ფილტრი

ვაკანსიები

1700 ლარი

იჩქარეთ! დაიწყო მიღება სილამაზის სალონის სასწავლო კურსებზე (ქალთა და მამაკაცთა)

ID 42289

იჩქარეთ! დაიწყო მიღება სილამაზის სალონის სასწავლო კურსებზე (ქალთა და მამაკაცთა) სტილისტის სპეციალობაზე შეღავათიან ფასად. თვეში 100 ლარი. სწავლების ხანგძლივობა 3 დან 5 თვემდე. სწავლება მიმდინარეობს თეორიულად და პრაქტიკულად, გვაქვს გამოკითხვები, იწერება ნიშნები. ასევე ხდება კვალიფიკაციის ამაღლება შეჭრებზე გარანტიით.  ვიძლევით სერთიფიკატს და ვეხმარებით სამსახურის დაწყებაში. რადგანაც ჩვენთან ყველაფერი კეთდება 1 ლარად თქვენ მიიღებთ უამრავ პრაქტიკულ გამოცდილებას ცოცხალ მანეკენებზე სპეციალისტის დახმარებით. იჩქარეთ, ადგილები შეზღუდულია. გეპატიჟებით ყველას კლიენთა და მოსწავლეს. მობრძანდით, გელით სალონი ,, გელი'' მის: გამსახურდიას გამზირი მეტრო ტექნიკურ უნივერსიტეტთან. ☎  : ‎555267962 ;  ‎579068361

განთ. 21 იანვარი 13:48

ბოლო ვადა 21 თებერვალი 00:00

პრისელერი/დისტრიბუტორი ბათუმში

ID 42288

კომპანია "ორიენტი" ოცი  წელია, წარმატებით მოღვაწეობს საქართველოს სადისტრიბუციო ბაზარზე. "ორიენტი" ექსკლუზიური დისტრიბუტორია ისეთი ბრენდებისა, როგორიცაა: "mondelez-Kent", "kavaklidere", "Gumi Gida", "penguen",  ,,TORKU”, და სხვა.

"ორიენტი" ორიენტირებულია მომხმარებელზე, უახლესი იმპორტული პროდუქცის დისტრიბუციაზე სქართველოში. კომპანიის პრიორიტეტული ღირებულებებია სოციალური პასუხისმგებლობა, პარტნიორებთან გრძელვადიანი თანამშრომლობა, მომხმარებლისადმი ერთგულება.

კომპანია "ორიენტი" აცხადებს ვაკანსიას პრისელერისა და დისტრიბუტორის პოზიციაზე  ბათუმში.

 

ანაზღაურება: გამომუშავებით

 

  • პრისელერი :   750-1750 ლარამდე
  • დისტრიბუტორი:  550-1200 ლარამდე

 

აუცილებელი მოთხოვნები:

 

  • იპოთეკური ვალდებულებებისგან თავისუფალი უძრავი ქონება (ბინა ან მიწის ნაკვეთი
  • ასაკი: 25-დან;
  • უმაღლესი განათლება;
  • აუცილებელია დისტრიბუციაში მუშაობის გამოცდილება(ანალოგიურ პოზიციაზე);
  • საკუთარი ავტომობილი.
  • ავტომობილის მართვის მოწმობა - B კატეგორია;

 

აუცილებელი პიროვნული თვისებები:

 

  • გუნდური მუშაობა;
  • დაძაბულ რეჟიმში მუშაობა;
  • მაღალი შედეგების მიღწევა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • მოლაპარაკებების წარმობა;
  • დაგეგმვისა და სამუშაო დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
  • ახალი ობიექტების ათვისების უნარი;
  • ფინანსურ დოკუმენტებთან მუშაობის უნარი;
  • პროდუქციის პრეზენტაციის უნარი;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა.

