ფილტრი

ვაკანსიები

ბარისტა ბათუმში

ID 47286

კომპანია "ბიბლუსის" წიგნის კაფე "პიატო" აცხადებს ვაკანსიას ბარისტას პოზიციაზე ქალაქ ბათუმში.

კომპანიის არსებობის თითქმის 10 წლის მანძილზე "ბიბლუსმა" შექმნა საქართველოში საგამომცემლო პროდუქტების ყველაზე ფართო სავაჭრო ქსელი. ბიბლუსის ამოცანაა შექმნას "უნიკალური გარემო" მომხმარებელთათვის, რომელიც დაკავშირებული იქნება არჩევანის, პროდუქციის და მომსახურების საუკეთესო ხარისხთან. კომპანიის ყველა თანამშრომელს ერთი მიზანი აერთიანებს: ბრენდის დანაპირები შეუსრულოს მომხმარებელს, გახადოს წიგნი ხელმისაწვდომი საქართველოს ყველა კუთხეში და კიდევ უფრო მეტად შეაყვაროს ადამიანებს კითხვა. დღეისათვის წიგნების ქსელი მოიცავს 56 ფილიალს, ხოლო კაფეების ქსელი 5 ფილიალს მთელი ქვეყნის მასშტაბით. 

დაინტერესებული პირები ვაკანსიის ტექსტის გასაცნობად და რეზიუმეს ასატვირთად გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: 

http://hr.palitra.ge/vacancy/0xb629005056a226ca11e8487afecb567c

განაცხადების მიღების ბოლო ვადა არის 2018 წლის 25 მაისი.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 11:02

ბოლო ვადა 25 მაისი 00:00

IT სპეციალისტი

ID 47285

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას IT სპეციალისტის პოზიციაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000116
ადგილმდებარეობა: თბილისი, სათაო ოფისი
კატეგორია: ინფორმაციული ტექნოლოგიები
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები

  • გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 1 წელი, სფერო - ინფორმაციული ტექნოლოგიები.
  • განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი
  • სფერო: ინფორმაციული ტექნოლოგიები


ენები:

  • ქართული - ძალიან კარგი
  • რუსული - კარგი
  • ინგლისური - კარგი


უნარები

  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
  • გუნდურად მუშაობის უნარი
  • გადაწყვეტილების მიღების უნარი


დამატებითი მოთხოვნები

  • შემდეგი პროგრამების ცოდნა: Microsoft Windows ოპერაციული სისტემები, სხვადასხვა სამომხმარებლო პროგრამების ინსტალირება და მომსახურეობა;
  • კომპიუტერული და საოფისე ტექნიკის ცოდნა - აწყობა, შეკეთება, მომსახურეობა;
  • ქსელური ტექნიკის ზოგადი ცოდნა.


სამუშაოს აღწერა

  • კომპანიის კომპიუტერული ტექნიკის მომსახურება (აწყობა, დიაგნოსტირება, გამართვა, შეკეთება);
  • საბეჭდი კარტრიჯების შეცვლა, აღრიცხვა, სტატისტიკის შეგროვება;
  • ქსელების გაყვანა (დიაგნოსტირება და გამართვა);
  • სამუშაო ადგილების საჭირო კომპიუტერული ტექნიკით უზრუნველყოფა.
  • მომხმარებლების ტექნიკური მხარდაჭერა (სატელეფონო ზარების პასუხი, კონსულტაცია, გაუმართაობის დიაგნოსტირება და აღმოფხვრა);
  • კომპანიის ფილიალებში გასვლა (საჭიროების შემთხვევაში);
  • სამუშაო დოკუმენტაცია და ანგარიშგება (სამუშაო დოკუმენტაციის შექმნა, საჭიროებისამებრ).


განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/116

დამატებითი ინფორმაცია

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 10 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. გუშინ 11:00

ბოლო ვადა 25 მაისი 00:00

ადმინისტრატორი - ბაკურიანი

ID 47284

სასტუმროების ქსელი "კრისტალი" აერთიანებს 3 და 4 ვარსკვლავიან სასტუმროებს, ვილების კომპლექსებს, სპა ცენტრს ბაკურიანში. 

"კრისტალი" გამოირჩევა ხარისხზე და განვითარებაზე ორიენტირებულობით, მუდმივად ზრუნავს თანამშრომლების პროფესიულ ზრდასა და კეთილდღეობაზე.

