ფილტრი

ვაკანსიები

სოციალური მუშაკი - თელავი

ID 51180

World Vision საქართველო მსოფლიოს ერთ-ერთი უდიდესი არასამთავრობო ორგანიზაციაა, რომელიც 5 კონტინენტზე, ასზე მეტ ქვეყანაში ფუნქციონირებს. ეს არის ადამიანთა დახმარებაზე, განვითარებასა და ადვოკატირებაზე მიმართული ორგანიზაცია, რომელიც ბავშვებთან, ოჯახებთან და თემებთან მუშაობს სიღარიბისა და უსამართლობის დასაძლევად. 

კახეთის სამხარეო განვითარების პროგრამა არის გრძელვადიანი პროგრამა, რომელიც მიზნად ისახავს თემის განვითარებას ბავშვთა კეთილდღეობისთვის. პროგრამის საქმიანობა მოიცავს სამ ძირითად მიმართულებას - ბავშვთა დაცვა, ბავშვთა ადრეული განვითარება და ახალგაზრდების გაძლიერება და ჩართულობა. თელავის, ყვარლის და გურჯაანის მუნიციპალიტეტებში შეირჩა 24 სამიზნე თემი, სადაც მუშაობს პროგრამა. თემის საინიციატივო ჯგუფები, თემის წარმომადგენლები, სოფლის რწმუნებულები, ისევე როგორც მუნიციპალიტეტის მმართველობის წარმომადგენლები, არიან მხარდამჭერები, რომლებიც მხარს უჭერენ ინიციატივებს განვითარებისთვის პროგრამის დაწყებითი ეტაპიდან მის დასრულებამდე. 

პოზიციის სახელწოდება: სოციალური მუშაკი
განცხადების ნომერი: "WVG- KAP-SW"
ადგილმდებარეობა: თელავის მუნიციპალიტეტის მერია/ სოციალური სამსახური
სტატუსი: სერვის კონტრაქტორი

პოზიციის ადგილმდებარეობა არის თელავის მუნიციპალიტეტის მერია/ სოციალური სამსახური. აღნიშნული პოზიცია წარმოადგენს თელავის მუნიციპალიტეტის მერია/ სოციალური სამსახურსა და ორგანიზაციას შორის არსებული თანამშრომლობის დამაკავშირებელ რგოლს. 

პოზიციის მიზანი:

სოციალური მუშაკის პოზიციის მიზანია მოახდინოს თელავის მუნიციპალიტეტში ბავშვთა დაცვის რეფერალური მექანიზმის პროცედურების დანერგვა/გამართული ფუნქციონირება; ჩართულ მხარეებთან კოორდინაციის უზრუნველყოფა. 

ძირითადი მოვალეობები:

  • ადმინისტრაციულ ერთეულში მერის წარმომადგენლებისაგან ბავშვზე განხორციელებული ძალადობის, ძალადობაზე საფუძვლიანი ეჭვის ან სავარაუდო ძალადობის შესახებ შეტყობინების მიღებისთანავე რეაგირება ბავშვთა დაცვის მიმართვიანობის (რეფერირების) შიდა ინსტრუქციის პროცედურის თანახმად, შესაბამისი ვადების დაცვით;
  • გამოვლენილი საჭიროების მიხედვით ბენეფიციარების ჩართვა მუნიციპალიტეტის მერიის შესაბამის სოციალურ პროგრამაში;
  • ბავშვთა დაცვის შემთხვევების იდენტიფიცირება და შესაბამისი რეაგირება;
  • თითოეული შემთხვევის აღრიცხვა და მონაცემთა ბაზის წარმოება;
  • ეფექტური კომუნიკაცია და მჭიდრო თანამშრომლობა ჩართულ მხარეებთან, როგორც მუნიციპალიტეტის მერიის თანამშრომლებთან, ასევე სოციალური მომსახურების სააგენტოსა და პოლიციასთან; 
  • ინფორმაციის გაცვლა ბავშვთა დაცვის მიმართვიანობის (რეფერირების) პროცედურებთან დაკავშირებულ საკითხებზე ამ პროცედურებში მონაწილე მხარეებს შორის კანონმდებლობით დადგენილი წესის მიხედვით; 
  • ჩართულ მხარეებთან შეხვედრების ორგანიზება/მონაწილეობა პროცესის მიმდინარეობის შეფასებისა და წამოჭრილი პრობლემების გადაჭრის გზების დასახვის მიზნით;
  • ინფორმაციის კონფიდენციალობის დაცვა;
  • კვარტალური ანგარიშის მომზადება და წარდგენა;


