ფილტრი

ვაკანსიები

სტაჟირება იურიდიულ დეპარტამენტში

ID 53929

"KPMG Georgia" აცხადებს ანაზღაურებად სტაჟირებას იურიდიულ დეპარტამენტში. ჩვენი სტაჟირების პროგრამა საშუალებას გაძლევთ უშუალო მონაწილეობა მიიღოთ "KPMG Georgia"-ს იურიდიული დეპარტამენტის მიერ წარმართულ სხვადასხვა სამუშაო პროცესებში. 

"KPMG Georgia" გთავაზობთ: 

** სასწავლო პროცესზე მორგებულ სამუშაო გარემოს
** წვდომას კომპანიის გლობალურ პრაქტიკისა და საგანმანათლებლო რესურსებზე 
** ჩართულობას კლიენტებისთვის იურიდიული კონსულტაციის გაწევის პროცესში 
** შესაძლებლობას, დასაქმდეთ კომპანიაში სტაჟირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში.  

სამუშაო ადგილი:  თბილისი.

კვალიფიკაცია/მოთხოვნები:

** სამართლის ფაკულტეტის საბაკალავრო პროგრამის დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ან სამართლის ბაკალავრი
** ქართული და ინგლისური ენების ძალიან კარგად ცოდნა
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნების უნარი
** გუნდური მუშაობის უნარი და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, დარეგისტრირდეთ შემდეგ ბმულზე: https://krb-jobs.brassring.com/1033/ASP/TG/cim_jobdetail.asp?partnerid=30008&siteid=5075&Areq=137776BR 

რეგისტრაციასთან დაკავშირებული კითხვების არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ შემდეგ ელ-ფოსტაზე: [email protected] 

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. 

აპლიკაციების მიღების ბოლო ვადა:  28 სექტემბერი, 2018 წ.

კომპანიის შესახებ: 

"KPMG" წარმოადგენს პროფესიული ფირმების საერთაშორისო ქსელს, რომლებიც ეწევიან აუდიტორულ, იურიდიულ, საგადასახადო და საკონსულტაციო მომსახურებას. ჩვენს წევრ ფირმებში დასაქმებულია 200,000 ადამიანზე მეტი მსოფლიოს 154 ქვეყანაში.

"KPMG"-ს მიზანია თავისი კლიენტების, თანამშრომლებისა და მსოფლიოს ფინანსური ბაზრის საკეთილდღეოდ, პროფესიული ცოდნა აქციოს რეალურ ეკონომიკურ სარგებლად.

განთ. 18 სექტემბერი 14:31

ბოლო ვადა 28 სექტემბერი 00:00

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 53928

კომპანია "ჯითექსი", რომელიც საქართველოში წარმოდგენილია შემდეგი ბრენდებით: OVS, Terranova, Penti, collezione, English Home და Enza Home აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.

ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები: 

** დაეხმაროს კლიენტს გადაწყვეტილების მიღებაში;
** ორიენტირებული იყოს მაღაზიის რეალიზაციის მუდმივ ზრდაზე;
** სრულყოფილად იცოდეს მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქცია;
** კომპანიაში არსებული სტანდარტების მიხედვით დაიცვას თაროებზე პროდუქციის განთავსების სტილი;
** მონაწილეობა მიიღოს პროდუქციის მარკირებაში, დახარისხებასა და დასაწყობებაში;
** დაეხმაროს მაღაზიის მენეჯერს საწყობის ინვენტარიზაციის პროცესში;
** სხვა ვალდებულებები განსაზღვრული მენეჯერის მიერ;

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე (გაყიდვების კონსულტანტი ტანსაცმლის/ფეხსაცმლის მაღაზიაში);
** სასიამოვნო გარეგნობის;
** სასურველია საოფისე პროგრამების (MS Office) და რომელიმე უცხო ენის ცოდნა;
** ასაკი 18-40 ქალი/მამაკაცი;

პიროვნული თვისებები: 

** კომუნიკაბელური;
** აკურატული და დეტალზე ორიენტირებული;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობით, შრომისმოყვარე, გუნდური მუშაობის უნარით, მოტივირებული და ორგანიზებული;

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსურათით 2018 წლის 27 სექტემბრის ჩათვლით შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 18 სექტემბერი 14:23

ბოლო ვადა 27 სექტემბერი 00:00

ადმინისტრაციული სპეციალისტი - სტაჟირება

ID 53927

"სამედიცინო კორპორაცია ევექსი" აცხადებს არაანაზღაურებად სტაჟირებას ადმინისტრაციული სპეციალისტის პოზიციაზე თბილისში.

