ფილტრი

ვაკანსიები

საზოგადოებრივი ცენტრის მოლარე-ოპერატორი - რეგიონები

ID 51168

"ლიბერთი ბანკი" - ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი და ამბიციური ფინანსური ინსტიტუტი საქართველოში აცხადებს ვაკანსიას სარეზერვო ჯგუფის შექმნის მიზნით საზოგადოებრივი ცენტრის მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე სხვადასხვა რაიონში:

  • ახალქალაქი-სოფ. კუმურდო
  • ახმეტა-სოფ. ყვარელწყალი 
  • ბოლნისი-დაბა კაზრეთი
  • დედოფლისწყარო-სოფ არხილოსკალო
  • დუშეთი-დაბა ფასანაური
  • ზესტაფონი-დაბა შორაპანი 
  • ზუგდიდი-ჯვარი
  • თეთრიწყარო-სოფ. კოდა 
  • ლაგოდეხი-სოფ კაბალი
  • ლანჩხუთი-სოფ. ჩოლობარგი 
  • ლენტეხი-ლენტეხის რაიონი 
  • მარნეული-სოფ. სადახლო
  • ოზურგეთი-სოფ ნატანები
  • საგარეჯო -სოფ. იორმუღალნო
  • სამტრედია-სოფ. დიდი ჯიხაიში 
  • ქობულეთი-ჩაქვი
  • ჩოხატაური-სოფ. ხიდისთავი 
  • ჩოხატაური-სოფ. კოხნარი
  • ცაგერი-სოფ. ლაჯანა
  • ჭიათურა-სოფ. ხრეითი
  • ხარაგაული-სოფ. ხევი
  • ხარაგაული-სოფ. ღორეშა
  • ქარელის რაიონი- სოფ. რუისი
  • ხაშური-სოფ ბერძენაული


მოლარე-ოპერატორის რეზერვის შექმნა გულისხმობს: 

  • შემოსული რეზიუმეების გადარჩევას; 
  • კანდიდატების ტესტირება-გასაუბრებას; 
  • თეორიული და პრაქტიკული სწავლება (პრაქტიკა: ქალაქისა/რეგიონის ჭრილში).


ზემოთმოცემული ეტაპების წარმატებით გავლის შემთხვევაში ანაზღაურების სახით კანდიდატს ჩაერიცხება სტიპენდია, რის შემდგომ იგი გახდება ბანკის თანამშრომელი და დასაქმდება ფილიალსა და მის დაქვემდებარებულ სერვის-ცენტრებში, თანამშრომლების შვებულების, დეკრეტული შვებულების და სხვა აუცილებელი მოთხოვნების დროს, შესაბამისი ანაზღაურებით. 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
  • უცხო ენების - რუსული, ინგლისურის კარგად ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა;


პიროვნული უნარები:

  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობა;
  • სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი;
  • პუნქტუალურობა;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • თავაზიანობა;
  • მუდმივი მზაობა დახმარებისთვის;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;


როგორ მოგვმართოთ:

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე და სამოტივაციო წერილი, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 24 ივლისის ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება და ქალაქი/რაიონი, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. 

შეტყობინება: ლიბერთი ბანკი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე http://bit.ly/1S5KLSu) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. 

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით). კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე http://www.libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე). 

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა ლიბერთი ბანკში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. 14 ივლისი 14:38

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

Node.js პროგრამისტი

ID 51167

კომპანია "ოზორიქსი" (http://www.ozorix.com) აცხადებს Node.js პროგრამისტის ვაკანსიას.

ადგილმდებარეობა: თბილისი

ერთად ვიმუშავებთ საკმაოდ საინტერესო პროექტებზე, რა დროსაც შესაბამისი ფინანსურ ანაზღაურებასთან ერთად აუცილებლად მიიღებთ უდიდეს პროფესიულ გამოცდილებას. ჩვენ ვეძებთ პროგრამისტებს ხანგრძლივი და სტაბილური თანამშრომლობის პერსპექტივით. თუ თქვენ გინდათ წინსვლა და განვითარება უახლესი ტექნოლოგიების ათვისების კუთხით, მაშინ ეს ვაკანსია თქვენთვისაა. 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • Node.js, AngularJS, Express framework, MongoDB, Mongoose
  • კოდის დაგეგმვის, სტრუქტურიზაციის და არქიტექტურული შაბლონების გამოყენების გამოცდილება
  • Net Core-თან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება პლიუსად.
  • Amazon Web Services - მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება პლიუსად.