სასტუმრო "კრისტალი" 4* აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე სამუშაოდ.

მდებარეობა: ბაკურიანი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი სრული ან არასრული განათლება
  • ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა (დამატებითი ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად) 
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა (პრიორიტეტი "Excel") 


სხვა მოთხოვნები: 

  • ასაკი: 20 დან 35 წლამდე. 
  • სქესი: არ არის შეზღუდული


ფუნქცია მოვალეობები:

  • ნომრების წინასწარი დაჯავშნა, კლიენტთან სატელეფონო თუ პირადი კომუნიკაცია. 
  • სტუმრების მიღება, რეგისტრაცია, დაბინავება
  • სასტუმრო შიდა ინფორმაციულ სისტემაში აღრიცხვის წარმოება
  • კლიენტთა მიმოსვლის ზუსტი აღრიცხვა და კოორდინირება შესაბამის სამსახურებთან 
  • კლიენტებთან დამატებითი მომსახურების გაწევა 
  • საბოლოო ანგარიშსწორება, სასტუმროდან გაწერის პროცედურა
  • ანგარიშის წარმოება პასუხიმგებელ პირთან


პიროვნული თვისებები:

  • კომუნიკაბელურობა
  • სტრესულ სიტუაციაში სწრაფი რეაგირება და გადაწყვეტილების მიღება
  • გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევები
  • ორგანიზებულობა
  • პასუხიმგებლობის მაღალი უნარი
  • კონფლიქტების მართვის უნარი
  • ცვლილებებისადმი მზაობა. 


სამუშაო პირობა: სრული განაკვეთი.
დამატებითი სარგებელი: კომპანია უზრუნველყოფს მომუშავე პერსონალს საცხოვრებლით, ტრანსპორტირებით და კვებით. 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით შემდეგ მისამართზე: [email protected] ელექტრონული წერილის თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 2018 წლის 10 მაისი.

განთ. გუშინ 10:58

ბოლო ვადა 10 მაისი 00:00

საკრედიტო ოფიცერი

ID 47283

"ფინკა ბანკი საქართველო" აცხადებს ვაკანსიას საკრედიტო ოფიცრის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: პირადი საბანკო მომსახურების სერვის ცენტრი, თბილისი
ვაკანტური თანამდებობა: 2

  • თქვენ ორიენტირებული ხართ გრძელვადიან თანამშრომლობაზე
  • თქვენ უკვე გაქვთ საბანკო სფეროში გაყიდვების მიმართულებით გამოცდილება
  • თქვენ ხართ ლოიალური და კლიენტზე ორიენტირებული
  • თქვენ ხართ წარმატებული გაყიდვების სფეროში და გაქვთ სურვილი და ამბიცია იყოთ არა მხოლოდ წარმატებული, არამედ გახდეთ N1 და მიიღოთ სათანადო აღიარება
  • თქვენთ ხართ განვითარებაზე ორიენტირებული, მოქნილი და დინამიური
  • თქვენთვის სითბოზე და ნდობაზე აგებული ურთიერთობა მნიშნელოვანია
  • თქვენ იზიარებთ პასუხისმგებლიანი საბანკო მომსახურების პრიციპებს 


მაშინ საკრედიტო ოფიცრის ვაკანსია თქვენთვის არის.

ძირითადი ფუნქციები: 

  • საკრედიტო ოფიცერი სწავლობს ბაზარს, ახორციელებს პოტენციური საბაზრო არეალის იდენტიფიცირებას და შესაბამისად პროდუქტების პრეზენტაციას
  • უწევს კონსულტაციას კლიენტებს, ახდენს მათი მოთხოვნების იდენტიფიცირებას და მოთხოვნების შესაბამისად სთავაზობს პროდუქტებს
  • ჯვარედინი გაყიდვების თუ გაყიდვების სხვა ტექნიკის გამოყენებით ახორიციელებს ფინკა ბანკი საქართველოს პროდუქტების გაყიდვას
  • ახორციელებს ბიზნესს ანალიზს და აფასებს საკრედიტო რისკებს
  • მართავს ხარისხიან საკრედიტო პორტფელს და ზრუნავს კლიენტთა მაღალი კმაყოფილების ხარისხის შენარჩუნებაზე


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია საბანკო, საფინანსო ან ეკონომიკის სფეროში);
  • მიკროსაფინანსო ან/და საბანკო სექტორში საკრედიტო ოფიცრად მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS WORD, MS Excel) ცოდნა; საბანკო მომსახურების პროგრამის ცოდნა (ALTA)
  • ქართული ენის სრულყოფილი ფლობა; სასურველია რუსული ენის სასუბრო დონეზე ცოდნა. 