"სამედიცინო კორპორაცია ევექსი" ყველაზე ფართო ჰოსპიტალური ქსელია საქართველოში და დღეისათვის ქვეყნის 6 რეგიონში 78 კლინიკითაა წარმოდგენილი. 

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: გლდანის პოლიკლინიკა
სამუშო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00-დან 18:00 საათამდე;

ძირითადი მოვალეობები:

** ჯავშნების მართვა;
** სამედიცინო დოკუმენტაციის (ფ N100, ბიულეტენის) ადმინისტრირება; 
** შეხვედრების, ტრეინინგების ორგანიზება;
** HR პროცესების ადმინისტრირება ( თანამშრომლების შვებულება, დანიშვნა-გათავისუფლება, ბიულეტენების დოკუმენტაციის წარმოება);
** საჭიროების შემთხვევაში პაციენტებთან და ექიმებთან კომუნიკაცია;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი სამედიცინო განათლება; (შესაძლებელია მე-4 კურსის სტუდენტები)
** სასურველია MS Office საოფისე პროგრამების ცოდნა
** სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა;
** სასურველია რუსული ენის ცოდნა.

პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** ორგანიზებულობა, დისციპლინირებულობა;
** ენერგიული;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** წინასწარ გაწერილ ვადებში მუშაობის უნარი;

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა: 20 სექტემბერი, 2018

დაინტერესებული კანდიდატები რეზიუმეს ასატვირთად მიჰყევით ბმულს: https://evex.ge/ge/career/mimdinare-vakansiebi/stajireba-administraciuli-specialistis-poziciaze-tbilisi.page

სამედიცინო კორპორაცია ევექსში თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სამედიცინო კორპორაცია ევექსის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 18 სექტემბერი 14:22

ბოლო ვადა დღეს 00:00

ანაზღაურებადი სტაჟირება - გურჯაანი

ID 53926

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია სს "მისო ქართული კრედიტი" დაფუძნდა - 2006 წელს და მას შემდეგ წარმატებით ფუნქციონირებს ქართულ ფინანსურ ბაზარზე. დღეისათვის ქართული კრედიტი საქართველოს მასშტაბით არსებული 14 ფილიალის საშუალებით საფინანსო მომსახურებას სთავაზობს მიკრო და მცირე მეწარმეებს / საწარმოებს და საოჯახო მეურნეობებს. 

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია მისო ქართული კრედიტი აცხადებს ანაზღაურებად სტაჟირებას.
ადგილმდებარეობა: გურჯაანი
რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადა: 01 ოქტომბერი, 2018 წელი

ვის ვეძებთ ჩვენ?

  • ნებისმიერ ადამიანს, რომელიც დაინტერესებულია გაყიდვებითა და ფინანსურ ორგანიზაციაში კარიერის განვითარებით;
  • მათ, ვისაც უყვარს სიახლეები, არის აქტიური, ინიციატივიანი, თავდაჯერებული და შრომისმოყვარე, არის შედეგსა და ზრდაზე ორიენტირებული;
  • ნებისმიერი უნივერსიტეტისა და ფაკულტეტის აქტიურ სტუდენტებს, რომელთაც სწავლასთან შეთავსებით სურთ სამუშაო გამოცდილების მიღება და ხელფასის გამომუშავება; 
  • მათ, ვისაც აქვს მუშაობის, ზრდისა და განვითარების სურვილი.


რა იქნება მთავარი მოვალეობა?

  • კლიენტების მოზიდვა: საკრედიტო პროდუქტებისა და სერვისების შეთავაზება, გაყიდვა;
  • საკრედიტო განაცხადის მომზადება, დადასტურების შემთხვევაში სესხის გაცემის უზრუნველყოფა;
  • სესხის გადახდის პროცესის მონიტორინგი;
  • შედეგებზე ორიენტაცია - ყოველთვიური გეგმის შესრულება.


რას გთავაზობთ ჩვენ?

  • მზარდ ფინანსურ ორგანიზაციაში მუშაობის გამოცდილებას;
  • საკუთარ შესაძლებლობების მაქსიმალურად რეალიზებას;
  • ახალი უნარების აღმოჩენას;
  • მზარდ ანაზღაურებას;
  • სასიამოვნო და საინტერესო სამუშაო გარემოს.