პიროვნული თვისებები:
  • ანალიტიკური აზროვნება
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • დეტალებზე კონცენტრირება;

სახელფასო განაკვეთი დამოკიდებული იქნება კანდიდატის გამოცდილებაზე.
შერჩეული კანდიდატი იმუშავებს კომპანიის ოფისში 10:00-დან 19:00 საათამდე შუალედში 1 საათიანი შესვენებით.

დაინტერესებულმა პირებმა, რომლებიც შეესაბამებიან ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV 2018 წლის 10 აგვისტომდე შემდეგ მისამართზე - [email protected] და გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ "Node.js developer". ორგანიზაცია დაუკავშირდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს და დანიშნავს გასაუბრებას.
 

განთ. 14 ივლისი 13:37

ბოლო ვადა 10 აგვისტო 00:00

ინჟინერი

ID 51166

შპს "ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერი" წამყვანი კომპანია საქართველოს წყალმომარაგების ბაზარზე, რომლის მიზანია ხარისხიანი, უსაფრთხო და საიმედო წყალმომარაგებით თბილისისა და მისი შემოგარენის უზრუნველყოფა, აცხადებს ვაკანსიას ინჟინრის თანამდებობაზე.

პასუხისმგებლობა/მოვალეობები:

** კომპანიის მისიის, მიზნების, ფასეულობებისა და ღირებულებების ცოდნა და გაზიარება;
** შრომითი ხელშეკრულებითა და წინამდებარე ინსტრუქციით გათვალისწინებული პირობების სრულყოფილად შესრულება და დაცვა;
** გასამრიცხველიანებელი მომხმარებლების წინასწარი ტექნიკური შესწავლა, მოსახლეობის ინფორმირება და გაფრთხილება მოსალოდნელი გამრიცხველიანების თაობაზე;
** წყალმზომის კვანძის მოწყობის ადგილის შერჩევა, 
** წყალმზომის კვანძის მოწყობასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის წარმოება;
** პრობლემური ადგილების შესწავლა და მისი ზემდგომებთან წარდგენა და /ან გადაწყვეტა;
** შესწავლილი ობიექტების (ქუჩა, მასივი..) დოკუმენტაციის გადაცემა საქმისმწარმოებლისთვის;
** სამუშაო ჟურნალის წარმოება;
** დაკისრებული მოვალეობის დროული და პროფესიონალური შესრულება;
** კომპანიის შინაგანაწესით, დებულებებითა და ბრძანებებით განსაზღვრული ნორმების დაცვა;
** საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული შრომის და ტექნიკური უსაფრთხოების წესების და ნორმების, ასევე შპს"ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერ"-ში შრომის უსაფრთხოების კუთხით მოქმედი ნორმატიული დოკუმენტების და ინსტრუქციების მოთხოვნების დაცვა. 
** პასუხისმგებელია: სამუშაოს დაწყების წინ მის დაქვემდებარებაში მყოფ პერსონალს ჩაუტაროს შრომის უსაფრთხოების კუთხით ინსტრუქტაჟი, აგრეთვე უსაფრთხო ორგანიზებაზე, საორგანიზაციო და ტექნიკური ღონისძიებების შესრულებაზე სამუშაოების წარმოებისას.
** თვალყური ადევნოს მის დაქვემდებარებაში მყოფი თანამშრომლების მიერ უსაფრთხოების მოთხოვნების დაცვას სამუშაოების წარმოებისას.
** პასუხისმგებელია მის ხელთ არსებული და კომპანიის კუთვნილი ინვენტარის, მასალების, სამარჯვების და ინდივიდუალური და კოლექტიური დაცვის საშუალებების დაზიანებასა და/ან დაკარგვაზე.
** წარუდგინოს ზემდგომ ხელმძღვანელებს ინფორმაცია დაქვემდებარებული თანამშრომლების მიერ უსაფრთხოების წესების დარღვევის შესახებ და წინადადებები დადგენილი მოთხოვნების დამრღვევი თანამშრომლების მიმართ დისციპლინარული ზომების მიღებასთან დაკავშირებით.
** დროულად შეატყობინოს უშუალო ხელმძღვანელს შემთხვევები, როცა არ არის ხელმისწვდომი/არ გამოიყენება:
** თანამშრომლებისთვის აუცილებელი ინდივიდუალური დაცვის საშუალებები;
** აუცილებელი ხელსაწყოები, საწარმოო საშუალებები და სამარჯვები, რომლებიც აუცილებელია თანამშრომლების კოლექტიური დაცვისთვის მოქმედი სტანდარტების და მოთხოვნების თანახმად.
** თანამშრომლებს შორის საგანგებო მდგომარეობის, ტრავმების და უბედური შემთხვევების, გარემოსთვის ზიანის მიყენების და მესამე პირებისა თუ შპს "ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერის" ქონებისთვის ზარალის მიყენების თავიდან აცილების მიზნით, სამუშაოები უნდა შეწყდეს, როცა:

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** იარაღებთან მუშაობის გამოცდილება (წერაქვი, ნიჩაბი, ძალაყინი, სანგრევი ჩაქუჩი, ფრეზი)
** სასურველია მრიცხველის მონტაჟის ნორმებისა და წესების ცოდნა;
** სასურველია ტექნიკის ექსპლოატაციისა და შრომის უსაფრთხოების წესების ცოდნა;
** ფიზიკურად ჯანმრთელი, კეთილსინდისიერი, შრომისმოყვარე, ენერგიული;
** გუნდურად და ინდივიდუალურად მუშაობის, დაკისრებული მოვალეობის დროულად და ხარისხიანად შესრულების უნარი.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (09:00 - 18:00)

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] არა უგვიანეს 2018 წლის 10 აგვისტოსი. გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის საგანში ("subject") მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ რომ თანახმა ხართ შპს "ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერმა" დაამუშაოს და შეინახოს თქვენს შესახებ პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში.

განთ. 14 ივლისი 13:26

ბოლო ვადა 10 აგვისტო 00:00

მძღოლ-ექსპედიტორი

ID 51165

კომპანია "მარშე" 2012 წლიდან გამოჩნდა ქართული წარმოების ბაზარზე. "მარშეს" წარმოება ქართველ მომხმარებელს უმაღლესი ხარისხის 2200-მდე დასახელების პროდუქტს სთავაზობს შემდეგი 4 კატეგორიიდან: ნახევარფაბრიკატები, თევზის პროდუქტები, პურ-ფუნთუშეული, ძეხვეული. კომპანიის მთავარი ამოცანაა მომხმარებლისთვის საუკეთესო ხარისხის უზრუნველყოფა, მათთვის ახალი და მრავალფეროვანი პროდუქციის, პროექტისა და სერვისის შეთავაზება, ხოლო თანამშრომელთათვის საუკეთესო სამუშაო გარემოს შექმნა.

ჩვენ პატივს ვცემთ და თანაბარ შესაძლებლობებს ვაძლევთ ყველა თანამშრომელს განუსხვავებლად მათი ასაკისა, სქესისა და ეთნიკური წარმომავლობისა.
"მარშე" აცხადებს ვაკანსიას მძღოლ-ექსპედიტორის პოზიციაზე.

