ფილტრი

ვაკანსიები

კურიერი - თბილისი, რეგიონები

ID 52604

კომპანია "სითი ექსპრესი" 2010 წლიდან წარმატებით ფუნქციონირებს ქართულ ბაზარზე. მისი ძირითადი საქმიანობაა ქალაქის მაშტაბით საკურიერო სერვისის გაწევა. კომპანია წელიწადში საშუალოდ იღებს და არიგებს 220,000 გზავნილს და ემსახურება როგორც ფიზიკურ, ასევე იურიდიულ პირებს. "სითი ექპრესი" მზარდი კომპანიაა და მისი ყოველწლიური სტატისტიკური ზრდა 5-7%-ს შეადგენს.

ჩვენ ვეძებთ შრომისმოყვარე და მოტივირებულ ახალგაზრდებს კურიერის თანამდებობაზე!

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ბათუმი, გორი, ზუგდიდი, თელავი, ქუთაისი
სამიზნე აუდიტორია: 20-45 წელი 
სამუშაო განაკვეთი: ნახევარი/სრული 

აუცილებელი მოთხოვნა: საკუთარი მსუბუქი ავტომობილი 

საგამოცდო (ანაზღაურებადი) ვადა: 3 თვე 

ძირითადი მოვალეობები:

  • საკურიერო მომსახურების გაწევა, როგორც ფიზიკური, ასევე იურიდიული პირებისათვის;
  • გზავნილების აღება, ჩაბარება და აღრიცხვა კომპანიაში არსებული წესების შესაბამისად
  • გზავნილის სატრანსპორტო ზედდებულის გაფორმება
  • მსუბუქი ტრანსპორტის საშუალებით იურიდიულ და ფიზიკურ მისამართებზე გზავნილების მიწოდება


მოთხოვნები:

  • მართვის მოწმობის B კატეგორია.
  • მანქანის მართვის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
  • ქუჩების კარგი ცონდა
  • სავალდებულო სამხედრო სამსახური - გავლილი


უნარ-ჩვევები:

  • დროის ეფექტურად გადანაწილების უნარი
  • დისპეცერიზაციის, სამუშაოს დაგეგმვის და ორგანიზების, უნარი
  • მაღალი პასუხიმგებლობის გრძნობა, მოწესრიგებულობა, დეტალებზე ორიენტირებულობა
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • მომხმარებელზე ორიენტირებული
  • გამართულად მეტყველების უნარი
  • კარგი კალიგრაფია


უპირატესობა მიენიჭება კურიერის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილებას.

დამატებითი ინფორმაცია:

  • კონკურსი ჩატარდება ტესტირების ან/და გასაუბრების ფორმით
  • კონკურსში მონაწილოებას მიიღებს მხოლოდ ის კანდიდატი, რომელიც რეზიუმეს გადარჩევის საფუძველზე დააკმაყოფილებს დადგენილ მოთხოვნებს
  • კონკურსში მონაწილეობის მიღების თაობაზე დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩევის შედეგად შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატთან მის მიერ განაცხადში მითითებული ტელეფონის ან ელექტრონული ფოსტის საშუალებით


გთხოვთ, თქვენს რეზიუმეში მიუთითოთ სასურველი ანაზღაურება. 

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]

აუცილებელია ელ. ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება და ის რეგიონი რომელშიც გსურთ მუშაობის დაწყება.

განთ. 15 აგვისტო 12:02

ბოლო ვადა 14 სექტემბერი 00:00

საწყობის თანამშრომელი

ID 52603

კომპანია“ნავნე„ აცხადებს ვაკანსიას საწყობის თანამშრომლის პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ქალბატონებს!

 

  • სამუშაო გრაფიკი: სრული
  • სქესი: მდედრობითი
  • ასაკი: 21წლიდან

 

მოვალეობები:

  • პროდუქციის მიღების პროცესის დაცვა არსებული წესის შესაბამისად;
  • პროდუქციის დახარისხება არსებული წესის შესაბამისად;
  • არსებულ პროდუქციაზე კოდების დაკვრა:
  • უშუალო ხელმძღვანელის დავალებების დროული და სწრაფი შესრულება.