 

გთხოვთ, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გადმოაგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათით მისამართზე: [email protected] ელექტრონულ წერილში მიუთითეთ  სასურველი ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი რეზიუმე არ განიხილება

განთ. 21 იანვარი 13:31

ბოლო ვადა 17 თებერვალი 00:00

საკრედიტო ექსპერტი

ID 42287

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია ბერმელი აცხადებს ვაკანსიას საკრედიტო ექსპერტის პოზიციაზე

 

ძირითადი მოვალეობები

  • გარკვევა მომხმარებლების მოთხოვნებში, შესაბამისი პროდუქტების შეთავაზება, ამ პროდუქტების უპირატესობის ახსნა.საკრედიტო პროტუქტების რეკლამირება, მუდმივი ზრუნვა ახალი მომხმარებლების მოზიდვაზე და სესხის გაცემის გეგმის შესრულების უზრუნველყოფა
  • საკრედიტო განაცხადის მომზადება და კომიტეტზე წარდგენა
  • სესხის რეგისტრაცია/გაცემა
  • ჯანსაღი პორტფელია მართვა გაპრობლემურებისგან თავის დასაზღვევად.

 
 
 საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია-საბანკო საქმე, საბუღალტრო აღრიცხვა, ფინანსები, ბიზნეს ადმინისტრირება)
  • MS Office-ის სრულყოფილი ცოდნა.

 

სამუშაო გამოცდილება:

  • მინიმუმ  1 წლიანი გამოცდილება  დაკრედიტების მიმართულებით ბანკში ან საფინანსო ორგანიზაციაში.

 

სავალდებულო მოთხოვნები:

  • სხარტი, ლოგიკური,ანალიტიკური აზროვნება,
  • დაკვირვებულობა დეტალების მიმართ, ორგანიზებულობა
  • შედეგებზე ორიენტირებულობა,
  • კომუნიკაბელურობა
  • დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი,
  • სამუშაოს და დროის დაგეგმვის უნარი
  • გაყიდვების უნარი, დამარწმუნებელი,არგუმენტირებული, და გამართული ვერბალური კომუნიკაცია
  • მიზანდასახულობა და განვითარების სურვილი

     

კონკურსში მონაწილეობის მისაღაბედ დაინტერესებულ კანდიდათებს გთხოვთ გადმოგვიგზავნოთ CV შემდეგ ელ.ფოსტის მისამართზე: [email protected]

განთ. 21 იანვარი 13:29

ბოლო ვადა 18 თებერვალი 00:00

კორპორატიული ბანკირი/მენეჯერი

ID 42286

დაგეგმეთ თქვენი მომავალი საქართველოს ბაზარზე მზარდ და პერსპექტიულ ბანკთან ერთად!

სს ‘’ზირაათ ბანკი საქართველო’’ აცხადებს ვაკანსიას თბილისში, წერეთლის გამზირზე მდებარე სერვის-ცენტრისთვის, შემდეგ პოზიციებზე;

კორპორატიული ბანკირი/მენეჯერი - მინიმუმ 8 წლიანი სამუშაო გამოცდილებით,

კორპორატიული ბანკირი/ბიზნეს სესხები/მარკეტინგის სპეციალისტი - მინიმუმ 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილებით,

უნივერსალური ოპერატორი - მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილებით,

 

კანდიდატებს მოეთხოვებათ:

  • ინგლისური და/ან თურქული ენის ცოდნა.

 

გთხოვთ გადმოაგზავნოთ CV (ინგლისურ ან თურქულ ენაზე) 3X4 ფოტოსურათით შემდეგ ელექტრონულ  მისამართზე : [email protected]

განაცხადის გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2018 წლის 17 თებერვალი.

განთ. 21 იანვარი 13:20

ბოლო ვადა 17 თებერვალი 00:00

სამეურნეო სამსახურის მენეჯერი

ID 42285

დასაქმების კომპანია " HR Partners" კონტრაქტორი კომპანიის სახელით აცხადებს ვაკანსიას სამეურნეო სამსახურის მენეჯერის თანამდებობაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიაში არსებული მატერიალურ-ტექნიკური რესურსების გამართული მდგომარეობაში შენარჩუნება;
  • სწორ ექსპლუატაციაზე კონტროლი;
  • საჭიროების შემთხვევაში აღდგენითი სამუშაოების უზრუნველყოფა.
  • კომპანიის ოფისის/ადმინისტრაციული შენობის და მისი მიმდებარე ტერიტორიის სამუშაო პროცესისათვის სათანადო მდგომარეობაში შენარჩუნება;
  • ელექტრო, წყალგაყვანილობის, გათბობის და აშ. სისტემების გამართული ფუნქციონირების უზრუნველყოფა;
  • საჭირო რესურსების განსაზღვრა.