პოზიციის მდებარეობა: ქ. თბილისი

ძირითადი მოვალეობები:

  • ტვირთის უსაფრთხოდ გადაზიდვა;
  • ავტომანქანის გამართული ტექნიკურ მდგომარეობის კონტროლი;
  • უშუალო ხელმძღვანელის მითითებების შესრულება; 


მოთხოვნები:

  • მართვის მოწმობა;
  • საშუალო განათლება;
  • სამუშაო გამოცდილება;
  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • ორგანიზებულობა და დისციპლინა;
  • გუნდში მუშაობის უნარი;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;


დამატებითი ინფორმაცია:

კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ მოთხოვნებს გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:

  • აპლიკაციების მიღება/გადარჩევა;
  • გასაუბრება 


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ "მძღოლი-ექსპედიტორი", წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი განაცხადი არ განიხილება. 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 24 ივლისი 2018 წელი, 00:00 საათი. დაგვიანებით შემოსული განაცხადები არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 14 ივლისი 13:09

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

პრომო კონსულტანტი

ID 51164

კომპანია "მარშე" 2012 წლიდან გამოჩნდა ქართული წარმოების ბაზარზე. "მარშეს" წარმოება ქართველ მომხმარებელს უმაღლესი ხარისხის 2200-მდე დასახელების პროდუქტს სთავაზობს შემდეგი 4 კატეგორიიდან: ნახევარფაბრიკატები, თევზის პროდუქტები, პურ-ფუნთუშეული, ძეხვეული. კომპანიის მთავარი ამოცანაა მომხმარებლისთვის საუკეთესო ხარისხის უზრუნველყოფა, მათთვის ახალი და მრავალფეროვანი პროდუქციის, პროექტისა და სერვისის შეთავაზება, ხოლო თანამშრომელთათვის საუკეთესო სამუშაო გარემოს შექმნა.

ჩვენ პატივს ვცემთ და თანაბარ შესაძლებლობებს ვაძლევთ ყველა თანამშრომელს, განუსხვავებლად მათი ასაკისა, სქესისა და ეთნიკური წარმომავლობისა.

"მარშე" აცხადებს ვაკანსიას პრომო კონსულტანტის პოზიციაზე.

პოზიციის მდებარეობა: ქ. თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: შეთანხმებით
სახელფასო სისტემა: ბონუსური 

ძირითადი მოვალეობები:

  • "მარშეს" პროდუქციის სრულყოფილად ცოდნა
  • "მარშეს" პროდუქციის წარდგენა/დეგუსტაციის შეთავაზება
  • "მარშეს" მიერ წარმოებული პროდუქციის გაყიდვების სტიმულირება; 
  • სავაჭრო ობიექტებში "მარშეს" პროდუქციის ვიზუალიზაცია. 


მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია სტუდენტები);
  • ორგანიზებულობა და დისციპლინა;
  • კარგი ვერბალური კომუნიკაციის უნარი.


კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ მოთხოვნებს, გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:

  • აპლიკაციების მიღება/გადარჩევა;
  • პირველადი გასაუბრება არმ სამსახურთან;
  • საბოლოო გასაუბრება მიმართულების ხელმძღვანელთან.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსურათთან ერთად, შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ "Promo", წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი განაცხადი არ განიხილება. 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 24 ივლისი, 2018 წელი, 24:00 საათი. დაგვიანებით შემოსული განაცხადები არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 14 ივლისი 12:35

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

გაყიდვების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი

ID 51163

60 წელია "BARTH+CO Group" საერთაშორისო პარტნიორებს სთავაზობს პირველი კლასის სრულ ლოგისტიკურ სერვისს. კომპანიამ საქმიანობა დაიწყო 1959 წელს მიუნხენი, გერმანია და დღეს წარმომადგენლია 30 ქვეყანაში ევროპის და აღმოსავლეთ აზიის მასშტაბით. მათ შორის წარმოდგენილია საქართველოში კომპანია BARTH LOGISTIK-ის სახით. 

ბართ ლოგისტიკი აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების დეპარტამენტის ხელმძღვანელის პოზიციაზე.

ჩვენ ვეძებთ მოტივირებულ, ინიციატორ კადრს რომელიც მოტივირებული იქნება განვითარდეს კომპანიასთან ერთად. ასევე ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ თითოეულ თანამშრომელს შევუქმნათ სასიამოვნო სამუშო გარემო და ყველა პირობა განვითარებისთვის.