პოზიციის პირობები:

  • 2 თვიანი ანაზღაურებადი სტაჟირება 125 ლარი (დარიცხული) + ბონუსი;
  • კორპორატიული ნომერი სატელეფონო ლიმიტით;
  • სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 09:30-დან 18:30-მდე.


მოცემულ პოზიციაზე აუცილებელია კანდიდატი ფლობდეს სმარტფონს (რომლის საშუალებითაც მოხდება სასესხო განაცხადების ონლაინ რეჟიმში შევსება და გაგზავნა).

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] 

შემდეგი ეტაპისთვის დავუკავშირდებით მხოლოდ გადარჩეულ კანდიდატებს, არაუგვიანეს 2018 წლის 15 ოქტომბრისა

გთხოვთ, წერილის სათაურში (subject) მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება და სასურველი ფილიალი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. 

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია ქართულ კრედიტში თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ჩვენი მხრიდან დამუშავდება თქვენთან შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღებისთვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 18 სექტემბერი 12:30

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00

სააგენტო ქსელის კოორდინატორი - ზუგდიდი

ID 53925

სს "თიბისი დაზღვევა" სთავაზობს დაზღვევის ფართო სპექტრს, როგორც საცალო, ისე კორპორატიული სეგმენტის მომხმარებელს.
თიბისი დაზღვევის მუშაობის მთავარ პრინციპებს წარმოადგენს: მომსახურების ხარისხი, ინოვაციური პროდუქტები და მომხმარებლისადმი ინდივიდუალური მიდგომა.

სს "თიბისი დაზღვევა" აცხადებს ვაკანსიას სააგენტო ქსელის კოორდინატორის პოზიციაზე.
შრომის ანაზღაურება: ხელფასი + საკომისიო
სამუშაო ადგილი: ზუგდიდი

ჩვენთან დასაქმების შემთხევაში: 
  • გექნებათ კარიერის განვითარების შესაძლებლობა;
  • იმუშავებთ განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდთან ერთად.

ძირითადი მოვალეობები:
  • გაუწიოს კოორდინირება სადაზღვევო აგენტების მუშაობასა და პროფესიულ ზრდას;
  • გააკონტროლოს სადაზღვევო აგენტების დისციპლინა და კომპანიაში დადგენილი ყველა შინაგანაწესის დაცვა;
  • მუდმივად გაზარდოს ჯგუფის პორტფელი;
  • იზრუნოს მის ჯგუფში სადაზღვევო აგენტების რაოდენობრივ ზრდაზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება; 
  • გაყიდვების სფეროში მუშაობის მინიმუმ ორწლიანი გამოცდილება;
  • სასურველია სადაზღვევო სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • *ნგლისური და რუსული ენების კარგად ცოდნა.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნება;
  • მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
  • გამართული ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 04 ოქტომბრის ჩათვლით. გთხოვთ, თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "სააგენტო ქსელის კოორდინატორი-ზუგდიდი".

განთ. 18 სექტემბერი 12:18

ბოლო ვადა 4 ოქტომბერი 00:00

ჟურნალისტი

ID 53924

საგანმანათლებლო ინტერნეტ-პორტალი "Edu.aris.ge" აცხადებს ვაკანსიას ჟურნალისტის თანამდებობაზე სრული განაკვეთით და ეძებს გამოცდილ, კომუნიკაბელურ, ენერგიულ, შედეგებზე ორიენტირებულ კანდიდატს.

სამუშაო დრო: სრული განაკვეთი

საქმიანობის აღწერა: ბეჭდური მასალების მოძიება და მომზადება განათლებისა და მის მონათესავე თემატიკაზე - რეპორტაჟი, ინტერვიუ, ნიუსი (მათ შორის რედაქტორის დავალებით). მეტი აქცენტი გაკეთდება სტატიებზე და არა ანონსებიდან მოტანილ მოკლე ნიუსებზე. მაძიებელს უნდა შეეძლოს, წარმოადგინოს მის მიერ ბოლო ერთი წლის განმავლობაში დაწერილი სტატიების, რეპორტაჟების ან სხვა მასალების ინტერნეტ-ბმულები ან ფაილები.

აუცილებელი მოთხოვნები: კანდიდატს უნდა შეეძლოს მასალის დამუშავება, ჰქონდეს სრულყოფილი სტატიის მომზადების უნარი, რომელიც გამყარებულია გამართული წერის უნარით, ასევე თემისა თუ ინფორმაციის თავად მოძიების შესაძლებლობა.

