩვევები: MS Windows  – დონე: ელემენტარული
  • რუსული და ინგლისური ენა: სასურველია სალაპარაკო დონეზე.

პიროვნული თვისებები:

  • კომუნიკაბელური;
  • გაწონასწორებული და თავაზიანი;
  • შრომისმოყვარე და ენერგიული; 
  • მოტივირებული და ორგანიზებული;
  • დისციპლინირებული;
  • პასუხისმგებლობის მქონე. 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამოდენიმე ეტაპს. მათ შორის წარმატებულები, სამუშაოს დაწყებამდე გაივლიან სპეციალურ სწავლებას კომპანიაში არსებული მომსახურების სტანდარტის მიხედვით.

გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნოთ რეზიუმე (CV) ელ. ფოსტაზე: [email protected] არაუგვიანეს მიმდინარე წლის 16 თებერვლისა და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს, წინააღმდეგ შემთხვევაში შემოსული განცხადება არ განიხილება. 

კომპანია „ფრეგო“-ს  ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილება გისურვებთ წარმატებას

განთ. დღეს 15:55

ბოლო ვადა 16 თებერვალი 00:00

საცალო გაყიდვების მენეჯერი

ID 42307

კომპანია «ქებული კლიმატი» გათბობის, გაგრილების, ვენტილაციის და წყალმომარაგების სისტემების უმსხვილესი იმპორტიორია საქართველოში. პროდუქციის ფართო ასორტიმენტით კომპანია სტაბილურად ლიდერობს ბაზარზე. ჩვენი უმთავრესი ამოცანაა მომხმარებელი მრავალფეროვანი არჩევანითა და უმაღლესი სტანდარტის მომსახურებით უზრუნველვყოთ.

 

კომპანია „ქებული კლიმატი” აცხადებს ვაკანსიას საცალო გაყიდვების მენეჯერის  პოზიციაზე.

ძირითადი  მოვალეობები:

  • პროდუქციის მახასიათებლების შესწავლა/ცოდნა;
  • მომხმარებლისთვის კვალიფიციური მომსახურებისა და კონსულტაციის გაწევა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (შესაძლებელია დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი)
  • გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
  • კომპიუტერული პროგრამების (Microsoft Office) მაღალ დონეზე ფლობა;
  • უცხო ენების (სასურველია რუსული ენის) საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა.

 

საჭირო უნარ-ჩვევები:

  • გამართული და დამაჯერებელი მეტყველების მანერა;
  • პრეზენტაბელურობა;
  • დეტალების მიმართ ყურადღებიანობა;
  • ანალიტიკური და ტექნიკური აზროვნების უნარი;
  • ტექნიკური საკითხების სწრაფად შესწავლის უნარი.

 

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათით შემდეგ მისამართზე: [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება; წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება


გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. დღეს 15:54

ბოლო ვადა 16 თებერვალი 00:00

Angular დეველოპერი

ID 42306

სს "სადაზღვევო კომპანია ალდაგი" აცხადებს ვაკანსიას Angular დეველოპერის პოზიციაზე, პროგრამული განვითარების სამსახურში. 

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, პუშკინის 13
სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოვალეობები:

** არსებული ვებ აპლიკაციების გადაწერა თანამედროვე ტექნოლოგიებზე (Angular)
** ახალი ვებ აპლიკაციების შექმნა (როგორც შიდა ასევე გარე მოხმარებისათვის)

ძირითადი მოთხოვნები: მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება Angular დეველოპერის პოზიციაზე; 

შემდეგი ტექნოლოგიების ცოდნა:

** JavaScript, HTML, CSS
** Angular
** Angular Material
** TypeScript/ES2016
** RxJS
** Responsive web design
** Flexbox Layout
** GIT
** AngularJS და React ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად

პიროვნული თვისებები: 

** ანალიტიკური აზროვნება;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა; 
** სწრაფად სწავლის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. 

გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 26 იანვრის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება - "Angular დეველოპერი".

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

განთ. დღეს 15:53

ბოლო ვადა 26 იანვარი 00:00

ექსპერტ-შემფასებელი

ID 42305

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "გოა კრედიტი" აცხადებს ვაკანსიას ექსპერტ-შემფასებელის თანამდებობაზე 

ძირითადი მოვალეობები:

  • ძვირფასი ლითონების მიღება, შეფასება (შეფასების პროცესთან დაკავშირებული პროცესის სრულად უზრუნველყოფა);
  • სალომბარდე სესხების გაცემა;
  • კლიენტთა მომსახურება;
  • სალომბარდე სესხების პორტფელზე და დაფარვებზე სისტემატური მონიტორინგი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ქართული და რუსული ენების ცოდნა;
  • სამუშაო გამოცდილება შესაბამის პოზიციაზე.

უნარ-ჩვევები:

  • სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
  • სიზუსტე;
  • სისწრაფე;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • გუნდური მუშაობა;
  • პროგრამაში, მონაცემთა ბაზებთან სწრაფად მუშაობის უნარი.

კანდიდატთა შერჩევა:

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ,გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: +995 598840808
ელ-ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.


კანდიდატების რეზიუმე გადაირჩევა კვალიფიკაციის შესაბამისად ექსპერტ შემფასებლის  ან მოლარე-ოპერატორის  პოზიციაზე.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ მოლარე ოპერატორის ცვლებში სამუშაო განრიგი მოიაზრებს 24 საათიან მორიგეობას. 
დავუკავშირდებით მხოლოდ იმ კანდიდატებს, რომლებიც აკმაყოფილებენ მითითებულ მოთხოვნებს.

განთ. დღეს 15:52

ბოლო ვადა 17 თებერვალი 00:00

ოპტიკური ქსელის დამხმარე სპეციალისტი

ID 42304

შპს „სერვის ნეტ გრუპი“  აცხადებს   ვაკანსიას  ოპტიკური ქსელის დამხმარე სპეციალისტის პოზიციაზე.

 

სამუშაო ადგილი:  თბილისი

სამუშაო განაკვეთი:  სრული

 

სამუშაო აღწერილობა: 

  • საქალაქთაშორისო, მაგისტრალური ოპტიკური ქსელის მოწყობა;
  • დაზიანებული ბოჭკოვანი კაბელის(წვერების) მოძებნა (მონაკვეთის დაზუსტება);
  • ოპტიკურ ქსელში არსებული პრობლემის აღმოფხვრა;
  • ოპტიკურ ქსელში პრობლემის აღმოფხვრის შემდგომი გადამოწმება შესაბამის რგოლთან;
  • სამუშაოს დასრულების შემდგომ გახარჯული მასალების აღრიცხვა;
  • ოპტიკური  ქსელის აღრიცხვისთვის, შესრულებული სამუშაოს შესაბამის აქტში (განწესი)დაფიქსირება;
  • საჭიროების შემთხვევაში მორიგეობა, მორიგეობის დროს საჭირო მასალის მომარაგება,შესრულებული სამუშაოს შესახებ  სატელეფონო ზარის მეშვეობით უშუალო ხელმძღვანელის ინფორმირება;
  • ოპტიკური კაბელის ბოჭკოს შესაბამისი ხელსაწყოებით შემოწმება და საჭიროების შემთხვევაში შედუღება(გადაბმა);
  • სატელეკომუნიკაციო ჭაში  ტრქნიკური სამუშაოების შესრულება (შედღება, კაბელის გადმოქაჩვა, კაბელის მოძებნა);
  • უშუალო ხელმძღვანელის მიერ გაცემული სხვა დავალებების შესრულება;

          

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები/პიროვნული მახასიათებლები:

  • ტექნიკურ  სფეროში  განათლება;
  • მსგავს პოზიციაზე ან/ და სატელეკომუნიკაციო  სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • ავტომანქანის მართვის მოწმობა/ გამოცდილება;
  • კომუნიკაბელურობა და კოლეგიალობა;
  • პროფესიული განვითარებისკენ სწრაფვა;
  • ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ორგანიზებულობა/დისციპლინირებულობა;
  • გუნდში მუშაობის უნარი;
  • სასურველია ოპტიკური კაბელის ბოჭკოს შესადუღებელი ხელსაწყოების, ბოჭკოს მზომელი მოწყობილობების  ნორმების შესაბამისად გამოყენების/შემდგომი გამოყენებისათვის გამართულ მდგომარეობაში შენახვის გამოცდილება;

 

შერჩევის ეტაპები:

  • გასაუბრება
  • ტრენინგი/სტაჟირება

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) მისამართზე:  [email protected]  2018 წლის 31 იანვრის ჩათვლით. ელექტრონული წერილის თემის ველში მიუთითეთ  პოზიციის  დასახელება  წინააღმდეგ  შემთხვევაში თქვენი  კანდიდატურა ვერ განიხილება. 
 

განთ. დღეს 15:51

ბოლო ვადა 31 იანვარი 00:00

სადაზღვევო აგენტი

ID 42303

სს "სადაზღვევო კომპანია ალდაგი" გთავაზობთ ანაზღაურებად დასაქმებას სადაზღვევო აგენტის პოზიციაზე, ქალაქ თბილისში. (ვაკის, საბურთალოს ან გლდანის ფილიალებში)

სადაზღვევო აგენტის პოზიცია არის დასაქმება სტუდენტებისთვის და არა მარტო მათთვის. სადაზღვევო აგენტის პოზიცია განკუთვნილია ენერგიული და მოტივირებული ახალგაზრდებისთვის, რომელთაც სურთ, მიიღონ გამოცდილება, აიმაღლონ კვალიფიკაცია და მიიღონ შესაძლებლობა - შეუერთდნენ "ალდაგის" გუნდს.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • საინტერესო და პრაქტიკულ ტრენინგებს
  • მზარდ ანაზღაურებას
  • კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას
  • თქვენზე მორგებულ, თავისუფალ გრაფიკს - დღეში 4 სამუშაო საათი 
  • მეგობრულ ატმოსფეროს
  • მიიღოთ ანაზღაურება საშუალოდ 300-400 ლარი და მეტი


სადაზღვევო აგენტის მოვალეობებია:

  • კლიენტების მოძიება სხვადასხვა ლოკაციებზე (ბენზინგასამართი სადგური, სავაჭრო ცენტრი, ავტობაზრობა, ავტოსერვის ცენტრები, პარკირების ადგილები და სხვა);
  • ოფისიდან პოტენციურ კლიენტებთან სატელეფონო ზარების განხორციელება სადაზღვევო პროდუქტების შეთავაზების მიზნით;
  • კლიენტებთან შეხვედრის დანიშვნა, მოლაპარაკება და სადაზღვევო ხელშეკრულების გაფორმება;


დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, Subject line-ში მიუთითოთ: "სადაზღვევო აგენტი".

ან შეავსეთ ალდაგის ვაკანსიის განაცხადი ალდაგის ვებ-გვერდზე: http://goo.gl/tFf3BS ან ეწვიეთ ალდაგის Facebook-ის დასაქმების გვერდს: https://goo.gl/ZDGlkJ 

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

განთ. დღეს 15:50

ბოლო ვადა 12 თებერვალი 00:00

სარეზერვო Express მოლარე-ოპერატორი - კახეთი

ID 42302

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას, პოზიციაზე - სარეზერვო Express მოლარე-ოპერატორი - კახეთი.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე http://bankofgeorgia.ge/ge/careers/vacancies/?id=525&lang=geo

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 26 იანვარი, 2018.

განთ. დღეს 14:43

ბოლო ვადა 26 იანვარი 00:00