ძირითადი ფუნქციები და მოვალეობები: 

  • თანამშრომლების მართვა, გეგმების დასახვა და მათ შესრულებაზე ზრუნვა;
  • მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმა, განხორციელება;
  • გაყიდვების გაზრდის მიზნით აქტივობების დაგეგმა და მენეჯმენტთან შეთანხმება;
  • კორპორატიულ კლიენტებთან ურთიერთობის მართვა;
  • ახალი კლიენტების მოძიება;
  • პოტენციურ კომპანიებთან შეხვედრების ორგანიზება;
  • საერთაშორისო და ადგილობრივ ბიზნეს შეხვედრებზე/ფორუმებზე/გამოფენებზე დასწრება და კომპანიის წარდგენა;
  • იურიდიულად გამართულად და ორგანიზებულად სერვისის გაყიდვა;
  • ფინანსური შედეგების შეჯამება და კვარტლის დაგეგმა;
  • გაყიდვების გუნდის განვითარებაზე და მოტივაციაზე ზრუნვა;


მოთხოვნები: 

  • B2B გაყიდვებში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • მენეჯერულ პოზიციაზე მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • ბაკალავრის დიპლომი, უპირატესობა მიენიჭება ბიზნეს ადმინისტრირების, ფიზიკა მათემატიკის ან ეკონომიკის განხრით;
  • სასურველია სამუშაო გამოცდილება ლოგისტიკის ან საბაჟო სერვისის მიმართულებით;
  • აუცილებელია ინგლისური ან გერმანული B2 დონეზე ცოდნა; სასურველია რუსული ენის ცოდნა B1 დონეზე.


უნარები: 

  • ლიდერული / მენეჯერული უნარები;
  • განვითარებაზე ორიენტირებულობა; 
  • გამართული ვერბალური კომუნიკაცია;
  • კომუნიკაბელურობა; 
  • გუნდურად მუშაობის უნარი; 
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა; 
  • გაყიდვების უნარი; 


დამატებითი ინფორმაცია: 

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან 

დაინტერესებულმა პირებმა უნდა გამოაგზავნონ რეზიუმე, ელ-ფოსტაზე: [email protected] და გზავნილის თემაში (Subject) აუცილებლად მიუთითონ "გაყიდვების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი".

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2018 წლის 24 ივლისი.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 14 ივლისი 12:33

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

არამედიკამენტების კატეგორიის მენეჯერი

ID 51162

შპს "ავერსი-ფარმა" აცხადებს ვაკანსიას არამედიკამენტების კატეგორიის მენეჯერის პოზიციაზე. 

კვალიფიკაცია და მოთხოვნები: 

  • სასურველია უმაღლესი განათლება(სასურველია ბიზნესის სფეროში)
  • მინიმუმ 2 წლიანი მუშაობის გამოცდილება არამედიკამენტების (მოვლა, ჰიგიენა, კოსმეტიკა) კატეგორიის მენეჯერის პოზიციაზე ან მარკეტინგის, ლოჯისტიკისა და მომარაგების სფეროში
  • ქართული, ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილი ფლობა 
  • საოფისე პროგრამების სრულყოფილო ცოდნა
  • კომუნიკაბელურობა, ანალიტიკური აზროვნების უნარი
  • პუნქტუალურობა, ორგანიზებულობა, მიზანდასახულობა , თვითგანვითარებისაკენ სწრაფვა.


ძირითადი მოვალეობები:

  • პროდუქციის შესყიდვისა და გაყიდვის პროცესების მართვა და კონტროლი;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების მიერ შესრულებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი;
  • ბაზრის ანალიზი - საბაზრო ტენდენციების მონიტორინგი;
  • პროდუქციის ნაირსახეობის მატებაზე ზრუნვა, არსებული ასორტიმენტის, გაყიდვებისა და ბაზრის ანალიზის საფუძველზე;
  • ახალი ბრენდების/მომწოდებლების მოძიება ადგილობრივად, მოლაპარაკების წარმოება და პროდუქციის დროული მოწოდების უზრუნველყოფა;
  • შესყიდვების გეგმის შედგენა;
  • შესყიდული პროდუქციის გაყიდვების მხარდაჭერა და პროცესის მართვა;
  • ფასწარმოქმნის ანალიზი და პროდუქციის ფასების შესახებ რეკომენდაციების შემუშავება;
  • გაყიდვებისთვის დაგეგმილი აქციებისა და სხვა აქტივობების ეფექტურობის დადგენა და მონიტორინგი;
  • პროდუქციის ანალიზი - შესყიდვის, გაყიდვის და მარაგის მუდმივი მონიტორინგი.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ელექტრონული ფოსტით, მისამართზე: [email protected] (გთხოვთ, ელფოსტის სათაურში(subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება; წინააღმდეგ შემთხვევაში, განაცხადი არ განიხილება), ან წარმოადგინოთ შემდეგი საბუთები 11.00 სთ-დან 15.00 სთ-მდე:

  • ფოტოსურათი 3x4 - 1ც.; 
  • დიპლომის ასლი; 
  • პირადობის მოწმობის ასლი; 
  • სარეკომენდაციო წერილები


მისამართზე: ქ. თბილისი, ა. ყაზბეგის 16 
ტელ: 2 506 506 (შიდა ნომერი 1575); 2 910238

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადა: 25 ივლისი, 2018 წ.

შენიშვნა: წინამდებარე ვაკანსიისათვის პირის მიერ CV-ს წარდგენა, გულისხმობს პირის მიერ პერსონალური მონაცემების დამსაქმებელისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. CV-ში მოცემული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებულ/შენახულ იქნება მხოლოდ გამოცხადებული ვაკანსიისათვის კანდიდატის შერჩევის მიზნით, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, შრომითი ურთიერთობის მთელი პერიოდის განმავლობაში, ასევე შრომითი ურთიერთობიდან გამომდინარე. დამსაქმებლის მხრიდან, ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის, პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება მხოლოდ შესაბამისი უფლებამოსილების მქონე პირთა/თანამშრომელთა მიერ. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება 2 თვის ვადით, ელექტრონული ან/და ამობეჭდილი სახით.

განთ. 14 ივლისი 12:31

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00

პროგრამული კონსულტანტი

ID 51161

კომპანია "აისტაილი" წარმოადგენს "Apple"-ის ბრენდის პროდუქციის რეალიზატორს საქართველოში. "აისტაილი" არის თავის სფეროში ყველაზე სწრაფად მზარდი, დინამიური კომპანია, მეგობრული კოლექტივითა და სასიამოვნო სამუშაო გარემოთი. კომპანიის საკადრო პრიორიტეტია ახალგაზრდა პერსპექტიული კანდიდატების შერჩევა და შემდგომში მათი პროფესიული ზრდა და განვითარება.

პოზიცია: პროგრამული კონსულტანტი

ძირითადი მოთხოვნები და პიროვნული თვისებები:

  • უმაღლესი განათლება/სტუდენტი; 
  • ინგლისური ან/და რუსული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • Apple-ის პროდუქციისა და iOS/Mac OS პროგრამული სისტემების ცოდნა;
  • სწრაფი ათვისების უნარი;
  • დადებითი პიროვნული თვისებები;
  • ასაკი: 18-დან 30 წლამდე.


ძირითადი მოვალეობები:

  • Apple-ის პროდუქციაზე კონსულტაციის გაწევა და ტექნიკური და პროგრამული მონაცემების ახსნა;
  • მომხმარებლისათვის კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისის შეთავაზება და გაყიდვა;
  • პროგრამული მომსახურების გაწევა;
  • სიახლეების მუდმივ რეჟიმში მოძიება და დანერგვა;
  • მერჩენდაიზინგი.


სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 4 დღე (10:00-22:00);
შესვენება: დღეში 2-ჯერ 30-30წთ;
ანაზღაურება 501-1000 ლარი კვალიფიკაციის შესაბამისად.

თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით გამოაგზავნეთ ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected] და "Subject"-ში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება!

გისურვებთ წარმატებებს! 

ვებ გვერდი: www.istyle.ge

განთ. 14 ივლისი 12:28

ბოლო ვადა 10 აგვისტო 00:00

შეფ-მზარეული - ახაშენი

ID 51160

შ.პ.ს. "კახური ტრადიციული მეღვინეობა" აცხადებს ვაკანსიას სასუმრო "Akhasheni Wine Resort"-ის სამზარეულოს დეპარტამენტში შეფ-მზარეულის პოზიციაზე.