აპლიკაციის გამოგზავნის ბოლო ვადა: 9 მაისი, 2018

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ განიხილება მხოლოდ სრულყოფილადშევსებული თანდართული სააპლიკაციო ფორმა (არ განიხილება გამოგზავნილი რეზუმე "CV"). სრულყოფილად შევსებული სააპლიკაციო ფორმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ: [email protected] 

გამოგზავნისას ელექტრონული ფოსტის თემის "subject" ველში მიუთითოთ "საკრედიტო ოფიცერი - პირადი საბანკო მომსახურების სერვის ცენტრი".

შესარჩევ სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან, ჩატარდება გასაუბრება (competency based interview). 

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ გარკვეულ თანამდებობაზე გამოყენებული იქნება სხვადასხვა შესარჩევი ტექნიკა, როგორიც არის: ტესტირება, პრეზენტაციის მომზადება და ჩატარება, როლური თამაში, ქეისი განხილვა და ა.შ.

"ფინკა ბანკი საქართველოში" შრომითი ურთიერთობები წარმოებს მხარეთა თანასწორუფლებიანობის პრინციპით.

"ფინკა ბანკი საქართველო" გთავაზობთ დინამიურ სამუშაო გარემოს, თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას, კონკურენტუნარიან კომპენსაციას, ბენეფიტების მრავალფეროვან პაკეტებს და მრავალმხრივი კარიერული განვითარების შესაძლებლობას.

"ფინკა ბანკი საქართველოში" კანდიდატის წარდგენილი პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია შესარჩევი სიის მომზადება და შემდგომ დასაქმებისთვის განხილვა ფინკაში. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ მითითებული მიზნისთვის და არ მოხდება თქვენი თანხმობის გარეშე მესამე პირებთან გადაცემა.

განთ. გუშინ 10:48

ბოლო ვადა 9 მაისი 00:00

მრჩეველი გარემოს დაცვის საკითხებში

ID 47282

"აზფენი" აცხადებს ვაკანსიას გარემოს დაცვის საკითხებში მრჩევლის თანამდებობაზე.

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 5 მაისი, 2018 წ.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი თანდართული ფაილის სახით.

განთ. გუშინ 10:46

ბოლო ვადა 5 მაისი 00:00

საკრედიტო მენეჯერი

ID 47281

"ფინკა ბანკი საქართველო" აცხადებს ვაკანსიას საკრედიტო მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: პირადი საბანკო მომსახურების სერვის ცენტრი, თბილისი
ვაკანტური თანამდებობა: 1

  • თქვენ თვლით, რომ გამოწვევები თქვენი და თქვენი გუნდის განვითარების შესაძლებლობაა
  • თქვენ ხართ ლიდერი, რომლის მიზანია ერთიანი გუნდის მართვა, მათი ენთუზიაზმის და სულისკვეთების მუდამ სიმაღლეზე ყოფნა, დასახული მიზნების შესრულებისთვის
  • თქვენ თვლით, რომ თქვენი ძლიერი მხარეა გაყიდვები გაზრდა, გაყიდვების გუნდის მართვა და შესაბამისი მაგალითებიც გაქვთ გასაზიარებელი

და თუ ეს თქვენ ხართ..

მაშინ მიიღეთ მონაწილეობა შესარჩევ კონკურსში საკრედიტო მენეჯერის პოზიციაზე პირადი საბანკო მომსახურების სერვის ცენტრში (თბილისი).