 

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • სისხარტე;
  • პუნქტუალურობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;

 

თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ,  თქვენი რეზიუმე, ფოტოსურათთან ერთადგამოგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე [email protected]

გთხოვთ,სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 15 აგვისტო 11:54

ბოლო ვადა 8 სექტემბერი 00:00

SME გაყიდვების სპეციალისტი

ID 52602

სს "თიბისი დაზღვევა" სთავაზობს დაზღვევის ფართო სპექტრს, როგორც საცალო, ისე კორპორატიული სეგმენტის მომხმარებელს. "თიბისი დაზღვევის" მუშაობის მთავარ პრინციპებს წარმოადგენს: მომსახურების ხარისხი, ინოვაციური პროდუქტები და მომხმარებლისადმი ინდივიდუალური მიდგომა.

სს "თიბისი დაზღვევა" აცხადებს ვაკანსიას SME Sales-ის პოზიციაზე.

შრომის ანაზღაურება: ხელფასი + საკომისიო
სამუშაო ადგილი: თბილისი

ჩვენთან დასაქმების შემთხევაში: 

** გექნებათ კარიერის განვითარების შესაძლებლობა;
** იმუშავებთ ახალგაზრდა, განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად.

ამ თანამდებობის მიზანია პოტენციური მომხმარებლების მოზიდვა და სადაზღვევო მომსახურების/პროდუქტების გაყიდვების ზრდის მხარდაჭერა

ძირითადი მოვალეობები:

  • პოტენციური მომხმარებლების დაინტერესება, მოზიდვა სადაზღვევო პროდუქტების/ მომსახურების შეთავაზება;
  • მომხმარებლების მოთხოვნების, საჭიროებების დადგენა-დაზუსტება და მათთვის ოპტიმალური სადაზღვევო პროდუქტების/მომსახურების შეთავაზება;
  • გაყიდვების შემდგომი მომსახურების უზრუნველყოფა;
  • ანდერაიტინგის განყოფილებასთან მჭიდრო თანამშრომლობა;
  • გაყიდვების არხების ბაზრის კვლევა, ახალი შესაძლებლობების იდენტიფიცირება და რეკომენდაციების გაწევა.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება; 
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ ორწლიანი გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • ინგლისური და რუსული ენების კარგად ცოდნა.


პიროვნული უნარ-ჩვევები: 

  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნება;
  • მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
  • გამართული ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;


ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 24 აგვისტოს ჩათვლით. გთხოვთ, თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "SME Sales". 

სს "თიბისი დაზღვევა" მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის.

განთ. 15 აგვისტო 11:22

ბოლო ვადა 24 აგვისტო 00:00

ინკასატორი - რუსთავი

ID 52601

სს "ოპპა" (ყოფილი "სს ნოვა ტექნოლოჯი") საქართველოს ფინანსურ ტექნოლოგიურ ბაზარზე ყოველდღიურად 350 000-მდე მომხმარებელს ემსახურება. საქმიანობა 2007 წელს დაიწყო და მთელი საქართველოს მასშტაბით 6500-ზე მეტ გადახდის წერტილს ფლობს.კომპანიაში 250-ზე მეტი თანამშრომელია დასაქმებული. შემოგვიერთდი და მიაღწიე წარმატებას ჩვენს გუნდად ერთად. 

სს "ოპპა" აცხადებს ვაკანსიას ინკასატორის პოზიციაზე. 

სამუშაო ადგილი: რუსთავი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: 
  • ტერმინალების გაინკასირება; 
  • თანხის ბანკში შეტანა;

სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების საბაზისო ცოდნა
  • მართვის მოწმობა B კატეგორია
  • მცირელიტრაჟიანი ავტომანქანის ქონა
  • ქვემო ქართლის რეგიონის ცოდნა
  • პუნქტუალობა
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა

უნარები: 
  • გუნდურობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • სამუშაოს ორგანიზება;
  • სტრესულ სიტუაციებში ეფექტურად მუშაობის უნარი

ჩვენ გთავაზობთ:
  • შესაძლებლობას გახდეთ სწრაფად მზარდი კომპანიის თანამშრომელი;
  • იმუშაოთ ინოვაციებზე ორიენტირებულ, სასიამოვნო და მეგობრულ სამუშაო გარემოში;
  • განვითარდეთ პროფესიულად და მოახდინოთ თვითრეალიზაცია.

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე 13.09.2018-ის ჩათვლით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ იმ პოზიციის დასახელება და რეგიონი, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, განაცხადი არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებებს!

CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ სს "ოპპა" - მ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 6 თვის განმავლობაში. დამსაქმებელმა შესაძლებელია თქვენი მონაცემი შეინახოს და განიხილოს სხვა პოზიციაზეც.