მდებარეობა: ახაშენი;
სამუშაო გრაფიკი: სრული.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • სამზარეულოს ორგანიზაციული სტრუქტურის და ფუნქციონირების ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
  • კვების სფეროში მიღებული განათლება ჩაითველბა უპირატესობად.

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • სამზარეულოში მიმდინარე ყველა აქტივობის, მათ შორის საკვების მომზადებისა და მირთმევის პროცესის მართვა;
  • სამზარეულოს პერსონალის და მათი სამუშაო ცვლების კონტროლი;
  • სტუმრებზე/ბაზრის მოთხოვნებზე ორიენტირებული მენიუს შემუშავება და რეგულარულად შეცვლა ადგილობრივი, სეზონური თუ ეროვნული ტენდენციების გათვალისწინებით; 
  • კონკურენტების ფასების და მენიუს მუდმივი მონიტორინგი;
  • ქართული და ევროპული სამზარეულოს ცივი და ცხელი კერძების მომზადება;
  • კერძების გაფორმება და მომზადება სერვირებისთვის;
  • საკვები ან სასმელი პროდუქტების, ინვენტარის და დანადგარების უსაფრთხოდ და სწორად შენახვის წესების ცოდნა და დაცვა;
  • სანიტარულ-ჰიგიენური მოთხოვნების დაცვა სამზარეულოში;
  • საკვები პროდუქტების პირველადი დამუშავების (გაწმენდა, გარეცხვა, და დაფასოება) და მათი შენახვის წესების ზედმიწევნით ცოდნა და შესრულება;
  • სამუშაოს სწრაფად და ეფექტურად შესრულების უნარი.


უნარ-ჩვევები: 

  • ორგანიზებულობა;
  • დროის მართვისა და სწორი პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი; 
  • პუნქტუალურობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • მიზანმიმართული და შედეგებზე ორიენტირებული;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • გადაწყვეტილების სწრაფად მიღების უნარი.


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ (CV) ფოტოსურათით, ელ-მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება შეფ-მზარეული.

კანდიდატის განხილვა მოხდება მისი მონაცემების დამუშავებისა და მასთან გასაუბრების საფუძველზე.

სააპლიკაციო ფორმები მიიღება 2018 წლის 10აგვისტოს ჩათვლით.

შპს "კახური ტრადიციული მეღვინეობა" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 14 ივლისი 12:22

ბოლო ვადა 10 აგვისტო 00:00

აღმასრულებელი თანაშემწე

ID 51159

შპს "ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერი" წამყვანი კომპანია საქართველოს წყალმომარაგების ბაზარზე, რომლის მიზანია ხარისხიანი, უსაფრთხო და საიმედო წყალმომარაგებით თბილისისა და მისი შემოგარენის უზრუნველყოფა, აცხადებს ვაკანსიას აღმასრულებელი თანაშემწის თანამდებობაზე.