ძირითადი ფუნქციები: 

  • მართავს საკრედიტო ექსპერტების გუნდს, შეიმუშავებს გუნდის სამუშაო გეგმას, ატარებს გუნდთან შეხვედრებს რათა გააცნოს სიახლეები;
  • მონაწილეობს საკრედიტო ექსპერტების შერჩევის პროცესში, აფასებს საკრედიტო ექსპერტების სამუშაოს მოთხოვნისამებრ მონაწილეობს პრომო და სხვა მარკეტინგულ აქციებში;
  • საჭიროებისამებრ ატარებს ბიზენს ანალიზს, მართავს პორთფელს საკრედიტო პოლიტიკით და პროცედურებით გათვალისწინებული წესების თანახმად;
  • შეისწავლის საკრედიტო კომიტეტზე წარსადგენ ყველა დოკუმენტაციას, მონაწილეობს ყველა ტიპის საკრედიტო კომიტეტში, მისი თანამდებობრივი კომპეტენციით გათვალისწინებული სასესხო ლიმიტის ფარგლებში ატარებს კომიტეტს და ამტკიცებს სესხს საბანკო სისტემაში შესაბამისი ავტორიზაციით;
  • უზრუნველყოფს საბანკო სისტემაში შეტანილი ინფორმაციის სიზუსტეს და თანხვედრას წარდგენილ დოკუმენტებთან; 
  • ახორციელებს რეგულარულ მონიტორინგს დაქვემდებარებული ექსპერტების საკრედიტო პორტფელის ხარისხზე და უზრუნველყოფს ხარისხის გაუმჯობესებას;
  • მოთხოვნისამებრ აკონტროლებს სალარო ოპერაციებს მათ შორის აკეთებს ნაშთის შედარებას;
  • მოთხოვნისამებრ ატარებს ტრენინგებს, მაგ. კლიენტის მომსახურება, გაყიდვების ტექნიკა, საკრედიტო სახელმძღვანელო, ქცევის კოდექსი და სხვა;
  • უწევს ქოუჩინგს სტაჟიორებს და არსებულ საკრედიტო ექსპერტებს;
  • ამზადებს და წარუდგენს ფილიალის მენეჯერს ანგარიშებს არსებული პოლიტიკის მიხედვით და მოთხოვნისამებრ;
  • ასრულებს თანამდებობასთან დაკავშირებულ სხვა მოვალოებებს.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება სასურველია ეკონომიური ან საბანკო-საფინანსო მიმართულებით
  • მინიმუმ ორ წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო სექტორში საკრედიტო მიმართულებით, მათ შორის 1 წელი მენეჯერულ პოზიციაზე
  • MS Word, MS Excel, MS Outlook-ის ცოდნა 
  • ქართული თავისუფლად, სასურველია რუსული და ინგლისური ენების ცონდა სალაპარაკო დონეზე


აპლიკაციის გამოგზავნის ბოლო ვადა: 9 მაისი, 2018

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ განიხილება მხოლოდ სრულყოფილადშევსებული თანდართული სააპლიკაციო ფორმა (არ განიხილება გამოგზავნილი რეზუმე "CV"). სრულყოფილად შევსებული სააპლიკაციო ფორმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ: [email protected] 

გამოგზავნისას ელექტრონული ფოსტის თემის "subject" ველში მიუთითოთ "საკრედიტო მენეჯერი-პირადი საბანკო მომსახურების სერვის ცენტრი".

შესარჩევ სიაში მოხვედრილ კანდიდატებთან, ჩატარდება გასაუბრება (competency based interview). 

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ გარკვეულ თანამდებობაზე გამოყენებული იქნება სხვადასხვა შესარჩევი ტექნიკა, როგორიც არის: ტესტირება, პრეზენტაციის მომზადება და ჩატარება, როლური თამაში, ქეისი განხილვა და ა.შ.

"ფინკა ბანკი საქართველოში" შრომითი ურთიერთობები წარმოებს მხარეთა თანასწორუფლებიანობის პრინციპით.

"ფინკა ბანკი საქართველო" გთავაზობთ დინამიურ სამუშაო გარემოს, თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას, კონკურენტუნარიან კომპენსაციას, ბენეფიტების მრავალფეროვან პაკეტებს და მრავალმხრივი კარიერული განვითარების შესაძლებლობას.

"ფინკა ბანკი საქართველოში" კანდიდატის წარდგენილი პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია შესარჩევი სიის მომზადება და შემდგომ დასაქმებისთვის განხილვა ფინკაში. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ მითითებული მიზნისთვის და არ მოხდება თქვენი თანხმობის გარეშე მესამე პირებთან გადაცემა.

განთ. გუშინ 10:44

ბოლო ვადა 9 მაისი 00:00

დასაქმების ფორუმი თელავში

ID 47280

7 მაისს 12:00 საათზე კრედო ბანკი გიწვევთ დასაქმების ფორუმზე თელავში!