კვალიფიკაცია და გამოცდილება:

  • უმაღლესი განათლება (უპირატესობა მიენიჭებათ უმაღლესი განათლების მქონე პირებს სოციალურ სამუშაოში ან ფსიქოლოგიაში);
  • მოწყვლად ჯგუფებთან (სასურველია სოციალურ მუშაკად) მუშაობის გამოცდილება;
  • ზოგადი წარმოდგენა ბავშვთა კეთილდღეობის პოლიტიკის შესახებ;
  • ანალიტიკური, ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები;
  • ჯგუფში მუშაობის უნარ-ჩვევები;
  • გააჩნდეს თემთან მუშაობის და ურთიერთობის გამოცდილება;
  • იყოს მტკიცე და კონსტრუქციული ბენეფიციარებთან ურთიერთობისას.
  • კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა


დაინტერესებულმა პირმა, რომელიც აკმაყოფილებს ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, წარმოადგინონ CV/ავტობიოგრაფია (2 რეკომენდატორის საკონტაქტო მონაცემებით) და მოტივაციის წერილი შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, განცხადების ნომერი "WVG- KAP-SW" მიუთითოთ ელ-ფოსტის სათაურში. 

განაცხადების მიღების საბოლოო თარიღი: 2018 წლის 17 ივლისს.

განთ. 14 ივლისი 17:55

ბოლო ვადა 17 ივლისი 00:00

ოპერატორი - პატარძეული

ID 51179

შპს "კახური ტრადიციული მეღვინეობა" აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის პოზიციაზე. 

მდებარეობა: პატარძეული
სამუშაო გრაფიკი სრული

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით Excel-ის და Photoshop-ის (ან სხვა მონათესავე გრაფიკული პროგრამის) მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • აუცილებელია რუსული ენის ცოდნა.


მოვალეობები:

  • სისტემის გამართულად და შეუფერხებლად მუშაობის კონტროლი;
  • მონიტორების თვალყურის დევნება ხარვეზების იდენტიფიცირებისა და დროული რეაგირების მიზნით; 
  • სისტემაში შესაბამისი მაკორექტირებელი მოქმედებების შესრულება საჭიროებისამებრ;
  • სისტემის სხვადასხვა პროგრამული ფუნქციის გამოყენება საჭიროებისამებრ; 
  • უშუალო მენეჯერის დავალებების შესრულება მოთხოვნისამებრ.


სხვა ცოდნა/უნარები:

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ორგანიზებულობა, დისციპლინირებულობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;


განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა: 2018 წლის 10 აგვისტო

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ (CV) - ფოტოსურათით, ელ-მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება "ოპერატორი". რეზიუმე დაასათაურეთ თქვენი სახელით და გვარით. 

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

შ.პ.ს. " კახური ტრადიციული მეღვინეობა" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 14 ივლისი 17:52

ბოლო ვადა 10 აგვისტო 00:00

უფროსი IT პროექტის მენეჯერი

ID 51178

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას უფროსი IT პროექტ მენეჯერის პოზიციაზე.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/35876/

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 20 ივლისი, 2018.

განთ. 14 ივლისი 17:44

ბოლო ვადა 20 ივლისი 00:00

საცხოვრებელი კომპლექსის კონსიერჟი

ID 51177

სს "m2 უძრავი ქონება" აცხადებს ვაკანსიას საცხოვრებელი კომპლექსის კონსიერჟის თანამდებობაზე. 