განთ. 15 აგვისტო 10:58

ბოლო ვადა 13 სექტემბერი 00:00

გერმანულენოვანი ტურ-ოპერატორი - ბათუმი

ID 52600

ტურისტული კომპანია "კონკორდ თრეველი" აცხადებს ვაკანსიას გერმანულენოვანი ტურ-ოპერატორის პოზიციაზე ბათუმში.

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • გერმანული ენის სრულყოფილი ცოდნა; დამატებით სხვა უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
  • საქმიანი კორესპონდენციის მართვის უნარი;
  • ფინანსურ დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება;
  • კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა; (MS Microsoft Office, Outlook, Internet Applications).


დამატებითი უნარ-ჩვევები:

  • კომუნიკაბელურობა;
  • ენერგიულობა;
  • გამართული მეტყველების უნარი;
  • მოლაპარაკებების წარმართვის უნარი;
  • თვით-მოტივაციის უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი;
  • ინფორმაციის მიღების და გადაცემის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • დროის ეფექტური მართვის უნარი.


სამუშაო გრაფიკი: სრული.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV ინგლისურ ენაზე, ფოტოსურათით, შემდეგ ელ-მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ შესაბამისი პოზიციის დასახელება.

განთ. 15 აგვისტო 10:55

ბოლო ვადა 13 სექტემბერი 00:00

პოკერის მენეჯერი

ID 52599

ბეთლაივი არის ინოვაციური და დაცული სათამაშო სივრცე, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს უნიკალურ პროდუქტებს აზარტის ყველა სფეროში.

ბეთლაივი აცხადებს ვაკანსიას პოკერის მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი (10:00-19:00)

ძირითადი მოვალეობები: 

  • პროდუქტის განვითარებაზე ზრუნვა;
  • მოთამაშეების არსებული ბაზის ანალიზი და სტატისტიკის წარმოება;
  • მოთამაშეებისთვის ახალი აქციების და შეთავაზებების დაგეგმვა ;
  • აქციის ბიუჯეტის მომზადება;
  • შეთავაზებული აქციების მონიტორინგი, შედეგების ანალიზი და რეპორტინგი.


ძირითადი მოთხოვნები: განათლება: უმაღლესი ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი.

აუცილებელი ცოდნა და უნარები:

  • პოკერის წესების ცოდნა;
  • ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office);
  • ეფექტური ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი;
  • პროექტების და ღონისძიებების ეფექტური მართვის უნარი.


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგი ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება პოკერის მენეჯერი". 

კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისათვის ესტუმრეთ ჩვენს ვებგვერდს: http://www.betlive.com

წარმატებებს გისურვებთ!

განთ. 15 აგვისტო 10:53

ბოლო ვადა 13 სექტემბერი 00:00

საკრედიტო ექსპერტი წნორში

ID 52598

მიკროსაფინანსო  ორგანიზაცია სს მისო „ქართული კრედიტი“ დაფუძნდა– 2006 წელს და მას შემდეგ წარმატებით  ფუნქციონირებს ქართულ ფინანსურ ბაზარზე. დღეისათვის „ქართული კრედიტი“ საქართველოს მასშტაბით არსებული 14 ფილიალის საშუალებით საფინანსო მომსახურებას სთავაზობს მიკრო და მცირე მეწარმეებს / საწარმოებს და საოჯახო მეურნეობებს.

სს მისო „ქართული კრედიტი“ აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ თანამდებობაზე:

თანამდებობა:  საკრედიტო ექსპერტი

ადგილმდებარეობა: წნორი

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადა: 01 სექტემბერი, 2018 წელი

 

ფუნქცია–მოვალეობები:

  • ახალი კლიენტების მოძიება, მათთვის კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების შეთავაზება;
  • აგრო-ბიზნეს სფეროების ანალიზი და მათი ფინანსური საჭიროების საკითხების განსაზღვრა, საკრედიტო განაცხადის მომზადება, კომიტეტზე წარდგენა;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი, პრობლემური სესხების მართვა და შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.


 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ან მაგისტრის ხარისხი ეკონომიკური, ფინანსების, ბიზნესის მართვის ან აგრო მიმართულების განხრით;
  • ფინანსურ ორგანიზაციაში ბიზნეს ან/და აგრო დაკრედიტების მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 6 თვიანი გამოცდილება;
  • რუსული ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Word, MS Excel)  მაღალ დონეზე ცოდნა;

 

აუცილებელი უნარები:

  • დამარწმუნებელი კომუნიკაციისა და არგუმენტირების უნარი;
  • სერვისზე ორიენტირებული;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • ინიციატივის გამოჩენის უნარი;
  • დროის მართვის უნარი;
  • გუნდურად მუშაობის უნარი;
  • საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი.