 

"კრედო ბანკი" სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც უკვე მრავალი წელია, თავის თანამშრომლებს აძლევს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საუკეთესო საშუალებას.

შერჩევის გამჭვირვალობა, უსაფრთხო და სასიამოვნო გარემო, განვითარებისა და წინსვლის შესაძლებლობა, გამორჩეული ბენეფიტები - სწორედ ეს ფაქტორები ხდის კრედო ბანკს ერთ - ერთ ყველაზე კარგ დამსაქმებლად საქართველოში. ამას ადასტურებს ის ფაქტიც, რომ კრედო ბანკში მენეჯმენტის 90% დაწინაურებული თანამშრომლები არიან .  

მობრძანდით იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტში ორშაბათს, 7 მაისს 12:00 საათზე. მისამართი: ქ. თელავი, ქართული უნივერსტიტეტის ქუჩა

ჩვენი მიზანია ჩავატაროთ ინტერაქციული ტიპის შეხვედრა სტუდენტებთან, სადაც ვისაუბრებთ როგორც "კრედო ბანკში" დასაქმების და კარიერული განვითარების შესაძლებლობაზე, ასევე იმაზე თუ რა უნდა გაითვალისწინოს სამუშაოს მაძიებელმა დამსაქმებელთან კომუნიკაციის დროს. შეხვდით პირადად კრედო ბანკის წარმომადგენლებს და ადგილზე მიიღეთ ინფორმაცია კახეთის რეგიონში (საგარეჯო, თელავი, ყვარელი, გურჯაანი, წნორი, დედოფლისწყარო, ახმეტა და ლაგოდეხი) დასაქმების შესაძლებლობაზე.

 

არ გაუშვათ შანსი გახდეთ კრედო ბანკის გუნდის წევრი!

განთ. გუშინ 10:38

ბოლო ვადა 7 მაისი 00:00

ბარისტა

ID 47279

კომპანია "Second Cup Coffee" აცხადებს ვაკანსიას ბარისტას პოზიციაზე.

მოვალეობები:

  • თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და სწრაფი მომსახურების უზრუნველყოფა;
  • მენიუში არსებული პროდუქციის ასორტიმენტის სრულყოფილად შესწავლა;
  • ცხელი და ცივი ყავების სხვადასხვა სახეობების მომზადება;
  • ყავის და დესერტების მენიუს დეტალურად ცოდნა და მათი აღწერა მომხმარებლებისათვის;
  • მომხმარებლისთვის დახმარების გაწევა მომსახურების სტანდარტების დაცვით; 
  • უსაფრთხოების პროცედურების დაცვა და სისუფთავის შენარჩუნება მოთხოვნების შესაბამისად;
  • მომხმარებლისთვის სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება პროდუქციის შესახებ;
  • ნაღდი და უნაღდო სალარო ოპერაციების წარმოება წესების სრული დაცვით;
  • სალარო ოპერაციების ზუსტი აღრიცხვა და პროგრამული გატარება.


პიროვნული მახასიათებლები და მოთხოვნები:

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის ან/და გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
  • კომუნიკაბელურობა და მომხმარებელთან თავაზიანი და კეთილგანწყობილი ურთიერთობის უნარი; 
  • კარგი მეტყველების უნარი; 
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ორგანიზებულობა და ინტენსიურ სამუშაო რიტმში მუშაობის უნარი; 
  • სასიამოვნო გარეგნობა; 
  • ასაკი: 18 წლიდან 30 წლამდე; 
  • ენების ცოდნა: ქართული - სავალდებულო; ინგლისური - სავალდებულო, რუსული - სასურველი.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 20 მაისამდე. მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: "ბარისტა".

მადლობა დაინტერესებისათვის!

განთ. გუშინ 10:37

ბოლო ვადა 20 მაისი 00:00

კურიერი

ID 47278

"ტრაქტორი" აცხადებს ვაკანსიას კურიერის თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: ნახევარი განაკვეთი 
ანაზღაურება: გამომუშავებით 

მოვალეობები:

  • საკურიერო მომსახურების გაწევა დღის სხვადასხვა მონაკვეთში 
  • სწრაფი და ხარისხიანი მიწოდება მითითებულ მისამართზე.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სავალდებულოა საკუთარი ავტომობილის ყოლა
  • მანქანის მართვის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
  • მართვის მოწმობის B კატეგორია
  • კურიერად მუშაობის მინიმუმ 3 თვიანი გამოცდილება
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.