ძირითადი მოვალეობები: 

  • კომპლექსის მოვლა-პატრონობის სერვისების მართვა, კოორდინაცია, დაგეგმვა და კონტროლი;
  • საცხოვრებელი კომპლექსის მომსახურების ხარისხის კონტროლი, პრევენციული ზომების მიღება, ნაკლოვანებების აღმოჩენა და ოპტიმალური გადაჭრის გზების მოძებნა;
  • კომპლექსის ტერიტორიაზე არსებული საცურაო აუზისა და სავარჯიშო დარბაზის გამართული მუშაობის კონტროლი;
  • მობინადრეებისთვის ტაქსის გამოძახება, ავტომობილის დაქირავება, რესტორნებისა და ბილეთების დაჯავშნა, ქიმწმენდის და სახლის დალაგების მომსახურების ორგანიზება;
  • მობინადრეებისთვის სხვადასხვა ტიპის ტექნიკური დახმარების გაწევა;
  • კომპლექსის ხარვეზების აღრიცხვა;
  • მაცხოვრებლების მიერ განხორციელებული სატელეფონო ზარებისა და შეტყობინებების მიღება, აღრიცხვა და დროული რეაგირება;
  • კომპლექსის მოვლის მომსახურების ხარჯების დაფარვის კონტროლი, დავალიანებების მონიტორინგი და რეპორტინგი;
  • ქონების მართვის დეპარტამენტის უფროსისა და მენეჯმენტისგან მიღებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება;
  • დეპარტამენტის საქმიანობის სისტემური ანალიზის ხელშეწყობა და რეკომენდაციის გაწევა. 


სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება;
  • მომსახურების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება (სასურველია უძრავი ქონების მართვის მიმართულებით);
  • აუცილებელი ცოდნა და უნარები:
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა (Excel, Word, Outlook);
  • ენების ცოდნა: ქართული სრულყოფილად, ინგლისური და რუსული ენების საფუძვლიანი ცოდნა;
  • მომსახურების და კომუნიკაციის კარგად განვითარებული უნარები;
  • მოლაპარაკების წარმართვის უნარი;
  • ორგანიზებულობა და მართვის უნარი;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • გადაწყვეტილების დროულად მიღების უნარი;
  • მოტივაცია და ენერგიულობა;
  • ინიციატივის გამოჩენის უნარი;
  • პრეზენტაციის უნარი.


დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ. ფოსტით მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2018 წლის 20 ივლისისა, (გამოგზავნის შემთხვევაში გთხოვთ სათაურის (subject) ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება).

განთ. 14 ივლისი 17:42

ბოლო ვადა 20 ივლისი 00:00

შერჩევის სპეციალისტი/სტაჟიორი

ID 51176

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში. 

ჩვენ გთავაზობთ: 

პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს. ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას. 

კომპანია "გორგიას" მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში. "გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია. 

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "ბი ემ სი გორგია" აცხადებს 3 თვიან სტაჟირებას შერჩევის განყოფილებაში

ძირითადი მოვალეობები:

  • ვაკანსიის განთავსება;
  • კანდიდატების მოძიება სხვადასხვა არხებით;
  • შემოსული რეზიუმეების გადარჩევა;
  • გასაუბრებების და ტესტირებების დაგეგმვა/ჩატარების უზრუნველყოფა;
  • კანდიდატების სარეზერვო ბაზის შექმნა;
  • ხელმძღვანელის მიერ მიცემული სხვა დავალებების შესრულება.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ფსიქოლოგიის მიმართულებით);
  • ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;


პიროვნული უნარ-ჩვევები: 

  • კომუნიკაბელური;
  • ორგანიზებული;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;


დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ CV 17 ივლისის ჩათვლით, შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 14 ივლისი 17:12

ბოლო ვადა 17 ივლისი 00:00

ადმინისტრატორი

ID 51175

სს "საქართველოს ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ იხილოთ მოცემულ ბმულზე https://my.hirehive.io/jsc-bank-of-georgia/jobs/35874/

რეზიუმეს გამოგზავნის ბოლო ვადაა 24 ივლისი 2018.