აუცილებელია გასვლით ღონისძიებებზე, ანონსი/ბრიფინგი/აქცია მუშაობის გამოცდილება რაც გულისხმობს ნიუსის ადგილიდან მოწოდების სისხარტესა და ხარისხის შენარჩუნების უნარს. 

თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება, თუ ვერ აკმაყოფილებთ დაწესებულ მოთხოვნებს.

ანაზღაურება: გასაუბრების საფუძველზე შერჩეული კანდიდატი გაივლის ტესტირებას (მიიღებს რეალურ დავალებებს), რომლის წარმატებით შესრულების შემთხვევაში ის გახდება edu.aris.ge-ს გუნდის წევრი და ექნება მომხიბვლელი მოჭრილი ანაზღაურება, დამატებით ადეკვატურად ფასდება გამორჩეული მასალების მომზადება (ყველაზე საინტერესო, ყველაზე კითხვადი, ექსკლუზიური).

განცხადებების მიღების ბოლო ვადაა 22 სექტემბერი, 2018.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე ფოტოსურათით და სამოტივაციო წერილით მისამართზე: [email protected]

შემოუერთდით არის.ჯი-ს გუნდს!

განთ. 18 სექტემბერი 12:16

ბოლო ვადა 22 სექტემბერი 00:00

500 ლარი

სხვადასხვა კატეგორიის მოლარე-ოპერატორი

ID 53923

კომპანია "ინტელექსპრესი" აცხადებს ვაკანსიას სხვადასხვა კატეგორიის მოლარე-ოპერატორების პოზიციებზე.

ინტელექსპრეს http://inteliexpress.net/ - საერთაშორისო ფულადი გზავნილების სისტემა - ერთადერთი ქართული ფულადი გზავნილების კომპანია, საკუთარი ფილიალებითა და ლინცენზიებით ევროკავშირსა და საქართველოში. წარმოდგენილია საქართველოში, საბერძნეთში, იტალიასა და დიდ ბრიტანეთში საკუთარი ქსელით. ხოლო მსოფლიოს 100-ზე მეტ ქვეყანაში წარმოდგენილია პარტნიორი ფინანსური ინსტიტუტების მეშვეობით. ფულადი გზავნილების გარდაა, კომპანიის საქმიანობის ნაწილს წარმოადგენს საბანკო ოპერაციების წარმოება, კომუნალური და სხვა ტიპის გადახდები, საკრედიტო (სალომბარდე) სერვისის წარმოება, კონვერტაციები; კომპანია, ორიენტირებულია ქართულ დიასპორასა და მის მოთხოვნებზე.

ადგილმდებარეობა: თბილისის ფილიალები განაკვეთი: სრული (კატეგორიების მიხედვით, დღის და ღამის ცვლა)

სამუშაოს აღწერილობა: ნაღდი ფულით საბანკო ოპერაციების წარმოება (ფულადი გზავნილების მიღება-გაგზავნის პროცედურები; საკონვერტაციო ოპერაციები, კომუნალური და სალომბარდე გადახდები და სხვ.) 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია, საბანკო საქმე და ფინანსები);
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება - მინიმუმ 2 წლიანი;
  • ნაღდ ფულთან მუშაობის გამოცდილება; 
  • კლიენტ სერვისისთვის საჭირო უნარების ფლობა; 
  • ინგლისური და რუსული ენების კარგი ცოდნა; 
  • საოფისე პროგრამების კარგი ცოდნა; 
  • მათემატიკური უნარ-ჩვევები ჩაითვლება უპირატესობად; 
  • სალომბარდე საქმის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.


უნარები:

  • ორგანიზებულობა;
  • მაღალი პასუხისმგებლობა;
  • სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი;
  • პუნქტუალურობა;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • თავაზიანობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • სასიამოვნო გარეგნობა.


ანაზღაურება: დღიური, გამომუშავებით (საშუალოდ, 500 ლარიდან). 

შერჩეული კანდიდატები ადგილზე გაივლიან სტაჟირებას საბანკო და სალომბარდე სფეროში.

გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ფოტოსთან ერთად, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]; განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითეთ პოზიცია "მოლარე-ოპერატორი".

საბუთების წარმოდგენის ბოლო ვადა: 2018 წლის 14 ოქტომბერი.