პასუხისმგებლობა/მოვალეობები:
  • სხვადასხვა სახის ადმინისტრაციული ამოცანების შესრულება, როგორებიცაა მენეჯმენტის წევრების კალენდრების მართვა, შეხვედრების ორგანიზება, სამუშაო სივრცეების დაჯავშნა, უზრუნველყოფა, რომ შეხვედრაში მონაწილე ყველა პირმა მიიღოს შეტყობინება შეხვედრის შესახებ;
  • მენეჯმენტის წარმომადგენლების მივლინებების დაგეგვა და მხარდაჭერა; გამგზავრებასთან დაკავშირებული საკითხების ადმინისტრირება: სავიზო პროცედურების უზრუნველყოფა, ფრენებისა და საცხოვრებლის დაჯავშნა;
  • შემოსული ზარებისა და კორესპონდენციის სქრინინგი, პრიორიტიზირება და შესაბამისი ჩანიშვნების წარმოება;
  • პასუხისმგებლობა კორპორატიული დოკუმენტების მართვაზე; სხვადასხვა ტიპის, მათ შორის კონფიდენციალური კორესპონდენციის/მასალების მომზადება და ადმინისტრირება;
  • ბიზნეს შეხვედრებზე დასწრება და ჩანაწერების წარმოება;
  • მენეჯმენტის სახელით კომუნიკაცია დონორებთან, პარტნიორებთან და სხვა ოფიციალურ პირებთან;
  • მენეჯერული და ფინანსური ანგარიშებისა და პრეზენტაციების მომზადება;
  • კომპანიის მენეჯმენტის მხარდაჭერა ადმინისტრაციული და ტექნიკური კუთხით.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების ან სოციალური მეცნიერებების განხრით;
  • იგივე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება;
  • ზეპირი და წერითი კომუნიკაციის ძლიერი უნარ-ჩვევები;
  • ინგლისური და რუსული ენებზე საქმის წარმოების უნარი;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • მენეჯმენტის პრინციპების და ფინანსების საბაზისო დონეზე ცოდნა.

პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები:
  • პუნქტუალურობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • მაღალი მოტივაცია, თვითორგანიზებულობა, პროაქტიულობა და შედეგებზე ორიენტირებულობა;
  • დაგეგმვის, კოორდინირების და პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის უნარი;
  • ცვალებად გარემოში სწრაფად ადაპტირების და სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • ძლიერი ინტერპერსონალური უნარ-ჩვევები.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] არა უგვიანეს 2018 წლის 20 ივლისისა.

გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის საგანში ("subject") მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ რომ თანახმა ხართ შპს "ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერმა" დაამუშაოს და შეინახოს თქვენს შესახებ პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში.
 

განთ. 14 ივლისი 12:08

ბოლო ვადა 20 ივლისი 00:00

მონიტორინგის ოფიცერი

ID 51158

დანიური სახლი აცხადებს ვაკანსიას მონიტორინგის ოფიცრის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: 11:00 - 21:00
დასვენება: კვირაში 2 დღე.
ანაზღაურება: 400-500 ლარი

მოვალეობები:

  • უნდა იყვნენ ყურადღებიანები და კონტროლი გაუწიონ მომხმარებელთა გადაადგილებას სავაჭრო ობიექტის დარბაზებში;
  • უნდა მოახდინონ იდენტიფიცირება მომხმარებლის მიერ პროდუქციის დაზიანების ან ქურდობის შემთხვევაში;
  • დარღვევების აღმოჩენის შემთხვევაში მონიტორინგის ოფიცერი ვალდებულია, აცნობოს უშუალო ხელმძღვანელს, რათა მოხდეს ფაქტზე შემდგომი რეაგირება.


უნარ-ჩვევები:

  • კომუნიკაციის უნარი
  • ყურადღებიანი
  • დეტალებზე ორიენტირებული
  • დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
  • სტრესის მართვის უნარი


დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება (მონიტორინგის ოფიცერი) წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განცხადება არ განიხილება. 

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 14 ივლისი 11:57

ბოლო ვადა 10 აგვისტო 00:00

1C ოპერატორი

ID 51157

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში. 

ჩვენ გთავაზობთ: 

პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს, ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას. კომპანია გორგიას მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში. გორგიას გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია. 

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "გორგია" აცხადებს ვაკანსიას ჰიპერმარკეტში 1C ოპერატორის პოზიციაზე, თბილისში

ძირითადი მოვალეობები:

  • 1C ERP 2.0 პროგრამაში მუშაობა
  • შეკვეთების დამუშავება
  • საქონლის პროგრამული ჩაწერა და გატარება
  • სასაქონლო ზედნადებების გამოწერა, რეალიზაციების გაფორმება და შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • 1C პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება.
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ფინანსების სფეროში)
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა


გთხოვთ, 20 ივლისამდე გამოგვიგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე [email protected] 

გაითვალისწინეთ, რომ აუცილებელია გამოგზავნისას მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 14 ივლისი 11:50

ბოლო ვადა 20 ივლისი 00:00