განთ. 14 ივლისი 17:08

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

სოციალური მედიის მენეჯერი

ID 51174

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში. 

ჩვენ გთავაზობთ: 

პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს, ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას. კომპანია გორგიას მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში. გორგიას გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია. 

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "ბი ემ სი გორგია" აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე. 

ძირითადი მოვალეობები: 

  • ციფრული მედიის არხებში სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვა
  • სოციალური ქსელების არხების მართვა
  • აქციების დროული განთავსება
  • საკომუნიკაციო გეგმის შესაბამისად კონტენტის შექმნა
  • სოციალური მედიის არხების სტატისტიკის წარმოება, ანალიზი.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე
  • Photoshop, illustrator, InDesig,Corel პროგრამებიდან რომელიმეს ცოდნა
  • ინგლისური და/ან რუსული ენის ცოდნა


პიროვნული თვისებები:

  • ძლიერი ანალიტიკური აზროვნება
  • კარგი წერილობითი კომუნიკაციის უნარი
  • დეტალებზე ორიენტირებული
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა


დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ CV 20 ივლისის ჩათვლით, შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 14 ივლისი 17:06

ბოლო ვადა 20 ივლისი 00:00

მიმღები-ოპერატორი

ID 51173

ჰოლდინგური კომპანია "თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას მიმღები-ოპერატორის პოზიციაზე თბილისში.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000147
ადგილმდებარეობა: თბილისი
მოქმედების ვადა: 31.07.2018
კატეგორია: სერვისის განვითარება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება:

  • სასურველია სამუშაო გამოცდილება კლიენტთა მომსახურების სფეროში.
  • განათლება: ხარისხი: სტუდენტი, ბაკალავრი.


ენები:

  • ქართული - ძალიან კარგი
  • რუსული - საშუალო
  • ინგლისური - საშუალო


უნარები:

  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • მოლაპარაკების წარმოების უნარი
  • სხვადასხვა ამოცანებზე ერთდროულად მუშაობის უნარი
  • სისხარტე


დამატებითი მოთხოვნები: პოზიცია გულისხმობს სამუშაო დროის ნაწილის გატარებას სერვის ცენტრის ტერიტორიაზე, გარეთ (ღია ცის ქვეშ)

სამუშაოს აღწერა:

  •  სერვის ცენტრის ტერიტორიაზე (გარე პერიმეტრი) სატრანსპორტო საშუალებების მიღება და მათი საჭიროებების დადგენა;
  • ავტო-სერვისისთვის საჭირო დროის ხანგრძლივობისა და ფასების შესახებ პირველადი ინფორმაციის მიწოდება;
  • მომხმარებლის პროგრამულად დარეგისტრირება;
  • შესრულებული სამუშაოების დასრულების შესახებ, მომხმარებლების ინფორმირება. 


დამატებითი ინფორმაცია: 

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს https://career.tegetamotors.ge/Job/147

განთ. 14 ივლისი 17:02

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00

700 ლარი

ვადაგადაცილებული სესხების მართვის ჯგუფის უფროსი - კახეთი

ID 51172

ფინანსური ბიურო აცხადებს ვაკანსიას ვადაგადაცილებული სესხების მართვის ჯგუფის უფროსის პოზიციაზე სიღნაღში, დედოფლისწყაროში, საგარეჯოში, ლაგოდეხში.