მოთხოვნები:

  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
  • ორგანიზატორული უნარ-ჩვევები.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, 2018 წლის 30 იანვრამდე გამოაგზავნოთ CV ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] და მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი CV, გამოგზავნის შემთხვევაში, აღმოჩნდება ჩვენს მონაცემთა ბაზაში და შესაძლებელია პერიოდულად დაგიკავშირდეთ აღნიშნული, ან/და სხვა შესაბამისი ვაკანსიების არსებობისას.

განთ. 21 იანვარი 13:16

ბოლო ვადა 30 იანვარი 00:00

გარე გაყიდვების აგენტი

ID 42284

://www.eLoan.ge აცხადებს ვაკანსიას გარე გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე.

ვალდებულებები:
  • პროდუქციის მახასიათებლების შესწავლა/ცოდნა
  • გაყიდვები და გაყიდვების ზრდა
  • დაგეგმილი მიზნების მიღწევა
  • მომხმარებლის სწრაფი, ხარისხიანი და თავაზიანი მომსახურება;
  • ტექნიკური კონსულტაციის გაწევა.

მოთხოვნები:
  • კომუნიკაბელური
  • მოტივირებული;
  • ენერგიული;
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნება
  • გამართულად საუბარი
  • სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი
  • სასურველია გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება
  • პროდუქციის ტექნიკური მახასიათებლების ცოდნა და/ან სწრაფი ათვისების უნარი
  • ინფორმაციის საინტერესოდ და სრულად წარდგენის უნარი;

განსაკუთრებული პირობები:

ხელფასი: ფიქსირებული + ბონუსი
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე, 11:00-დან 20:00 საათამდე

თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად, ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განაცხადების მიღების ბოლო ვადა: 31 იანვარი.
 

განთ. 21 იანვარი 13:14

ბოლო ვადა 31 იანვარი 00:00

სამეურნეო სამსახურის მენეჯერი

ID 42283

დასაქმების კომპანია " HR Partners" კონტრაქტორი კომპანიის სახელით აცხადებს ვაკანსიას სამეურნეო სამსახურის მენეჯერის თანამდებობაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიაში არსებული მატერიალურ-ტექნიკური რესურსების გამართული მდგომარეობაში შენარჩუნება;
** სწორ ექსპლუატაციაზე კონტროლი;
** საჭიროების შემთხვევაში აღდგენითი სამუშაოების უზრუნველყოფა.
** კომპანიის ოფისის/ადმინისტრაციული შენობის და მისი მიმდებარე ტერიტორიის სამუშაო პროცესისათვის სათანადო მდგომარეობაში შენარჩუნება;
** ელექტრო, წყალგაყვანილობის, გათბობის და აშ. სისტემების გამართული ფუნქციონირების უზრუნველყოფა;
** საჭირო რესურსების განსაზღვრა.

მოთხოვნები:

** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
** ორგანიზატორული უნარ-ჩვევები.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, 2018 წლის 30 იანვრამდე გამოაგზავნოთ CV ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] და მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი CV, გამოგზავნის შემთხვევაში, აღმოჩნდება ჩვენს მონაცემთა ბაზაში და შესაძლებელია პერიოდულად დაგიკავშირდეთ აღნიშნული, ან/და სხვა შესაბამისი ვაკანსიების არსებობისას.

განთ. 21 იანვარი 13:13

ბოლო ვადა 30 იანვარი 00:00

საოპერაციო რისკების ხელმძღვანელი

ID 42282

სააქციო საზოგადოება "იმანი ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას საოპერაციო რისკების ხელმძღვანელის თანამდებობაზე.

სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი

ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიაში საოპერაციო რისკების მეთოდოლოგიის შემუშავება/დახვეწა
  • ბიზნეს-პროცესში არსებული საოპერაციო რისკების იდენტიფიკაცია და შეფასება;
  • იდენტიფიცირებული რისკების დოკუმენტაციის წარმოება, მართვა; 
  • რისკების მინიმიზაციის სამოქმედო გეგმების შემუშავება და პროექტების მართვა;
  • მომსახურების არსებული და ახალი პროდუქტების დანერგვასთან დაკავშირებული საოპერაციო რისკების დადგენა, შეფასება და ანალიზი კომპანიაში შემუშავებული მეთოდოლოგიის შესაბამისად
  • ბიზნეს საქმიანობების (მათ შორის, იტ-პროექტების ნაწილში ანალიტიკური შეფასებებით) პროექტებისათვის საოპერაციო რისკების შეფასება და დოკუმენტალური ანგარიშის წარმოდგენა;
  • ბიზნესის უწყვეტობის მართვის პროცესების მხარდაჭერა;
  • დეპარტამენტის საქმიანობასთან დაკავშირებული პროექტების მათ შორის, იტ-პროექტების მართვა;


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • განათლება: უმაღლესი განათლება ფინანსების ან რისკების მართვის მიმართულებით (სასურველია MBA ან მაღალი დონის სერტიფიცირება რისკების მართვის მიმართულებით);
  • სამუშაო გამოცდილება: მინიმუმ 4 წლის გამოცდილება ფინანსურ სფეროში, მათ შორის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება საოპერაციო რისკების მართვის კუთხით.


აუცილებელი ცოდნა და უნარები:

  • ეროვნული ბანკის საგადახდო სისტემების რეგულაციების ცოდნა;
  • ფინანსური ინსტიტუტების ძირითადი ნორმატივების ცოდნა
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა (Excel, PowerPoint);
  • ინგლისური და რუსული ენების ფლობა;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარები;
  • ორგანიზებულობა და დროის მართვის უნარი
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა, პრინციპულობა, კრიტიკული აზროვნება, პასუხისმგებლობა, შესრულების სიზუსტე და აკურატულობა.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ფოტოსურათით ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება "საოპერაციო რისკების ხელმძღვანელი". 

განაცხადების მიღების ბოლო ვადა 30 იანვარი.

ადგილმდებარეობა: თბილისი, ჭავჭავაძის გამზ. 29

განთ. 21 იანვარი 13:08

ბოლო ვადა 26 იანვარი 00:00

გაყიდვების აგენტი

ID 42281

თუ გაინტერესებს გაყიდვების სფერო, გინდა მიიღო გამოცდილება ამ მიმართულებით და გსურს დაიწყო შენი კარიერა ერთ-ერთ ლიდერ საერთაშორისო სადაზღვევო კომპანიაში საქართველოს ბაზარზე, მაშინ ეს შანსი შენთვისაა.

დაზღვევის საერთაშორისო კომპანია ირაო აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე.

ირაო ორიენტირებულია როგორც საცალო, ასევე კორპორატიულ სეგმენტზე. ის მომხმარებელს სთავაზობს დაზღვევის სხვადასხვა პოლისებს  და მაღალი ხარისხის მომსახურებას.

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • ახალი კლიენტების მოძიება, მათი მოთხოვნების შესწავლა და  პროდუქტის შეთავაზება;
  • პოტენციურ კლიენტებთან პრეზენტაციების   ორგანიზება და განხორციელება;
  • საცალო სადაზღვევო პროდუქტების გაყიდვა;
  • კლიენტების სადაზღვევო ანგარიშების  მართვა და კონტროლი;
  • პოტენციური კლიენტების ბაზის მუდმივი განვითარება.

 

ძირითადი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება  მსგავს პოზიციაზე;
  • სასურველია გამოცდილება გარე გაყიდვების მიმართულებით;
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა.

 

პიროვნული თვისებები:

  • ორგანიზებული;
  • კომუნიკაბელური;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ თქვენი მონაცემები შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected] გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას.

განთ. 21 იანვარი 13:06

ბოლო ვადა 2 თებერვალი 00:00

სამედიცინო წარმომადგენელი თბილისსა და რეგიონებში

ID 42280

ჩეხური ფარმაცევტული კომპანია “Walmark” აცხადებს  ვაკანსიას სამედიცინო წარმომადგენლის თანამდებობაზე ქ. თბილისში და რეგიონებში: ქვემო ქართლი, კახეთი, იმერეთი, სამეგრელო, აჭარა.