გამოაგზავნეთ CV მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითეთ "კურიერი". განაცხადის გაგზავნის ბოლო ვადაა 2018 წლის 10 მაისი

ველით თქვენს გამოხმაურებას!

განთ. გუშინ 10:35

ბოლო ვადა 10 მაისი 00:00

პრისელერი

ID 47277

კომპანია „მარშე“ 2012 წლიდან გამოჩნდა ქართული წარმოების ბაზარზე. „მარშეს“ წარმოება ქართველ მომხმარებელს უმაღლესი ხარისხის 2200-მდე დასახელების პროდუქტს სთავაზობს შემდეგი 4 კატეგორიიდან: ნახევარფაბრიკატები, თევზის პროდუქტები, პურ-ფუნთუშეული, ძეხვეული. კომპანიის მთავარი ამოცანაა მომხმარებლისთვის საუკეთესო ხარისხის უზრუნველყოფა, მათთვის ახალი და მრავალფეროვანი პროდუქციის, პროექტისა და სერვისის შეთავაზება, ხოლო თანამშრომელთათვის საუკეთესო სამუშაო გარემოს შექმნა.

ჩვენ პატივს ვცემთ და თანაბარ შესაძლებლობებს ვაძლევთ ყველა თანამშრომელს განუსხვავებლად მათი ასაკისა, სქესისა და ეთნიკური წარმომავლობისა.

 

„მარშე“ აცხადებს ვაკანსიას პრისელერის პოზიციაზე:

პოზიციის მდებარეობა: ქ. თბილისი

სამუშაო გრაფიკი: სრული

სახელფასო სისტემა: ბონუსური

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • ბაზრის მუდმივი მონიტორინგი და ახალი კლიენტების მოძიება, სავაჭრო ქსელის განვითარება;
  • პოტენციურ მყიდველებთან მჭიდრო და პროდუქტიული კავშირების დამყარება;
  • კლიენტებისგან შეკვეთების მიღება, პროდუქციის დროული მიწოდების უზრუნველყოფა;
  • კლიენტებთან რეგულარული ვიზიტების მოწყობა;
  • პროდუქციის ყველა კატეგორიაში მაქსიმალური რეალიზაციის უზრუნველყოფა;
  • კომპანიის ბრენდის პროფესიონალურად წარდგენა;

 

მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • სავალდებულოა საკვები პროდუქტების დისტრიბუციაში მუშაობის გამოცდილება (პრიორიტეტად ჩაითვლება სამუშაო გამოცდილება ძეხვის პროდუქტების დისტრიბუციაში);
  • სავალდებულოა საკუთარი ავტომობილი;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგად ფლობა;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • ორგანიზებულობა და დისციპლინა;
  • გუნდში მუშაობის უნარი;

 

დამატებითი ინფორმაცია

კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ მოთხოვნებს გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:

  • აპლიკაციების მიღება/გადარჩევა;
  • პირველადი გასაუბრება არმ სამსახურთან;
  • საბოლოო გასაუბრება მიმართულების ხელმძღვანელთან;

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected]; სათაურის ველში მიუთითეთ „Preseller”, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 9 მაისი  2018 წელი, 24:00 საათი. დაგვიანებით შემოსული განაცხადები არ განიხილება.

 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 10:34

ბოლო ვადა 25 მაისი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 47276

"ტრაქტორის" მიზანია საქართველოსა და მის ფარგლებს გარეთ ფერმერთა მომსახურების გაუმჯობესება. ჩვენი ონლაინ და მობილური აპლიკაცია https://traktor.ge/ ფერმერებს შესაძლებლობას აძლევს, წვდომა ჰქონდეთ უკეთესი ხარისხის საქონელსა და მომსახურებაზე. 

ვის ვეძებთ?

"ტრაქტორი" ეძებს შედეგებზე ორიენტირებულ ქოლ-ცენტრის ოპერატორს, რომელიც იმუშავებს კომპანიის ცხელ ხაზზე აგრარული მიმართულებით და აქტიურად ჩაერთვება სასოფლო-სამეურნეო საშუალებების გაყიდვების პროცესში. 