 

ჩვენ გთავაზობთ:

  • ფიქსირებულ ხელფასს (გამომდინარე კანდიდატის გამოცდილებიდან) + ბონუსი;
  • კორპორატიულ ნომერს სატელეფონო ლიმიტით;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევას და სხვა ბენეფიტებს გამოსაცდელი ვადის შემდეგ;
  • კარიერულ განვითარების შესაძლებლობას მზარდ ორგანიზაციაში.

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ ავტობიოგრაფია შემდეგ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, წერილის სათაურში მიუთითოთ პოზიციის და ფილიალის სახელწოდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. 

შემდეგი ეტაპისთვის დავუკავშირდებით მხოლოდ გადარჩეულ კანდიდატებს არაუგვიანეს 2018 წლის 15 სექტემბრისა.  

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია ქართულ კრედიტში თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ჩვენი მხრიდან დამუშავდება თქვენთან შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღებისთვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

 

განთ. 15 აგვისტო 10:48

ბოლო ვადა 1 სექტემბერი 00:00

სტაჟირება/ბუღალტრის თანაშემწე

ID 52597

ფინანსური ოფისი
საერთაშორისო  დამოუკიდებელ ბუღალტრულ და იურიდიულ კომპანიათა წამყვანი ჯგუფის MSI Global Alliance-ის წარმომადგენელი საქართველოში, აუდიტორული და ბუღალტრული კომპანია ფინანსური ოფისი, უკვე წლებია ქმნის კომფორტულ გარემოს ახალგაზრდა პროფესიონალების კარიერული წინსვლისთვის.

ფინანსური ოფისის მიზანია, საქართველოში რაც შეიძლება მეტ მცირე და საშუალო ზომის კომპანიას დაეხმაროს, რომ მათი აღრიცხვა-ანგარიშგება შეესაბამებოდეს საერთაშორისო სტანდარტებს და შესთავაზოს მათ მაღალტექნოლოგიური გადაწყვეტილებები როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო ბაზარზე.

 

ფინანსური ოფისი აცხადებს ანაზღაურებად სტაჟირებას ბუღალტრის თანაშემწის პოზიციაზე.
 
ძირითადი მოთხოვნები:

  • ეკონომიკის/ბიზნესის/მათემატიკის მესამე-მეოთხე კურსის სტუდენტი
  • ქართული ენა – სრულყოფილად, რუსული და ინგლისური ენები სასაუბრო დონეზე
  • პროგრამების ცოდა: MS Office
  • საბუღალტრო პროგრამის ცოდნა სასურველია
  • ACCA-ს პირველი დონის სტუდენტობა სასურველია

 
პიროვნული თვისებები:

  • ყურადღებიანი დეტალების მიმართ
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
  • დროის ეფექტურად მართვის უნარი
  • გუნდში მუშაობის უნარი
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა

 
ძირითადი უპირატესობები დასაქმების შემთხვევაში:

  • საერთაშორისო აუდიტორულ კომპანიაში მუშაობის გამოცდილება
  • გრძელვადიანი ბუღალტრული კარიერის დაგეგმვა
  • პროგრესირებადი სახელფასო სისტემა
  • სამუშაო განაკვეთში უნივერსიტეტის გრაფიკის შეთავსება


 

სტაჟირების პირობები: შერჩეული კანდიდატები გაივლიან 3 თვიან ანაზღაურებად სტაჟირებას ბუღალტრულ განყოფილებაში. სტაჟიორები პრაქტიკულ ბუღალტერიასთან ერთად, ჩაერთვებიან პროფესიული მომზადების პროგრამაში, სადაც შეისწავლიან საბუღალტრო სააღრიცხვო პროგრამას, პირველად სააღრიცხვო დოკუმენტაციასთან მუშაობას, საგადასახადო კოდექსს და საოფისე პროგრამებს.