სისტემა დაუკავშირდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს. სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია.

განთ. 18 სექტემბერი 12:15

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00

გაყიდვების ჯგუფის უფროსი

ID 53922

სადაზღვევო კომპანია "უნისონი" დაფუძნდა 2011 წელს და დროის მცირე მონაკვეთში ქართული სადაზღვევო ბაზრის ერთ-ერთ თვალსაჩინო მოთამაშედ იქცა.

სს სადაზღვევო კომპანია "უნისონი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების ჯგუფის უფროსის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** პოტენციური კლიენტების მოძიება, მათი მოთხოვნების შესწავლა, კონკრეტული პროდუქტის მიწოდება, გაყიდვის შემდგომი მომსახურება;
** დაქვემდებარებული ჯგუფის მართვა და მათ მოტივაციაზე ზრუნვა;
** არსებული კლიენტების სადაზღვევო პრემიების გადახდების კონტროლი და შესაბამის დეპარტამენტებთან აღნიშნული პროცესის ოპტიმიზაციის და ადმინისტრირების მიზნით;
** ჯგუფის გეგმების შესრულებაზე და პორტფელის განახლებაზე ზრუნვა;
** საცალო გაყიდვების მიმართულებით სადაზღვევო ბაზარზე მიმდინარე პროცესების შესწავლა და ანალიზი;
** ყოველდღიური, ყოველკვირეული და ყოველთვიური ანგარიში დეპარტამენტის უფროსთან. 

ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი ან არასრული უმაღლესი განათლება;
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა;
** მომსახურების და/ან გაყიდვების სფეროში გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** გამართული მეტყველების უნარი;
** ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი.

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 21 სექტემბრის ჩათვლით. გთხოვთ, თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ იმ კანდიდატებთან, რომლებიც აკმაყოფილებენ ვაკანსიისთვის განკუთვნილ მოთხოვნებს.

განთ. 18 სექტემბერი 12:13

ბოლო ვადა 21 სექტემბერი 00:00

იურისტი

ID 53921

კომპანია  “IGG - საქართველოს სადაზღვევო ჯგუფი“  აცხადებს ვაკანსიას იურისტის პოზიციაზე

 

ფუნქცია–მოვალეობები: 

  • ხელშეკრულებებისა და სხვა სახის იურიდიული დოკუმენტების შედგენა;
  • კომპანიის საქმიანობასთან დაკავშირებულ სამართლებრივ საკითხებზე კონსულტაციის გაწევა;
  • სხვადასხვა სახელმწიფო თუ კერძო დაწესებულებებთან ურთიერთობაში კომპანიის ინტერსესბის წარმოდგენა;
  • კომანიის წარმომადგენლობა დაზღვევის სხვადასხვა საზედამხედველო სამსახურებში;
  • წარმოადგენლობა საჯარო რეესტრის ეროვნულ სააგენტოში და კომპანიის საკუთრებაში არსებული უძრავი ნივთების რეგისტრაციის უზრუნველყოფა;
  • სამეწარმეო ცვლილებების სამართლებრივი უზრუნველყოფა;
  • სასამართლოში წარმომადგენლობა;
  • კომპანიის არსებულ და პოტენციურ კლიენტებთან კომუნიკაცია სამართლებრივ საკითხებთან დაკავშირებით;
  • კომპანიის მიერ გაფორმებული ხელშეკრულებების შესრულების მონიტორინგი და მათი შეუსრულებლობის შემთხვევაში შესაბამისი ღონისძიებების გატარება;
  • კომპანიაში არსებული ყველა სახის იურიდიული დოკუმენტაციის აღრიცხვა, მოწესრიგება და სათანადო რეესტრის წარმოება;
  • კომპანიის მენეჯმენტის მხრიდან გაცემული სხვა სახის მითითებებისა და დავალებების შესრულება. 


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი იურიდიული განათლება;
  • სადაზღვევო სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • სამოქალაქო და ადმინისტრაციული კანონმდებლობის ცოდნა;
  • ინგლისური და რუსულ ენების ფლობა, როგორც საკომუნიკაციო, ასევე დოკუმენტებთან მუშაობისთვის.
  • ადვოკატთა ასოციაციის წევრი (საერთო ან სამოქალაქო, ადმინისტრაციული  სპეციალიზაციით)


პიროვნული უნარები: 

  • ეფექტური წრილობითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი;
  • ინფორმაციის მოძიების და გადამუშავების უნარი;
  • ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნების უნარი;
  • მაღალი პასუხიმგებლობის გრძნობა;
  • გუნდში მუშაობის უნარი;
  • დეტალებისადმი ორიენტირებულობა;
  • სამუშაოს სწორად დაგეგმვის და ორგანზების უნარი;
  • პუნქტუალურობა.