ძირითადი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი სამედიცინო განათლება;
  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
  • რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
  • ასაკი 24-35 წელი.


აუცილებელი უნარები:

  • პრეზენტაციის კარგი უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა, ორგანიზებულობა;
  • გუნდური და ინდივიდუალური მუშაობის უნარი;
  • მიზანდასახულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
  • განვითარების ადაპტირების უნარი.

 

დაინტერესებულ პირებს ვთხოვთ, გამოგვიგზავნონ CV ფოტო-სურათით მისამართზე (ფოტო-სურათის გარეშე CV არ განიხილება): [email protected] გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება და რეგიონი.

განთ. 21 იანვარი 13:03

ბოლო ვადა 2 თებერვალი 00:00

პრობლემური აქტივების მართვის სპეციალისტი თბილისსა და რეგიონებში

ID 42279

პრობლემური აქტივების მართვის კომპანია შპს „ტრიბა“, რომელიც წარმოდგენილია 7 ფილიალით თბილისსა და საქართველოს სხვა რეგიონებში, 2009 წლიდან მოყოლებული წარმატებით მოღვაწეობს, პრობლემური აქტივების მართვის სფეროში. კომპანიაში დასაქმებულია 200-მდე თანამშრომელი.

შპს „ტრიბა“ აცხადებს ვაკანსიას პრობლემური აქტივების მართვის სპეციალისტის თანამდებობაზე თბილისში, ბათუმში, ზუგდიდში, ფოთსა და ქუთაისში.

მოვალეობები: 

  • პორტფელში არსებულ კლიენტებზე ინფორმაციის მოძიება და დამუშავება; 
  • პრობლემურ კლიენტებთან  მოლაპარაკებების წარმოება;
  • პრობლემების იდენტიფიცირება და მათი მოგვარების გზების ძიება;
  • ვალდებულებების დაფარვის უზრუნველყოფა;
  • პორტფელის სისტემატური მონიტორინგი.

მოთხოვნები:

  • ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • აქტიურ და სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომელთაც აქვთ გამოცდილება შემდეგ სფეროებში: გაყიდვები, ქოლცენტრი, საბანკო, იურიდიული.

სამუშაო საათები: 

  • ორშაბათი - პარასკევი სრული სამუშაო განაკვეთი;
  • შაბათი - ნახევარი სამუშაო განაკვეთი.

ამ პოზიციაზე  თქვენი კანდიდატურის განსახილველად, გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ CV (რეზიუმე) ელექტრონულ მისამართზე:  [email protected] ასევე მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება და რეგიონი სადაც გინდათ, რომ განიხილებოდეს თქვენი კანდიდატურა.  

განთ. 21 იანვარი 12:57

ბოლო ვადა 29 იანვარი 00:00

დიზაინერ-კონსტრუქტორი

ID 42278

სარეკლამო სააგენტო ,,პატიო არტი“ აცხადებს ვაკანსიას დიზაინერ-კონსტრუქტორის პოზიციაზე

 

მოვალეობები:

  • სარეკლამო პროექტების მომზადება და წარმოებისთვის გადაცემა 
  • ესკიზის მომზადება
  • ფოტომონტაჟის მომზადება
  • კონსტრუქციული ნახაზების შედგენა
  • დამკვეთთან  ურთიერთობა. 

 

მოთხოვნები:

  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა (Windows XP, Word, Excel)
  • პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა: COREL; Photoshop, Autocad ან Archicad
  • სასურველია 3D Max 
  • ენები: ქართული (თავისუფლად), ინგლისური (საშუალოდ), რუსული (საშუალოდ).

პიროვნული უნარები:

  • ორგანიზებული
  • პუნქტუალური
  • დისციპლინირებული
  • კომუნიკაბელური 
  • კომფორტული როგორც გუნდური, ასევე ინდივიდუალურ მუშაობის დროს
  • დეტალებზე ორიენტირებული 
  • ინიციატორი
  • კომპანიის განვითარებაზე მიმართული
  • შედეგებსა და ხარისხზე ორიენტირებული დროის მენეჯმენტის უნარით.

 

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV  შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]  

გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 21 იანვარი 12:56

ბოლო ვადა 31 იანვარი 00:00