მოვალეობები:

  • ცხელი ხაზის მეშვეობით სხვადასხვა კონსულტაციები აგრარული მიმართულებით;
  • ტრაქტორის საქონლისა და მომსახურების გაყიდვა-რეკლამირება შესაბამის სამიზნე აუდიტორიებთან სოციალური ქსელის საშუალებით;
  • არსებულ და პოტენციურ მომხმარებლებთან საქმიანი ურთიერთობების განვითარება და შენარჩუნება;
  • ახალი მომხმარებლების მოზიდვა;
  • მომხმარებლების უკუკავშირის შეგროვება და გუნდისთვის გაზიარება
  • "ტრაქტორის" კონტენტისა და ონლაინ მაღაზიის განვითარება. 


გამოცდილება და უნარები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია აგრარული მიმართულებით)
  • მომხმარებელთან კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების წარმოების ძლიერი უნარები
  • სასურველია, აგრარული მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება
  • შედეგების დამოუკიდებლად მიღწევის უნარი.


სამუშაო საათები: 10:00-18:00. 
ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი და ბონუსური სისტემა.

გამოაგზავნეთ CV მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითეთ "ქოლ-ცენტრის ოპერატორი". განაცხადის გაგზავნის ბოლო ვადაა 2018 წლის 10 მაისი

ველით თქვენს გამოხმაურებას!

განთ. გუშინ 10:33

ბოლო ვადა 10 მაისი 00:00

ტექნიკური მხარდაჭერის განყოფილების სპეციალისტი

ID 47275

სს "საქართველოს სახელმწიფო ელექტროსისტემა" (სსე) აცხადებს კონკურსს ვაკანსიაზე: ტექნიკური მხარდაჭერის განყოფილების სპეციალისტი.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი

მოთხოვნები კანდიდატისადმი:

1. დეპარტამენტის დოკუმენტაციის წარმოება.
2. დეპარტამენტის თანამშრომლების მივლინებების ინიცირება შესაბამის პროგრამაში და მონიტორინგი. 
3. დეპარტამენტში თანამშრომლების მივლინების შესრულების სამუშაოს აქტების აღრიცხვა.
4. რეაგირება ინციდენტებზე შესაბამისი პროცედურების დაცვით და ინციდენტების სტატისტიკის წარმოება.
5. დეპარტამენტის წერილების ინიცირების განხორციელება სამსახურების მოთხოვნის შესაბამისად.
6. სსე-ს დასაქმებულთათვის ელქტრონული დოკუმენტბრუნვის სისტემის გამოყენებაში დახმარების უზრუნველყოფა. 
7. დეპარტამენტის მოთხოვნის შესაბამისად, შესყიდვების მოთხოვნის ინიცირების უზრუნველყოფა.
8. მოთხოვნის შესაბამისად, დეპარტამენტის მოწყობილობების ინვენტარიზაციაში მონაწილების მიღება.
9. დაზიანებული და შეკეთებული ტექნიკის აღრიცხვა და მონიტორინგი.

3. კვალიფიკაცია, გამოცდილება:

  • უმაღლესი ტექნიკური განათლება
  • კომპიუტერული ინჟინერიის საბაზისო ცოდნა.
  • კომპიუტერული ან/და კავშირგაბმულობის ქსელების მუშაობის საბაზისო ცოდნა.
  • საოფისე პროგრამების (განსაკუთრებით Excel) მაღალ დონეზე ცოდნა.
  • მინიმუმ ერთი გრაფიკული პროგრამის საბაზისო დონეზე ცოდნა.
  • დოკუმენტაციასთან და კორესპონდენციების შექმნასთან მუშაობის გამოცდილება.

88 მინიმუმ 1 წელი საინფორმაციო ტექნოლოგიების სფეროში მუშაობის გამოცდილება.

საკონკურსო პირობები: გასაუბრება

დაინტერესებულ პირებს ვთხოვთ, 2018 წლის 6 მაისამდე გამოაგზავნოთ მხოლოდ ქართულ ენაზე შედგენილი რეზუმე (CV-(ფოტოსურათით)) შესაბამისი ვაკანსიის დასახელების მითითებით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ან მოგვაწოდოთ მისამართზე: თბილისი, ნ. ბარათაშვილის ქ. 2.

განთ. გუშინ 10:28

ბოლო ვადა 6 მაისი 00:00