 

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ფოტოსურათით ელ.ფოსტაზე: [email protected]gg.ge და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება (იურისტი).

მადლობას გიხდით ჩვენი ვაკანსიით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს!

ბოლო ვადა: 30.09.18

განთ. 18 სექტემბერი 12:13

ბოლო ვადა 30 სექტემბერი 00:00

გაყიდვების აგენტი

ID 53920

სადაზღვევო კომპანია "უნისონი" დაფუძნდა 2011 წელს და დროის მცირე მონაკვეთში ქართული სადაზღვევო ბაზრის ერთ-ერთ თვალსაჩინო მოთამაშედ იქცა.

სს "სადაზღვევო კომპანია უნისონი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე

ძირითადი მოვალეობები:

  • პოტენციური კლიენტების მოძიება, მათი მოთხოვნების შესწავლა, კონკრეტული პროდუქტის მიწოდება, გაყიდვის შემდგომი მომსახურება;
  • პირადი გეგმების შესრულებაზე (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) და პორტფელის განახლებაზე ზრუნვა.


ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი ან არასრული უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა;
  • მომსახურების და/ან გაყიდვების სფეროში გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.


პიროვნული უნარ-ჩვევები:

  • გამართული მეტყველების უნარი;
  • ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი.


ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 21 სექტემბრის ჩათვლით. გთხოვთ, თემის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ იმ კანდიდატებთან, რომლებიც აკმაყოფილებენ ვაკანსიისთვის განკუთვნილ მოთხოვნებს. 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 18 სექტემბერი 12:12

ბოლო ვადა 21 სექტემბერი 00:00

IT ხარისხის მართვის მენეჯერი

ID 53919

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას IT ხარისხის მართვის მენეჯერის პოზიციაზე.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/37758/it-quality-assurance-manager-tbilisi

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 1 ოქტომბერი 2018.

განთ. 18 სექტემბერი 12:11

ბოლო ვადა 1 ოქტომბერი 00:00

ფინანსური მენეჯერი - ბათუმი

ID 53918

ორგანიზაცია "ელთ ბიზნეს ჯგუფი" აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური მენეჯერის თანამდებობაზე. 

ადგილმდებარეობა: ბათუმი

ძირითადი მოვალეობები:

  • ფინანსური ოპერაციების, ბიუჯეტისა და მოგების დაგეგმვა და კონტროლი
  • მარაგების, ნაშთებისა და შესყიდვების კონტროლი
  • გაყიდვების დაგეგმვა და კონტროლი შესაბამის სამსახურებთან
  • დებიტორ-კრედიტორების ნაშთების მონიტორინგი და მართვა შესაბამის სამსახურებთან ერთად
  • საბანკო და სხვა ვალდებულებების მართვა
  • ფინანსური ანგარიშგებების წარმოება (ფინანსური მოგება, ზარალის ანალიზი)
  • ეროვნულ ბანკთან ანგარიშგებების მომზადება და ჩაბარება
  • აუდიტის შერჩევა და მოწვევა


სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება - ტექნიკური, ეკონომიკური და/ან საფინანსო განათლება, სასურველია მაგისტრის ხარისხი ფინანსური განხრით.
  • ფინანსური მენეჯმენტის ცოდნა;
  • სამუშაო გამოცდილება კომერციული ან საფინანსო ანალიტიკური განხრით;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა პროფესიონალურ დონეზე (MS Office პროგრამები, Excel);
  • საქართველოს და საერთაშორისო ფინანსური სტანდარტებისა და საგადასახადო კოდექსის ცოდნა;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 6-12 თვიანი გამოცდილება


ანაზღაურება: 2000-დან 4000 ლარამდე

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ნორმალურ ფოტოსურათთან ერთად საფინანსო ორგანიზაცია "ელთ კომპანის" წარმომადგენლების ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] ან [email protected] და გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება - "ფინანსური მენეჯერი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

განთ. 18 სექტემბერი 12:10

ბოლო ვადა 14 ოქტომბერი 00:00