სამუშაო საათები: ორშაბათი- პარასკევი: 10:00-დან 18:00-მდე; შაბათი: 10:00-დან 15:00-მდე;
ანაზღაურება: 700 ლარი

სამუშაოს აღწერა:

  • ბანკის ვადაგადაცილებულ პორტფელზე დავალიანების დაფარვის მიზნით კლიენტებთან სატელეფონო კომუნიკაციის დამყარება და მოლაპარაკებების წარმართვა; 
  • პრობლემური სესხების მოგვარება და მათი აღმოფხვრისათვის საჭირო გზების ძიება;
  • მონაცემთა ბაზებთან მუშაობა;
  • კლიენტების და თავდები პირების ქონების შესახებ ინფორმაციის მოძიება და დამუშავება;
  • უშუალო ხელმძღვანელის მიერ სხვა დამატებითი დავალებების შესრულება (კომპეტენციის ფარგლებში);


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • ვადაგადაცილებული სესხების მართვის მიმართულებით სამუშაო გამოცდილება სასურველია;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; (MS Word; MS Excel; MS Outlook)


კომპეტენციები და უნარები:

  • მსესხებლებთან ეფექტური მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
  • გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი; დამარწმუნებელი კომუნიკაცია;
  • სამუშაო დროის ოპტიმალურად გამოყენების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • სტრესულ სიტუაციებთან გამკლავების უნარი;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;


დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, მოგვაწოდოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 14 ივლისი 16:23

ბოლო ვადა 14 აგვისტო 00:00

აღმასრულებელი დირექტორის ასისტენტი

ID 51171

კონსულტაციის და ტრენინგის ცენტრი აცხადებს ვაკანსიას აღმასრულებელი დირექტორის ასისტენტის თანამდებობაზე.

თანამდებობრივი მოვალეობები:

  • აღმასრულებელი დირექტორის დახმარება მიმდინარე საქმიანობაში; 
  • დირექტორის მხარდაჭერა დონორებთან და პარტნიორებთან ურთიერთობის პროცესში; 
  • დირექტორის მიერ დასმულ საკითხებზე ინფორმაციის მოძიება; 
  • დირექტორის მიერ მოთხოვნილი მასალებისა და საბუთების დროული მოძიება და მომზადება;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ბაკალავრი სოციალურ მეცნიერებებში).
  • სულ მცირე 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საზოგადოებრივ ორგანიზაციაში, ან განვითარების პროექტში
  • ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ცოდნა.


პიროვნული თვისებები:

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და კეთილსინდისიერება;
  • ორგანიზაციული უნარ-ჩვევები, დაგეგმვისა და სამუშაო დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
  • პროაქტიული, სწავლაზე ორიენტირებული
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • მრავალმხრივი ინფორმაციის ანალიზის და სისტემატიზების უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანგარიშგების მომზადების, საქმიანი კორესპონდენციის წერის უნარი.


სამუშაო პირობები:

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი.
სამუშაო დღეები: 5 დღე.
სამუშაო საათები: 09:30-დან 18:00 სთ-მდე.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected].ge

განაცხადების მიღების ბოლო ვადა 30 ივლისი, 18:00.

განთ. 14 ივლისი 16:15

ბოლო ვადა 30 ივლისი 00:00

იურისტი

ID 51170

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას იურისტის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000145
ადგილმდებარეობა: თბილისი. სათაო ოფისი
მოქმედების ვადა: 24.07.2018
კატეგორია: იურიდიული
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

  • გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება - 7 წელი სამოქალაქო სამართლის მიმართულებით. 
  • განათლება: ხარისხი: მაგისტრი.


ენები:

  • ქართული - ძალიან კარგი
  • რუსული - ძალიან კარგი (ჩატარდება ტესტირება)
  • ინგლისური - ძალიან კარგი (ჩატარდება ტესტირება)


უნარები:

  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
  • ლოგიკური აზროვნების უნარი
  • დროის მართვის უნარი
  • სხვადასხვა ამოცანებზე ერთდროულად მუშაობის უნარი


დამატებითი მოთხოვნები:

  • აუცილებელია, აპლიკანტს ჩაბარებული ჰქონდეს ადვოკატთა საკვალიფიკაციო გამოცდა სამოქალაქო სპეციალიზაციით 
  • სასურველია საქართველოს ადვოკატთა ასოციაციის წევრობა


სამუშაოს აღწერა:

  • კომპანიის სამართლებრივი უზრუნველყოფა;
  • კომპანიის საჭიროებიდან გამომდინარე სხვადასხვა სახის დოკუმენტაციის (მათ შორის ხელშეკრულებები, სარჩელები, საჩივრები, აქტები, დასკვნები, განცხადებები და სხვა) შედგენა/განხილვა;
  • დოკუმენტაციის სამართლებრივი ანალიზი, სამართლებრივი დასკვნების მომზადება;
  • იურიდიული კუთხით რისკების იდენტიფიცირება და რეაგირება;
  • კომპანიის საქმიანობისათვის საჭირო დოკუმენტაციის/ლიცენზიების ან/და სხვა საჭირო უფლებების მოსაპოვებლად დოკუმენტაციის მომზადება და შესაბამის ორგანოში წარმომადგენლობა;
  • კომპანიის წარმომადგენლობა სასამართლოში, აღსრულების ეროვნულ ბიუროსა და სახელმწიფო ორგანოებში;
  • სამართლებრივი კონსულტაციების გაწევა კომპანიის ხელმძღვანელებისათვის;
  • მოქმედ კანონმდებლობაში შეტანილი ცვლილებების რეგულარული მონიტორინგი და შესაბამისი სიახლეების დანერგვა სამუშაო პროცესში;
  • კომპანიის პარტნიორთა კრების გადაწყვეტილებების პროექტების მომზადება;
  • თეგეტა მოტორსის და მისი შვილობილი კომპანიების სამართლებრივი უზრუნველყოფისთვის საჭირო სხვა სამუშაოების შესრულება.


დამატებითი ინფორმაცია: 

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებას!

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს https://career.tegetamotors.ge/Job/145

განთ. 14 ივლისი 15:50

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

ზეინკალი

ID 51169

შპს "ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერი" წამყვანი კომპანია საქართველოს წყალმომარაგების ბაზარზე, რომლის მიზანია ხარისხიანი, უსაფრთხო და საიმედო წყალმომარაგებით თბილისისა და მისი შემოგარენის უზრუნველყოფა, აცხადებს ვაკანსიას ზეინკლის თანამდებობაზე.

პასუხისმგებლობა/მოვალეობები:

** შპს "ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერის" მისიის, მიზნების, ფასეულებებისა და ღირებულებების ცოდნა და გაზიარება;
** შრომითი ხელშეკრულებითა და წინამდებარე ინსტრუქციით გათვალისწინებული პირობების სრულყოფილად შესრულება და დაცვა;
** გრუნტის გათხრითი სამუშაოების შესრულება;
** მრიცხველის მონტაჟი, შეცვლა, შეკეთება
** მრიცხველისათვის საჭიროებისამებრ ჭის მოწყობა/მოწესრიგება;
** განათხარი ადგილის მოწესრიგება;
** ჩაბარებული ინვენტარის მოფრთხილება და მუდმივად მუშა-მდგომარეობაში ყოფნის უზრუნველყოფა;
** დაკისრებული მოვალეობის დროულად და ხარისხიანად შესრულება;
** კომპანიის შინაგანაწესის, დებულებებისა და ბრძანებების შესრულა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** იარაღებთან მუშაობის გამოცდილება (წერაქვი, ნიჩაბი, ძალაყინი, სანგრევი ჩაქუჩი, ფრეზი)
** სასურველია მრიცხველის მონტაჟის ნორმებისა და წესების ცოდნა;
** სასურველია ტექნიკის ექსპლოატაციისა და შრომის უსაფრთხოების წესების ცოდნა;
** ფიზიკურად ჯანმრთელი, კეთილსინდისიერი, შრომისმოყვარე, ენერგიული;
** გუნდურად და ინდივიდუალურად მუშაობის, დაკისრებული მოვალეობის დროულად და ხარისხიანად შესრულების უნარი.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (09:00 - 18:00)

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] არა უგვიანეს 2018 წლის 10 აგვისტოსი.

გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის საგანში ("subject") მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ რომ თანახმა ხართ შპს "ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერმა" დაამუშაოს და შეინახოს თქვენს შესახებ პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში.

განთ. 14 ივლისი 15:49

ბოლო ვადა 10 აგვისტო 00:00