სტაჟირების პერიოდის წარმატებით გავლის შემთხვევაში მოხდება სტაჟიორის დასაქმება ბუღალტრის თანაშემწის პოზიციაზე. 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა რეზიუმე/განაცხადის ფორმა ფოტოსურათთან ერთად უნდა გამოგზავნონ  მისამართზე: [email protected] გთხოვთ განცხადებაში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "სტაჟირება/ბუღალტრის თანაშემწე“, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განთ. 15 აგვისტო 10:47

ბოლო ვადა 29 აგვისტო 00:00

საკრედიტო ექსპერტი

ID 52596

მიკროსაფინანსო  ორგანიზაცია სს მისო „ქართული კრედიტი“ დაფუძნდა– 2006 წელს და მას შემდეგ წარმატებით  ფუნქციონირებს ქართულ ფინანსურ ბაზარზე. დღეისათვის „ქართული კრედიტი“ საქართველოს მასშტაბით არსებული 14 ფილიალის საშუალებით საფინანსო მომსახურებას სთავაზობს მიკრო და მცირე მეწარმეებს / საწარმოებს და საოჯახო მეურნეობებს.

 

სს მისო „ქართული კრედიტი“ აცხადებს ვაკანსიას  საკრედიტო ექსპერტის პოზიციაზე

ადგილმდებარეობა: თბილისი

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადა: 01 სექტემბერი, 2018 წელი

 

ფუნქცია–მოვალეობები:

  • ახალი კლიენტების მოძიება, მათთვის კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების შეთავაზება;
  • აგრო-ბიზნეს სფეროების ანალიზი და მათი ფინანსური საჭიროების საკითხების განსაზღვრა, საკრედიტო განაცხადის მომზადება, კომიტეტზე წარდგენა;
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის მონიტორინგი, პრობლემური სესხების მართვა და შესრულებული სამუშაოს ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან.


 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ბაკალავრის ან მაგისტრის ხარისხი ეკონომიკური, ფინანსების, ბიზნესის მართვის ან აგრო მიმართულების განხრით;
  • ფინანსურ ორგანიზაციაში ბიზნეს ან/და აგრო დაკრედიტების მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 6 თვიანი გამოცდილება;
  • რუსული ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Word, MS Excel)  მაღალ დონეზე ცოდნა;

 

აუცილებელი უნარები:

  • დამარწმუნებელი კომუნიკაციისა და არგუმენტირების უნარი;
  • სერვისზე ორიენტირებული;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • ინიციატივის გამოჩენის უნარი;
  • დროის მართვის უნარი;
  • გუნდურად მუშაობის უნარი;
  • საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი.

 

ჩვენ გთავაზობთ:

  • ფიქსირებულ ხელფასს (გამომდინარე კანდიდატის გამოცდილებიდან) + ბონუსი;
  • კორპორატიულ ნომერს სატელეფონო ლიმიტით;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევას და სხვა ბენეფიტებს გამოსაცდელი ვადის შემდეგ;
  • კარიერულ განვითარების შესაძლებლობას მზარდ ორგანიზაციაში.

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ ავტობიოგრაფია შემდეგ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, წერილის სათაურში მიუთითოთ პოზიციის და ფილიალის სახელწოდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. 

შემდეგი ეტაპისთვის დავუკავშირდებით მხოლოდ გადარჩეულ კანდიდატებს არაუგვიანეს 2018 წლის 15 სექტემბრისა.  

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია ქართულ კრედიტში თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ჩვენი მხრიდან დამუშავდება თქვენთან შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღებისთვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 15 აგვისტო 10:46

ბოლო ვადა 1 სექტემბერი 00:00

პროგრამისტი

ID 52595

სს დაზღვევის საერთაშორისო კომპანია "ირაო" აცხადებს პროგრამისტის ვაკანსიას.

სს დაზღვევის საერთაშორისო კომპანია "ირაო" საქართველოს ბაზარზე ერთ-ერთი ლიდერი პოზიციების მქონე კომპანიაა. "ირაო" ახორციელებს თავის საქმიანობას 2004 წლიდან, ხოლო 2007 წლიდან "ირაოს" სრულუფლებიან დამფუძნებელს და პარტნიორს წარმოადგენს "Vienna Insurance Group" ("ვენის სადაზღვევო ჯგუფი"), რომელსაც გააჩნია ფართო საფინანსო ქსელი ცენტრალური და აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება Microsoft.Net (.Net 3.5 და ზევით) პლატფორმაზე;
  • C#-ის სრულყოფილი ცოდნა;
  • Web - პროგრამირების გამოცდილება (ASP.NET MVC);
  • HTML, CSS, JavaScript-ის ცოდნა;
  • მონაცემთა ბაზებთან მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება (Microsoft SQL Server);


ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ორგანიზაციაში არსებული პროგრამების შეფასება და განახლება;
  • ახალი პროგრამული უზრუნველყოფის შემუშავება და განვითარება;
  • კომპეტენციის ფარგლებში უშალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებებისა და მითითებების შესრულება;


უნარები:

  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • კრეატიული და ანალიტიკური აზროვნება;
  • დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • დეტალებზე ორიენტირების უნარი.


დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. 

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2018 წლის 31 აგვისტო

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 15 აგვისტო 10:45

ბოლო ვადა 31 აგვისტო 00:00

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 52594

კომპანია "ჯითექსი", რომელიც საქართველოში წარმოდგენილია შემდეგი ბრენდებით: OVS, Terranova, Penti, collezione, English Home და Enza Home აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.

ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები: 

** დაეხმაროს კლიენტს გადაწყვეტილების მიღებაში;
** ორიენტირებული იყოს მაღაზიის რეალიზაციის მუდმივ ზრდაზე;
** სრულყოფილად იცოდეს მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქცია;
** კომპანიაში არსებული სტანდარტების მიხედვით დაიცვას თაროებზე პროდუქციის განთავსების სტილი;
** მონაწილეობა მიიღოს პროდუქციის მარკირებაში, დახარისხებასა და დასაწყობებაში;
** დაეხმაროს მაღაზიის მენეჯერს საწყობის ინვენტარიზაციის პროცესში;
** შეასრულოს მენეჯერი მიერ განსაზღვრული სხვა ვალდებულებები.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე (გაყიდვების კონსულტანტი ტანსაცმლის/ფეხსაცმლის მაღაზიაში);
** სასიამოვნო გარეგნობა;
** სასურველია საოფისე პროგრამების (MS Office) და რომელიმე უცხო ენის ცოდნა;
** ასაკი 18-40 ქალი/მამაკაცი.

პიროვნული თვისებები: 

** კომუნიკაბელური;
** აკურატული და დეტალზე ორიენტირებული;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობით, შრომისმოყვარე, გუნდური მუშაობის უნარით, მოტივირებული და ორგანიზებული.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV ფოტოსურათით არაუგვიანეს 2018 წლის 27 აგვისტოსი შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 15 აგვისტო 10:44

ბოლო ვადა 27 აგვისტო 00:00

ბუღალტერი - ბაკურიანი

ID 52593

სასტუმროების ქსელი "კრისტალი" აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის პოზიციაზე ბაკურიანში.

სასტუმროების ქსელი "კრისტალი" აერთიანებს 3 და 4 ვარსკვლავიან სასტუმროებს და ვილების კომპლექსს. "კრისტალი" გამოირჩევა ხარისხზე და განვითარებაზე ორიენტირებულობით. ჩვენ გვჯერა, რომ კომპანიის წარმატებას მნიშვნელოვნად განაპირობებს ჩვენი გუნდის ღირებულებები და პროფესიონალიზმი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით;
  • ბუღალტრად მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • სასტუმროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება დამატებით უპირატესობად;
  • ბუღალტრულ პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება, სასურველია "FINA"-ს კარგად ცოდნა;
  • ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა;
  • ACCA-ს საკვალიფიკაციო კურსის სერთიფიკატი ჩაითვლება დამატებით უპირატესობად;
  • MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;


ფუნქცია მოვალეობები:

  • კომპანიის სააღრიცხვო პოლიტიკის მიხედვით ოპერაციების აღრიცხვა და კლასიფიკაცია;
  • საბუღალტრო და სტატისტიკური ანგარიშების მომზადება;
  • საგადასახადო აღრიცხვის წარმოება და დეკლარირება;
  • ფინანსური თუ საგადასახადო აუდიტისთვის ინფორმაციის დამუშავება და მიწოდება;
  • მომწოდებლებთან ბუღალტრული შედარებების წარმოება;
  • პირველადი დოკუმენტაციის იდენტიფიცირება და კანონმდებლობასთან შესაბამისობის დადგენა;
  • დოკუმენტაციის სათანადო არქივაციის უზრუნველყოფა;
  • კომპანიის ფინანსური ანგარიშებისა და ბიუჯეტის მომზადებაში მონაწილეობის მიღება;


სამუშაო პირობა: სრული განაკვეთი; 
დამატებითი სარგებელი: საცხოვრებლით, კვებით და ტრანსპორტირებით უზრუნველყოფა (საცხოვრებლიდან ან ბორჯომიდან სასტუმრომდე);

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 2018 წლის 27 აგვისტო.

განთ. 15 აგვისტო 10:43

ბოლო ვადა 27 აგვისტო 00:00